За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Yankee
Рейтинг: 466 НеутралноСпрете се с тези глупости!
tsyki
Рейтинг: 409 НеутралноТова, което разбрах е, че колкото повече тръбиш в медиите, че си зелен, толкова повече хората си мислят, че това е точно така.
Една лъжа поврорена 100 пъти става истина, май това излиза.
Публикувано през m.dnevnik.bg
areta
Рейтинг: 1059 НеутралноГлобален бранд? Айде пишете на български моля!
stg
Рейтинг: 975 НеутралноНай-застъпени сред брандовете със силен зелен имидж са автомобилните компании, въпреки че реалното им представяне невинаги съответства на този публичен образ. Обяснението е, че автомобилната индустрия активно укрепва точно този аспект на брандовете чрез акцентиране върху нови по-чисти технологии и допълнителни продукти.
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"В същото време брандовете в областта на електрониката често не се класират толкова добре в областта на зеления имидж, колкото предполагат реалните им постижения. Това навежда на мисълта, че трябва да обърнат повече внимание на комуникирането на зелените си дейности.
значи топ замърсителя автомобилната промишленост била зелена а електрониката не
Атлантик
Рейтинг: 172 НеутралноАбе какво е това "бранд"? Търся в българския тълковен речник и не мога да намеря...Слушам - напоследък все повтарят тази думичка, брандосват нещо наляво и надясно, и винаги я съпровождат я с "уникално", я с "жестоко", я - със "супер яко"...У някои люде те това е целия речников запас...Тя, простотията, колкото повече я криеш, толкова повече избуява...И ти става като "бранд"!....
"Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/