За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
parasit
Рейтинг: 237 НеутралноСамолетите и сега могат да бъдат приземени автоматично, но човешкия фактор остава незаобиколим. И за добро, и за лошо.
Та всяка идея да бъдат подобрени условията в които човека взима решения е добра.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноТук обаче се има предвид видимостта и ориентацията. Силният вятър си остава проблем и няма нищо общо с тази технология.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКahasver
Рейтинг: 1032 Неутралносистема, която изключва лошото време като фактор
Малко куца логиката. Едно е да усъвършенстваш тренажорите, друго е влиянието на реалното време върху летящия самолет.
valtoro
Рейтинг: 580 НеутралноДобре е да се развива технологията, но да не се предоверяваме на
нея, природата е непредвидима !!!
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноИзгубени в превода или...За сега поне няма как да се избегне времето като фактор.Особено силните и поривисти ветрове.И даот години съществуват системи,които могат да осъществят автономен полет.От излитане до кацане.Някой ден няма да има човешки пилот в самолета.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.ilinko
Рейтинг: 858 НеутралноДо коментар [#4] от "valtoro":
Честно казано човекът е по-опасен от технологите :) след 100 години пра-внуците ни ще се чудят как е могло да караме колите си сами и колко опасно е било.
Илиян Колев
Рейтинг: 944 НеутралноЧовешкия фактор остава незаобиколим по изцяло психологиèски,регулаторни,юридиèски и икономически прични.
И не ми се струва добра идеята да се вижда светът в перфектни метеорологични условия през цялото време и пилотът да се лиши от пряка визуална информация за моментно състояние на атмосферата и друга пряка визуална информация,която в някои случаи би му помогнала да реагира инстинктивно и на подсъзнателно ниво.
daskal1
Рейтинг: 2584 НеутралноДали тези изследвания са свързани с възобновените опити за възстановяване на свръхзвуковите пътнически полети? Интересно ще е да се разбере.
dedoliben
Рейтинг: 2954 НеутралноЗначи тук има уловка.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIПилотите си мислят че са пилоти на самолет с големи заплати.
Авйокомпанйите виждайки бъдещето и притиснати от цените на билетите им трябват шофьори на рейс като заплати.
Затова тренажора го изпробват асове а ще го ползват новобранци дето никога нема да помирипат големи пари.
А самолета той вече е един ТИР ако не е основният доход от товари билети по 10 евро биха били немислими.
bwy56537275
Рейтинг: 180 НеутралноЩе спрат вятъра може би или ще изравнят налягането на въздуха навсякъде около самолета....
sandman
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#9] от "dedoliben":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4189612/Russia-reveals-massive-groundskimmer-cargo-plane.html
Един ден това може да е реалност.Алтернатива на товарния транспорт.
Илиян Колев
Рейтинг: 944 НеутралноДо коментар [#11] от "sandman":
Едва ли.Ако в екранопланите имаше хляб,щяха да ги използват поне за военни цели,а не да се ограничат до единични експериментални бройки.Гражданската пътническа и карго авиация няма нужда от по-големи от сегашните самолети.Ако беше иначе,С-5 и С-17 щяха да имат граждански версии.Единствено Ан-124 изпълнява инцидентни граждански полети с единични специфични товари,като локомотиви,ротори за електроцентрали и подобни,а и реално става дума за военотранспортни самолети,нуждата на армията от които е отпаднала.
Xumpomo name
Рейтинг: 581 НеутралноДо коментар [#8] от "daskal1":
Birds of a feather flock together.причините да спрат свръхзвуковите полети са били основно икономически
Иван K
Рейтинг: 1886 НеутралноДо коментар [#13] от "Xumpomo name":
подпис"причините да спрат свръхзвуковите полети са били основно икономически"
Два пъти по-висока скорост се постига с 8 пъти по-мощен двигател и с 4 пъти повече горива
rainbou1
Рейтинг: 766 НеутралноСлед 100 години правнуците ни ще се чудят какви идиоти сме били да си позволяваме лукса личен автомобил.
Ал Бънди
Рейтинг: 753 НеутралноСтатията е малко изгубена в превода. Лошото време няма как да се изключи като фактор при полета, но пилотите ще могат да виждат околната среда все едно времето е идеално и това ще им помогне по лесно да се орентират визуално. Дори нощно време, в мъгла, облаци, дъжд и т.н. ще могат добре да виждат околните планини, писта и т.н.
Ал Бънди
Рейтинг: 753 НеутралноСтатията е малко изгубена в превода. Лошото време няма как да се изключи като фактор при полета, но пилотите ще могат да виждат околната среда все едно времето е идеално и това ще им помогне по лесно да се орентират визуално. Дори нощно време, в мъгла, облаци, дъжд и т.н. ще могат добре да виждат околните планини, писта и т.н.
Ал Бънди
Рейтинг: 753 НеутралноТова няма да е валидно за новите свръхзвукови самолети.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2352 НеутралноДа, ама идеята е да виждат нещата все едно времето е прекрасно, а не да не виждат пистата заради мъгла, дъжд и т.н. Системите пак ще си работят, просто ако пилота не вижда нищо през прозореца, ще вижда всичко на монитора си, вероятно и околните самолети (то и там има система за предотвряватяване на сблъсък, ама старото не пречи на новото). Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
lz2
Рейтинг: 2346 НеутралноТия с какви глупости се занимават! А можеше да окупират някой щат на Мексико и да наложат контрасанкции на американците!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 8 ВеселоЛошото време никога не е било фактор във флайт-симулаторите. :-)
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?