За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
B52
Рейтинг: 1435 НеутралноКрачка в правилната посока.
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Сега остава и да изравнят таксите и акцизите на авиационното гориво с това на другите средства за транспорт и нещата ще си дойдат на мястото.
Yankee
Рейтинг: 418 НеутралноМалей кви глупости се мислят, само шайка шмекери да прави пари от нищо. А въздуха де издишаме и пърдиме скоро ще го включвате ли в "емисиите"?
focusnik
Рейтинг: 822 ВеселоДо коментар [#2] от "Yankee":
Това, което излиза при пърденето е основно метан, който е парников газ с 21 пъти по-силен ефект. Така, че да очакваме акциз и на боба след време!
pravets82
Рейтинг: 172 НеутралноПо принцип добре, но на практика пак го "натаковаха" на европейските компании.
Русский корабль, иди нах@й!В Европа авиокомпаниите на могат да имат летища, на всяко летище трябва да има по няколко оператора, имат синдикати и т.н. Все добри за конкуренцията неща.
Проблема е че те се конкурират с национални превозвачи субсидирани от правителствата, излитащи от летища където са привилигировани откъм такси, и въобще не са чували (а няма и да чуят в скоро време) за синдикати и социални или екологична отговорност...
И какво накрая - европейските компании ще изгубят пазарен дял за сметка на азиатците и Близкия Изток.
И вече няма да е "бизнес ес южуал“ и Брюксел ще е довололен.