За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Иво Мирчев
Рейтинг: 799 ВеселоВсяко чудо за три дни...
http://www.mirchev.comСега е време от открито лицемерие да се премине към цялостна промяна на "зеления модел".
tucker case
Рейтинг: 684 Веселоразгеле... маркетчия на маркетчии да го каже... та белким им доде акъла в кухите тикви... че продуктът преди сичко требва да има функционална а не печалбоносеща стойност...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...асдасд
Рейтинг: 130 ЛюбопитноЛинк към оригинала може би?
асдасд
Рейтинг: 130 Неутралномежду другото това не са причини, резултати донякъде. Не е добра статията.
keen
Рейтинг: 888 НеутралноОригиналната статия е тази: eting-over-lets-move
eting-over-discuss
Обратните и Тръмп обратно в учебниците по психиатрия! ЛГБТИК+ и тръмпистите са двете лица на глупостта.http://www.greenbiz.com/blog/2011/05/16/green-mark
И една дискусия по нея:
http://www.greenbiz.com/blog/2011/07/18/green-mark
Според мен "зеленият маркетинг" по-скоро е ощетил идеята за устойчиво развитие.
malart
Рейтинг: 902 НеутралноЦитираните компании не влизат в моята клиентска кошница. Но не живея в САЩ. Да си зелен в САЩ е доста трудно, след като ГМО е в 80% от храните. Нямаш избор. В Европа е по-лесно да се бориш за каузата. Според мен образованието е ключово за подрастващите и идеята за устойчиво развитие.
malart.blog.bg