За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Black Hawk
Рейтинг: 8 ВеселоЕкоталибаните в поредно цирково действие.
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноЕкотерористите пак в акция. Няма да ги огрее обаче. Крайно време е да се обявят извън закона, като заплаха за националната сигурност. И БХК!!!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!mans
Рейтинг: 225 НеутралноЗначи платените тролове веднага се изходиха, но замисляте ли се че този вариант е губещ в дългосрочен план. Така няма да има обходен път, участъкът в дефилето ще се води скоростен път, а не магистрала и няма как да се събират тол такси.
В този си вид в дългосрочен план вместо тази магистрала да печели, тя ще губи пари. Единствения разумен вариант е да се изнесат двете платна извън дефилето, като най-добрият вариант е ТУНЕЛ, и след това изцяло източен вариант.
Gopeто
Рейтинг: 1372 ГневноПравителството си урежда некомфортно председателство. Не иска да махне хората на #Кой, а тъкмо обратно - държи си ги на министерските постове. Лошото е, че идва новото "АЕЦ Белене" и "КТБ".
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петровqwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#2] от "Black Hawk":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?поредно цирково действие.
-----------------
Да не обиждаме цирка моля....
Единственото общо нещо между ТомаБелвците и цирковите артисти е че развличат публиката.
Но при цирковите артисти това е желания ефект, при ТомаБелевците страничен ефект на лобизма и грантоедщината.
mans
Рейтинг: 225 НеутралноИ да добавя - 20 000 годишно ходят на рафтинг там, така се печели и от местните. Една магистрала дефилето ще съсипе всичко това, да не говорим и за природата. А без обходен път как ще се придвижват хората в селцата между Симитли и Кресна? Трябва да въртят по много километри.
stedim
Рейтинг: 453 Неутрално" По думите му Крайният губещ ще е България – не само финансово, но и имиджово..." От такива загубите на България вече стават непоносими. Егоисти.
qwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#4] от "mans":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Рядко глупаво изказване от сигурно иначе много умен , начетен ,образован и интелигентен съфорумец.
Къде как и дали ще се събират тол такси се решава по съвсем други правила.
Но дори и да приемем тази дивотия за истина:
Тол такси дори по половината трасе ще изплатят ЦЯЛАТА магистрала до 10 години, щото , о изненада, пътуващите еднопосочно към Гърция са пренебрежимо малцинство.
Докато толтакси върху двете платна на изнесена магистрала ще я платят след 40. Толкова е разликата в себестойността.
tucker case
Рейтинг: 660 Веселоче тунел нема да има е ясно, щот #кой немое го напраи и кинтите нема да идат дето требе... а кога риеш и копаш за една лента е къде-къде по-лесно да напраиш две... единственото обяснение с таа еднопосочна екзотика у дефилето е, че така шесе улесни и максимайзне гепенето :)
Now what's a few miles between the beauty and the beast...hammurabi
Рейтинг: 282 ЛюбопитноСамо дето не разбрах, ако съм колоездач, или имам нива в района, и искам да отида до нея пеша или с каруцата - и нямам право да минавам по двата скоростни пътя - как ще премина с велосипеда, респ. как ще стигна до нивата. Тук стои проблемът и с рафтинга, и с екопътеките и съпътстващите дейности. Накрая ще се получи както винаги, еколозите ще са виновни, щото се чудим как да присвоим едни големи пари, без да търсим обществено приемливо решение, от което и местните да са доволни, и еколозите, и обществото.
Затова, като компромисен вариант, подкрепям идеята, че целият път трябва да се изнесе източно от дефилето, а сегашният да остане локален.
Не трябва да се подценява и най-скъпият, но дългосрочно най-прагматичен вариант - прокопаването на тунела, който е одобрен от Европейската комисия още през 2007 г. (проблемът е, че тук кражбите са трудно осъществими, тъй като изпълнителят поради техническата спецификация ще е чуждо лице с авторитет и без обвързаности, затова и този вариант въобще не се обсъжда, напротив - анатемосва се).
mans
Рейтинг: 225 НеутралноКолега qwertqwert,
как ще сложиш тол такса като нямаш безплатен избор на първокласен път?
Мисля че това е едно от основните условия да има тол такса
Toni Ivanov
Рейтинг: 652 НеутралноДругият вариат е трасето да минава над самата река,на виадукт за целия участък,така няма да бъде унищожена плодородна земя.
stef
Рейтинг: 652 ГневноЦялата драма е, че няма фирма на "нашите хора", която да може да построи тунела, то е грехота едни такива пари да отидат за "чужда" компания, при положение, че можем голяма част да гушне Прасчо и компания...
StefНали така, Баце? Истината боли...
nessarox
Рейтинг: 1632 НеутралноОпределено не сте запознат с терена и района на Кресненското дефиле , видно от това Ваше изказване.Или само сте го минавали на път за Гърция?!
Пътя и сега минава оттам и то двупосочно,и то от години,рафтаджии е имало,има и ще има и при магистрала-еднопосочна,с малката разлика,че преминаващите ще са наполовина/посока Гърция/само.
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3545 НеутралноДо коментар [#13] от "aiaks":
Еретик"Другият вариат е трасето да минава над самата река,на виадукт за целия участък,така няма да бъде унищожена плодородна земя."
=============================
Съгласен, но на зелените последната им грижа е плодородната земя. Те оправдават рекета си с няколко бурена и два вида пеперуди, които все едно няма да забележа, освен ако не ми кацнат на носа.
Лично аз не искам и тунел, защото един пожар вътре ще докара трагедия при нашата организация.
Предложеното от МС решение е половинчато, но и то е повече от нищо. Като се построи едно платно, да се търси вариант за още едно.
Приказките, че рафтингът ще пострада, са чисти глупости. Колкото магистрала Марица пречи на реката, толкова и тук.
ilinko
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#11] от "hammurabi":
Не само това, на практика се изолира цялата югозападна България за превозни средства, които според закона за движение по пътищата са забранени да се движат по автомагистрала. Не знам дали ще има алтернативен път за колоездачи, трактори и каруци.
Храбър
Рейтинг: 1366 ГневноПрестанете да пишете лозунги!
Ако имаш да кажеш нещо съществено, кажи го, но не замърсявай темата с глупавите си мантри! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
B52
Рейтинг: 1530 НеутралноПожарната команда и зомбираните и апологети не разбраха едно основно правило на жиеилизования Свят - ЗАКОИТЕ Се СПАЗАТ!!! А не се прилагат по целесъобразност !!!
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Все някой друг е виновен - на пустите лапачи космосът им е крив ...
И Зелените и Костов разбира се??!
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 924 НеутралноПреди да плюете и да мислиет з акалинките и лалугерите, помислете колко жертви на пътя ТАМ, годишно дава България заради неиградената магистрала/ново траце !!
Помислете, ако не ви е срам продължаватйте да саботирате строежа..
Костадин Вълчев
Рейтинг: 127 ВеселоДо коментар [#3] от "lz2":
Даа, защита на природното наследство, както и от наказателни процедури е много вредно действие срещу мафията. А тя пък си има държава. И "неогряването", най-вероятно значи аз, вие и децата ни да плащаме наказателни процедури, чудесно, нали?
lol
Рейтинг: 1350 Неутралнопоне герб са постоянни. винаги може да си сигурен ако има пет варианта ГЕРБ ще изберат най-тъпия. винаги
Никола Петков
Рейтинг: 357 Неутрално1. Тунел в най-земетръсната област в Бг - най-рисковано !
2. За Бг-еколозите - на някой направи ли впечатление, на протестите срещу руските газови фирми Добруджа НЯМАШЕ ПУКНАТ ЕКОЛОГ, но ако протестът е срещу Шеврон или някоя западна фирма се прескачат.....
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноАбсолютно нищо не защитават екоталибаните! Само пречат и саботират България! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
Judjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноНай-вероятно искат да кажат, че по съществуващия път движението ще се трансформира в еднопосочно, без да се ремонтира каквото и да е. Защото и една строителна машина да влезе, тя задръства пътя. А той не отговаря на никакви норми даже за скоростен път, камо ли за магистрала. Трябва да се правят разширения и нови мостове , да се изправят острите завои и т. н. Ако се ползва като магистрала рафтингът отпада. Скромното ми мнение е и двете платна да се по източното трасе. Не е задължително да са едно до друго, могат да са разделени. Не е задължително и да отговарят на условия за магистрала, а да са скоростни пътища. Но ще има икономия от една и съща организация и технология на строителство за цялата магистрала.
Judjukqwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#11] от "hammurabi":
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?Само дето не разбрах, ако съм колоездач, или имам нива в района, и искам да отида до нея пеша или с каруцата - и нямам право да минавам по двата скоростни пътя - как ще премина с велосипеда, респ. как ще стигна до нивата. Тук стои проблемът и с рафтинга, и с екопътеките и съпътстващите дейности.
---------------------------
Ако четеш сия газета - няма и да разбереш.
Ето виж как ще стигнеш докъдето искаш:
https://dariknews.bg/regioni/blagoevgrad/simitli-podkrepi-iztochniiat-variant-na-magistrala-struma-prez-defileto-2047363
пустиняк
Рейтинг: 171 НеутралноПовечето от нас не могат да повярват, че става дума за умишлено сериозно играене против правилата на Ес. България и сега плаща огромни глоби за нарушения в екологичните практики. Не са виновни "еколозите" а неспазването на законите и практиките в ЕС. Отчайващо тъпи коментари под статията. Отчайващо. ...
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!*****
ЛюбопитноДо коментар [#7] от "mans":
И като как изхраждане на магистрала ще спре рафтинга?!
*****
ЛюбопитноДо коментар [#20] от "ОГРАДА с Турция - ВЕДНАГА!":
Дори двама от видните зелвни грантаджии бяха блъснати и то от румънска кола,ама пак не се спряха.Гтантаджиите са убийци.И не е преувеличено-заради тях стеоежа се бави,а така се дават жвртви в дефилето.
*****
ЛюбопитноДо коментар [#23] от "4k":
Есъествено,че на протестите в Добруджа нямаше еколози.Просто в България еколози почти няма.Грантаджиите,рекетьори не ги броя.
habitat
Рейтинг: 225 НеутралноНа протестите в Добруджа имаше от нар. от вас еколози, всъщност граждани, но с някакви природозащитни идеи, от тях повечето с чисти намерения, но поради честия екоинфантилизъм те не се усетиха, че ги въвличат в корпоративна война. Показателно е единодушието на всички политически сили в Генерал Тошево срещу частна фирма без политическо лоби, на фона на прогласуваното отново "единодушие" на общинския съвет в Кресна, след единодушен натиск от няколко министири и ГБС. А неподвластните така лесно на екоинфантилизима колеги еколози, усетиха че ги въвличат в корпоративна война и заради това ги няма в Генерал Тошево.
Deinio
Рейтинг: 116 НеутралноНенов е ясен. Да видим кои други поръчки е поел
dun
Рейтинг: 306 НеутралноВ този случай държавните институции за да угодят на строителните компании нарушиха българско и европейско законодателство, опитват да унищожат една от най-големите природни ценности, но и прехвърлиха част от цената върху местните хора които всеки ден ще пътуват десетки и десетки км повече със съответните разходи!
ТНТ
Рейтинг: 279 ГневноДа питам: Къде бяха "редицата неправителствени организации" при гасенето на пожара при Стара Кресна това лято?! Къде беше и Петко Ковачев от "Института за зелена политика"?! Къде бяхте тогава, бе мишоци?! А?!!!
Да спасим София от "Спаси София"!!!hammurabi
Рейтинг: 282 НеутралноВсе ми е тая дали ще падна от 30-метров виадукт, или ще ме затрупа в тунела. Ако имам избор - бих предпочел тунела, че имам повече шанс. Освен земетръса, може да споменеш и "урана", ланшния сняг и т.н., все тая. Има обективни факти, които са общоизвестни във връзка с тунелното строителство. Аз съм лаик и само знам, че този тунел като цяло ще бъде рутинна работа за една реномирана фирма. Само дето тази фирма няма да рискува с корупционна афера за няколко десетки милиона, при условие че зад нея стоят милиарди оборот.
Варианта, който обсъжда правителството, ще доведе до сериозни и масови протести с блокиране на пътя за Гърция през ГКПП-Кулата. Тук пропагандата няма да може да тушира протеста. Хората ще се усетят.
hammurabi
Рейтинг: 282 НеутралноНавсякъде в статията се пропагандира обединение на хората за построяването на МАГИСТРАЛАТА. Така че не получавам отговор за алтернативен маршрут.