За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Коруптен Евроатлант
Рейтинг: 35 НеутралноНемските концерни до един имат много продадени автомобили в Китай, но вчера гледах едно Доку, в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н.
Аз съм евроатлантикВ статията се вижда какво правят китайците.
Viva la Evolution
Рейтинг: 675 НеутралноХайде пак китайска пропаганда.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "Костадин Иванов
Рейтинг: 3286 НеутралноДо коментар [#1] от "Дария Колев":
Еретик"в което китаец критикува, че в немските автомобили много изостават с интернет технолигии монтирани на борда, като навигацията, музиката през много озвучителни тела, гласовото управление и т.н."
=================
Даре, знам че съм гласът на старото поколение. Макар да се занимавам с друго, от 38 години съм професионален шофьор и автомобилин техник.
Колата за мен е голям, неразрушим двигател, удобна седалка .... най добрата музика е шумът от двигателя......
Таблет можеш да разглеждаш на пейката в парка.
Padrino
Рейтинг: 521 НеутралноПропуснала си да отбележиш малката подробност, че 99% от Немските коли продавани в Китай се правят в Китай, но всичките те се правят в различно изпълнение от това което е в Европа например. Влез в един 2021 Мерцедес Е клас (а да не говорим за С класа) и след това ела пак да коментираш. А колкото за новите модели на групата Фолксваген, дори няма да коментирам. Преди 3 дни имах възможност да се повозя в новото Електрическо Порше Тайкан и е извънземно от гледна точка на технологии.... Китайците и да тичат срещу тях няма да могат да ги настигнат 😂
dedoliben
Рейтинг: 2661 ЛюбопитноИ ще ги продават??????
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЕй на маймуни се обърнахте да опровергавате вселенският закон за парите и музиката.
quatro_4x3
Рейтинг: 514 НеутралноКогато някой си избира кола, това са последните неща, които гледа. Но за една патка е нормално да изглеждат най-важни. Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
Коруптен Евроатлант
Рейтинг: 35 НеутралноКоста, не си само ти, който гледа само мощност и шумът на мотор и удобната седалка ... Над теб са още 2 с подобни минималистични претенции.
Но клиентите в Китай са напред с новите технологии и един Москвич произведен от Даимлер или ФауВе не ги задоволява!
Аз съм евроатлантик
historama
Рейтинг: 623 НеутралноДо 7:"Дария Колев"...Но клиентите в Китай са напред с новите технологии и един Москвич произведен от Даимлер или ФауВе не ги задоволява!...."
Нямам претенции да познавам толкова добре Китай и китайците, но най-голямото им предимство е, че са над 1,5 млрд! И ако клиентите в Китай бяха толкова "специални", както твърдиш, Хуавей и компания нямаше като истерични да настояват на всяка цена да продават в Северна Америка и ЕС!
historama
Рейтинг: 623 Неутрално"Така се разширяват и стават по-комфортни за употреба навигацията, музиката през 11 озвучителни тела, гласовото управление и т.н..."
До коментар [#3] от "Костадин Иванов":
До коментар [#8] от "historama":
И аз като колегата К. Иванов съм от по-старото поколение, и си спомням маздата ми от 2009г. с озвучаване “Bose”, и май 8 говорителя, което си бе една супер екстра, и все пак.... Къде, къде по-важни неща са окачването и стабилността на автомобила, управлението и поведението на пътя, спирачна система... едни съвсем не дребни подробности, които правят продаваеми свръхскъпите немски автомобили!
historama
Рейтинг: 623 НеутралноДо коментар [#9] от "historama":
Иразбира се страхотните двигатели, конструирани в европейските конструкторски бюра, макар че точно там може да дойде неприятната изненада с електричките - много по-евтини от свръхусложенинето ДВГ, и даже с по-големи възможности!
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 316 НеутралноКола мечта за много хора
Шоршо
Рейтинг: 18 НеутралноДо коментар [#2] от "Viva la Evolution":
Докато повтаряш тези кухи мантри и се надяваш да са истина, китайчетата учкат и бачкат два пъти повече от европейчетата и американчетата и резултатите не закъсняват.
Самуил Петков
Рейтинг: 0 НеутралноЩо?
Колата въобще не е нова, а на няколко пъти е представена из разни авто шоута ..
Фирмата се казваше SF Motors , после стана Seres..
В 2018 беше концепт, после същата таа кола я мъкнаха, като мечка из изложения и в момента са и лепнали нови табелки..
Моделът няма НИЩО ОБЩО с електричността, а е с 4 цилиндра 1.5 двигател, с турбина 150 к.с. което си е напълно нормално..
Тази бензинова турбо-четворка върти генератор 90 киловата.
Има батерийка 35 киловат.часа , която уж била стигала, сам-сама за 150 км. пробег.. само по себе си доста фантастично утвърждение..
Има варианти и с по-големи батерии ..
И такива 150 к.с. коли с турбо-двигател са море , па и хибриди с електромотори допълнителни има поне 200 модела ..
Защо нормален човек, ще се натисне да си купува баш не съвсем изпитаната “Хуавей“ а няма да си купи, баш такъв хибрид с 1.5 четири цилиндъра двигател - на БМВ или “Тойота“ , за която има и сервизи, и части?
Самуил Петков
Рейтинг: 0 НеутралноЛепят емблеми на чужди разработки ..
Ама не са само те..
А в SF Motors , май имаше само един китаец - шефът ..
И кола с двигател 1.5 , турбо, 150 к.с. не ми се вижда твърде “електромобил“..
Да, няма трансмисия и токът от генератора отива направо към електромоторите в задните колелета, ама то това ли станаха, да са електромобилите?
Че то излиза 99% от големите самосвали, корабите и локомотиви да са “електрокораби“ или “електросамосвали“щото там баш така е трансмисията - дизелите въртят генератори, няма съединител и скоростни кутии (то как да има ??) а гребния винт или колелата ги въртят електромотори ..
А двигателят 1.5, четири цилиндъра .. даже не е и кой знае колко икономичен или иновативен , сравнен с една “Мазда“ или “Тойота“ например ..