Бернската конвенция ще продължи да следи казусите Кресна и Калиакра (допълнена)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 300 Неутрално

    Докато конвенциите наблюдават, нашенските мутри осраха природата!

  2. 2 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    гражданите бранят природата от "държавата", епизод пореден.

  3. 3 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Трябва да спасим Кресна и Калиакра от българското статукво,иначе няма да имаме природа!

  4. 4 Профил на Antoaneta PETROVA Ardashes
    Antoaneta PETROVA Ardashes
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Екокатастрофа !!!

    mihala
  5. 5 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Калиакра не плащаме ли вече глоби на Еврокомисията?

  6. 6 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    както казва един нашенец :
    - Искам да попитам !
    Та и аз :
    - В сегашни си вид пътя през Кресненското дефиле е изключително натоварен !
    Знам го от личен опита на няколко пъти, а не от раздумки.
    Колите денонощно са почти една след друга в двете посоки и за тамошната фауна в момента НЯМА никакви защитни или безопасни пресичащи пътя трасета !
    Фауната в момента НЯМА НИКАКВА ЗАЩИТА !
    И доста честа е гледката на размазана фауна по асфалта!
    А когато независимо по кое трасе се направи новата магистрала то по нея задължително ще има обезопасяване и специални трасета под нея за фауната!
    Т.е. , колкото и да е не напълно ефективна една защита,
    не е ли по-добра от никаква защита ? ! ? ! ? !
    Питам - защото до сега не съм чул никой да надава вой срещу съществуващото трасе въпреки трагичното му състояние във всякакъв аспект,
    т.е. искат да се запази статуквото ! ! !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  7. 7 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Това сдружение и тези от Берн няма ли да започнат да отчитат и колко жертви има на сегашното трасе. А написаното " а местните хора - без път, в това число и за бързо реагиране при критични ситуации. Ще продължи и унищожаването на вече силно засегнатите популации" и другото за " рафтинг и каякинг." направо може да те накара да се разридаеш. Без път – защото трябва да изминат 3 км, за да се качат на магистралата. Изсмукани от пръстите аргументи заради едни получавани пари. Заради такива започвам да мразя всичко зелено.

  8. 8 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2176 Неутрално

    До коментар [#5] от "praseta_mezeta":

    Ако не плащаме още .ще платим ,за да може близките до властта да си въртят перките и да играят голф. Ние си мълчим и плащаме.

  9. 9 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "Чардо":

    Тези еколози искат само десятък.Затова са само там,където има големи проекти,и разбира се не пречат,ако се строи от приятелски олигарх.Например на проекта на Сашо Дончев за шистов добив в Добруджа хич не ги притеснява.Такива са нашите "еколози" .

  10. 10 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Любопитно

    До коментар [#8] от "hodounski":

    Ама той и Прокопиев има Перки,или не знаеш?!Или неговите перки може...

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4667 Неутрално

    До коментар [#9] от "yanne":

    Пишете бе да мислите! Няма никакъв "проект за добив на шистов газ"! Дори проучванията за ноличие на шистов нефт и газ бяха зобранени от парламента (което е рядко тъпо - да не знаем дали има залежи)! Проектът, за който злословите е за добив по конвенционален начин! Но е по-лесно да се пише, отколкото да се чете!

  12. 12 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#6] от "Чардо":

    Отговарям веднага: с екоразрешението от 2008 за цялата магистрала се изисква приоритетно проектиране на вариант извън дефилето за да не остане дефилето на "нулев вариант" при влезли в експлоатация останалите части от магистралата!
    Хайде сега ти ми кажи защо 10 год. поредица правителства от станишев, три на борисов и няколко експертни не изпълниха закона и това просто и ясно решение, а ожесточено обясняват как еколозите им пречат!

  13. 13 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2258 Неутрално

    както казва един нашенец :- Искам да попитам !Та и аз :- В сегашни си вид пътя през Кресненското дефиле е изключително натоварен ! Знам го от личен опита на няколко пъти, а не от раздумки.Колите денонощно са почти една след друга в двете посоки и за тамошната фауна в момента НЯМА никакви защитни или безопасни пресичащи пътя трасета ! Фауната в момента НЯМА НИКАКВА ЗАЩИТА !И доста честа е гледката на размазана фауна по асфалта!А когато независимо по кое трасе се направи новата магистрала то по нея задължително ще има обезопасяване и специални трасета под нея за фауната!Т.е. , колкото и да е не напълно ефективна една защита, не е ли по-добра от никаква защита ? ! ? ! ? !Питам - защото до сега не съм чул никой да надава вой срещу съществуващото трасе въпреки трагичното му състояние във всякакъв аспект, т.е. искат да се запази статуквото ! ! !
    —цитат от коментар 6 на Чардо


    Абе брат,

    На тебе не ти ли е ясно, че тях фауна не ги интересува! Тяхната задача е да пречат всячески и във всичко на България! Фауната е само оправдание. Нали ги видя при пожара-хем те го запалиха, хем никакви ги нямаше да гасят!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  14. 14 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 594 Неутрално


    В момента ЦЕЛИЯ трафик за Гърция върви през дефилето. Ако се направи магистралата по сегашния вариант, от там ще минава само половината. Кое ли е по добре за хабитата?

  15. 15 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До коментар [#14] от "niakoi_si":

    Целия трафик върви през дефилето заради поредица от грешни решения на поредица от правителства!
    Ако сега вземем "наполовина грешно" решение няма да разрешим нито проблема с трафика защото дефилето ще остане тапа при проектна скорост от 80 км, нито ще решим проблема с катастрофите защото никой няма да спазва ограничението за 80 км., нито ще намалим вредното въздействие върху природата!
    Единствения печеливш от "наполовина грешното" решение биха били само некадърните и крадливи строителни компании!

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5592 Неутрално

    Резултат никакъв и за двете страни...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Гледам управляващите много са се загрижили.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #