Никога не съм се чувствал толкова изолиран, обяви създателят на Minecraft

Маркъс Персън е създател на популярната игра Minecraft, която преди година продаде на Microsoft за 2.5 млрд. долара. Оттогава той има възможността да се наслаждава на живота, но това се оказва доста по-голямо предизвикателство, отколкото е очаквал.
Персън обяви в Twitter, че въпреки огромното си богатство поне засега не се чувства добре. "Проблемът с това да получиш всичко е, че нямаш причини да продължаваш да се опитваш, а взаимодействието с хората става невъзможно заради дисбаланса", заяви Персън.
"В момента съм в Ибиза с приятели, ходя на партита с известни хора, мога да правя каквото си поискам и никога не съм се чувствал по-изолиран", допълва той. Персън споделя: "Вв Швеция седя и чакам приятелите ми със семейства и работа да имат време за нещо, а аз гледам отражението си в монитора."
Създателят на Minecraft е разочарован от развитието на нещата до момента. "Когато продадохме компанията, отделихме най-много усилия да се уверим, че ще се погрижат за всички служители, а сега всичките ме мразят", казва още Персън.
По-късно допълва, че е "намерил чудесно момиче, но тя се страхува от мен и моя начин на живот и си намери нормален човек". Персън казва, че би опитал да е като Елън Мъск и да се опита да спаси света по някакъв начин, но "това ще ме срещне със същите задници, които ме накараха да продам Minecraft".
Накрая Персън заявява, че хора, които също са постигнали внезапен огромен успех като него, са преминали през подобни тежки периоди и те отминават. "Реших да споделя всичко това и да не се чувствам сякаш трябва да го крия. Чувствам се малко по-добре", казва още той. За финал накрая се оказва опарен и от медуза, но "изненадващо не боли чак толкова".
Персън продаде Mojang, компанията - притежател на Minecraft. Играта беше представена през 2009 г. и въпреки семплата си графика и структура се превърна в огромен хит. Продадена е в над 60 млн. копия, преди да привлече вниманието на Microsoft. Софтуерният гигант иска да използва Minecraft като една от основните си притегателни сили за платформата HoloLens.