И "Вайбър" спря рекламите и сътрудничеството си с "Фейсбук"

На живо
Заседанието на Народното събрание

И "Вайбър" спря рекламите и сътрудничеството си с "Фейсбук"

И "Вайбър" спря рекламите и сътрудничеството си с "Фейсбук"
Reuters
Чат приложението Viber изтегля рекламата си от "Фейсбук" заради неспособността на социалната мрежа да ограничи речта на омразата. "Viber взе решение да премахне всички продуктови допирни точки между платформите, както и да преустанови рекламите си в социалната мрежа", пише тя в свое изявление.
Viber ще премахне от платформата си Facebook Connect, Facebook SDK и GIPHY. Също така всички рекламни разходи в социалната платформа ще бъдат спрени, с което Viber се присъединява към нарастващото глобално движение срещу технологичния гигант #StopHateForProfit.
На фона на протестите в САЩ през последните седмици група от шест организации, в това число Антиклеветническата лига (ADL) и Националната асоциация за напредък на цветнокожите (NAACP), призоваха рекламодателите във "Фейсбук" да спрат кампаниите си в платформата през целия месец юли.
“Фейсбук” продължава да демонстрира неразбиране на основната роля, която има в света. От неправилното управление на данни и липсата на сигурност в приложенията си, до възмутителното отношение и липсата на мерки за защита от опасна реторика, “Фейсбук” стигна твърде далеч."
"Наред с многобройните нарушения по линия на личните данни, включително скандала с "Кеймбридж Аналитика", в който политическа консултантска компания неправомерно събра данните на близо 87 милиона потребители на "Фейсбук", тази реч на омраза е и последната капка в чашата на търпение от страна на Viber", обявиха от компанията.