За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
qwertqwert
Рейтинг: 669 НеутралноОсвен това беше забранено движението на автомобили, произведени преди 1997 г.
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?----------
От 8 до 20 ч.
volarok
Рейтинг: 975 НеутралноБраво за забраната за движение на дизели, които се оказаха една голяма шашма през последните 10-15 години.
telqk
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#1] от "qwertqwert":
Както беше казал един западен магнат: Никой не ви задължава да ползвате нашите продукти - достатъчно е да си ги купите.
Така, че спирате дизеляците така и така вече сте си ги купили.
hamiltonf
Рейтинг: 4076 ВеселоУдарна разпродажба на дизели с норвежка регистрация предстои...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБfras
Рейтинг: 180 ЛюбопитноГръмко заглавие, постно съдържание -
Забраната ще важи до четвъртък.
qwertqwert
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf1":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Ами трябва.
Бензиновите таралясници поне ги преоборудват на газ и влизат в друга категория, дизелите просто трябва да изчезнат.
karabastun
Рейтинг: 1254 ВеселоДа ги забранят за постоянно, че да си вкараме евтини дизелаци в България!
[email protected]m_style
Рейтинг: 294 ВеселоАма снимката кърти мивки! Направо по темата - не знаех, че в Осло през зимата, мотоциклетите са алтернатива на дизеловите коли! Ама как може да "не стопля"!
Nil satis nisi optimum
Рейтинг: 31 Неутрално"Забраната предизвика остра реакция сред много от шофьорите. Те припомниха как преди години държавата ги насърчавала да си купуват именно автомобили с дизелови двигатели."
Україна Переможе! Слава Героям! Слава Україні!Това напомня за "1984" на Оруел. Там в първо хвалиш някого, после когато Големият брат реши почваш да го мразиш.
m_style
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#6:"qwertqwert"]Бензиновите таралясници поне ги преоборудват на газ и влизат в друга категория, [/quote]
И тая категория колко екологична е? Вместо 10л. бензин, 15л. газ! Няма що! Какво толкова трябва да се мисли - забраняват в града автомобили под евро4, или ги пускат срещу доста отблъсващи данъци и такси. На първо време една такса от 500лв/год ще намали трошките в София наполовина за няма и година!
Norman Granz
Рейтинг: 1441 НеутралноОххх, да можеше София да е замърсена колкото Осло... 😩
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.valtoro
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#10] от "m_style":
Не бъркай екология с икономия!
А относно почина браво, сега в Осло
скоро в други градове !!!
caterpillar
Рейтинг: 294 НеутралноВ кооперацията ни живее един норвежец. Бачка си там 3 седмици, после си е тук толкова. До скоро развиваше следния допълнителен бизнес. Купува тук джип дизел ML или ХС90 и го продава в Норвегия. Не мога да си представя просто с каква надценка ги е брулил.
ruby
Рейтинг: 237 ВеселоНашето общество не е дорасло да се бори със замърсяването на околната среда. Като в третия свят сме - в центъра мучат и се изхождат крави.
442
Рейтинг: 574 НеутралноАйде сега нов внос. Сиромашиика робовладелците нали им се вижда скъпо да плащат минимална на матряла !!!
taratanki
Рейтинг: 919 НеутралноКакво са виновни хората, дали десетки хиляди евро за коли, отговарящи на стандартите на ЕС?
Аз също карам чисто нов дизел и съм го купил с чистата съвест, че гори малко и има Евро 6, тоест покрива най-суровите еко мерки.
Сега мога ли да го върна, след като с него не мога да отида в Осло?
Трябва да стане като в Гърция - замисляли ли сте се защо там карат малки бензинови коли?
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноСамо в София положението е напълно под контрол - хем чист въздух, хем свободни тротоари, хем още 70 000 регистрирани автомобила през 2016 г. (паркинги и подземни гаражи - има за всички)
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“qwertqwert
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#10] от "m_style":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?И тая категория колко екологична е? Вместо 10л. бензин, 15л. газ! Няма що!
------------------
Всъщност има.
Практически не отделя сажди, а отделянето на СО2 е значително по-малко, отколкото при бензина за единица добита мощност. С дизел, особено стар, няма място за сравнение.
И това е за пропан-бутан, за метан разликите са още по-големи.
m_style
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#18] от "qwertqwert":
Принципно е така, ама сложили това, че трошките на газ са масово без гърнета и горят по литър масло на резервоар?
stef
Рейтинг: 688 Гневно[quote#10:"m_style"]автомобили под евро4[/quote]
StefТия Евро норми са булшит - "новите" Евро 6 дизели замърсяват дори повече от старите - вземете се просветете малко, преди да се оправдавате пред себе си и децата си, докато им пълните дробовете с л*йната от ауспуха на дизеляците Ви...
The car industry's efforts to greenwash dirty diesel have been an attempt to hide the fact that a typical diesel car emits 10 times more nitrogen oxides than an equivalent gasoline car. With 12 out of 13 Euro 6 diesel cars failing to achieve the Euro 6 limit in tests conducted on the road, the SMMT is ignoring the inconvenient truth that new diesels can’t reach the limits agreed back in 2007 without fitting new technology.
subsonic
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#19] от "m_style":
Не говорим за опели на газ, а за автомобили на газ.
А относно гърнето - какво общо има? Вероятно бъркаш гърне и катализатор.
Проблемът на дизелите, дори и "покриващи" Евро 6 е, че отделят азотни окиси, които помагат за формирането на смог. Азотните окиси са бича на новите двигатели с директно впръскване, и най-вече на дизелите.
селянин
Рейтинг: 180 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "qwertqwert":
това за газта си напълно прав, но защо в нашата родина толкова й вдигнаха цената /пак далавера/! Аз карах от 1980 г. автомобил на газ, сега вече си взех дизеларка. С удоволствие бих карал и електромобил стиха държавата да създава условия за това, но тука просто няма държава. И защо вдигнаха цените на билетите за градския транспорт /пак далавера за някои/, за да не се качваме повече в него и да си караме колите /далавера за бензинджиите/.
PETZL
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#19] от "m_style":
99,9% от всички хора, умрели от рак, приживе са яли краставици.На баба ти хвърчилото е трошка и гори масло. По себе си ли съдиш. Разхода е минимално по голям.
2.5
Рейтинг: 784 Неутрално“От утре в норвежката столица Осло се забранява движението на дизелови автомобили.”
I Want To BelieveОтнася ли се за камиони и автобуси или ще е с двоен аршин?
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 ВеселоДо коментар [#18] от "qwertqwert":
са след като обясни че 15л са по малко от 10 л. сега обясникое тежи повече 1 кг памук или 1 кг желязо
m_style
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#21:"subsonic"]А относно гърнето - какво общо има? Вероятно бъркаш гърне и катализатор. [/quote]
Не, не бъркам! Катализатора стои обикновено в средно гърне, а като няма гърне, катализатора е махната много преди гърнето...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Доналд Радев
Рейтинг: 688 Неутрално[quote#8:"m_style"]Ама снимката кърти мивки! Направо по темата - не знаех, че в Осло през зимата, мотоциклетите са алтернатива на дизеловите коли! [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Отдолу пише: "Снимката е архивна". И може да е от София например.
qwertqwert
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#25] от "1001":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?са след като обясни че 15л са по малко от 10 л.
----------------
Муахахахахахаххаха
Ся че ти обясним малко като за тебе , скарани с артиметиката.
Алкохолното съдържание на бирата е средно 5 %.
На бозата (по-резливичката) е до 1 %.
Така че изпивайки литър боза, все още не си погълнал толкова алкохол, колкото ако изпиеш бутилка бира.
Трябва да изпиеш 2,5 литра.
Надам се да ти е просветнало под капата................
subsonic
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#26] от "m_style":
Я пак!?!
m_style
Рейтинг: 294 Неутрално[quote#20:"stef"]Тия Евро норми са булшит - "новите" Евро 6 дизели замърсяват дори повече от старите [/quote]
А горенето на бензин и пропан-бутан е супер еко, става изгорелите газове да ги събираме за дихателни упражнения! щото нек,ва еко организация платила на някой да напише поръчкова статия някъде. Това ли ти е информираността бе, смешко?
m_style
Рейтинг: 294 Весело[quote#28:"Кристалин Боков"]Отдолу пише: "Снимката е архивна". И може да е от София например.[/quote]
И е точно по темата, а?
Доналд Радев
Рейтинг: 688 Неутрално[quote#24:"2.5"]Отнася ли се за камиони и автобуси или ще е с двоен аршин? [/quote] ay/
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Some exceptions
The ban applies to diesel-powered vehicles, but some exceptions have been made. The exceptions include emergency vehicles, plug-in hybrid-diesel vehicles, vehicles used in public service, patient transport, transit and vehicles used for commercial purposes and to document driving needs.
http://norwaytoday.info/news/diesel-ban-oslo-tuesd
Доналд Радев
Рейтинг: 688 Неутрално[quote#32:"m_style"]И е точно по темата, а? [/quote]
"Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"Ако снимката не е от ОСло си е жива манипулация. По-добре да не бяха слагали никаква снимка.
Тази ми прилича по-скоро на снимка от Пекин.
eus47368223
Рейтинг: 30 Неутрално"Осло забрани дизеловите автомобили!!!!!!"
и отдолу - "...до четвъртък".
Дневник, в БЛИЦ ли се превръщате?
Питам не само заради тази статия. Напоследък виждам при вас на няколко пъти заглавия в стил clickbait, а откакто се разгоря медийната война между шефа ви и Пеевската кафява медийна империя, започват и при вас да се промъкват окалващи статийки с кафяв оттенък. За пояснение - много съм далече от "мурзилка" и под кафяви статийки разбирам не обвиняващи и атакуващи някого, а такива, пуснати в точното време и с точната цел да окалят някого със съмнителни обвинения и внушения.
Цялото медийно пространство в България ли е на път да се превърне в жълто-кафяв мафиотски инструмент за манипулация?
4ort
Рейтинг: 122 НеутралноДЪРЖАВИТЕ като Норвегия и бензиностанциите, като Рассия имат различно виждане за замърсяването на въздуха.
Имам време да питам всеки идиот.neut
Рейтинг: 180 НеутралноВременна мярка - без успех засега.
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЛъв
Рейтинг: 172 ГневноДоста нагло, предвид, че насърчиха хората да си купят дизели с нисък разход.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1460 НеутралноИ там ли се топлят на твърдо гориво? Хората са го осъзнали, нафтовите печки на колела замърсяват най-много крайно време и в София да ги забранят!
stef
Рейтинг: 688 ГневноДо коментар [#31] от "m_style":
StefРазликата е огромна - Азотни окиси и ФПЧ е бонуса от дизелите, не ми е смешно а ми се реве от байганьовщината Ви...
Всичко, което не Ви изнася е поръчкова статия - като не вярвате на никой сами си направете изследване, ама като гледам как пестите стинки от "икономичната" нафта...
kalingeorgiev
Рейтинг: 294 НеутралноЦена на бензина в Норвегия - 1.88 долара/литър
Загниваща РУСИЯ: https://youtu.be/LslDx7X3gLEЦена на бензина в България - 1.11 долара/литър
Няма да давам данни за стандарта на живот и средния доход, и така е ясно, че бензина спрямо доходите там е в пъти по достъпен. Затова там забраняват този тип автомобили с идеята постепенно на този платежоспособен пазар да прокарат електроавтомобилите. Зеленият свят иска инвестиране (морков) и забрани (тояга.)
В България е - видяла жабата, че подковават вола и вдигнала крак...
vesolr
Рейтинг: 975 НеутралноХората се усещат и променят. Някои четящи зирохедж още си карат дизеляка ако има начин... Щото електромобилите били измама.
От клеветника https://goo.gl/QdmktQДимитър Димитров
Рейтинг: 574 Весело[quote#19:"m_style"]Принципно е така, ама сложили това, че трошките на газ са масово без гърнета и горят по литър масло на резервоар? [/quote]
Отделна тема.Да не говоря,че в Пловдив има един тип с тунингован Кайен на газ...селяните са голяма сила
ijj
Рейтинг: 753 НеутралноТази забрана е всъщност доста умерена мярка - като се имат предвид многобройните изключения за различни видове автомобили. Също и много улици остават извън рамките на забраната. Например остава възможно човек да отиде с дизелов автомобил до централната гара:
ay/
http://norwaytoday.info/news/diesel-ban-oslo-tuesd
tvr18355030
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#7:"karabastun"]Да ги забранят за постоянно, че да си вкараме евтини дизелаци в България![/quote]
После сам ще си плащаш за лечението на астмата и рака на белите дробове. Само да си посмял да искаш пари от здравната каса или дарения!
tvr18355030
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#43:"Димитър Димитров"]Отделна тема.Да не говоря,че в Пловдив има един тип с тунингован Кайен на газ...селяните са голяма сила [/quote]
П.С. Газта е най-еколкогичното възможно гориво за двигател с вътрешно горене. Държавата трябва да стимулира заместването на нафтови печки със автмобили на газ.
ostin22
Рейтинг: 918 НеутралноДа забранят "лошото" време най-добре..:-)
There is no way to happiness, happiness is the way!voxy
Рейтинг: 794 Неутралновсичко на бензин и дизел трябва да бъде забранено и не да се чака до 2030 ами още от 2022
twitter.com/voxybgdante_18
Рейтинг: 294 НеутралноТова за пореден път показа, че политиците са пълни идиоти и нямат никаква представа как да решат проблема.
If you are going through hell... Keep going!marks_nazi
Рейтинг: 8 НеутралноВ Бегето със германските шлепове кога????чист дизел и незнам кви си рекламки
то е същото зимата с отопление уж на дърва ама хвърлят вътре всичко....та и дизелите така разни масла отработени и от фритюрници та мирише на чипс
Долу рушистите и фашиститеdante_18
Рейтинг: 294 НеутралноТова е безобразие и със сигурност е незаконно.
If you are going through hell... Keep going!Трябва да си търсят правата.
ybh161151101
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#16] от "taratanki":
Също и много мотоциклети, т.е. само моторни превозни средства с малки размери и ниска степен на замърсяване на въздуха. Освен това, един автомобил заема място колкото няколко мотоциклета или мотопеда.
krasi_kara
Рейтинг: 185 НеутралноЗначи да видим дали съм разбрал правилно:
1. Преди 15-ина години за враг номер 1 на света беше обявен газа СО2
2. Съответно администрациите започнаха затягане на нивата на отделяно СО2 и всичко се смяташе чрез параметъра "изхвърлени грама СО2 на километър"
3. На кеча му се набиваше в главите, че бензините са "мръсни", а дизелите "чисти"
4. В отговор на горното, производителите започнаха яко набиване на пари и усилия в усъвършенстване на дизеловите двигатели и кеча ги купуваше с ентусиазъм
5. Към днешна дата, администрациите обявяват за враг номер 2, азотните сажди и започва борба с тяхното намаляване
6. На кеча му се набива в главите, че не само бензините, но и всъщност и дизелите са мръсни, а само електричките са "чисти"
7. В отговор на горното, производителите започват да набиват яко пари и усилия в усъвършенстване на електрическите автомобили и кеча започва да ги купува, защото са "еко"
Мда, цикличността и приликите с фреоните, животинските грипове и прочее "врагове номер едно" са само в главите на "мурзилките" и заклетите конспиратори. Няма друго обяснение...
Miroslav Hristov
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#43] от "Димитър Димитров": 3-10-natural-gas-powered-3-series-hits-318-km-h/
Много се бърка за газа. Освен по-екологичен е и по-калоричен от бензина. Повишава мощността на бензиновия двигател с 10 - 15% (в течна фаза).
За невярващите "спортисти" - http://www.autoblog.com/2007/11/17/ac-schnitzer-gp
Katerina Rakovska
Рейтинг: 746 НеутралноВ София също трябва да се обяви един няколко годишен срок, след който дизеловите МПС-та да се изведат от употреба. Така ще се даде време на хората да си преориентират. Така трябв ада стане и с отоплението на въглища. Без крути мерки няма да има подобрение на въздуха в града.
gmalinov
Рейтинг: 760 ЛюбопитноНорвежците си имат и "Тесли", и пари, ще си имат и чист въздух, а ние си имаме... ми, нищо си нямаме, най-вече акъл в главите...
GMь
Рейтинг: 1056 НеутралноАйде пак голям рев срещу дизелите
Проблемите със смога идват основноот прекомерната концентрация на автомобили. Самото устройство на центровете на съвременните градове предразполага за образуването му. Всички автомобили с ДВГ замърсяват и не приемам да бъде обявяван дизела за единствения виновник ... това си е дискриминация
Свободата на придвижване в централните градски части струва скъпо. Трябва да се подхожда гъвкаво. В Холандия в някаква махала на Утрехт видях улици разрешени за движение на автомобили от 18 часа вечерта до 08 часа сутринта. Другаде зареждането на магазини е разрешено само в "малките" часове. Много хора даже не се и замислят, че снабдяването се крепи основно на хиляди бусове и камиончета ... до един дизели
Не съм убеден, че у нас има готовност от страна на градския транспорт да поеме натоварване, ако половината от пътуващите с колите си решат да слязат от тях. Ако пък градския транспорт се въведе като единствена алтернатива ... билета ще е от 7-8 лева нагоре
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Костадин Иванов
Рейтинг: 3688 ВеселоДо коментар [#19] от "m_style":
Еретик"Принципно е така, ама сложили това, че трошките на газ са масово без гърнета и горят по литър масло на резервоар? "
Да де, по литър масло на резервоар. Нали са на газ, бензинът е само за загряване.
8th_ball
Рейтинг: 1103 ВеселоЕх, ако пък изхвърляха не N02, N2O, каква веселба щеше да настане
bcbg
Рейтинг: 237 НеутралноЧовек като прочете заглавието ще помисли че става дума за окончателна забрана. А то става въпрос за 2 дена. Не падайте на нивото на дебеляновите медии - "Става страшно в Осло", "Нещо ужасно се мъти в Осло", "Шок в Осло" и т.н.
mirohero
Рейтинг: 468 НеутралноДо коментар [#53] от "krasi_kara":
В Европа от 70-те имаше много инсталации за производство на дизел, докато САЩ са нетен износител на бензини. По-постижимо и по-евтино е да се подмени автопарка, отколкото инфраструктурата за производство и логистика на горива, така че ЕС натискаше в полза на дизел, САЩ натискат в полза на бензини, енергийните лобита де - защото си подкрепят пазарите за износ на петролни деривати. Тези преработващи инсталации са вече на по 40-50 години, време им е да се сменят, така че сега бизнес лобитата имат момент да си прокарват нови интереси свързани с избиване на инвестиции в нови енергийни проекти.
galapagas
Рейтинг: 96 Неутрално[quote#4:"hamiltonf1"]Ударна разпродажба на дизели с норвежка регистрация предстои.[/quote]
Да, но каквито сме изпълнителни, ако подобно решение се заформи на ниво ЕС, ние първи ще го въведен като задължително. Справка: регистрационните табели на колите, книжките и личните карти. Гърците на юг още си карат с някакви парцаливи тескерета, а табелите им са модел 1920. Ние бързо-бързо минахме към новия модел, нищо че повечето коли никога не излизат навън.
Лудколю Деликолев
Рейтинг: 1024 НеутралноПроблема при дизелите не са азотните оксиди, а ултрафините прахови частици (UFP, с размери под 0,1 микрона), за които има сериозни съмнения, че са основен причинител на тежки заболявания на дихателната система, включително хронично-обструктивна белодробна болест и рак.
Отделно, че идеята отпреди трийсетина години за повсеместна дизелизация се оказа крайно вредна икономически, тъй като създаде дисбаланс на пазара на горивата в ЕС (търсенето на дизел е по-голямо от това на бензина) и съответно сума ти рафинерии в ЕС глътнаха вода, защото производството на дизел под стандарт от Евро 3 нагоре изисква повече разходи и инвестиции, отколкото производството на бензин със същият стандарт.
dragon_gpo
Рейтинг: 237 НеутралноНикога не съм харесвал дизелите. Пушат, миришат и повредите там са сериозни. Бензиновите двигатели са уязвими откъм горивни свещи, кабели и някоя и друга бубинка( всичките консумативи общо струват стотина лева) , При дизелите нещата винаги са сериозно. Изкривени глави, продухани гарнитури, дизелова помпа, дюзи, АГР, хидравлични повдигачи, клапани, турбо компресори, ДПФ филтър.....проблемите на дизеловите мотори са безкрайни, а ремонт под хилядарка при дизел е рядкост, да не кажа мисията невъзможна, защото обикновено се скапват по няколко неща накуп. Ако питате мен, хората каращи дизели са пълни будали. Най-големият мит е, че дизела е много имономичен. В крайна сметка и дизела и всяка една бензинова малолитражка горят около 6л./100км. При дългосрочна употреба дизела ще ви излезне през носа.
Arte
Рейтинг: 185 НеутралноДо коментар [#64] от "dragon_gpo":
Костов е виновен. И циганите. И колоездачите...Страшно "компетентен" коментар... Особено за разхода на гориво - сравняваш малолитражка с какво - 100-120 к.с. мощен двигател, с несравнимо по-голям въртящ момент (това въобще понятие ли е за теб). Щото една дизелова малолитражка има разход от порядъка на 4 л./100 км. А че проблемите на дизелите били безкрайни, го кажи на всички, които използват автомобилите за работа, щото те нещо не са го забелязали. Хайде провери с какви двигатели са всички таксита в Западна Европа, с какви двигатели са всички МПС, които се използват за доставки и транспорт на стоки и хора.
Добре, че смога излезе на мода, че сега дизелите да ви са виновни. Апропо в повечето случаи смогът се дължи на особености на терена - примерно София е в затворено поле. Във Варна например постоянно духа и подобен проблем няма. Да не говорим, че дизел с филтър за твърди частици си отговаря спокийно на Евро 6.
Проблемът не е в дизела, проблемът в главите на всички малоумници, които се впрягат на всяка глупост, която медиите, умишлено или не тиражират.
proza
Рейтинг: 65 Неутрално" Освен това беше забранено движението на автомобили, произведени преди 1997 г."
Ако и ние приемем такъв закон, ще намалим наполовина автомобилите по пътищата.
Levski Levov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#20:"stef"]Тия Евро норми са булшит - "новите" Евро 6 дизели замърсяват дори повече от старите - вземете се просветете малко, преди да се оправдавате пред себе си и децата си, докато им пълните дробовете с л*йната от ауспуха на дизеляците Ви... [/quote]
А кой си ти бре ПРОФАНЕ... да ни държиш тук сметка кой какво да кара?!?
Аман от дървени философи... недораслици да казват кой какво да прави!!!
Levski Levov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#40:"stef"]Разликата е огромна - Азотни окиси и ФПЧ е бонуса от дизелите, не ми е смешно а ми се реве от байганьовщината Ви...
Всичко, което не Ви изнася е поръчкова статия - като не вярвате на никой сами си направете изследване, ама като гледам как пестите стинки от "икономичната" нафта... [/quote]
Хайде пак... Хващай си ревлъо чукалата знаеш къде е терминала!
Levski Levov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#41:"kalingeorgiev"]Зеленият свят иска инвестиране (морков) и забрани (тояга.) [/quote]
За какъв зелен свят говориш... вчера бях на автоизложение -по около 40 000евро гонят тия чисти хибриди/плъгин хибриди и електрички.
Оглеждах се просто за голяма кола седем местна -семейна или поне да има сравнително голям багажник и единствения вариант който видях беше на щанда на Мицубиши -Аутландър PHEV -плъгин хибрид -за автоизложението я бяха намалили на 43 000евро, като нормалната цена на този модел е 108 000лв, та хората от щанда на японеца ми разправяха че е най-добре да си взема дизеловия вариант -че давал близка икономия като плъгин-хибрида, втория на 99 масово се взимал САМО от БИЗНЕСА.
Та за какво иде реч хората-консултанти от щандовете да те убеждават да си вземеш дизела!
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноНяма вятър, затова е така.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНо така или иначе в Осло от 2025 няма да има друго освен ел.автомобили
galapagas
Рейтинг: 96 Неутрално[quote#64:"dragon_gpo"]Никога не съм харесвал дизелите. Пушат, миришат и повредите там са сериозни. [/quote]
А и няма как да им сложиш пропанче или метанче...
gmalinov
Рейтинг: 760 ЛюбопитноВажното е, че с тия коментари оправихме въздуха в София, та за Осло сме се притеснили. Хората там имат и пари, и акъл, който за разлика от тукашните географски ширини използват за благото на всички обитатели, а не като нас - личния интерес над всичко и всички...
GMNIKE
Рейтинг: 466 Неутрално[quote#8:"m_style"]Ама снимката кърти мивки! Направо по темата - не знаех, че в Осло през зимата, мотоциклетите са алтернатива на дизеловите коли! Ама как може да "не стопля"![/quote]
Не е лесно да си журналист в Дневник!
Явно кадърните избягаха....вече!!!!!!!!!