За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dmarev
Рейтинг: 688 НеутралноИ те "оптимизират"
moriarti
Рейтинг: 524 НеутралноОткакто тази полуистерична блондинка обяви, че сам саминка е издялкала новото им "лого" и едва ли не се самообяви за гениален графичен дизайнер, "Яху" нещо не ме кефят. Аман от аматьори в дадена област, които се чувстват велики! Поредният "супермениджър", загробващ компании. Имаше един такъв и в "Мтел" (когато тази компания беше лидер в България) преди време... и вижте сега какви са жалки. И винаги се хвърлят първо логата да "оправят"... Някакъв тик ще да е.
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Ватник
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#2] от "moriarti":
Every cradle is a grave.Логото, прозрачната бутилка, пироката капачка, новият етикет и т.н.
Все неща, които дълбоко интересуват потребителя
tsyrvulan
Рейтинг: 180 НеутралноYahoo! навремето беше много популярна и новаторска. Лично аз непрекъснато съм я ползвал и дори все още ползвам Yahoo! Messenger. По-младите, особено в Европа, обаче даже не са я чували. Шефката блондинка ще трябва да поработи в посока популяризиране на Yahoo! сред младежта.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.tucker case
Рейтинг: 696 Веселомариса уби яху още откак забрани work from home за служителите... сега следва погребението... друго правиш и не правиш, ама не се ли грижиш за мозъка на компанията, не чекай светло бъдеще...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...п.с. кой знай що се сетих за мозъка на българия и за една леля, дето днеска тръгва по марисината пътека...
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1154 ВеселоБаси, тези всяка година съкращават между 15% и 30% от персонала си и нямат свършване, дееба
)))
Соколов
Рейтинг: 782 ВеселоОбщо взето краят на Yahoo е предначертан. До сега нито една технологична компания не е напреднала с оптимизиране на разходи. Нямаш ли идеи и нови продукти си труп.
До година очаквам да ги погълнат и да станат просто част от портфолиото на някой друг.