Faraday Future - стартъпът, който може да обърка плановете на Елън Мъск

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Елън Мъск е съпругата на Илон?

  2. 2 Профил на bettber
    bettber
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Интересно звучи. Ще се радвам да карам подобна кола в близко или далечно бъдеще

  3. 3 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Конкуренция.

  4. 4 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Дано.
    Между другото Тесла изглежда изключително добре на живо, секси мандама. От това , което (само, за съжаление) съм чел - като се качиш усещането е същото .......

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  5. 5 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 761 Неутрално

    До коментар [#1] от "alighieri":

    Какво очакваш от журналист, който не вижда здравословна конкуренция, а объркване на планове.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  6. 6 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 752 Неутрално

    нещо не разбрах смисъла на тая статия, дори не са ви платили за PR-материал, все пак стартъпът очевидно набира пари

    twitter.com/voxybg
  7. 7 Профил на cop04316043
    cop04316043
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Илон Мъск започна Тесла точно с идеята да накара индустрията да обърне повече внимание на електрическите автомобили. Едва ли го е страх от конкуренция. А и бизнеса на Тесла вече май не са автомобилите а батериите...

  8. 8 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 712 Неутрално

    Нищо не разбрах за тази нова компания, защо е значима? Те БМВ, Нисан, Шевролет и много други си правят електрически коли.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#7] от "cop04316043":

    Той даже призоваваше за повече конкуренция, за да може да се създадат повече качествени кадри в сектора и затова пусна патентите на Тесла за безплатно ползване.

  11. 11 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Много убу, успех им желаем!

  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    До коментар [#8] от "Програмно, програмно, колко да е програмно?":

    На традиционните автомобилопроизводители електромобилите са ширпотреб, докато на Тесла и Faraday Future това им е основният предмет на дейност.
    Нещо като персоналните компютри през 1980-те бяха ширпотреб на IBM, в същото време се появиха други нови фокусирани в/у новия продукт фирми... и заеха тази ниша непозволявайки динозавърът IBM да се помръдне... докато той направеше една крачка - онез правеха сто крачки напред.... а той отзад пуфтеше изморен..

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  13. 13 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 652 Весело

    До коментар [#8] от "Програмно, програмно, колко да е програмно?":

    Suspense - след Apple - явно все по-често използван похват от маркетинга

    Stef
  14. 14 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Браво! Всеки който прави нещо за развитието на човечеството, има моите адмирации.

    chavo64
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 116 Весело

    [quote#10:"Симо"]Той даже призоваваше за повече конкуренция,[/quote]
    Конкуренцията му е жизнено необходима, защото тя също ще инвестира в зарядни станции.
    Тази синергия ще накара повече хора да купуват ел. коли, защото, основният препятстващ момент е страхът, да си далеч от супер-чарджъра.

    Пожелвам успех на всички, и чакам юебюта на Модел 3 от тесла.

    Илон е пич, и човек с визия. Уважавам такива хора.

  17. 17 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 116 Неутрално

    [quote#16:"destino"]юебюта[/quote]
    Сорри, дебюта да се чете.

  18. 18 Профил на P.S.
    P.S.
    Рейтинг: 116 Неутрално

    На мен статията ми звучи като маркетингова такава на ябълката...
    Бъдещето ще покаже.

  19. 19 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2953 Неутрално

    Това е много добра новина. Конкуренцията е двигател на прогреса. Нещо, което чугунените комунистически глави никога не разбраха. Ленин, Сталин, Хрушчов и още десетки комунистически андроиди съсипаха живота на поколения и срутиха отвътре системата. Мъск и компания, както и хората като него показаха, че човекът е човек, а не желязо, което се движи по заповед на друго, още по-безмозъчно желязо.

  20. 20 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 743 Любопитно

    Напълно безизвестната FF имат 200 служители и в допълнение са придобили R & D центъра на Нисан в Калифорния. От къде толкова пари и кой точно стои зад тях?

  21. 21 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#1] от "alighieri":

    питай на Индира Ганди жена му...

    Birds of a feather flock together.
  22. 22 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#20] от "Sinergy":

    Случаенос? Не мисла.

    Birds of a feather flock together.
  23. 23 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 2953 Неутрално

    Ето някои прилики и разлики между продуктите на FF и Тесла:

    It will have 15 percent higher specific energy than a Tesla Model S 85 kW-hr pack. That works out to 98 kW-hr.
    It’s a multi-cell solution, like Tesla’s.
    The company is aiming for the highest energy density and specific energy vehicle on the market.
    It will be single cell, thermal-runaway fault tolerant (will not propagate to other cells)
    Single or groups of cells can be replaced.
    Module designed for mass production, utilizing new processes and technologies
    Same battery design to be used in all vehicles with only a change in capacity (no change in voltage)
    The higher energy density allows for larger crumple zones than on the Tesla Model S.

  24. 24 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    До коментар [#20] от "Sinergy":

    Засега почти няма информация относно ФФ
    Насякъде пишат "Claiming the effort is currently "well-funded," it sees no need for any near-term capital raising campaigns."

    Ето малко повече за хората:
    Consider these peoples and the glories associated with them, for instance:
    Nick Sampson - former Tesla Motors Director Vehicle & Chassis Engineering, and, until a year ago, Trexa VP Platform Engineering;
    Richard Kim - BMW Design Manager with the i8, i8 Spyder concepts, and i3 production vehicle to his credit;
    Silva Hiti - General Motors Engineering Manager and Technical Fellow, former lead on Chevy Volt (her name is also associated with an impressive number of patents);
    Pontus Fontaeus - former Volvo Director of Interior Design, and more recently involved with Ferrari and Land Rover, among others.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  25. 25 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 334 Неутрално

    [quote#7:"cop04316043"] А и бизнеса на Тесла вече май не са автомобилите а батериите...[/quote]

    А къкъв им е бизнеса? При условие, че Uber иска да купи близо 500 000 самоуправляващи се автомобила. Колкото до батериите, технологията се разработва от бившия SpaceX инженер Потер Харис. Според оскъдната информация до момента мощността на батерията на FF ще е 15 процента по-висока от 85 кВт/час батерията на Tesla Model S.

    Имало едно време ссср...
  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Весело

    "напълно свързани и персонализирани по начини, които дори не сте смятали за възможни"

    Хубаво, ама да знаете, някои хора имаме доста буйна фантазия..........

    Инак, може да съм стар и ретрограден вече, но още смятам, че основна функция на автомобила е да ме превозва от едно място на друго, не да го "персонализирам" или да ме свързва със социални мрежи или какъвто там нов начин за убиване на време са измислили.....
    Звучи точно като реклама на телефон, който е "революционен" с наличието на проекционен телевизор и отварачка за консерви. Хубаво, ама как ми помага това да говоря с ,
    "Дневник", не виждам смисъл да препечатвате рекламните брошури, с които си набират финансирането......

    Culus capitem delit
  27. 27 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Неутрално

    [quote#26:"pag"]Хубаво, ама как ми помага това да говоря с , [/quote]

    "Хубаво, ама как ми помага това да говоря с някого по телефона?"

    Culus capitem delit
  28. 28 Профил на rio
    rio
    Рейтинг: 116 Неутрално


    [quote#0:"Дневник "]бъдещето на превозните средства, реално има само една компания, която активно се опитва да го реализира -
    Tesla Motors[/quote]

    Tesla продажби на автомобили за 2014 г.
    продадени 31 655 автомобила.

    Nissan LEAF е най-добре продаваният
    електричеси автомобил в света за 2014 г. с
    61 507 продажби.


  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Нормална капиталистическа конкуренция, от която и Мъск, и стартъпът само ще спечелят.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 30 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Руски автомобил с електрическа картечница и дигитален дозатор за водка ще има ли?

  31. 31 Профил на name.mg.forum
    name.mg.forum
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Макар много хора да виждат електрическите автомобили като бъдещето на превозните средства, реално има само една компания, която активно се опитва да го реализира - Tesla Motors на Елън Мъск.

    ----

    Да кажем така - преди повече от 100 години хората са мислели същото, че ел. автомобила е бъдещето.
    Това е края на 19 век, когато се развиват и ел. авто и тези на вътрешно горене.

    Сега е 2105 и още ел. автомобила не се е наложил

  32. 32 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    "Първоначалните планове на FF са производството на колите да започне в края на 2017 г.,"

    През 2017 Tesla ще пусне трето поколение електомобил на цена около 35000$ и ще размаже пазара.

    The best way to predict the future is to invent it.
  33. 33 Профил на quasimodo
    quasimodo
    Рейтинг: 171 Неутрално

    И? Какви са точно плановете на Илон Мъск, че заглавието ги заплашва с объркване? Аз, естесвено, не съм наясно, но все ми се струва, че производството на електрически автомобили не е бизнеса, от който се надява да се храни

  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    [quote#16:"destino"]Илон е пич, и човек с визия.[/quote]

    +++! Не очаквам скоро журналистите от Дневник да разберат как се произнася името на човека!

  35. 35 Профил на Божикравов
    Божикравов
    Рейтинг: 714 Любопитно

    Нито от тази статия, нито от сайта а компанията става ясно какво точно ще се прави (или е направено) и с какво ще е толкова различно/революционно спрямо Тесла. Иначе много високопарни изявления и закани към Тесла, чиито собственик е малко далеч от внушеният образ на монополист, при все че Мъск неотдавна се отказа от доста собствени патенти, именно с цел да се даде тласък на цялата индустрия с електрически возила, което в крайна сметка ще е добре и за Тесла.

    СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.
  36. 36 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    [quote#31:"mg.forum"]Да кажем така - преди повече от 100 години хората са мислели същото, че ел. автомобила е бъдещето. [/quote]

    Мислели, но не и изобреилили, мурзилка. Tesla се занимава с това от 2007. Това са 8 години опит. Освен това Мъск инвестира не само в електромобили, но в инфраструктура, суперчарджъри. Solarcity е най-голямата компания за инсталиране на соларни панели в САЩ, а Мъск анонсира и заводи за производството им. Той е с години напред пред конкуренцията. Ще ги видим FF, желая им успех. Повече конкуренция ще доведе до подобрени технологии и по-ниски цени.

    The best way to predict the future is to invent it.
  37. 37 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    [quote#30:"Отнесен"]Руски автомобил с електрическа картечница и дигитален дозатор за водка ще има ли?[/quote]

    Не

    The best way to predict the future is to invent it.
  38. 38 Профил на name.mg.forum
    name.mg.forum
    Рейтинг: 591 Неутрално

    [quote#36:"EU defender"]Мислели, но не и изобреилили, мурзилка. Tesla се занимава с това от 2007. Това са 8 години опит.[/quote]


    О , свещена простота !

    https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car

  39. 39 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    [quote#28:"rio"]Tesla продажби на автомобили за 2014 г.
    продадени 31 655 автомобила.

    Nissan LEAF е най-добре продаваният
    електричеси автомобил в света за 2014 г. с
    61 507 продажби.[/quote]

    Само дето Tesla S струва 80-100000 $, a Leaf - 35000.

    The best way to predict the future is to invent it.
  40. 40 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    До коментар [#38] от "mg.forum":

    Батерията, мурзилка, батерията!!!

    The best way to predict the future is to invent it.
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  42. 42 Профил на andthensome
    andthensome
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#4] от "qwertqwert":

    очевидно не си се качвал в спортен седан с 500-600 коня под капака, щом теслата ти се струва толкова уникална...

    the society that puts equality before freedom will end up with neither. the society that puts freedom before equality will end up with a great measure of both.
  43. 43 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 279 Любопитно

    [quote#39:"EU defender"]Само дето Tesla S струва 80-100000 $, a Leaf - 35000.[/quote]

    Именно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп.....

    Culus capitem delit
  44. 44 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 871 Неутрално

    [quote#43:"pag"]Именно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп.....[/quote]

    Дяволът е в детайлите обаче. Продажбената стратегия на нисан е много по-различна от тази на Тесла. Лийф се продава на лизинг за малко над 100$ месечно. Как да не си вземеш? Но идеята е зарибяване - при ново поколение тези автомобили да бъдат заменени. А и наче пробега на лийф е 50 мили, а на S - над 200.

    The best way to predict the future is to invent it.
  45. 45 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 116 Весело

    [quote#43:"pag"]Именно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп..... [/quote]

    Че Тесла не са и искали да правят евтин автомобил.
    Сегашният Model S е бизнес седан, т.е. клони към D класата.

    Вече искат да правят по-евтин, и чакаме да излезе Модел 3.

    Нисанът се продава основно чрез държавна субсидия.
    Без субсидията би се продавал по-малко.

  46. 46 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 116 Весело

    [quote#42:"andthensome"]очевидно не си се качвал в спортен седан с 500-600 коня под капака, щом теслата ти се струва толкова уникална... [/quote]

    Да си купиш Тойота Приус, е малко въпрос на философия и социален статус. Рядко, но някои коли са такива. Например Сааб, т.е. Сааб в щатите карат определени хора, с определена философия.

    Също така, хора с определена философия се кефят на коли "с 500-600 коня под капака".

    Аз по-скоро се определям към първите, отколкото към вторите.

  47. 47 Профил на Chi Cho
    Chi Cho
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Засега е само идея и реклама, дайте нещо реално, тогава ще цъкаме.

    Мразя да мразя!
  48. 48 Профил на destino
    destino
    Рейтинг: 116 Весело

    [quote#42:"andthensome"]500-600[/quote]

    Да, забравих да напиша, че Тесла пуснаха ъпдейт тези дни, всяка Модел С може да се "тюнингова" и вдига до 100км/ч за 2,8 секунди. Това е кола за около 100К $.
    Модът се казва "Ludicrous Mode"!

    Ще се радвам да споделиш, твоята с 500-600 коне за колко прави 100км/час и колко струва.

  49. 49 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 745 Неутрално

    "Фотограф: Faraday Future"

    Повече ми прилича на CGI...
    Освен ако не е много яко засекретен?!😀

    I Want To Believe
  50. 50 Профил на Daniboy СУПЕР
    Daniboy
    Рейтинг: 978 Неутрално

    До коментар [#48] от "destino":

    Неговата 500-600 к. и твоята "Ludicrous Mode" имат доста общо.
    Измислени са.

    „Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #