За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
wwwtoчkacom
Рейтинг: 182 НеутралноБраво!
lustmord
Рейтинг: 269 НеутралноА по принцип колко еднодневни билета се продават в неделен ден в София? Понеже аз не забелязвам някаква разлика в трафика по улиците.
EU defender
Рейтинг: 839 НеутралноДано тези 10000 билета означават 10000 по-малко димящи таралясници днес.
The best way to predict the future is to invent it.kesh
Рейтинг: 1316 Весело......БРАВО НА ДАНЧЕТО.........!!!!!!........
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...valtoro
Рейтинг: 521 Неутрално10 000лв. във джоба на общината, по света във такива дни транспорта е
безплатен даже във Македония, алчни копелдаци !!!
Димитър Мачев
Рейтинг: 508 НеутралноКоя Македония, може би дето ще я вкарваме в правия път ли ?
lnv03536310
Рейтинг: 8 НеутралноТова просто показва колко малко човека използват ГТ в София. 20 хил. билета за почивен ден в град като София е комично малко число.
Един препатил
Рейтинг: 1037 ЛюбопитноИмам два въпроса:
- Какво слуша г-жа Фандъкова с тези слушалки на снимката?
- Ако са данните за продадените "зелени билети" то би ли споделила с нас как точно е установено, че тези 10 000 билета са купени от хора, отказали се от автомобилите си, а не от хора, които така или иначе си пътуват с градския транспорт?
hamiltonf
Рейтинг: 3758 НеутралноДа не забравяме, че доста еврочиновници има. Хората са екологични. И все пак, миналата неделя по същото време, колко билета бяха продадени?
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБИзо Дзадзе
Рейтинг: 2159 НеутралноАйде стига сте се заяждали, не стига, че от общината все пак се опитват да предложат начин за намаляване на мръсотията, ами и пак мърморите.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Но проблема с мръсния въздух няма да се реши докато не се забрани горенето на въглища в София и в зона от 20 км около София.
b_52_strato
Рейтинг: 932 НеутралноИ кво се оказа - учителницата па руски и тя фирмаджийка, и тя въртяла занаятчийство с разстреляния на улицата гербаджийски кандидат-депутат.
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Хората сигурно забравиха, макар че случката е скорошна.
И макар че ортаците на разстреляния до един се разортачиха.
Включително бай Цвък.
Важното е народа да е радостен - ей на, учителницата по руски направила екипи, те работили до среди нощи и успяли да Фанат законообразността.
В резултат - билети за градския транспорт!
А народът вика "браво".
Ми те тва е!
tri
Рейтинг: 112 НеутралноВчера вечерта на Руски паметник смърдеше на изгорели въглища а не на изгорели автомобилни газове.
ibb54533880
Рейтинг: 217 НеутралноБилетите за транспорт трябва постоянно да са евтини, на ученици, студенти и пенсионери картите значително да са намалени но задължителни. На работещите фирмите в които работят да им изваждат карти задължително като се счита за разход на фирмата. На съкратените от работа шест месеца да им се плаща карта от социалните. На не работещите и чужденците без билет да се увеличат глобите.
zhivko6461
Рейтинг: 866 НеутралноДо коментар [#13] от "ibb54533880":
Пропуснали сте към мъдрите напътствия да добавите и безплатния обяд.
scott
Рейтинг: 681 Неутралноначи, кат направиха биуетчето 1.6 казаха, че ше е временно. докът въведът системата за разстояние и плащане. Обаче не: закотвиха го на 1.6 и това си е. В знек на протес - НЕ ПЪТУВАМ С ГРАЦИК ТРАНСПОРТО: ЗАРАД РЕКЕТА, ОБИРА И ИЗНУДВАНЕТО ОТ ТЕХНА СТРАНА. ТВА, ЧЕ ЗЕЛИ ИВРОСУБСИДИЕС И ИСКАТ ДА ГИ ВЪРНАТ - НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА. ПАК СА СИ РЕКЕТЬОРИ И ИЗНУДВАЧИ.
Начи, биуетче от рефче, а? Се ено да водиш некой кастриран на проститутка. НЕ БЛАГОДАРЯ. НЕ ВИ УВАЖАВАМ И ТВА СИ Е.
zxp53317185
Рейтинг: 1470 НеутралноЕ много е глупава горката. Реалната цена е 1 лев, а в дни със замърсяване трябва да е 0 лв, всичко останало е дебилизъм.
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#10] от "today":
Приятелю, не казвам, че въздухът в София е чист и че нищо не трябва да се прави. Но някак си ме гложди това, че напоследък изведнъж започна се говори не за вредни газове или вредни емисии ами за "фини прахови частици". Което така и не ми става ясно как се съотнася с вредните газове от автомобилите. И като как така чак сега забелязахме, че причината е в горенето на въглища и автомобилни гуми? Досега хората, които ги горят как са се топлили? В какви случаи човек, който има да върши нещо с колата си ще се откаже от нея заради билет от 1 лв.? И защо закупените днес 10 000 билета да са от такива, отказали се от колите си, а не така или иначе пътуващи си с градския транспорт? Извинявайте ако Ви изглеждам твърде мнителен, ама като започнат да ми се разказват леко нелогични неща си спомням, че "каквото и да ти казват това не е цялата истина, за каквото и да ти говорят става дума за пари".
ibb54533880
Рейтинг: 217 НеутралноКогато транспорта стане много евтин, хората няма да се сещат да карат автомобилите си. Тогава контрольорите като бъдат съкратени и парите ще се компенсират за градския транспорт. да се ограничи движението на автомобили в центъра. На метростанцийте трябва да се изградят много етажни паркинги. Така идващите от провинцията както и тези от крайните квартали ще им е по удобно да паркират и с евтин и удобен транспорт ще си вършат работата в центъра. Понеже паркингите ще се ползват и от живущите около тях, трябва да са многоетажни за да има винаги места. Ако е необходимо ще се съборят някои по схлупени къщи но трябва да се инвестира в многоетажни паркинги. От таксите ще бъде допълнителен приход за съвета и удобство за всички, като и въздуха ще е чист. Но трябва и масово изграждане на транспортни надлези на няколко нива и да няма светофари по тях. На лъвов мост вместо светофар на кръговото за да става задръстване, трябва трамвая да мине с надлез над кръговото с една лента за автомобили. На кръстовищата затова се правят надлези на няколко нива за да се преминава без конфликтно без да се спира.
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#13] от "ibb54533880":
Позволете ми да не се съглася.
Билетите за градския транспорт въобще не са скъпи. При ползване на карта пътуването си е направо евтино.
Картите за ученици, студенти и пенсионери и сега са си намалени. И напълно задължителни.
Фирмите и сега изплащат стойността на картите на своите работници и служители, които желаят. И това се признава за разход.
На съкратените от работа не може да им се изплаща шест месеца карта от социалните. Първо защото на тях им се изпалащат обезщетения от НОИ и те не са грижа на "Социално подпомагане". И второ като са съкратени да бъдат така добри сами да си правят икномия от бензина, а не хем да са безработни, хем да вентилират с колите си.
Казвам Ви всичко това от собствен опит. Пенсионер съм, имам карта за 26 лв. на месец, откакто се пенсонирах ползвам колата само ако е наложително - иначе с градския транспорт.
Кум Вълчан
Рейтинг: 995 НеутралноВъпроса е, че еко ефекта от това действие е никакъв. У нас има много стари коли, но проблема е в прегледите им. Как димящите таралясници минават преглед? Като всички други. Най-големия проблем е отоплението на твърдо гориво, масла и др. Аз съм подал 4 сигнала за един автосервиз, от който излиза черен или жълт задушлив пушек, ефекта е никакъв, пишат си някакви предписания и се продължава. Силно ме съмнява някой да е оставил колата заради билетчето на общината. Това са инициативи без ясен резултат, да не кажа никакъв. За да се покаже кметицата и да каже градския колко е еко, не там е проблема.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.swa13550174
Рейтинг: 0 НеутралноНеадекватни мерки. Въздухът е мръсен от печките, а те искат гражданите да висят по спирките и да го дишат точно когато е най-опасен? От колко години си кметица, защо проблемът с въздуха не е помръднал дори да се решава, тепърва ще философстват и умуват в празни приказки и бюрократично отчитане на дейност.
Още от следващата зима: Пълна забрана на отоплението с твърдо гориво във всички градове на страната. Държавата да възстановява 50% от сметките за ток, газ и парно до определена сума през зимните месеци на социално слаби домакинства.
Поетапно: Газификация на градовете и помощ за домакинствата да преминат на газ.
Незабавно: Спиране от движение на автомобилите без катализатори.
Поетапно: Изваждане от движение на най-старите автомобили и постепенна забрана на стария внос, започвайки от най-стария. Вдигане на данъците за стари автомобили и намаляване на данъците за нови.
Th Henry
Рейтинг: 217 НеутралноТези "зелени билети" имат ли различен вид от нормалните? Иначе като нищо шофьорите си прибират известно количество по 1 лв и след ден-два го продават с 60% печалба : )
Uprsport
Рейтинг: 2430 Неутрално10000. Не 10000, а и 100 000 и 1 000 000 зелени билета да отчете общината, въздуха в София ще продължава да е замърсен с фини прахови частици. Докато не се премахнат основните източници на това (автомобилите според мен са с малък "принос" за това, като основните източници са разрушените граници между градинките и инфраструктурата и разграждащия се асфалт и отоплението на твърди горива, което пък е резултат от поставения в робство български народ), София ще продължава да бъде обгазена, каквито и псевдо мерки да взема общината.
chichka
Рейтинг: 1530 НеутралноСя, 2 Х 1,6 лв са 3,20 лв на ден. С колата горя 0,7 лв на 10 км. с 3,20 лв мога да мина 45 км. Е, минавам по-малко, тоест с кола ще ми е по-евтино.
Русия е проказата на планетата Земя.Смога в София не е от автомобилите!
dearblue
Рейтинг: 733 НеутралноТРЯБВА С ДРОН ДА СЕ ЗАСНЕМАТ КЪДЕ ИМА КОМИНИ С ДИМ В СТУДЕНИТЕ ДНИ
stedim
Рейтинг: 435 НеутралноНе безплатни билети, но да плащат на тези, които ползват градския транспорт, пак ще има достатъчно, които ще си карат колите. И то за част от тях това е поради необходимост, за други – от келешлък. Да не говорим за паркиралите в зелените площи или в калта, които след това разнасят всичко по улиците. Определението на №5 valtoro – " алчни копелдаци " е много невъзпитано, а що се отнася до предложението на ibb54533880 да има много паркинги – нека да погледне на "Цариградско шосе", на "Джеймс Баучър" и на другите места колко са пълни паркингите.
bokster
Рейтинг: 217 НеутралноШшш, алооо, кой ще ви плаща масрафите на умните и красиви еко-софиянци ... ясно отново както винаги "провинциалната" периферия ?
Държавата функционира в един център - София, също както през комунизма и по подобни причини.
Големите градове са на колене пред 1 човек в 1 кола, има мерки, които могат да бъдат взети, но не се вземат, за да не се сърди електората.
1 гараж/паркомясто или договор за ползване на такова = 1 автомобил.
Безплатното паркиране, поетапно като се започне от центровете на големите градове, трябва да остане в миналото, особено в град като София - опасан от край до край с всевъзможни видове транспорт вкл. и подземен влак.
Започвайте да плюете сега !
iavorski
Рейтинг: 217 НеутралноВерно в събота 27.01 към 21:00 минах по Опълченска и на Лидъл-а ме блъсна миризма точно като на сгурия - на сяра и изгорели въглища.
Викат колите замърсявали - затова събота и неделя най-мръсно кога трафика по-нисък но пък народа е набичил яко печките по къщите
dearblue
Рейтинг: 733 Неутралногазовете от колите са по тежки и отиват в метрото където пък не грее слънце и се разпространяват микроби понеже няма бактерицидни лампи
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#10] от "today":
До коментар [#14] от "zhivko6461":
В моя коментар # 17 заподозрях сам себе си в прекалена мнителност. Но забелязвам, че колегата "ibb54533880" след като в коментар # 13 даде някои "мъдре напътствия" в следващия си коментар # 18 някак си плавно е преминал към необходимостта от мащабно строителство на многоетажни паркинги - платени, разбира се - и на надлези на няколко нива. Което може би обяснява някои учудващи ме неща и показва, че мнителността ми май не е чак толкова прекалена.
ibb54533880
Рейтинг: 217 НеутралноКато няма задръствания ще е чист въздуха. Затова на сточна гара от бул. Цвятко Радойнов трябва надлез над кръговото към бул. Сливница към лъвов мост. В обратна посока по бул. Сливница до бърза помощ трябва да има подлез към бул. Цвятко Радойнов. Може и по сложно да се направи за да няма светофари. Пред Румънското посолство над трамвая също трябва надлез. По бул. Сливница до кръстовището на Орион трябва всички кръстовища да са с надлези. На бул. България и Димитър Нестаров също трябва надлез. На бул. България и Гоце Делчев също надлез. На околовръстното и Цар Борис трябва надлез. Дори там може естакада до високото след разклона за Горна баня. Има още много важни кръстовища на които трябва да се изградят надлези. Трябва спешно да се използва момента докато Европа помага с някакви финансови средства. Не трябва да се прави икономия на надлези, ако е необходимо да бъдат на няколко нива. Защото след време като се застроят блокове до кръстовището, е трудно изграждането на транспортни съоръжения. Държавните чиновници не трябва да се размотават защото ЕС непрекъснато ни глобява за всичко с милиони за не свършена работа.
zkk
Рейтинг: 8 НеутралноКолите в центъра днес бяха необичайно малко, а зелените билети липсваха при шофьорите /линии 72,9/
taratanki
Рейтинг: 831 НеутралноНай-мръсно е вечерта към 8-10 часа, когато коли няма, а бумтят кюмбетата. И сутрин рано, когато ги палят пак.
Това е ясно на всички в общината, но няма какво да направят. Отчитат някаква безмислена дейност и чакат зимата да свърши.
гошо
Рейтинг: 165 ВеселоДо коментар [#3] от "EU defender":
гошо" тези 10000 билета означават 10000 по-малко димящи таралясници днес." ПРИ ТОВА РУСКИ НАЛИ ТАКА
znayko84
Рейтинг: 245 НеутралноКоето означава, че СО се управлява от банда бездарници. Защо направиха билета 1.6 лева? Така той е скъп и хората са стимулирани да ползват колите си. За 3,20 ми е далеч по-удобно да отида на работа с кола, а ми излиза 3,50 - 4 лева. За да се ползва градски транспорт трябва стимул в две посоки. Евтини билети и супер редовен и най-вече удобен градски транспорт. Личното ми мнение е, че метрото е доста неразумно разположено, особено в централната градска част. Спирките са много нарядко. Само за справка метрото в София има 30 спирки, а това в Париж има 300. А Париж не е 10 пъти по-голям от София. Крещяща е нуждата от спирка на Народния театър и на Сточна гара, Спирката не трябваше да е при сградата на Булбанк, а на Халите и друга в началото на Витошка. Така метрото щеше да е много по-удобно и полезно за хората имащи работа в Центъра.
gmalinov
Рейтинг: 694 ВеселоДо коментар [#28] от "iavorski":
GMТц, не сте разбрали откъде е идвала миризмата на сяра, затова ще ви "светна" - от един мой комшия, който си кара трабанта с печка на твърдо гориво в купето, че иначе му било студено. А няма да се изненадам ако в най-скоро време видя някой автомобил да си е монтирал и двигател с външно горене, ентусиасти всякакви...:-)
rainbou1
Рейтинг: 699 ВеселоЕдин приятел днес, който иначе не слиза от колата, си взел билета от 1 лев и се поразходил в София :)
Пък кметът да си вЕрва :)
convince
Рейтинг: 845 НеутралноГРАД СОФИЯ се управлява или от тъпи или от нароно првещисе на подобни парадоксални мозъчни инвалиди
Това е вандализиран град, нито провинциален, нито мега голям, та да има трудности.
Стотици хиляди километри, улици и тротоари, които са в запустялост и отчайващ неадекватен вечен полуремонт, няма да бъдат ремонтирани никога.
Бюджет за 2018 - милиард и половина.
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#35] от "znayko84":
За бездарниците не искам да споря. Мога само да отбележа, че те са избрани от софиянци, включително и от Вас, а не са назначени от извънземните. А това, което казвате за цените просто не е така. Ако става дума за ходене на работа, то значи, че пътувате редовно и цената на единичния билет няма никакво значение защото цените на картите не се промениха. Даже напротив - въведе се годишна карта за 365 лв. - по 1 лв. на ден даже без "зелен билет". Няма как да ме убедите, че има по-евтин вариант с кола.
За спирките на метрото обаче сте прав. Това, което казвате важи и за много други. А аз бих добавил, че линиите на метрото необяснимо защо заместват трамвайни и тролейбусни маршрути, а не автобусни.
BGman
Рейтинг: 731 ВеселоЯвно Фандъкова има чувство за хумор...да нарече безплатните билети "зелени"...не съм чувал зелените до сега да правят нещо безплатно...
razor
Рейтинг: 762 НеутралноЧудно е как без никакъв анализ твърдят, че тези 10000 билета имат някакъв принос към чистотата на въздуха.
Нека общината направи експеримент - да пусне градския транспорт БЕЗПЛАТНО за 2 дни и да отчете има ли, няма ли ефект и какъв е той. Като сравни сценариите "със" и "без". И отчете (ако може) броят на допълнително ползващите градски транспорт и изчисли колко километра пробег на лични автомобили са спестени (и как се разпределя този пробег по видове автомобили..., но да не прекаляваме с мечтите...).
Тогава ще стане ясно дали това е правилната посока на действие.
Ако общината няма инструментите да отчита подобни ефекти ("ако"???), то трябва да ги създаде, вместо да действа на сляпо и популистки.
dearblue
Рейтинг: 733 Неутралнотецовете произвеждат ток и пара с природен газ
и трябва да има парници за селскостопанска продукция около софия да работи парното и топлата вода през зимата и да се назначават безработни да берат реколтата в парниците
stedim
Рейтинг: 435 НеутралноДо коментар [#35] от "znayko84":
" Спирката не трябваше да е при сградата на Булбанк, а на Халите и друга в началото на Витошка."
Влизал ли си в метрото. И още един въпрос – от Булбанк до Халите според тебе колко метра е?
Kinin
Рейтинг: 357 НеутралноИзплашени от бутафорните общински мерки, всъщност "мярка", датчиците, измерващи традиционното столично замърсяване, продължиха цял ден да греят в червено :) След като десет хиляди "зелени" билети не успяха да изчистят въздуха на София, следващата неделя "гениите" в СО мога да опитат с безплатно раздаване на 10 000 водни пистолетчета, с които да пръскаме немитите от години улици :) Сигурни ли сте, че тези в Столична община са нормални?
iripanda
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "EU defender":
Как го преценихте това? По-вероятно е да става въпрос предимно за хора, които така и така ползват градски.
jivko80
Рейтинг: 8 РазстроеноЕвтинка комуническа манипулация. Госпожо Фандъкова, защо не забраните отоплението на твърдо гориво, като сте толкова загрижена? Защо не забраните в столицата да се движат автомобили на повече 10 години?
iripanda
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#35] от "znayko84":
Като цяло съм съгласна, но не и за цената на билета. Дори би трябвало да е по-скъп, за да може да се подобри инфраструктурата (ако не се и краде, де). Естествено разбирам, че това би било болезнено... Аз съм за диференцирани цени: човек да плаща в зависимост от това, колко трябва да пътува. Тези, които пътуват до работа повече, да им се дава субсидия за месечна или годишна карта от работодателя.
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 686 НеутралноЗа какво го направиха тоя билет, вместо да е просто безплатно?! Сериозно се съмнявам, че администрирането на билет с толкова ниска стойност излиза на загуба.
Мартин Христов
Рейтинг: 628 НеутралноДнес трафикът беше както обикновено. Особено нагоре към Витоша преди обед. Продадени са 17 хил. билета, а 340 хил. пътували дневно. Това е има-няма 5% от всички пътуващи. По-добре, госпожо Фандъкова, да забраните изцяло новото строителство, и да помислите с вашия патрон Бойко Борисов как да съживите българската провинция и да върнете обратно по родните им места всички придошли на гурбетчийство в София! Също и да забраните вноса на трошки от Западна Европа.
Traduttore traditorePlayncooler
Рейтинг: 217 НеутралноГлавния проблем не е в колите. По мое скромно мнение колите представляват около 20% от източниците на 'мръсен' въздух в София. Дори и някои хора да са слезли от колите си и да се се възползвали от зеления билет, ефектът ще е 2-3% редуциране на замърсяването. Трябва нещо друго да се направи.
chichka
Рейтинг: 1530 НеутралноСя, молба, помогнете ми да сметна.
Русия е проказата на планетата Земя.чичо от провинцията иска да гостува 2 дена на дяцата студенти в София. Пълни багажника с бурканчета, торбички, малко дрешки и сутринта в 10 часа е пред квартирата им "в центъра" на синята зона. Как да постъпи? Плаща 1-2-3 часа и му вдигат колата, след 2 дена я взима от наказателен паркинг... колко лв? Или отива на буферен паркинг и я оставя за 2 дена... колко ще му струва....
щ съм благодарен и на приблизителна сметка.
Tademan
Рейтинг: 964 ВеселоИзвод: когато в софийското равно поле духа вятър, ще се возим за 1лв. на ден, а при безветрие - 1,60 за билетче! ;)
sadparrot
Рейтинг: 217 НеутралноА има ли данни колко "не-зелени" билети се продават обикновено в зимна неделя? Ще вземе да се окаже, че е същото число, и никой не е слезнал от кола заради зелен билет.
Ох леле
Рейтинг: 217 НеутралноКметицата явно не знае, че няма квартал "Слатина", а ж.к. "Христо Смирненски".
borkar
Рейтинг: 217 НеутралноОсновен позвател на Зелен билет са хора ползващи комплекта 10билета и карта за една линия. Има много такива хора и 90% от тях са хора, които минимално или въобще не допринасят за трафика на лични автомобили.
Peni Nikol
Рейтинг: 1553 ВеселоСпоко, утре че вейне вятър и ще разнесе пушилката и има да ги търсите билетче по левче :).
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.ygo11542256
Рейтинг: 67 НеутралноНякои хора няма да са доволни каквото и да се направи.
ygo11542256
Рейтинг: 67 НеутралноНякои хора няма да са доволни каквото и да се направи.
ДЗВЕР
Рейтинг: 785 Неутрално... ами чичо от провинцията, кат' пристигне в десет саба'алем, шА намери мЕсто за паркиране, я у градинка, я пред нЕкой блок(да му мисли тоА, дет' е на рабУта до пет).Тъй, нЕма да мисли кЪ да пренесе торбите от буферния паркинг. Елементарно, нали?!? опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
ДЗВЕР
Рейтинг: 785 Неутрално... десет 'иляди билета(зелени) и още неизвеСно колкУ по 1.60, че зелените не стигналЕ... А дневно У граЦкия са блъскат неколко стотин 'иляди...
опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...kwu51545500
Рейтинг: 217 НеутралноАЗ ПОНЕЖЕ ИМАМ КАРТА ЗА ЦЯЛАТА ГРАДСКА МРЕЖА, ВМЕСТО ЗЕЛЕН БИЛЕТ ПОЛЗВАМ КОЛАТА В ТЕЗИ ДНИ ЗА ДА НЕ СЪМ КАПО
kwu51545500
Рейтинг: 217 ЛюбопитноА ТОВА НЕ Е ЛИ ПРЕДИЗБОРНА КЪМПАНИЯ!?
осмоъ
Рейтинг: 148 Неутрално"зелен билет" е поредната титанична глупост на Йорданка. Забелязвам от доста време вече, че само когато се задържат повече студени дни, въздуха се разваля, което естествено означава че основна причина е отоплението. Вместо да се търсят реални алтернативи на твърдото гориво - като парно и газификация - се измислят бутафорните "зелени билети". А ако не ги беше увеличавала и после пак връщала на предишната им цена, колко щяха да са зелени тези билети? "Зеленото" и екологията като цяло могат да бъдат много вредни за околната среда, когато биват криво разбрани от слабо-интелигентни хора; същото се получава и с религията между другото.
cristo_n
Рейтинг: 426 Неутралноосмоъ
Рейтинг: 148 НеутралноАко реално ще се прави нещо "зелено" с транспорта в София, предлагам това да е "зелена" инфраструктура. Улиците да станат по достъпни за неупотребяващите автомобилен транспорт, а не да се правят кръстовища на две пет или десет нива.
Един препатил
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#63] от "осмоъ":
Може и да не е точно така. Припомнихте ми нещо позабравено. Някъде в прогимназията по география сме учили, че в София през зимата често има мъгли, защото Софийското поле е заобиколено с планини, по склоновете на които студеният въздух се спуска и се задържа на дъното му, където е и София. Не държа, че формулировката е точна - беше много отдавна. Но за сметка на това съвсем не беше отдавна, когато и дума не е ставало отоплението да е причина за замърсяването. Та все се питам - тези хора, които сега замърсяват като се греят преди няколко години все на студено ли са стояли?
borkar
Рейтинг: 217 НеутралноЕдинстеното работещо е платеното паркиране - целия град, по-скъпо и повее контрол!
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2159 НеутралноСъгласен съм с всичко, освен с изплащането на 50% от сметките на социално слабите. Някой цигански барон, дето се е писал социално слаб и живее в огромна къща с крадливите чавета, и на него ли да му плащаме сметките?
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
neut
Рейтинг: 165 НеутралноСтроежът на трета линия на метрото закъснява с около половин година от първоначално обявеното
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЕдин препатил
Рейтинг: 1037 ВеселоДо коментар [#21] от "swa13550174":
Приятелю, с тези мерки наистина ще направите въздуха много чист. Но няма да остане кой да го диша.
lionly
Рейтинг: 217 НеутралноСмогът в Сф не е от автомобилите. Снощи 1.00 ч.през ноща с нулев трафик, на Цариградско нищо не се виждаше и смърдеше на кюмур и дърва изгорели.
swa13550174
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#70] от "Един препатил":
Това за смешка ли требваше да мине? Защото е безсмислено, не виждам и кое му е смешното, но щом успяваш да се саморазсмееш, браво.
lionly
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#41] от "razor":
Има големи зелки, които изглежда не разбират, че тая смрад идва от шибаното отопление на твърдо гориво. Що не мрънкате лятото, когато също е пълно с коли и прах?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1320 НеутралноПълно е с експерти, дето твърдят, че нема проблем с автомобилите. Разбирачи от класа, немало сноши автомобили, значи не са те виновни.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКС такива разбирачи - такъв кмет.
happystory
Рейтинг: 489 НеутралноКметът на София е некомпетентен Руски филолог който си няма и грам представа от управление на град, пазарни стимули или как да се решат градски проблеми, но пък Софианци си я избраха. Каквото си надробиш това ще сърбаш. Дано и другата година пак да си я изберете, и после пак да мрънкате що нищо не се оправя.
Стуйень
Рейтинг: НеутралноПотвърждавам- за 72. http://bit.ly/1HiENKG
doxen
Рейтинг: 163 Неутрално10 000 лв. = 10 000 билета. София е 2 млн., тоест 0.5% от жителите на града са предпочели да си купят билет.
falcone
Рейтинг: 760 НеутралноОставка!
One Hour
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#75] от "happystory":
Почва се от този дето я сложи и държи там. Падне ли тиквата отива си под дефолт и без избори.
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноОт "Попа" до ИКЕА двама души да отидат и се върнат са 4 билета по 1,60 лв., което е по-скъпо от такси.
"Зелената" цена на билета е 1,00 лв., колкото беше и преди - нека сега се радваме, че 2-3 пъти годишно плащаме по старите цени и се возим на много разреден във времето градски транспорт.
Талибаните, наречени контрольори, предлагам да бъдат преназначени за кондуктори, както например е в Пловдив и тогава да видим каква е цената на превоза, защото мангалите, пардон мургавите избиратели, не би трябвало да се возят с мръсните си дрехи и метлите за наша сметка.
parcaleste
Рейтинг: 37 НеутралноАмм... преспокойно можеш да излезеш от метрото и на Халите, и в началото на Витошка. Идея нямам с кое метро точно се возиш, за да не разгадаеш този мистицизъм.
Иначе поредните смехотворизми, започвайки от това, че пуснаха ЗЕЛЕН БИЛЕТ в неделя, очевидно за да изгубят възможно най-малко пари от двойно оскъпените билетчета. Да не говорим, че 10 000 продадени (стъкмени) билети за ден не е и грам повод за гордост.
Николай Николов
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#24] от "chichka":
Чичка, дневна карта за всички линии е 4 лв. И това е най-елементарният начин да спестиш, ако не ти се занимава с по-сериозните карти. Освен това колата далеч не харчи само гориво. Има цена за придобиване, данъци, застраховка, поддръжка, консумативи. Ся, вярно, че една огрпмна маса скотове си купуват "нов внос" кенефи за по няколко хиляди и нито ги поддържат, нито нищо.
Колкото за нищожния принос я замърсяването на въздуха, всички изследвания категорично доказват, че основният дял ФПЧ е на суспендиран прах от пътното платно. Тоя прах е бил кал, която колите разнасят, а като засъхне я вдигат във въздуха. И това е целогодишно. Отделно отровите от ауспусите на "новия внос".
Камен
Рейтинг: 859 НеутралноАми защото паркинга ти е без пари. Я да ти сложат 2 лева на час (16 на ден) да те видим с кола ли ще ходиш всеки ден. То всички опушват въздуха с таратайките си точно защото е евтино. Трябва не транспорта да стане по-евтин, а с кола да стане по-скъпо. Който иска да се вози сам, на сухо и топло, трябва да си плаща затова, че трови съгражданите си. Освен ако не е с Евро 5-6, за тях трябва да има някакъв стимул.
От спирката на Ректората до Театъра през Кристал е точно 5 минути ходене. Както и от спирката на Лъвов Мост до Сточна гара. Е вярно - ходенето не е много приятно, защото се надишваш с въздух докато около теб пушат разни стари дизеляци... Затова - виж по-горната точка.
chichka
Рейтинг: 1530 НеутралноДо коментар [#59] от "ДЗВЕР":
Русия е проказата на планетата Земя.Не четеш с разбиране чичовото! Няма градинка в синя зона, 2 часа и ме вдигат, колко ще струва за 2 дена буферен паркинг + билет до адреса, после обратно....
Emil Dimov
Рейтинг: 471 ЛюбопитноКметът на София отчете 10 хиляди "зелени билета", продадени за половин ден?!
А другата половина на деня какви билети се продаваха или за това е по-добре да не се говори?
"Хубава работа, ама ....!"