Колите на ток затормозяват електрическите мрежи в Европа

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Гуано
    Гуано
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Леле, бензин няма, ток няма... Май само пари ще има.. И с тях ще се купуват пасти само.

    У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестни
  2. 2 Профил на Гуано
    Гуано
    Рейтинг: 753 Весело

    "Повечето хора ще зареждат колите си, когато се прибера от работа. Това е точно по време на пиковите часове на търсенето и ще постави на сериозен натиск на електрическата мрежа"

    А защо тези хора изобщо ще ходят на работа? А след като не са на работа няма ли консумацията да е намалена понеже вече всичките тия прибрали се няма да работят повече? От такива "експерти" вече и Гърция фалира.

    У нас не само смятат свестните за луди, но и лудите за свестни
  3. 3
    ****

    Този коментар беше изтрит в 18:38 на 09/05/2011 от неговия автор.

  4. 4 Профил на richardmanfred
    richardmanfred
    Рейтинг: 122 Неутрално

    "Повечето хора ще зареждат колите си, когато се прибера от работа. Това е точно по време на пиковите часове на търсенето и ще постави на сериозен натиск на електрическата мрежа"

    Спорно твърдение. Защо не допуснем, че повечето хора ще си зареждат електромобилите през нощта, точно преди да си легнат, заради по-евтиния ток?

  5. 5 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Ще се сетите вие... Но има и друг много важен момент. Електро-car-ите ще навлязат сериозно едва тогава, когато могат да се зареждат бързо - до десетина минути, и цената им е оправдана, за да има въобще някакъв смисъл от тях. Но дори и тогава те пак ще гълтат повече от една печка например, макар според мен да е много по-вероятно бензиностанциите постепенно да преминат към предлагане на бързо зареждане на ток.
    Ще поживеем, пък ще видим.

  6. 6 Профил на Нико СУПЕР
    Нико
    Рейтинг: 753 Любопитно

    Айде поредната глупост.

    Всички знаем, че нощно време се ползва 10-15% от енергията, която се произвежда.

    Просто ще се зарежда масово нощно време.

  7. 7 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 524 Весело

    Инженер Ганев го е измислил - ветрогенератор на покрива на колата. Докато върви се зарежда - чиста работа!

  8. 8 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 581 Неутрално

    "Повечето хора ще зареждат колите си, когато се приберат от работа."

    Защо? Аз пък бих я зареждал, когато започне отчитането на нощна енергия, за да ползвам евтината тарифа. Естествено, надявам се, продължителността на зареждане да е около 6-8 часа.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  9. 9 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 294 Неутрално

    100% поръчкова статия на противниците на електромобили.

    Да спасим София от "Спаси София"!!!
  10. 10 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 746 Неутрално

    Ако се оправдае прогнозата за 60 % дял на електрокарите в рамките на 15-20 години, това ще промени съществено и графикът на натоварването на енергомощностите .
    Зареждаща се акумулаторна батерия на кар е мощен консуматор на трифазен ток.
    При положение, че батериите на милиони кари ще се зареждат масово след работно време , това най-вероятно ще доведе до отпадане на двутарифната скала за отчитане на разходваната еленергия.

  11. 11 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#10] от "trifon74":

    Най-вероятно ще и сложат и акциз и ще стане по-скъпа от дневната

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  12. 12 Профил на mediator37
    mediator37
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#5] от "The Stig":

    Дори сегашните модели набират 80% от капацитета на акумулаторите си за 30 минути зареждане. Останалите 20% се набират вече за следващите 5-6 часа.

    Има ли живот след демокрацията ?
  13. 13 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    АЕЦ-Белене - требва да я правим по-бръже!

  14. 14 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1441 Весело

    Джанките ние това го правим от години в Калифорния на масивен обем за машинните ни зали (също в NYC в големите сгради) ... АРС, Траин аир и тн предлага тези системи от поне десетилетие и не са скъпи ... свързани са по мобилната мрежа с диспечерското управление и като маржа стигне 10% почват да се зарежадат батериите и компресорите на аукзилиарните климатиците ухлаждат леда ... като маржа падне под 10% това спира, ако има негативен марж или спре тока за нас ползваме батериите, охлаждаме се със запаса които имаме, след което имаме газова турбина поставена от Со Кал Едисън, която се включва автоматично и подава обратно за нас и за мрежата или само за мрежата ако се наложи ... по тоя начин квито и колебания да има на тока ние не спираме(понакогя има 800-1000 удара на час, мамата ни разкатаваха преди да построя новата машинна зала), така са и Гугъл, Микрософт и сички остнали ... по същата логика като пускаме много машини наведнъж този "буфер" позволява на системата да отреагира и да пуснат запасите ...така ние плащаме много малко ток(в сръвнение с какво харчим) и не се налага да се изграждат скъпи далекопроводи и се позлва максимално системата ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  15. 15 Профил на m4
    m4
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Какво освен желанието на монополните енергоразпределители и производителите на електромобили налага ползването на конвенционална енергия? Принципът на алтернативните енергоизточници отдавна е влязъл в употреба. Не е логично превозни средства от ново поколение да са закрепостени към остарели източници на енергия.

  16. 16 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 935 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivanchoLA":
    Иванчо, тоз път е един от редките дето съм съгласен с тебе. Щатите са на светлинни години напред в Европа в тази област.
    Основната причина е, че тия неща се правят от частния бизнес с цел повишаване на ефективността или просто казано икономии.
    В Европа тава са политики, формирани от скъпоплатени тъпанри за сметка на европейските данъкоплатци, покрепени от ментета "експерти" и "анализатори", дето хич не им идва н акъла че като си купя едно реле с таймер ще си включа колата в щепсела, като се върна от работа, но тя ще почне да се зарежда като му дойде времето за евтиния ток.
    Няма да се учудя, ако с тия приказки т.н. "електроразпределители" подготвят почвата за цицане няколко десетки милиарда грешни евра от европейския бюджет в името на борбата с глобалното затопляне и климатичните промени да си подготвят мрежите, което си е изцяло тяхно задлъжение и им се плаща от потребителите.
    В момента в Европа, за къкъвто и да е бизнес (ако ще семки да пукаш) ако докажеш, че е "климатичен", "зелен" или квото и да е и си готов да ръснеш половината мънита на когото трябва, след попълването на един кашон хартия с глупости, най-малко милион ти е гарантиран.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #