Фотогалерия: Извънземно купе е новият електромобил с разширен обхват на GM

GM

Фотогалерия: Извънземно купе е новият електромобил с разширен обхват на GM

След хечбеците "Опел Ампера" и "Шевролет Волт" "Дженерал мотърс" решиха да вложат технологията си за електромобил с разширен обхват във вълнуващо купе с футуристично излъчване - "Кадилак" ELR.

  • След хечбеците "Опел Ампера" и "Шевролет Волт" "Дженерал мотърс" решиха да вложат технологията си за електромобил с разширен обхват във вълнуващо купе с футуристично излъчване. "Кадилак" ELR дебютира тези дни, а от началото на 2014 година ще се продава на 21 пазара.
    След хечбеците <a href="http://www.dnevnik.bg/skorost/2013/10/27/2168565_fotorazkaz_opel_ampera_bori_nedostatucite_na/" target="_blank">"Опел Ампера"</a> и "Шевролет Волт" "Дженерал мотърс" решиха да вложат технологията си за електромобил с разширен обхват във вълнуващо купе с футуристично излъчване. "Кадилак" ELR дебютира тези дни, а от началото на 2014 година ще се продава на 21 пазара.
  • Както вече споменатите "Волт" и "Ампера" колата се задвижва основно от електрически мотор. Той получава ток от акумулатори, осигуряващи изминаването на около 50 километра, или от работещ като генератор 1.4-литров бензинов двигател. Колата има мощност 207 к.с. и разполага с въртящ момент 400 Нм. и с пълни батерии и резервоар с гориво спокойно покорява почти 500 километра.
    Както вече споменатите "Волт" и "Ампера" колата се задвижва основно от електрически мотор. Той получава ток от акумулатори, осигуряващи изминаването на около 50 километра, или от работещ като генератор 1.4-литров бензинов двигател. Колата има мощност 207 к.с. и разполага с въртящ момент 400 Нм. и с пълни батерии и резервоар с гориво спокойно покорява почти 500 километра.
  • Външният вид на "Кадилак" ELR е подчинен основно на аеродинамиката, но е търсено и мускулестото излъчване.
    Външният вид на "Кадилак" ELR е подчинен основно на аеродинамиката, но е търсено и мускулестото излъчване.
  • В салона на почит са лукса и високите технологии.
    В салона на почит са лукса и високите технологии.
  • Приборното табло на автомобила се проектира на осем инчов дисплей пред очите на водача, като показваните на него данни могат да бъдат оформени по различен начин.
    Приборното табло на автомобила се проектира на осем инчов дисплей пред очите на водача, като показваните на него данни могат да бъдат оформени по различен начин.
  • В купето има и втори екран, разположен в средата на арматурното табло, чрез който се правят конфигурациите на колата и също се извежда полезна информация.
    В купето има и втори екран, разположен в средата на арматурното табло, чрез който се правят конфигурациите на колата и също се извежда полезна информация.
  • Купето е решено по формулата две плюс две, като отзад са оформени две отделни места.
    Купето е решено по формулата две плюс две, като отзад са оформени две отделни места.
  • Без да се дават подробности се посочва, че "Кадилак" ELR има с 12% по-добро ускорение от кола в класа с 3.6 литров V6 бензинов мотор и значително по-нисък разход на гориво.
    Без да се дават подробности се посочва, че "Кадилак" ELR има с 12% по-добро ускорение от кола в класа с 3.6 литров V6 бензинов мотор и значително по-нисък разход на гориво.
  • Водачът може да избира между четири режима на шофиране, при които се променят настройките на работата на мотора, трансмисията, волана, климатика и т.н. Базовият режим е тур, следват планински, спортен и задържащ, при който принудително се включва бензиновият мотор, за да се пази заряда в батериите.
    Водачът може да избира между четири режима на шофиране, при които се променят настройките на работата на мотора, трансмисията, волана, климатика и т.н. Базовият режим е тур, следват планински, спортен и задържащ, при който принудително се включва бензиновият мотор, за да се пази заряда в батериите.
  • Батерията на "Кадилак" ELR е под формата на буквата Т, като широката част е в багажника, а тясната е в тунела под купето, където обикновено е карданът. Това решение осигурява нисък център на тежестта и съответно стабилност на автомобила.
    Батерията на "Кадилак" ELR е под формата на буквата Т, като широката част е в багажника, а тясната е в тунела под купето, където обикновено е карданът. Това решение осигурява нисък център на тежестта и съответно стабилност на автомобила.
  • В багажника е монтирано преносимо зарядно устройство, което от електрическа мрежа, при стандартно за Европа напрежение, гарантира зареждане на батериите за 4.5 часа. Водачът може да избере в кои часови пояси да става зареждането, така че да използва промоционалните цени на електричеството.
    В багажника е монтирано преносимо зарядно устройство, което от електрическа мрежа, при стандартно за Европа напрежение, гарантира зареждане на батериите за 4.5 часа. Водачът може да избере в кои часови пояси да става зареждането, така че да използва промоционалните цени на електричеството.
  • Акумулаторите на "Кадилак" ELR имат гаранция 8 години или 100 000 мили.
    Акумулаторите на "Кадилак" ELR имат гаранция 8 години или 100 000 мили.
  • Фотогалерия: Извънземно купе е новият електромобил с разширен обхват на GM