Alphabet сменя мотото си, за да "върши правилното"

"Не бъди лош". Това беше мотото на Google от 2004 г. насам. Интернет гигантът определяше фразата като символ на желанието си да е изцяло нов тип компания, но често беше критикуван, че не винаги го спазва.
Това лято Google създаде нов холдинг, Alphabet, който да обединява всичките му бизнеси. Заедно с него идват и известни промени в политиката на компанията, включително и ново мото за Alphabet, което важи и за всички компании, които са собственост на холдинга, съобщава в. The Wall Street Journal.
Новото мото на холдинга е "върши правилното", което Alphabet обяснява с едно изречение: "Служителите на Alphabet и всички подразделения трябва да спазват закона, да действат често и да се уважават". Това изречение присъства и в описанието на "Не бъди лош", което обаче е доста по-дълго. Мотото не заменя известната фраза на Google, която остава да важи за интернет гиганта, но я надгражда.
Символиката в случая е, че Alphabet ще дава малко по-голяма свобода на отделните компании, които притежава, да изграждат и поддържат своя култура. Тя ще трябва да се съобразява с основната политика на холдинга, която както се вижда, е доста обща.