За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ebter
Рейтинг: 1441 НеутралноТрудностите
Високата цена на електромобилите ще е една от основните пречки пред тяхното масово разпространение, сочи анализ на J.D. Power and Associates. Според него хората искат да карат зелени коли, но не са склонни да плащат по-скъпо за това. Пречка пред масовото навлизане на автомобилите е и фактът, че цените на петрола остават стабилни. Изминаването на къси дистанции с едно зареждане на акумулаторите (средно около 150 км) и липсата на зарядни станции е друга пречка пред масовото навлизане на електромобилите. Всички тези трудности са ...преодолими!!!НЯМА КАК, ...АЗ СЪМ НАПЪЛНО СИГУРЕН ЧЕ БЪДЕЩЕТО Е АБСОЛЮТНО В ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ И ...ДУГИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА С ЕЛ. ТОК!!! Вижте Джи ес емите...как навлязоха в живота ни, ...същото ще бъде и с електромобилите!!!!!
gemeto
Рейтинг: 860 НеутралноАз пък мисля, че водорода е по-перспективен като гориво.
Социализма е най-висшата форма на канибализма .email
Рейтинг: 172 НеутралноДо коментар [#2] от "gemeto":
Да само дето Стенли Майер отнесе тайната със себе си в гроба. И все още никой не е успял да го догони. А всъщност електрозадвижването предлага несравнимо по-добра динамика, постоянен въртящ момент независещ от оборотите и най-високо КПД от всички други алтернативи. Друг въпрос е как ще се изпълни електрозахранването. С акумулатори зареждани от електрическата мрежа или с електрически горивни клетки на основа водород или бог знае какво?!
Илиян Николов
Рейтинг: 688 НеутралноПри 60 евро наем на месец за акомулатори, и при условие , че не мога да измина кой знае какво разстояние, а и високите цени на самите автомобили! Едва дали бих си взел кола която ще стои на паркинга или ще я ползвам само до магазина!?
mi4o
Рейтинг: 8 НеутралноЗаблуда е че електромобилите са екологични. Никой не казва колко АЕЦ-а трябва да се построят за да издържат една армада от да речем 3-4 мил. автомобила на ток. Да не забравяме, че производството на електроенергия черпи други природни ресурси, ценни за екологичното равновесие на планетата. А проблемът с акумулаторите. Колко олово, никел, кадмии, кисилини, пластмаси и др. трябвя да се вложат. Те също не падат от небето. Интересно ще бъде и съхранението и рециклирането на старите акумолатори. Така че по-леко с екологията. Друг е въпросът, че това ще се плаща от скъпо по скъпо.
Dreadlord
Рейтинг: 701 ЛюбопитноТия електромобили имат едно голямо предимство - като слизат по баира акумулаторът се зарежда и после на връщане разходът е нулев. Това им е единствената икономия, иначе тоя ток пак требва да дойде отнекъде - не се появява от нищото... Що обаче ги правят да изглеждат така педерастки?
Who is General Failure and why is he reading my disk?id
Рейтинг: 275 НеутралноТой (1.4-литровият бензинов мотор) работи като генератор и осигурява ток за пропътуването на още около 500 километра при разход от 1.02 л/100 км.
1.02 ?! Come again?!
Irina
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#6] от "Маймуни мръсни!":
Абсолютно съгласна що се отнася до външния вид.Само тоя на снимка № 2 е ок ,ама пък син ,аз обичам червени коли.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.