Високите цени и бюрокрацията спъват електромобилите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 699 Неутрално

    "От няколко месеца в Ла Рошел експериментират с т.нар. електрически киберавтомобили, които разполагат с камери и GPS-и, но не и с шофьори. Превозните средства транспортират пътниците на принципа на маршрутките. Засега няма инциденти, подчертава Молар."

    За мен това е бъдещето на градският транспорт - викаш си кола, откарва те до където поискаш, като попътно може да спре и да качи до още три пътника. Ако искаш да си сам плащаш тройно и получаваш кола "А" класа. Като стигнеш до работа слизаш и не се грижиш за паркиране, дали някои няма да ти открадне/разбие/катастрофира в автомобила.

    "Всяка зарядна колонка трябва да минава като сграда по реда на Закона за устройство на територията."

    Така и трябва да е. Трябва да се знае от къде минава захранването, че няма да е обект с бутка за вестници, или цял магазин с една колконка за зареждане, както и други подобни наши си изпълнения.

    Ако режима е облекчен ще стане като в Румъния - когато оправят пътищата им се прекъсват международни оптични кабели за Интернет/телефони заради липсата им в кадастъра.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  2. 2 Профил на charlyb
    charlyb
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    "Изход от главоблъсканицата, подобна на спора за кокошката и яйцето, търсиха днес участниците в конференцията "
    ===
    Тия много правилно са формулирали проблема, но не им стигнал акълЪТ да вдянат, че той не може да бъде решен от една конференция. Ако подобни казуси можеше да се решават така лесно, комунизмът отдавна да беше загробил капитализмът. Стана точно обратното. И знаете ли защо. Много е просто за да бъде разбрано от повечето хора - ПОДОБНИ ПРОБЛЕМИ ПРИ КАПИТАЛИЗМА РЕШАВА ПАЗАРЪТ АБСОЛЮТНО ТОЧНО, БЕЗПОГРЕШНО И ЕФИКАСНО!

    Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!
  3. 3 Профил на advokat59
    advokat59
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Много нефт има да изтече преди да минем на електрички !

  4. 4 Профил на hinin37
    hinin37
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Автомобилите с ел.захранване са евтини.Скъпи са вложените в тях акумулатори.При тях е тясното място....Пък и друго си е да яхнеш нещо 5 тона с 500 к.с и 300 км.ч......И с форма на джип...

  5. 5 Профил на Dinko Karaivanov
    Dinko Karaivanov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Проблема е че държавата още не е измислила как да си прибира данъци от електроавтомобилите. Знаем, че събира повече от един лев от всеки литър петролни горива.Сега ще започне и от метана.
    При електричеството проблема е по сложен, защото всеки може да зарежда на различни места, включително и във къщи. Въвеждането на високи данъци върху електроенергията ще е голям социален и икономически проблем. При голям брой електромобили, загубите за бюджета на държавата ще са огромни. Затова електромобилите ще са скъпи /което не се дължи на производствените разходи/ и няма да се стимулира масовото им разпространение, докато държавата/те не създадат система за облагането им.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #