Facebook разреши анимирани реклами и публикации от компании

Facebook разреши анимирани реклами и публикации от компании

В продължение на години Марк Зукърбърг беше против използването на анимирани рекламни банери и публикации.
В продължение на години Марк Зукърбърг беше против използването на анимирани рекламни банери и публикации.
След дълги години упорити откази, Facebook реши да позволи на компаниите да използват анимирани банери и публикации, съобщава блогът TechCrunch. За сега достъп но новите възможности ще имат само две компании, но постепенно броят им ще се увеличава.
Години наред Марк Зукърбърг не позволяваше въвеждането на анимирани реклами и публикации от компаниите. Основателят на Facebook смяташе, че те ще нарушат потребителското изживяване и ще отблъснат хората. Сега обаче, компанията е решила да пробва, след като потребителите вече са свикнали с видео клиповете в социалната мрежа, които се пускат автоматично.
Анимирани банери и публикации ще могат да пускат първо Wendy's и бразилският бранд нат Coca-Cola Kuat. GIF-овете ще се виждат само в спонсорираните публикации, които ще се превърнат в основния рекламен формат на Facebook. Малките реклами в дясната колона постепенно ще изчезнат напълно.
Според Facebook GIF-овете са забавен начин да се комуникира и може да позволи създаването на креативни реклами. Ако компанията и първите рекламодатели са доволни от резултатите, функцията ще бъде активирана и за останалите фирмени страници.