Facebook въвежда нови правила за подбор на публикации

Facebook въвежда нови правила за подбор на публикации

Facebook въвежда нови правила за подбор на публикации
Facebook въвежда нови правила за подбор на публикации в News Feed. Новинарският поток в профилите на потребителите отново е променен, този път с обещанието, че подборът на публикации ще е по-прозрачен и няма да е за сметка на статусите на приятелите им, съобщава блогът TechCrunch.
Решението на компанията е провокирано от скандала преди няколко седмици, когато тя беше обвинена, че нейни служители подбират кои публикации да направят популярни на базата на личните си възгледи и мнение. Официалното вътрешно разследване на Facebook не откри нарушения, но въпреки това компанията обеща да направи процеса по-прозрачен, за да успокои потребителите.
Една от мерките е публикуването на основните правила. В тях приятелите и семейството са на първо място. Това означава, че потребителите вече (и отново) ще виждат приоритетно публикациите на своите приятели и роднини. Напоследък те бяха останали на заден план спрямо публикациите от сайтовете и страниците, които даден потребител е харесал.
Facebook обещава, че ще продължи да предоставя релевантна и актуална информация и новини чрез News Feed. Подборът им ще е на базата на интересите на дадения потребител. Същото важи и за мултимедията, музиката и публикации от личности от развлекателната индустрия.
"Смятаме, че сме свършили само 1% от работата си и ще продължим да подобряваме и развиваме технологиите си", коментира компанията. Тя ще продължи да търси баланс между лична комуникация и информация от медии и онлайн общества.