Facebook затяга контрола за продажба на стоки

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 822 Неутрално

    ... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  2. 2 Профил на Иван Арнаудов СУПЕР
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 720 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Google вече има подобни мерки, като оценките на потребителите влияят на цените за реклама на търговеца. Ако има по-лоши оценки, рекламата в AdWords става по-скъпа.[/quote]Дневник, хайде недейте да пишете за неща, от които не разбирате. Цената на рекламата в AdWords няма НИКАКВА връзка с оценките на потребители за търговци, защото не съществува механизъм за връзка между едното (рекламата) и другото (продажбите).

    Единственото, което влияе на цената на рекламата в AdWords, е нейният качествен фактор (QS) - сам по себе си комбинация от сполучлив криейтив, правилно таргетиране и релевантност между самата реклама и страницата, към която тя сочи - и (индиректно) максималната цена, която предлагат други клиенти на платформата за същите ключови думи/таргет.


    [quote#1:"Georgi Yordanov"]... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?[/quote]
    Ами пазарът следва хората...

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  3. 3 Профил на reotan
    reotan
    Рейтинг: 5 Неутрално

    http://www.cnbc.com/2016/04/08/facebook-taking-shady-dress-retailers-very-seriously.html
    Ето и оригиналът:
    For example: Google AdWords' quality scores "basically look at lots of different data points and if they think you're a good company to show an ad for, they make it cheaper for you to show your ad, and if they think you're a bad fit, they make it very expensive," she said.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #