За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Georgi Yordanov
Рейтинг: 822 Неутрално... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Иван Арнаудов
Рейтинг: 720 Неутрално[quote#0:"Дневник"]Google вече има подобни мерки, като оценките на потребителите влияят на цените за реклама на търговеца. Ако има по-лоши оценки, рекламата в AdWords става по-скъпа.[/quote]Дневник, хайде недейте да пишете за неща, от които не разбирате. Цената на рекламата в AdWords няма НИКАКВА връзка с оценките на потребители за търговци, защото не съществува механизъм за връзка между едното (рекламата) и другото (продажбите).
Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.Единственото, което влияе на цената на рекламата в AdWords, е нейният качествен фактор (QS) - сам по себе си комбинация от сполучлив криейтив, правилно таргетиране и релевантност между самата реклама и страницата, към която тя сочи - и (индиректно) максималната цена, която предлагат други клиенти на платформата за същите ключови думи/таргет.
[quote#1:"Georgi Yordanov"]... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?[/quote]
Ами пазарът следва хората...
reotan
Рейтинг: 5 Неутралноhttp://www.cnbc.com/2016/04/08/facebook-taking-sha dy-dress-retailers-very-seriously.html
Ето и оригиналът:
For example: Google AdWords' quality scores "basically look at lots of different data points and if they think you're a good company to show an ad for, they make it cheaper for you to show your ad, and if they think you're a bad fit, they make it very expensive," she said.