За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hodounski
Рейтинг: 2306 ВеселоПърва стъпка убийте кмета,ако не можете да го накарате да мие.
blaf
Рейтинг: 845 НеутралноГолям плюс би било масовото преминаване към електрически автомобили в града. Ясно е, че при тях също има замърсяване (електроцентралите), но то е концентрирано физически на отдалечено от града място (в повечето случаи).
rainbou1
Рейтинг: 753 ЛюбопитноВ София политиката е насочена към употреба на лични автомобили, независимо че това е най-замърсяващия транспорт.
etty1
Рейтинг: 571 НеутралноСъветите са практични и лесно изпълними. Трябва да има подобна информация на всяко възможно място.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstinzaza
Рейтинг: 228 НеутралноСтъпка 1
Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!Въвеждане на синя, зелена, лилава и т.н. зона. Освобождаване от данък на мотопедите и мотоциклети с малка кубатура.
Стъпка 2
С парите от зоните се финансира удвояване и утрояване на градския транспорт. Засаждане и поддържане на дървета и вечнозелени храсти навсякъде край булевардите. Така спираме не само замърсяването на въздуха, но и шумовото замърсяване.
rorikabc
Рейтинг: 458 НеутралноУф , сега , кой ни натопи че се топлимс дърва и въглища?
1. Нашата енергийна мафия - да харчим ток , щото тук го продават на най голяма цена.
2.Някой срещу Донбас , дето им купуваме горим въглищата
Още някое предположение.
Младите дали знаят ,че едно време, ако си оставиш нощно време , прането на другата сутрин трябва да го тупаш. Пък какви цветни реки течаха през РОДИНАТА.
а пък си спомням ,мазния влак, едно време как пуфтеше по искърското дефиле и ха си надникнал , през прозореца , после ти трябва 1 час , да си плакнеш очите с вода, за да изкараш саждите от очите си. А пък на Искъра ми се виждаха ,камичетата на дъното.
чак , към 85 г , по реките се завъдиха зелените водорасли ,Искъра стана тинест, ...
що никой не се замисли , как да се изчисти малко тая зеленилка,направо, дето са казвали старите траки "яд", много е гнусна
що ни приказват за нещо дето не го виждаме,някакви прахови частици, а за тая слуз по реките , никой не се сеща?
remove
Рейтинг: 640 Неутрално[quote#3:"rainbou1"]В София политиката е насочена към употреба на лични автомобили[/quote]
Ми сори, но изобщо не е. Ак обеше така щеше да има нормални пътища и паркинги. Вместо това има лунни кратери и прашни поляни.
В София политика липсва за каквото и да било.
гарата
Рейтинг: 233 НеутралноЗабравяте незачитането на зелените площи и липсата на контрол върху нарушителите. Колите паркиращи в калта също са огромни причинители на ФПЧ.
Най-добре да закрият органите, които би следвало да контролират това. Нека служителите им да си пият кафенцата у дома. Лично съм пускал жалба срещу таксиметрови шофьори в София затова, като недвусмислено ми беше заявено, че със служителите си на глава не могат да излязат.
Тази държава ще тръгне нагоре по всички показатели когато започнем да си вършим работата.
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноКолкото и да мият улиците паркиращите в калта обезсмислят процеса. Първо трябва да се спре паркирането в зелените площи.
Ако погледна през балкона ще преброя поне 20-30 автомобила.
Втората стъпка е градския транспорт.
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноКой е последният парк, създаден от Софийска община и кога?
За Перник бих питал същото!
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#9] от "hope":
Къде са многоетажните паркинги в София? Не ги виждам и сигурно ги крият от мене !
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#7] от "remove":
Тя на думи не е, на дело е, и още как! Околовръстната жп. линия можеше да се направи на трамвай, и може все още да може поне от Хладилника до кв. Левски, ако не бяхме София...
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#5] от "zaza":
И то дървета като чинари, които не се трошат от ветровете, а не тополи, които попиляват всичко под себе си ...
mapuhcku
Рейтинг: 676 НеутралноНай-съществения проблем за град като София са паркиралите автомобили в зелените (пардон - калните площи). Всеки ден един такъв автомобил разнася поне 1/2 килограм кал, която после е и причина за разнасянето й във въздуха. Всеки път, когато се прибирам от работа съм свитедетел на това как слънчевите лъчи се отразяват в прахта от тази кал. Масовото придвижване на колела ще спомогне също много в насока да живеем повече и здравословно. Но както се казва "Не отидеш ли до близката лафка с колата и не я ли качиш на някой тротоар, то тогава ти се броиш за някой извън хайлайфа на града и минаваш за долна категория гражданин."
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноДо коментар [#11] от "Радио Марс":
Фъндъкова разпродаде общинските площи на хипермаркетите, за паркинги не остана място.
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноИ филтрите се слагат за технически преглед и после се махат. Некой съгласен с мойта обсервация?
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#15] от "hope":
Това е неумолимо безспорно
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноЗа София не е голям бич, но за останалите градове отоплението на твърдо гориво води да голяма концентрация на фини частици във въздуха. Народът сам се трови.
remove
Рейтинг: 640 Весело[quote#12:"Радио Марс"]Тя на думи не е, на дело е, и още как! [/quote]
Това, което виждате на дело не е дело на общината а на самоте давещи се. Всеки се оправя кой както може защото алтернативата на автомобила е 2 милиона човека да се гъчкат като сардели в смръдливите стари нередовни и отвратителни превозни средства на градския транспорт.
Трамваите да си ги ползват туристите, и да им се наслаждават като част от местния колорит.
Ние тоя мач сме го играли, та не благодаря.
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#19] от "remove":
Амииии, да, и това.
Те не са стари толкова, колкото орангутани от всякакъв вид не могат да се возят спокойно ако не насерат нещо в тях .... което нямаше да стане ако имаше кондуктори. Трамваите са електрически вид превоз и са по-екологични от рейсовете, а за тебе трябва да има покрити или подземни паркирни зони. Да си видял такова нещо? Щото го има наоколо навсякъде вече
remove
Рейтинг: 640 Любопитно[quote#16:"Радио Марс"]
И филтрите се слагат за технически преглед и после се махат. Некой съгласен с мойта обсервация? [/quote]
Филтри не се слагат и не се махат. Никой не ти гледа филтъра, гледа се какво пише в талона. Ако пише, че има значи има това е закона.
Съвсем друг е въпроса, че точно нарочените от вас таратайки "без филтър" са 95% на газ и реално изхвърлените от тях емисии са в пъти под най-стриктните изисквания. Един вид хипер "еко" коли.
Разберете веднъж за винаги, че проблема не е в колите, пролема е в липсата на инфраструктура за тях.
Радиолокатор
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#18] от "alabalko":
Еми трови се, нали трябва да се топли ... с какво да се топли, като виж какъв разпад е с топлофикациите
Trayan
Рейтинг: 992 НеутралноСтъпките се прости:
-Вземате си шапката;
-Излизате от панелката;
-Качвате се в ръждясалия си Хлопел;
-Карате до родната си къща на село
remove
Рейтинг: 640 Весело[quote#20:"Радио Марс"] а за тебе трябва да има покрити или подземни паркирни зони.[/quote]
Не, не съм. ПОследното което видях е как забиват знак за зелена зона в калта до нас за да приберат пари под предтекст, че стимулират придвижването със смардски транспорт.
Отцепиха една цяла поляна без дори да си направят труда да я асфалтират, маркират или поне да махнат камъните от нея.
Лефче на час в прахоляка, насам народе и не се чуди защо после дишаш мръсотии....
Радиолокатор
Рейтинг: 120 ГневноДо коментар [#24] от "remove":
П Е Т Ъ Р Д И К О В
znayko84
Рейтинг: 264 ГневноЕлектрически автомобили, синя зона, нам си какво си...
Що ли си мисля, че в Западна Европа нито преобладават електрическите автомобили, нито синята зона им е по-голяма от нашата. Единствената разлика е че там града се мие всяка божа вечер.
alabalko
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#22] от "Радио Марс":
ток, инверторни климатици
remove
Рейтинг: 640 Весело[quote#26:"znayko84"]Единствената разлика е че там града се мие всяка божа вечер. [/quote]
Хигиената е все още много сложна концепция за нашите ширини. Под път и над път цари убеждението, че на запад е чисто защото "не цапали"?
Соц кратуната просото няма как да проумее, че има една процедура наречена почистване, която трябва да бъде изпълнявана непрекъснато и това, че 2-3 животни са решили да се из@к@т на метеното не означава, че трябва да живеем в мизерия до живот.
dalaver3
Рейтинг: 177 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "zaza":
Такса смет (ТБО) - Варна е НЕЗАКОННА !!! НЕ Я ПЛАЩАЙТЕ !!!, http://bit.ly/1gVr8qA, http://bit.ly/1mZMw5b, Iniqua nunquam imperia retinentur diu.Само за четиритактови мотопеди с катализатор !!!
zaza
Рейтинг: 228 ЛюбопитноАз на запад не съм видял да се мие... сори! На запад обаче не съм видял и две други неща - "зелени площи", които да не са зелени. Където не е зелено е покрито или с мълч или с асфалт, бетон, плочки и т.н. Друго - на запад отоплението на твърдо гориво е лукс, гъзарийка си е да хвърлиш дърва в камината... Тук това е необходимост, а тецовете си ги фалирахме на принципа - съседа ще плаща, аз - НЕ.
Няма по-глух от този, който не иска да чуе и по-сляп от този, който не иска да види!Зимата ми показаха блок във Варна, който има 100% парно и се плаща от всички без значение обитават ли апартамента или не. Сметка над 100лв не са имали дори и в най-студените месеци. Дори хазяинът им го рекламира - ако сметката за топло е повече от 120 лв горницата я плащам аз
Оставете го миенето - и дъждът може да мие. Необходимо е само водата да не разнася кал от калните площи, вятъра да не духа прахуляк от там и колите да не разнасят кал.
antonio_vivaldi
Рейтинг: 891 НеутралноРедовното миене на улиците е една от предпоставките за намаляване на мръсотията. Не може да се чака дъждът да мие улиците. Някога улиците се миеха всяка вечер. Сега в нито един български град улиците не се мият редовно, което е абсолюна безотговорност и мърлящина. И забележете никой от общинските съветници , от която и да е партия не повдига въпроса. Но когато става дума да си увеличават заплатите с по няколкостотин лева са на първа линия.