Екоорганизация и граждани атакуват в съда програмата срещу мръсния въздух в София

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Ще се научим що е то гражданско общество... Ама си трябва време... което нямаме.

  2. 2 Профил на deymus СУПЕР
    deymus
    Рейтинг: 234 Неутрално

    Похвално!!!
    Имат моите адмирации.

  3. 3 Профил на Andrety
    Andrety
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Байхуй за Столична Община!

  4. 4 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 719 Весело

    "Еколози" ще се борят против наредба за чистия въздух. Хайде честито, това само в България го има.

  5. 5 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#4] от "16bit":

    Прочете ли статията?
    А т. нар. "Програма"?

    Някои от мерките, описани в свободното съчинение, наречено "Програма" са смехотворни. Почистване на улиците например. Макар почистването да е необходимо за Европейския облик на града, то няма да реши проблема със замърсяването с ФПЧ.

    Фините прахови частици са с диаметър от 2.5 до 10 микрона и не се намират по-улиците, а се носят като аерозоли във въздуха. Основните източници на ФПЧ са дизеловите двигатели, така популярни напоследък сред населението, и отоплението на твърдо гориво.
    Но тъй като замърсяването с високи нива на ФПЧ се отчита и в топлите месеци от годината, когато никой не се топли, още по-малко с твърдо гориво, дава основание да се заключи, че конкретно в София основният източник е автомобилният трафик, и по-специално дизеловите превозни средства.
    Трябва да се насърчи използването на масов градски транспорт, като се доразвие метрото. Да се изградят истинкси вело-алеи, а не просто да се отцепва площ от и така недостатъчните тротоари. Трябва да се затегне контрола при годишните технически прегледи, в частта димност и емисии на изгорелите газове и да се насърчи използването на пмоторни ревозни средства с ниски нива на емисии - електромобили, автомобили на втеченен нефтен газ (LPG) и метан и т.н.

  6. 6 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2091 Гневно

    Първо трябва да осъдят СО за лъжа.Преместиха измервателните станции от центъра в Дружба и Павлово с цел да заблуждават софиянци и ЕС

  7. 7 Профил на dkolov
    dkolov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    .Трябва да се насърчи използването на масов градски транспорт, като се доразвие метрото. Да се изградят истинкси вело-алеи, а не просто да се отцепва площ от и така недостатъчните тротоари. Трябва да се затегне контрола при годишните технически прегледи, в частта димност и емисии на изгорелите газове и да се насърчи използването на пмоторни ревозни средства с ниски нива на емисии - електромобили, автомобили на втеченен нефтен газ (LPG) и метан и т.н.
    —цитат от коментар 5 на subsonic


    Аз миналата седмица минах покрай строежа на метрото и гледах че се строи с димитровски устрем. Иначе доколкото знам общината в София на законови правомощия да следи автомобилите.

    Има си друга държавна служба. Аз и друг път съм казвал - изглежда има проблем с техническите прегледи в провинцията. Даже днес гледах един Фолксваген от Сливен който дими като кюмбе. Да не би общината в София да може да забрани движението на автомобили от други градове в страната. Според мен си сгрешил мястото за жалби и оплаквания.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #