Twitter ще избира реклами според използваните емоджита

Twitter ще избира реклами според използваните емоджита

Twitter ще избира реклами според използваните емоджита
Twitter ще може да подбира рекламите за потребителите си според емоджитата, които използват. Микроблогът ще може да анализира какви емоджита е използвал дадения потребител и да избира подходящи реклами според емоциите и интересите, които дадените емотикони символизират.
Емоджи са усмивките и останалите изображения, които хората си изпращат в текстови съобщения. Известни са още като "смайлита" и "емотикони". С развитието им през годините те се превърнаха в доста по-детайлни рисунки и анимации и затова стават популярни като "емоджи".
Системата на Twitter ще разпознава, кога потребителят използва по-често например емоджи с пица и ще му показва реклами на пицарии. Емоджита със спортна дейност, ще активират реклами за съответния спорт, екипировка и др.
Според Twitter емоджитата дават "уникална възможност" за разчитане на настроението и мисловната нагласа на даден човек. Микроблогът смята, че реклами, които са избрани според използваните емоджита, ще имат много голяма ефективност и ще помагат на рекламодателите да откриват хора по техните конкретни интереси, чувства и желания в даден момент.