За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
alighieri
Рейтинг: 116 НеутралноЕлън Мъск е съпругата на Илон?
bettber
Рейтинг: 64 НеутралноИнтересно звучи. Ще се радвам да карам подобна кола в близко или далечно бъдеще
chicago514
Рейтинг: 724 НеутралноКонкуренция.
qwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноДано.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Между другото Тесла изглежда изключително добре на живо, секси мандама. От това , което (само, за съжаление) съм чел - като се качиш усещането е същото .......
phuncky
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#1] от "alighieri":
Късата памет е най-големият враг на българите.Какво очакваш от журналист, който не вижда здравословна конкуренция, а объркване на планове.
voxy
Рейтинг: 752 Неутралнонещо не разбрах смисъла на тая статия, дори не са ви платили за PR-материал, все пак стартъпът очевидно набира пари
twitter.com/voxybgcop04316043
Рейтинг: 8 НеутралноИлон Мъск започна Тесла точно с идеята да накара индустрията да обърне повече внимание на електрическите автомобили. Едва ли го е страх от конкуренция. А и бизнеса на Тесла вече май не са автомобилите а батериите...
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 712 НеутралноНищо не разбрах за тази нова компания, защо е значима? Те БМВ, Нисан, Шевролет и много други си правят електрически коли.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Симо
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#7] от "cop04316043":
Той даже призоваваше за повече конкуренция, за да може да се създадат повече качествени кадри в сектора и затова пусна патентите на Тесла за безплатно ползване.
bretschneider
Рейтинг: 442 НеутралноМного убу, успех им желаем!
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#8] от "Програмно, програмно, колко да е програмно?":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.На традиционните автомобилопроизводители електромобилите са ширпотреб, докато на Тесла и Faraday Future това им е основният предмет на дейност.
Нещо като персоналните компютри през 1980-те бяха ширпотреб на IBM, в същото време се появиха други нови фокусирани в/у новия продукт фирми... и заеха тази ниша непозволявайки динозавърът IBM да се помръдне... докато той направеше една крачка - онез правеха сто крачки напред.... а той отзад пуфтеше изморен..
stef
Рейтинг: 652 ВеселоДо коментар [#8] от "Програмно, програмно, колко да е програмно?":
StefSuspense - след Apple - явно все по-често използван похват от маркетинга
Chavo64
Рейтинг: 116 НеутралноБраво! Всеки който прави нещо за развитието на човечеството, има моите адмирации.
chavo64****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
destino
Рейтинг: 116 Весело[quote#10:"Симо"]Той даже призоваваше за повече конкуренция,[/quote]
Конкуренцията му е жизнено необходима, защото тя също ще инвестира в зарядни станции.
Тази синергия ще накара повече хора да купуват ел. коли, защото, основният препятстващ момент е страхът, да си далеч от супер-чарджъра.
Пожелвам успех на всички, и чакам юебюта на Модел 3 от тесла.
Илон е пич, и човек с визия. Уважавам такива хора.
destino
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#16:"destino"]юебюта[/quote]
Сорри, дебюта да се чете.
P.S.
Рейтинг: 116 НеутралноНа мен статията ми звучи като маркетингова такава на ябълката...
Бъдещето ще покаже.
greeneyes
Рейтинг: 2953 НеутралноТова е много добра новина. Конкуренцията е двигател на прогреса. Нещо, което чугунените комунистически глави никога не разбраха. Ленин, Сталин, Хрушчов и още десетки комунистически андроиди съсипаха живота на поколения и срутиха отвътре системата. Мъск и компания, както и хората като него показаха, че човекът е човек, а не желязо, което се движи по заповед на друго, още по-безмозъчно желязо.
Sinergy
Рейтинг: 743 ЛюбопитноНапълно безизвестната FF имат 200 служители и в допълнение са придобили R & D центъра на Нисан в Калифорния. От къде толкова пари и кой точно стои зад тях?
Xumpomo name
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#1] от "alighieri":
Birds of a feather flock together.питай на Индира Ганди жена му...
Xumpomo name
Рейтинг: 551 НеутралноДо коментар [#20] от "Sinergy":
Birds of a feather flock together.Случаенос? Не мисла.
greeneyes
Рейтинг: 2953 НеутралноЕто някои прилики и разлики между продуктите на FF и Тесла:
It will have 15 percent higher specific energy than a Tesla Model S 85 kW-hr pack. That works out to 98 kW-hr.
It’s a multi-cell solution, like Tesla’s.
The company is aiming for the highest energy density and specific energy vehicle on the market.
It will be single cell, thermal-runaway fault tolerant (will not propagate to other cells)
Single or groups of cells can be replaced.
Module designed for mass production, utilizing new processes and technologies
Same battery design to be used in all vehicles with only a change in capacity (no change in voltage)
The higher energy density allows for larger crumple zones than on the Tesla Model S.
Нинов
Рейтинг: 1589 НеутралноДо коментар [#20] от "Sinergy":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Засега почти няма информация относно ФФ
Насякъде пишат "Claiming the effort is currently "well-funded," it sees no need for any near-term capital raising campaigns."
Ето малко повече за хората:
Consider these peoples and the glories associated with them, for instance:
Nick Sampson - former Tesla Motors Director Vehicle & Chassis Engineering, and, until a year ago, Trexa VP Platform Engineering;
Richard Kim - BMW Design Manager with the i8, i8 Spyder concepts, and i3 production vehicle to his credit;
Silva Hiti - General Motors Engineering Manager and Technical Fellow, former lead on Chevy Volt (her name is also associated with an impressive number of patents);
Pontus Fontaeus - former Volvo Director of Interior Design, and more recently involved with Ferrari and Land Rover, among others.
citoplast
Рейтинг: 334 Неутрално[quote#7:"cop04316043"] А и бизнеса на Тесла вече май не са автомобилите а батериите...[/quote]
Имало едно време ссср...А къкъв им е бизнеса? При условие, че Uber иска да купи близо 500 000 самоуправляващи се автомобила. Колкото до батериите, технологията се разработва от бившия SpaceX инженер Потер Харис. Според оскъдната информация до момента мощността на батерията на FF ще е 15 процента по-висока от 85 кВт/час батерията на Tesla Model S.
pag
Рейтинг: 279 Весело"напълно свързани и персонализирани по начини, които дори не сте смятали за възможни"
Culus capitem delitХубаво, ама да знаете, някои хора имаме доста буйна фантазия..........
Инак, може да съм стар и ретрограден вече, но още смятам, че основна функция на автомобила е да ме превозва от едно място на друго, не да го "персонализирам" или да ме свързва със социални мрежи или какъвто там нов начин за убиване на време са измислили.....
Звучи точно като реклама на телефон, който е "революционен" с наличието на проекционен телевизор и отварачка за консерви. Хубаво, ама как ми помага това да говоря с ,
"Дневник", не виждам смисъл да препечатвате рекламните брошури, с които си набират финансирането......
pag
Рейтинг: 279 Неутрално[quote#26:"pag"]Хубаво, ама как ми помага това да говоря с , [/quote]
Culus capitem delit"Хубаво, ама как ми помага това да говоря с някого по телефона?"
rio
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#0:"Дневник "]бъдещето на превозните средства, реално има само една компания, която активно се опитва да го реализира -
Tesla Motors[/quote]
Tesla продажби на автомобили за 2014 г.
продадени 31 655 автомобила.
Nissan LEAF е най-добре продаваният
електричеси автомобил в света за 2014 г. с
61 507 продажби.
Norman Granz
Рейтинг: 1366 НеутралноНормална капиталистическа конкуренция, от която и Мъск, и стартъпът само ще спечелят.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Отнесен
Рейтинг: 225 НеутралноРуски автомобил с електрическа картечница и дигитален дозатор за водка ще има ли?
name.mg.forum
Рейтинг: 591 НеутралноМакар много хора да виждат електрическите автомобили като бъдещето на превозните средства, реално има само една компания, която активно се опитва да го реализира - Tesla Motors на Елън Мъск.
----
Да кажем така - преди повече от 100 години хората са мислели същото, че ел. автомобила е бъдещето.
Това е края на 19 век, когато се развиват и ел. авто и тези на вътрешно горене.
Сега е 2105 и още ел. автомобила не се е наложил
EU defender
Рейтинг: 871 Неутрално"Първоначалните планове на FF са производството на колите да започне в края на 2017 г.,"
The best way to predict the future is to invent it.През 2017 Tesla ще пусне трето поколение електомобил на цена около 35000$ и ще размаже пазара.
quasimodo
Рейтинг: 171 НеутралноИ? Какви са точно плановете на Илон Мъск, че заглавието ги заплашва с объркване? Аз, естесвено, не съм наясно, но все ми се струва, че производството на електрически автомобили не е бизнеса, от който се надява да се храни
vassilun
Рейтинг: 4765 Неутрално[quote#16:"destino"]Илон е пич, и човек с визия.[/quote]
+++! Не очаквам скоро журналистите от Дневник да разберат как се произнася името на човека!
Божикравов
Рейтинг: 714 ЛюбопитноНито от тази статия, нито от сайта а компанията става ясно какво точно ще се прави (или е направено) и с какво ще е толкова различно/революционно спрямо Тесла. Иначе много високопарни изявления и закани към Тесла, чиито собственик е малко далеч от внушеният образ на монополист, при все че Мъск неотдавна се отказа от доста собствени патенти, именно с цел да се даде тласък на цялата индустрия с електрически возила, което в крайна сметка ще е добре и за Тесла.
СВОБОДНИЯТ СЕ СТРЕМИ КЪМ СЪВЪРШЕНСТВО, ПОРОБЕНИЯТ - КЪМ СВОБОДА, А РОДЕНИЯТ РОБ - ДА СИ ИЗБИРА ГОСПОДАРЯ.EU defender
Рейтинг: 871 Неутрално[quote#31:"mg.forum"]Да кажем така - преди повече от 100 години хората са мислели същото, че ел. автомобила е бъдещето. [/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Мислели, но не и изобреилили, мурзилка. Tesla се занимава с това от 2007. Това са 8 години опит. Освен това Мъск инвестира не само в електромобили, но в инфраструктура, суперчарджъри. Solarcity е най-голямата компания за инсталиране на соларни панели в САЩ, а Мъск анонсира и заводи за производството им. Той е с години напред пред конкуренцията. Ще ги видим FF, желая им успех. Повече конкуренция ще доведе до подобрени технологии и по-ниски цени.
EU defender
Рейтинг: 871 Неутрално[quote#30:"Отнесен"]Руски автомобил с електрическа картечница и дигитален дозатор за водка ще има ли?[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Не
name.mg.forum
Рейтинг: 591 Неутрално[quote#36:"EU defender"]Мислели, но не и изобреилили, мурзилка. Tesla се занимава с това от 2007. Това са 8 години опит.[/quote]


О , свещена простота !
https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car
EU defender
Рейтинг: 871 Неутрално[quote#28:"rio"]Tesla продажби на автомобили за 2014 г.
The best way to predict the future is to invent it.продадени 31 655 автомобила.
Nissan LEAF е най-добре продаваният
електричеси автомобил в света за 2014 г. с
61 507 продажби.[/quote]
Само дето Tesla S струва 80-100000 $, a Leaf - 35000.
EU defender
Рейтинг: 871 НеутралноДо коментар [#38] от "mg.forum":
The best way to predict the future is to invent it.Батерията, мурзилка, батерията!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
andthensome
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#4] от "qwertqwert":
the society that puts equality before freedom will end up with neither. the society that puts freedom before equality will end up with a great measure of both.очевидно не си се качвал в спортен седан с 500-600 коня под капака, щом теслата ти се струва толкова уникална...
pag
Рейтинг: 279 Любопитно[quote#39:"EU defender"]Само дето Tesla S струва 80-100000 $, a Leaf - 35000.[/quote]
Culus capitem delitИменно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп.....
EU defender
Рейтинг: 871 Неутрално[quote#43:"pag"]Именно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп.....[/quote]
The best way to predict the future is to invent it.Дяволът е в детайлите обаче. Продажбената стратегия на нисан е много по-различна от тази на Тесла. Лийф се продава на лизинг за малко над 100$ месечно. Как да не си вземеш? Но идеята е зарибяване - при ново поколение тези автомобили да бъдат заменени. А и наче пробега на лийф е 50 мили, а на S - над 200.
destino
Рейтинг: 116 Весело[quote#43:"pag"]Именно, евтин електромобил се прави по-трудно, отколкото скъп..... [/quote]
Че Тесла не са и искали да правят евтин автомобил.
Сегашният Model S е бизнес седан, т.е. клони към D класата.
Вече искат да правят по-евтин, и чакаме да излезе Модел 3.
Нисанът се продава основно чрез държавна субсидия.
Без субсидията би се продавал по-малко.
destino
Рейтинг: 116 Весело[quote#42:"andthensome"]очевидно не си се качвал в спортен седан с 500-600 коня под капака, щом теслата ти се струва толкова уникална... [/quote]
Да си купиш Тойота Приус, е малко въпрос на философия и социален статус. Рядко, но някои коли са такива. Например Сааб, т.е. Сааб в щатите карат определени хора, с определена философия.
Също така, хора с определена философия се кефят на коли "с 500-600 коня под капака".
Аз по-скоро се определям към първите, отколкото към вторите.
Chi Cho
Рейтинг: 116 НеутралноЗасега е само идея и реклама, дайте нещо реално, тогава ще цъкаме.
Мразя да мразя!destino
Рейтинг: 116 Весело[quote#42:"andthensome"]500-600[/quote]
Да, забравих да напиша, че Тесла пуснаха ъпдейт тези дни, всяка Модел С може да се "тюнингова" и вдига до 100км/ч за 2,8 секунди. Това е кола за около 100К $.
Модът се казва "Ludicrous Mode"!
Ще се радвам да споделиш, твоята с 500-600 коне за колко прави 100км/час и колко струва.
2.5
Рейтинг: 745 Неутрално"Фотограф: Faraday Future"
I Want To BelieveПовече ми прилича на CGI...
Освен ако не е много яко засекретен?!😀
Daniboy
Рейтинг: 978 НеутралноДо коментар [#48] от "destino":
„Най-хубавото в този живот е да се правиш на идиот.”Неговата 500-600 к. и твоята "Ludicrous Mode" имат доста общо.
Измислени са.