За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Гуано
Рейтинг: 753 НеутралноЛеле, бензин няма, ток няма... Май само пари ще има.. И с тях ще се купуват пасти само.
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниГуано
Рейтинг: 753 Весело"Повечето хора ще зареждат колите си, когато се прибера от работа. Това е точно по време на пиковите часове на търсенето и ще постави на сериозен натиск на електрическата мрежа"
У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестниА защо тези хора изобщо ще ходят на работа? А след като не са на работа няма ли консумацията да е намалена понеже вече всичките тия прибрали се няма да работят повече? От такива "експерти" вече и Гърция фалира.
****
Този коментар беше изтрит в 18:38 на 09/05/2011 от неговия автор.
richardmanfred
Рейтинг: 122 Неутрално"Повечето хора ще зареждат колите си, когато се прибера от работа. Това е точно по време на пиковите часове на търсенето и ще постави на сериозен натиск на електрическата мрежа"
Спорно твърдение. Защо не допуснем, че повечето хора ще си зареждат електромобилите през нощта, точно преди да си легнат, заради по-евтиния ток?
The Stig
Рейтинг: 810 НеутралноЩе се сетите вие... Но има и друг много важен момент. Електро-car-ите ще навлязат сериозно едва тогава, когато могат да се зареждат бързо - до десетина минути, и цената им е оправдана, за да има въобще някакъв смисъл от тях. Но дори и тогава те пак ще гълтат повече от една печка например, макар според мен да е много по-вероятно бензиностанциите постепенно да преминат към предлагане на бързо зареждане на ток.
Ще поживеем, пък ще видим.
Нико
Рейтинг: 753 ЛюбопитноАйде поредната глупост.
Всички знаем, че нощно време се ползва 10-15% от енергията, която се произвежда.
Просто ще се зарежда масово нощно време.
pc_none
Рейтинг: 524 ВеселоИнженер Ганев го е измислил - ветрогенератор на покрива на колата. Докато върви се зарежда - чиста работа!
naturisten
Рейтинг: 581 Неутрално"Повечето хора ще зареждат колите си, когато се приберат от работа."
Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!Защо? Аз пък бих я зареждал, когато започне отчитането на нощна енергия, за да ползвам евтината тарифа. Естествено, надявам се, продължителността на зареждане да е около 6-8 часа.
ТНТ
Рейтинг: 294 Неутрално100% поръчкова статия на противниците на електромобили.
Да спасим София от "Спаси София"!!!trifon74
Рейтинг: 746 НеутралноАко се оправдае прогнозата за 60 % дял на електрокарите в рамките на 15-20 години, това ще промени съществено и графикът на натоварването на енергомощностите .
Зареждаща се акумулаторна батерия на кар е мощен консуматор на трифазен ток.
При положение, че батериите на милиони кари ще се зареждат масово след работно време , това най-вероятно ще доведе до отпадане на двутарифната скала за отчитане на разходваната еленергия.
кинти
Рейтинг: 1212 НеутралноДо коментар [#10] от "trifon74":
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8Най-вероятно ще и сложат и акциз и ще стане по-скъпа от дневната
mediator37
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#5] от "The Stig":
Има ли живот след демокрацията ?Дори сегашните модели набират 80% от капацитета на акумулаторите си за 30 минути зареждане. Останалите 20% се набират вече за следващите 5-6 часа.
Wornoxmaniak
Рейтинг: 1212 НеутралноАЕЦ-Белене - требва да я правим по-бръже!
ivanchoLA
Рейтинг: 1441 ВеселоДжанките ние това го правим от години в Калифорния на масивен обем за машинните ни зали (също в NYC в големите сгради) ... АРС, Траин аир и тн предлага тези системи от поне десетилетие и не са скъпи ... свързани са по мобилната мрежа с диспечерското управление и като маржа стигне 10% почват да се зарежадат батериите и компресорите на аукзилиарните климатиците ухлаждат леда ... като маржа падне под 10% това спира, ако има негативен марж или спре тока за нас ползваме батериите, охлаждаме се със запаса които имаме, след което имаме газова турбина поставена от Со Кал Едисън, която се включва автоматично и подава обратно за нас и за мрежата или само за мрежата ако се наложи ... по тоя начин квито и колебания да има на тока ние не спираме(понакогя има 800-1000 удара на час, мамата ни разкатаваха преди да построя новата машинна зала), така са и Гугъл, Микрософт и сички остнали ... по същата логика като пускаме много машини наведнъж този "буфер" позволява на системата да отреагира и да пуснат запасите ...така ние плащаме много малко ток(в сръвнение с какво харчим) и не се налага да се изграждат скъпи далекопроводи и се позлва максимално системата ...
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012m4
Рейтинг: 237 НеутралноКакво освен желанието на монополните енергоразпределители и производителите на електромобили налага ползването на конвенционална енергия? Принципът на алтернативните енергоизточници отдавна е влязъл в употреба. Не е логично превозни средства от ново поколение да са закрепостени към остарели източници на енергия.
k_
Рейтинг: 935 НеутралноДо коментар [#14] от "ivanchoLA": uot; подготвят почвата за цицане няколко десетки милиарда грешни евра от европейския бюджет в името на борбата с глобалното затопляне и климатичните промени да си подготвят мрежите, което си е изцяло тяхно задлъжение и им се плаща от потребителите.
Иванчо, тоз път е един от редките дето съм съгласен с тебе. Щатите са на светлинни години напред в Европа в тази област.
Основната причина е, че тия неща се правят от частния бизнес с цел повишаване на ефективността или просто казано икономии.
В Европа тава са политики, формирани от скъпоплатени тъпанри за сметка на европейските данъкоплатци, покрепени от ментета "експерти" и "анализатори", дето хич не им идва н акъла че като си купя едно реле с таймер ще си включа колата в щепсела, като се върна от работа, но тя ще почне да се зарежда като му дойде времето за евтиния ток.
Няма да се учудя, ако с тия приказки т.н. "електроразпределители&q
В момента в Европа, за къкъвто и да е бизнес (ако ще семки да пукаш) ако докажеш, че е "климатичен", "зелен" или квото и да е и си готов да ръснеш половината мънита на когото трябва, след попълването на един кашон хартия с глупости, най-малко милион ти е гарантиран.