Messenger вече не изисква профил във Facebook

Messenger вече не изисква профил във Facebook

Бизнесът е следващата голяма цел на Messenger.
Бизнесът е следващата голяма цел на Messenger.
Чат приложението Messenger вече няма да изисква от потребителите да разполагат с профил във Facebook. По този начин компанията се опитва да привлече още хора, които биха използвали чат приложението, но не искат да имат профил в социалната мрежа.
Това е и още един явен знак от Facebook, че компанията гледа на Messenger като на самостоятелна платформа. През пролетта на тази година компанията предприе множество промени в Messenger, а Марк Зукърбърг обяви, че очаква чат приложението постепенно да поеме по свой път и да създаде виртуално общество от хора и компании, които разчитат на него.
Считано от днес, потребителите от САЩ, Канада, Перу и Венецуела ще могат да се регистрират за Messenger само с име и телефонен номер. Постепенно тази възможност ще се предлага и за останалите държави по света. Разбира се, опцията с регистрация и на профил във Facebook ще остане, но няма да е задължителна.
Вместо това Messenger ще използва телефонните номера на потребителите, за да ги локализира, подобно на Viber, Whatsapp и други сходни приложения. Основната цел пред Messenger е да продължи да расте и да увеличава броя на потребителите си. Дейвид Маркъс, ръководител на Messenger, обявява пред онлайн изданието Tech Crunch, че именно затова приложението постепенно се отделя от Facebook.
"Някои хора имат идеологически вярвания против Facebook", коментира той и се надява, че по този начин Messenger ще ги привлече. Когато придоби приложението WhatsApp, мнозина заявиха, че ще се откажат от него именно защото вече е собственост на Facebook, но като цяло популярността му се запази. Подобна е и ситуацията с Instagram.
За Messenger предстои да привлече вниманието на бизнеса, казва Маркъс . Една от целите е компаниите да използват чат приложението, за да комуникират с клиентите си, включително и при нужда от поддръжка, вместо да разчитат на имейли, телефонни разговори или други чат платформи.