Регионални медии
Последният варненски вестник "Черно море" спря да излиза днес
Според пиара на изданието Марица Гърдева коронавирусът само ускорил процесът, който е "убил" изданието
Регионални медии: Русе - за медиите по равно, за някои - повече
Разходите, с които администрацията е осигурявала присъствието си в медиите, са разделени в две основни пера: за поставяне на банери в интернет и за информационно обслужване. Но и в двата случая впечатление правят еднаквите сумиполучавани от различни компании за извършените от тях услуги.
Регионални медии: Монтана - колко струва безкритичността
По разход на глава от населението за медийни услуги Монтана изпреварва дори Варна, град с бюджет от над 200 млн лв.
Регионални медии: Шумен - пари за медии по ред на номерата
Независимо, че ма собствен медиен център, финансиран с по около 30 хил. лв. годишно община Шумен редовно е плащала за услугите на журналисти от частни дружества
Регионални медии: Плевен - традициите на една комуна от 1920 г.
Въпреки, че е харчила по около 200 хил. лв. на година за собствения си медиен център, община Плевен е възлагала дейности, включени в предмета на дейността му, на частни дружества
Регионални медии: Казанлък - трудният разговор с местната власт
През пролетта на миналата година Казанлък влезе в новините със странна случка: Собственикът на местното радио "Вис виталис" и регионалния телевизионен канал "Прес ТВ" Васил Самарски обяв в интервю за БНР, че е бил повикан в полицията, за да подпише предупредителен протокол, че медиите му няма да критикуват служители на общинската администрация и работата им.
Регионални медии: Враца - скъпият имидж на бедната община
Бюджетите, с които община Враца е разполагала от 2013г. до 2015г. са на обща стойност около 130 млн. лв. Независимо от това дминистрацията е похарчила за медийни услуги близо 615 хил. лв.- само с около 3 хил. лв. по-малко от Варна, където бюджет е бил пет пъти по-голям.
Регионални медии: Бургас – шампион по разходи за популярност
Общата сума, която Бургас е похарчил от 2013 до 2015г. за "медийни и информационни услуги", надхвърля 720 хил. лв. С тези разходи администрацията на кмета Димитър Николов е шампион сред десетте общини от които "Дневник" поиска подобни справки.
Регионални медии: Благоевград – да си купиш позитивен имидж
Склонността на общината да купува благосклонността на медите отваря и вратата за "двупосочен рекет" в Благоевград, твърдят местни журналисти.
Десет извода за търговията с медийно влияние
По-голямата част от регионалните медии доброволно допускат върху редакционното им съдържание да бъде установен административен контрол, а аудиториите им да бъдат систематично подвеждани като под маската на информация им се предлагат платени публикации.
Регионалната журналистика в България се продава евтино и се купува масово
Разследване на "Дневник" по официални документи показва колко е струвал медийният комфорт на 10 български общини