Австралийска авиокомпания извърши най-дългият пътнически полет без междинно кацане

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    Разликата не е голяма дали ще кацне някъде за зареждане или не.Половин час.

  2. 2 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сд":

    Не само, да караш огромен самолет с малко пътници, малко багаж и маса гориво няма никаква икономическа логика. Отделно да вися 19 часа на една седалка си е тегаво, така и така си отива цяло денонощие, по-скоро предпочитам да пътувам с прекачване за да мога да се раздвижа.

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#2] от "m17":

    И в самолет можеш да се раздвижиш. Особено в такъв със сомо една трета заети седалки. А че няма ик логика е напълно вярно. Не виждам как това ще стане с наличните в момента машини. Да възродят идеята на Конкорд трябва!

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сд":

    Половин час отнема само рулирането след кацане на голямо летище. Още толкова преди излитане и повече по между им.

  5. 5 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 206 Неутрално

    Изгорени са 101 тона керосин само за този опит......

  6. 6 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 551 Весело

    Такива новини обичам! Куонтас са една от най-добрите авиокомании, с които съм летяла.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  7. 7 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 824 Неутрално

    До коментар [#5] от "dma12587967":

    А колко щяха да са с презареждане?

  8. 8 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Да в самолет можеш да се раздвижиш. Особено в такъв със сомо една трета заети седалки. А че няма ик логика е напълно вярно.
    —цитат от коментар 3 на vassilun

    Като е само с 1/3 заети седалки,направо да го правят,като руските платцкартни вагони и ще пътуваш в легнало положение:)


  9. 9 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сд":

    Освен ако не лети над океана... там къде да кацне.

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  10. 10 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    ако цените са тройни и четворни логика има :)

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  11. 11 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Боинг много здраво натискат на този модел и правят и невъзможното да убедят авиокомпаниите да го предпочетат пред конкурента му от Аърбъс.
    Реалността е, че даже и към момента Боинг продава/доставя всяка бройка от този модел на загуба. Надяват се, че когато направят 1100 доставени самолета ще излязат на "бреак евен" при производствените разходи и ще спрат да генерират загуби от всеки доставен самолет.
    Това обаче са техните сметки. Споерд независимите анализатори, Боинг няма как да излезе на печалба от този модел.
    Тук идват и другите проблеми, за да намалят себестойността една от мерките е съкращаване на времето за производство и съответно производството на повече машини на месец. Появиха се сериозни подозрения, че за да направят това занижават вътрешните си процедури за качество. Имаха и проблеми с профсъюзите понеже искаха да накарат работниците си да работят повече за по-малко или поне за същите надници. Зраво си натискат и доставчиците за по-ниски цени.
    Независимо от всичко това себестойноста им е 135-145 млн. долара за самолет, докато конкурентният A330neo се продава на 115 млн. долара. За да могат да продават и да не допускат налагането на Аърбъса Боинг си продават техния самолет за 110-115 млн. долара генерирайки съответната загуба за всеки доставен самолет...

    Та, да, Боинг съвместно с авиокомпанните ще се опитат да направят какво ли несамо и само да излязат от финансовото блато в което се забиха с този модел.

    Модератора е неадекватен!
  12. 12 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Впечатляващо постижение на Куонтас! Грижливо и разумно обмислено. Има определен риск за определени категории пътници но практиката ще покаже.

  13. 13 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 695 Неутрално

    До коментар [#1] от "Сд": Освен ако не лети над океана... там къде да кацне.
    —цитат от коментар 9 на GMO VACCINES CHEMICALS


    Сегашните полети от Ню Йорк до Австралия дозареждат в Лос Анжелис. А над океана има къде да кацне без особено отклонение - Хавай, Американско Самоа и т.н. Първият полет от САЩ до Австралия е бил преди повече от 90 години именно над океана с далеч по-малък самолет.

  14. 14 Профил на xfh59608894
    xfh59608894
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Има ли оцелели?

  15. 15 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 137 Неутрално

    И що Куонтас, а не Кантас

  16. 16 Профил на yardadin
    yardadin
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#15] от "ThePal":
    Въпросът ти има резон, но в Уики пише ...
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Qantas

  17. 17 Профил на Petia Nikolova
    Petia Nikolova
    Рейтинг: 489 Весело

    Хайде започвайте за произвеждате самолети с такава форма, че на борда им да се помещава: тенис корт, басейн,фитнес - зала, театрална сцена, кино салон, детска градина, библиотека, у-ще...каквото още се сетите и изследователите няма да се питат какво става в мозъчната кора на пътуващ 19 часа и 16 минути без прекачване от единиятдо др угият край на планетата. То направо ще е неусетен полета. И в такъв случай самолетът на ненам коя си компания ,може би ще има форма на ... летяща чиния, тъй по - широчко ще е...

  18. 18 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 264 Неутрално

    14 часа Париж - Буенос Айрес, Ербъс, бизнес класа - хванаха ме нервите отвсякъде. Не мога да си представя още 5 часа отгоре. Освен това изядохме и изпихме всичко - накрая и кафе нямаше.

  19. 19 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 606 Весело

    .Та, да, Боинг съвместно с авиокомпанните ще се опитат да направят какво ли несамо и само да излязат от финансовото блато в което се забиха с този модел.
    —цитат от коментар 11 на Ivan_


    Ербъс се забиха в три пъти по-голямо блато с проекта А380, който бе погребан безславно.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  20. 20 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ivan_":

    В787 - Дриймлайнър излезе няколко години преди конкурента му А350!

  21. 21 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ivan_":

    Прощавайте другарю-трол затова ли вече имат произведени и предадени....894 броя?!?!?!?Още след 600...сана печалба....осовено от този модел!!!А имат поръчки за още 295....А вие си тролствайте....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  22. 22 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#20] от "vassilun":

    Това е коректно, така е.
    Та затова и се появи допълнителният проблем за Боинг.
    Аърбъс извади своя съпоставим модел по-късно, но пък го пусна на по-ниска цена. Боинг се принуди да продава под производствена себестойност.

    Модератора е неадекватен!
  23. 23 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#19] от "FourOhFive":

    Което с какво променя ситуацията за Боинг и въпросният модел и модификациите му?

    Модератора е неадекватен!
  24. 24 Профил на SOWhat
    SOWhat
    Рейтинг: 225 Неутрално

    БРИЗБЪН е правилното произношение,не невежото побългаряване на Брисбейн.!!!

  25. 25 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 442 Любопитно

    До коментар [#21] от "Willy Messerschmitt":

    Имат поръчки за още 500 ако не греша не за 295, освен ако някой не се отказал от поръчаните бройки.
    Как така реши ,че от 600 са на печалба?
    Самите Боинг при първоначалното си планиране са го изчислили, че на печалба ще излязат след 1 100 доставен самолет... След това се появяват Аържъс с по-ниската цена на конкурентният модел от класа и Боинг намалят продажната цена, и като за капак производствениъте им разхоиди се вдигнаха... та не зная от къде го измисли това че след 600 машини са на печалба, вземи и им го кажи и на тях...

    Модератора е неадекватен!
  26. 26 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Не е това бъдещето на гражданската авиация

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  27. 27 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    Ясно е че няма вариант за комерсиални полети в които се пътува с по-малко от средно 60-70% запълняемост. А специално при тия дълги полети, раздвижването е доста тегаво - вдигаш някои до пътеката, стюардесите се цупят че им пречиш, има някаква регулация в американското въздушно пространство че не може да седиш прав и да си говориш с други пътници, с една дума се предполага да седиш и да зяпаш филми в монитора или да спиш. В първа класа може да е различно ама там и цените са други.

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#27] от "m17":

    "има някаква регулация в американското въздушно пространство че не може да седиш прав и да си говориш с други пътници"

    Няма такава "регулация" в САЩ!

  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Няма да им излезе сметката, ако летят така, но вероятно е бил тестов полет за пилотите

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#28] от "vassilun":

    Според стюардесите в един полет до щатите в които летях преди няколко месеца има и много държаха да разгонват всеки прав пътник, който е станал да се разтегне и се е заговорил с друг.

  31. 31 Профил на andreas_hofer
    andreas_hofer
    Рейтинг: 870 Любопитно

    Обичам много да летя и общо съм прекарал в летене като часове около месец, с навъртяни 470 000 км, но дори и на мен 19 часа в небето ми идват малко множко.

    Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
  32. 32 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    На нас по Коледа ни предстои 17-часов полет Доха - Окланд, ще видим как е...

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  33. 33 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#28] от "vassilun":Според стюардесите в един полет до щатите в които летях преди няколко месеца има и много държаха да разгонват всеки прав пътник, който е станал да се разтегне и се е заговорил с друг.
    —цитат от коментар 30 на m17


    Напълно правилно.
    Пътувах веднъж с Ер Франс от Париж до Ел Ей и мястото ми беше на първия ред зад кухнята. Кабинният екипаж след като раздаде първата храна (някъде 2 часа в полета) се изпари на задължителна почивка и остави напитки и снаксове на самообслужване. Франсетата, които така или иначе не млъкват, моментално си направиха парти точно до моята седалка (понеже там са и вратите и има доста свободно пространство), имаше едно десетина-петнайсет човека, пийваха си биричка и винце, веселяха си се, изобщо без да ги интересува, че аз искам да поспя например или че не чувам аудиото на филма от тяхните крясъци. Ходих да търся екипажа, едва намерих някакъв отегчен стюард, който ми заяви, че "уи ар нот зи полис", общо взето ме отсвири и се наложи да вдигна вече скандал и да викам пърсър и да плаша с ФАА.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  34. 34 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#33] от "FourOhFive":

    Е ние не сме правили глупости, разтягахме си крайниците и съвсем тихичко си говорехме за не повече от 2 минути. Но въпреки това старата германка ни разгони като пилци.

  35. 35 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Боинг много здраво натискат на този модел и правят и невъзможното да убедят авиокомпаниите да го предпочетат пред конкурента му от Аърбъс. Реалността е, че даже и към момента Боинг продава/доставя всяка бройка от този модел на загуба. Надяват се, че когато направят 1100 доставени самолета ще излязат на "бреак евен" при производствените разходи и ще спрат да генерират загуби от всеки доставен самолет.Това обаче са техните сметки. Споерд независимите анализатори, Боинг няма как да излезе на печалба от този модел.Тук идват и другите проблеми, за да намалят себестойността една от мерките е съкращаване на времето за производство и съответно производството на повече машини на месец. Появиха се сериозни подозрения, че за да направят това занижават вътрешните си процедури за качество. Имаха и проблеми с профсъюзите понеже искаха да накарат работниците си да работят повече за по-малко или поне за същите надници. Зраво си натискат и доставчиците за по-ниски цени. Независимо от всичко това себестойноста им е 135-145 млн. долара за самолет, докато конкурентният A330neo се продава на 115 млн. долара. За да могат да продават и да не допускат налагането на Аърбъса Боинг си продават техния самолет за 110-115 млн. долара генерирайки съответната загуба за всеки доставен самолет...Та, да, Боинг съвместно с авиокомпанните ще се опитат да направят какво ли несамо и само да излязат от финансовото блато в което се забиха с този модел.
    —цитат от коментар 11 на Ivan_


    Какви глупости говориш? 787-9 струва $292 милиона а не $115. От него са продадени над 800 бройки до сега. Лети вече 10 години. Нормален ли си?

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  36. 36 Профил на B52 СУПЕР
    B52
    Рейтинг: 1530 Любопитно

    Боинг много здраво натискат на този модел и правят и невъзможното да убедят авиокомпаниите да го предпочетат пред конкурента му от Аърбъс. Зраво си натискат и доставчиците за по-ниски цени. Независимо от всичко това себестойноста им е 135-145 млн. долара за самолет, докато конкурентният A330neo се продава на 115 млн. долара. За да могат да продават и да не допускат налагането на Аърбъса Боинг си продават техния самолет за 110-115 млн. долара генерирайки съответната загуба за всеки доставен самолет...
    —цитат от коментар 11 на Ivan_


    Конкурентът е А350 XWB

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  37. 37 Профил на Селс китари КАТ
    Селс китари КАТ
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    Ти имаш ли представа какво количество гориво трябва за полет със свърхзвукова скорост от Ню Йорк до Сидни - почти двойно. Просто разстоянието е твърде дълго и няма начин да излезе изгодно. Но ако спрат и храната на пътниците, ще стигнат и до Оукланд.

    Вече няма да обиждам
  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#37] от "zlo38528262":

    "Ти имаш ли представа какво количество гориво трябва за полет със свърхзвукова скорост от Ню Йорк до Сидни - почти двойно."

    Имам представа, че преди повече от тридесет години човек (аз не съм летял) можеше да кацне в Ню Йорк преди да е излетял от Лондон. Дори и с междинно кацане свръхзвуков полет от Ню Йорк до Сидни е възможен и би бил по-бърз отколкото В787 без междинно кацане. Проблемът е, че би бил много скъп!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #