Wrapify превръща автомобилите в движещи се билбордове

В случай че искате да припечелите малко допълнителни средства с автомобила си, но превозването на пътници чрез Uber или друго подобно приложение не ви харесва, скоро може да имате нова алтернатива. Тя идва в лицето на компанията Wrapify, която набира популярност в Сан Франциско, съобщава онлайн изданието BusinessInsider.
Wrapify позволява на хората да облепят автомобилите си с реклами на различни компании. Специалното мобилно приложение на компанията следи движението на автомобила и анализира колко хора са видели рекламите, което брои като "импресии". Информацията е видима в реално време и за съответния рекламодател.
Условията са шофьорите да са пълнолетни и да притежават автомобил, който е произведен през 2008 г. или по-нов. Те трябва да са и с чисто съдебно минало. Според компанията тестовете й са показали, че подобен тип реклама е много успешен. За два месеца пет автомобила с реклама на местна търговска верига са постигнали повече импресии от билбордовете в района.
Компанията вече работи в 11 американски града и има над 6000 шофьори. Средно на месец те печелят между 400 и 500 долара.
Wrapify не цели да създава конкуренция между шофьорите, а напротив. Тя поощрява сътрудничеството. Функцията Swarm например позволява на шофьори, които рекламират един и същ брандq да се намират и да се уговарят да се съберат в един и същ район. Това привлича още по-голямо внимание към дадения бранд, което води до допълнителен бонус за шофьорите.