"Мета" обмисля свое приложение, което да конкурира "Туитър"

Компанията - майка на социалната мрежа "Фейсбук" (Facebook) и платформата за предимно снимково съдържание "Инстаграм" (Instagram), "Мета" проучва възможността за ново приложение, което да е конкурентно на "Туитър" (Twitter), съобщава БТА.
Приложението ще се базира на платформа, подобна на тази на "Мастодон" (Mastodon) - услуга, приличаща на "Туитър", която стартира през 2016 г. и сега има около 2 милиона активни потребители месечно.
"Проучваме самостоятелна децентрализирана социална мрежа за споделяне на текстови актуализации. Вярваме, че има възможност за отделно пространство, където създатели на съдържание и публични личности да могат да споделят навременни актуализации за своите интереси", каза говорител на "Мета" пред "Ройтерс".
В последно време "Мета" среща силна конкуренция от страна на китайското приложение за кратки видеоклипове "ТикТок" (TikTok).