За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
venciч
Рейтинг: 432 НеутралноПуснете още трамваи "брюкселски краставици"
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assspiegel
Рейтинг: 975 НеутралноПредлагам да боядисат и останалите трамваи зелени. Също и бордюрите. Може да се изобрети и зелен асфалт. Но да не се намаляват колите, иначе как общината ще лапка с минимални инвестиции от боята за маркиране на паркоместата. Велоалеите да се направят четворни, това ще увеличи усвояването на евросредства, а пешеходците да слязат на пътното платно.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 НеутралноИма решение-грубо но ефективно:максимален данък за автомобилите над 10 години,забрана за внос на талиги над 12 години,подмяна на камионите-забрана за движение на такива над 15 годишни.Стимулиране на велоспедният транспорт,нови трамвайни трасета.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...laveol
Рейтинг: 688 НеутралноЩе махнат ли жълтите "умни" светофари? Те са единствената причина толкова рядко да ходя пеша на работа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноГрафикът за миене да е публичен, за да има граждански контрол.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Билетът - 50 ст. Картите - 30 лева за работещи.
borkar
Рейтинг: 237 НеутралноАтрактивен транспорт и безплатно паркиране не може да има едновременно. Безплатното паркиране най-много пречи на градския транспорт и не само на него защото е най-големия стимул на трафика на лични коли. И по света мислят така.
http://www.economist.com/news/briefing/21720269-dont-let-people-park-free-how-not-create-traffic-jams-pollution-and-urban-sprawl?fsrc=scn %2Ffb%2Fte%2Fbl%2Fed%2F .
Денонощно платено паркиране в целия град е най-работещото решение за борбата с трафика и броя на автомобилите. Годишен стикер за паркиране в определен периметър по местодомуване - за първа кола - 400 лв, за втора кола на същия адрес - 800лв, за втора кола на същия собственик - 1500 лв. и т.н. Извън този периметър 2-4 лв/час. Само така ще освободим улиците за да има бърз и удобен градски транспорт. Платеното паркиране значи контрол, т.е. ще се пребори и неправилното/наглото паркиране по тротоари, зелени площи и т.н.
Първо трябва да освободим улиците. Автобусът е на 200м от спирката, на таблото пише 1 минута, а идва след 9 минути. Автобусът е застинал в гигантско задръстване предизвикано от коли, чието използване се дължи в 90 % от случаите на това, че са били паркирани безплатно през деня.
princess_x
Рейтинг: 970 НеутралноЕдва ли има по-противна дума от ''атрактивен'', особено когато се злоупотребява с нея, например в тази статия.
С С К
Рейтинг: 918 НеутралноНе брюкселски,базелски.Е,все с буквата Б. По-добре да си здрав и богат,отколкото беден и болен.
Peni Nikol
Рейтинг: 1712 НеутралноПо често миене на улиците и допълнителни велоалеи заедно с прогресивното мислене на младите хора може да намалят мръсният въздух.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.lustmord
Рейтинг: 294 НеутралноСтолична община за пореден път показват колко са неадекватни по проблема. Никой няма да си слезе от колата понеже автобуса бил нов или да ходи пеш или да кара колело в дъжда понеже е страшно приятно.
0tempora0mores
Рейтинг: 569 ВеселоПредполагам, че цена от 2.60 на билета ще стимулира ползването на градския транспорт
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноЕдва ли авторите не се досещат, че предлаганите мерки са палеативни и безмислени, ако не и антисоциални. И че единствения начин е разселване на софиянците. Това място не предлага добри условия за живот на толкова много хора. Ограничено като пространство и затворено отвсякъде. А какво работят толкова много хора и откъде им са доходите, акъла ми не стига? Явно 90% се обслужват и самообслужват, но някой трябва и да произвежда. Тя всъщност цялата икономика в държавата е замряла и софийската не личи.
JudjukHandy
Рейтинг: 1032 Неутрално1. Миене на улиците
2. Миене на всички улици
3. Миене на всички улици и тротоари често
Читател
Рейтинг: 237 НеутралноМного добри и дори отлични мерки. Сега остава да видим изпълнението. Ако мерките бъдат доведени докрай и се следи за тяхното спазване, София буквално ще се прероди и ще стане още по-приятна за живот.
До коментар [#12] от "Judjuk":
Щом хората оцеляват, значи му намират колая. Всеки или почти всеки се старае да си изкарва прехраната почтено, дори и разни шмекери знаят, че номерата им вървят до едно време. Имаше прекрасен френски полицейски сериал по темата. Колкото до разселването на софиянци - това не става зорлем. Насила хубост не става. Когато се създадат благоприятни условия за живот и бизнес в цялата страна, хората по естествен път ще се преместят по родните си места или по такива, които са им по-приятни и по-интересни за живот. То и сега има такава тенденция, но е все още сравнително слаба. На много места куца инфраструктурата, другото си го имаме.
stef
Рейтинг: 688 ГневноПразни приказки отново...
StefИ пак нищо за азотните окиси от ВСИЧКИ дизели...
Цецо
Рейтинг: 1441 НеутралноДори сметната палата достигна до очевидното - основния проблем е, че града не се мие. Само общината е далеч от това. И говори приказки за всичко друго. Зелени 30 годишни трамваи. Явно боята е определяща.
Covid live matter. Stop the genocide.Друга причина е как общината прави ремонти. Днес се реже асфалта. Отпадъка се трупа на камари поне за няколко дни. Духне вятър, но според общината не се вдига прах. Дупките се запълват след поне седмица... Щото е много сложно да се организира така, че да става за един ден.
Emil Dimov
Рейтинг: 516 НеутралноОбщината срещу мръсния въздух в София: Атрактивен градски транспорт (безплатен - мечти), още велотрасета и зони с ниски емисии (а колите да са забранени в града - още по-големи мечти)?!
До коментар [#12] от "Judjuk":
Едва ли авторите не се досещат, че предлаганите мерки са палеативни и безсмислени като единствения начин е "разселване" на софиянци ( може би като се върне "гражданството"?)! Това място е "ограничено" като пространство и затворено отвсякъде и не предлага здравословни условия за живот на толкова много хора (около една трета от населението на България)! Та в същност цялата икономика на държавата е "замряла" (има ли изобщо такава?) и е съсредоточена в няколко града преброими на пръстите на една ръка?!
Blaster _
Рейтинг: 180 НеутралноНе разбрах как Евро 6 и "нови !? зелени трамваи" ще повишат привлекателността на градския транспорт? Аз като потребител искам 3 неща: в превозните средства да е чисто, да идват на време и да не се чака безумно време по спирките и разбира се нормална цена.
От СО нито дума за нито едно от трите. Само общи приказки за светлото бъдеще.
А преди да говорят за затягане на контрола над пунктовете за ГТП, нека първо от градския транспорт си оправят собствените превозни средства, пък после да хулят колко лоши са частните.
И последно, но не по важност, нека от СО кажат колко пари годишно се събират от местни данъци и такси от "лошите" частни автомобили и от платените зони за паркиране и за какво се харчат тези пари?
urandom
Рейтинг: 122 НеутралноЗащо, какво реално променят те? Аз имам един на пътя, и реално 50 секунди е между зелените. Предишния вариянт беше колите въобще да не могат да минават, защото имаше постоянно хора по пешеходната пътека. Друг който съм виждал беше на кръстовище, и по никакъв начин не променяше нещата, освен че трябва да се натиска бутон.