ФАРА
Само конкуренцията може да създаде условия за по-добри телевизии
След приключването на рекламния фестивал ФАРА, "Дневник" се допита до няколко медийни директори и членове на медийното жури на фестивала как рецесията се отразява на медиите и какво предстои да се случи на рекламния пазар до края на годината
Медиите промениха отношението си към рекламодателите
След приключването на рекламния фестивал ФАРА "Дневник" се допита до няколко медийни директори и членове на медийното жури на фестивала как рецесията се отразява на медиите и какво предстои да се случи на рекламния пазар до края на годината.
Негативите от кризата са за тези, които режат бюджетите си
След приключването на рекламния фестивал ФАРА "Дневник" се допита до няколко медийни директори и членове на медийното жури на фестивала как рецесията се отразява на медиите и какво предстои да се случи на рекламния пазар до края на годината.
Рецесията е тук, за да върне загубеното равновесие
След приключването на рекламния фестивал ФАРА "Дневник" се допита до няколко медийни директори и членове на медийното жури на фестивала как рецесията се отразява на медиите и какво предстои да се случи на рекламния пазар до края на годината.
ФАРА: За втори пореден път рекламната агенция на годината е Ogilvy Group
M-tel стана рекламодател на годината на ФАРА ‘09
DDB Sofia е медийната агенция на годината
Рекламната агенция спечели две златни награди в категориите "Медийна кампания" и "Интернет реклама"
Кои са номинираните на ФАРА '09?
Днес се провежда и първият кръг от журирането в категорията "Рекламна кампания"
Краткосрочната ориентация спъва рекламния бизнес в България
Тази седмица "Дневник" ще представи поредица от интервюта с членовете на творческото жури на рекламния фестивал ФАРА - форумът, който събира рекламната общност в курортния комплекс Албена от 2 до 6 септември, за да отличи най-добрите рекламни постижения за изминалата година. Говорим с творческите директори на рекламните агенции Leo Burnett, Ogilvy Sofia и AMEXY за това какво ще търсят сред рекламите на фестивала, как рецесията се отрази на емоционалната връзка между марките и потребителите и за парадоксите в рекламния бизнес.
Малко добри идеи в първия ден на ФАРА
Победителите в тези категории ще станат ясни на церемония на пети септември, когато ще бъде избрана и медийната агенция на годината.
Рекламата не трябва да говори на хората, а с тях
Тази седмица "Дневник" представя поредица от интервюта с членовете на творческото жури на фестивала ФАРА - форумът, който събира рекламната общност в курортния комплекс Албена от 2 до 6 септември, за да отличи най-добрите постижения за изминалата година. Говорим с творческите директори на рекламните агенции DDB Sofia, Lowe Swing Communications и Clockwork за това какво ще търсят сред рекламите на фестивала, за преувеличената рецесия и ефектите от това и за липсата на смели, експериментални идеи в рекламния бизнес.
Започва рекламният фестивал ФАРА в Албена
За първа година броят на заявките в рекламния фестивал отчита понижение - 433 срещу 564 през 2008 г.
В рекламата умните решения са тези, които спестяват пари
Тази седмица "Дневник" ще представи поредица от интервюта с членовете на творческото жури на рекламния фестивал ФАРА - форумът, който събира рекламната общност в курортния комплекс Албена от 2 до 6 септември, за да отличи най-добрите рекламни постижения за изминалата година. Днес си говорим с творческите директори на рекламните агенции McCann Erickson Sofia, Publicis MARC и студиото за стратегически дизайн "Ентусиазъм" за техните очаквания от фестивала, посоките на развитие на българската реклама и начина, по който рецесията влияе върху идеите и творческите находки в рекламния бизнес.
Заявките за рекламния фестивал в Албена намаляват
Общо 433 са заявките в различните категории на рекламния фестивал в Албена тази година, обявиха от Асоциацията на рекламните агенции (АРА). За сравнение - през 2008 г. те бяха 564, като това е първата година, в която тенденцията на постоянно нарастване на участващите кампании се обръща.