Кметът на София отчете 10 хиляди "зелени билета", продадени за половин ден

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (85)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 182 Неутрално

    Браво!

  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 269 Неутрално

    А по принцип колко еднодневни билета се продават в неделен ден в София? Понеже аз не забелязвам някаква разлика в трафика по улиците.

  3. 3 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Дано тези 10000 билета означават 10000 по-малко димящи таралясници днес.

    The best way to predict the future is to invent it.
  4. 4 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1316 Весело

    ......БРАВО НА ДАНЧЕТО.........!!!!!!........

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  5. 5 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 521 Неутрално

    10 000лв. във джоба на общината, по света във такива дни транспорта е
    безплатен даже във Македония, алчни копелдаци !!!

  6. 6 Профил на Димитър Мачев
    Димитър Мачев
    Рейтинг: 508 Неутрално

    10 000лв. във джоба на общината, по света във такива дни транспорта е безплатен даже във Македония, алчни копелдаци !!!
    —цитат от коментар 5 на valtoro


    Коя Македония, може би дето ще я вкарваме в правия път ли ?

  7. 7 Профил на lnv03536310
    lnv03536310
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Това просто показва колко малко човека използват ГТ в София. 20 хил. билета за почивен ден в град като София е комично малко число.

  8. 8 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Любопитно

    Имам два въпроса:
    - Какво слуша г-жа Фандъкова с тези слушалки на снимката?
    - Ако са данните за продадените "зелени билети" то би ли споделила с нас как точно е установено, че тези 10 000 билета са купени от хора, отказали се от автомобилите си, а не от хора, които така или иначе си пътуват с градския транспорт?

  9. 9 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3758 Неутрално

    Да не забравяме, че доста еврочиновници има. Хората са екологични. И все пак, миналата неделя по същото време, колко билета бяха продадени?

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  10. 10 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    Айде стига сте се заяждали, не стига, че от общината все пак се опитват да предложат начин за намаляване на мръсотията, ами и пак мърморите.
    Но проблема с мръсния въздух няма да се реши докато не се забрани горенето на въглища в София и в зона от 20 км около София.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  11. 11 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 932 Неутрално

    И кво се оказа - учителницата па руски и тя фирмаджийка, и тя въртяла занаятчийство с разстреляния на улицата гербаджийски кандидат-депутат.

    Хората сигурно забравиха, макар че случката е скорошна.
    И макар че ортаците на разстреляния до един се разортачиха.
    Включително бай Цвък.

    Важното е народа да е радостен - ей на, учителницата по руски направила екипи, те работили до среди нощи и успяли да Фанат законообразността.
    В резултат - билети за градския транспорт!
    А народът вика "браво".

    Ми те тва е!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  12. 12 Профил на tri
    tri
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Вчера вечерта на Руски паметник смърдеше на изгорели въглища а не на изгорели автомобилни газове.

  13. 13 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Билетите за транспорт трябва постоянно да са евтини, на ученици, студенти и пенсионери картите значително да са намалени но задължителни. На работещите фирмите в които работят да им изваждат карти задължително като се счита за разход на фирмата. На съкратените от работа шест месеца да им се плаща карта от социалните. На не работещите и чужденците без билет да се увеличат глобите.

  14. 14 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#13] от "ibb54533880":
    Пропуснали сте към мъдрите напътствия да добавите и безплатния обяд.

  15. 15 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 681 Неутрално

    начи, кат направиха биуетчето 1.6 казаха, че ше е временно. докът въведът системата за разстояние и плащане. Обаче не: закотвиха го на 1.6 и това си е. В знек на протес - НЕ ПЪТУВАМ С ГРАЦИК ТРАНСПОРТО: ЗАРАД РЕКЕТА, ОБИРА И ИЗНУДВАНЕТО ОТ ТЕХНА СТРАНА. ТВА, ЧЕ ЗЕЛИ ИВРОСУБСИДИЕС И ИСКАТ ДА ГИ ВЪРНАТ - НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА. ПАК СА СИ РЕКЕТЬОРИ И ИЗНУДВАЧИ.
    Начи, биуетче от рефче, а? Се ено да водиш некой кастриран на проститутка. НЕ БЛАГОДАРЯ. НЕ ВИ УВАЖАВАМ И ТВА СИ Е.

  16. 16 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1470 Неутрално

    Е много е глупава горката. Реалната цена е 1 лев, а в дни със замърсяване трябва да е 0 лв, всичко останало е дебилизъм.

  17. 17 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#10] от "today":

    Приятелю, не казвам, че въздухът в София е чист и че нищо не трябва да се прави. Но някак си ме гложди това, че напоследък изведнъж започна се говори не за вредни газове или вредни емисии ами за "фини прахови частици". Което така и не ми става ясно как се съотнася с вредните газове от автомобилите. И като как така чак сега забелязахме, че причината е в горенето на въглища и автомобилни гуми? Досега хората, които ги горят как са се топлили? В какви случаи човек, който има да върши нещо с колата си ще се откаже от нея заради билет от 1 лв.? И защо закупените днес 10 000 билета да са от такива, отказали се от колите си, а не така или иначе пътуващи си с градския транспорт? Извинявайте ако Ви изглеждам твърде мнителен, ама като започнат да ми се разказват леко нелогични неща си спомням, че "каквото и да ти казват това не е цялата истина, за каквото и да ти говорят става дума за пари".

  18. 18 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Когато транспорта стане много евтин, хората няма да се сещат да карат автомобилите си. Тогава контрольорите като бъдат съкратени и парите ще се компенсират за градския транспорт. да се ограничи движението на автомобили в центъра. На метростанцийте трябва да се изградят много етажни паркинги. Така идващите от провинцията както и тези от крайните квартали ще им е по удобно да паркират и с евтин и удобен транспорт ще си вършат работата в центъра. Понеже паркингите ще се ползват и от живущите около тях, трябва да са многоетажни за да има винаги места. Ако е необходимо ще се съборят някои по схлупени къщи но трябва да се инвестира в многоетажни паркинги. От таксите ще бъде допълнителен приход за съвета и удобство за всички, като и въздуха ще е чист. Но трябва и масово изграждане на транспортни надлези на няколко нива и да няма светофари по тях. На лъвов мост вместо светофар на кръговото за да става задръстване, трябва трамвая да мине с надлез над кръговото с една лента за автомобили. На кръстовищата затова се правят надлези на няколко нива за да се преминава без конфликтно без да се спира.

  19. 19 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#13] от "ibb54533880":

    Позволете ми да не се съглася.
    Билетите за градския транспорт въобще не са скъпи. При ползване на карта пътуването си е направо евтино.
    Картите за ученици, студенти и пенсионери и сега са си намалени. И напълно задължителни.
    Фирмите и сега изплащат стойността на картите на своите работници и служители, които желаят. И това се признава за разход.
    На съкратените от работа не може да им се изплаща шест месеца карта от социалните. Първо защото на тях им се изпалащат обезщетения от НОИ и те не са грижа на "Социално подпомагане". И второ като са съкратени да бъдат така добри сами да си правят икномия от бензина, а не хем да са безработни, хем да вентилират с колите си.
    Казвам Ви всичко това от собствен опит. Пенсионер съм, имам карта за 26 лв. на месец, откакто се пенсонирах ползвам колата само ако е наложително - иначе с градския транспорт.

  20. 20 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 995 Неутрално

    Въпроса е, че еко ефекта от това действие е никакъв. У нас има много стари коли, но проблема е в прегледите им. Как димящите таралясници минават преглед? Като всички други. Най-големия проблем е отоплението на твърдо гориво, масла и др. Аз съм подал 4 сигнала за един автосервиз, от който излиза черен или жълт задушлив пушек, ефекта е никакъв, пишат си някакви предписания и се продължава. Силно ме съмнява някой да е оставил колата заради билетчето на общината. Това са инициативи без ясен резултат, да не кажа никакъв. За да се покаже кметицата и да каже градския колко е еко, не там е проблема.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  21. 21 Профил на swa13550174
    swa13550174
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Неадекватни мерки. Въздухът е мръсен от печките, а те искат гражданите да висят по спирките и да го дишат точно когато е най-опасен? От колко години си кметица, защо проблемът с въздуха не е помръднал дори да се решава, тепърва ще философстват и умуват в празни приказки и бюрократично отчитане на дейност.

    Още от следващата зима: Пълна забрана на отоплението с твърдо гориво във всички градове на страната. Държавата да възстановява 50% от сметките за ток, газ и парно до определена сума през зимните месеци на социално слаби домакинства.

    Поетапно: Газификация на градовете и помощ за домакинствата да преминат на газ.

    Незабавно: Спиране от движение на автомобилите без катализатори.

    Поетапно: Изваждане от движение на най-старите автомобили и постепенна забрана на стария внос, започвайки от най-стария. Вдигане на данъците за стари автомобили и намаляване на данъците за нови.

  22. 22 Профил на Th Henry
    Th Henry
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Тези "зелени билети" имат ли различен вид от нормалните? Иначе като нищо шофьорите си прибират известно количество по 1 лв и след ден-два го продават с 60% печалба : )

  23. 23 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2430 Неутрално

    10000. Не 10000, а и 100 000 и 1 000 000 зелени билета да отчете общината, въздуха в София ще продължава да е замърсен с фини прахови частици. Докато не се премахнат основните източници на това (автомобилите според мен са с малък "принос" за това, като основните източници са разрушените граници между градинките и инфраструктурата и разграждащия се асфалт и отоплението на твърди горива, което пък е резултат от поставения в робство български народ), София ще продължава да бъде обгазена, каквито и псевдо мерки да взема общината.

  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Ся, 2 Х 1,6 лв са 3,20 лв на ден. С колата горя 0,7 лв на 10 км. с 3,20 лв мога да мина 45 км. Е, минавам по-малко, тоест с кола ще ми е по-евтино.
    Смога в София не е от автомобилите!

    Русия е проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 733 Неутрално

    ТРЯБВА С ДРОН ДА СЕ ЗАСНЕМАТ КЪДЕ ИМА КОМИНИ С ДИМ В СТУДЕНИТЕ ДНИ

  26. 26 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Не безплатни билети, но да плащат на тези, които ползват градския транспорт, пак ще има достатъчно, които ще си карат колите. И то за част от тях това е поради необходимост, за други – от келешлък. Да не говорим за паркиралите в зелените площи или в калта, които след това разнасят всичко по улиците. Определението на №5 valtoro – " алчни копелдаци " е много невъзпитано, а що се отнася до предложението на ibb54533880 да има много паркинги – нека да погледне на "Цариградско шосе", на "Джеймс Баучър" и на другите места колко са пълни паркингите.

  27. 27 Профил на bokster
    bokster
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Шшш, алооо, кой ще ви плаща масрафите на умните и красиви еко-софиянци ... ясно отново както винаги "провинциалната" периферия ?

    Държавата функционира в един център - София, също както през комунизма и по подобни причини.

    Големите градове са на колене пред 1 човек в 1 кола, има мерки, които могат да бъдат взети, но не се вземат, за да не се сърди електората.

    1 гараж/паркомясто или договор за ползване на такова = 1 автомобил.

    Безплатното паркиране, поетапно като се започне от центровете на големите градове, трябва да остане в миналото, особено в град като София - опасан от край до край с всевъзможни видове транспорт вкл. и подземен влак.

    Започвайте да плюете сега !

  28. 28 Профил на iavorski
    iavorski
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Вчера вечерта на Руски паметник смърдеше на изгорели въглища а не на изгорели автомобилни газове.
    —цитат от коментар 12 на tri


    Верно в събота 27.01 към 21:00 минах по Опълченска и на Лидъл-а ме блъсна миризма точно като на сгурия - на сяра и изгорели въглища.

    Викат колите замърсявали - затова събота и неделя най-мръсно кога трафика по-нисък но пък народа е набичил яко печките по къщите

  29. 29 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 733 Неутрално

    газовете от колите са по тежки и отиват в метрото където пък не грее слънце и се разпространяват микроби понеже няма бактерицидни лампи

  30. 30 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#10] от "today":
    До коментар [#14] от "zhivko6461":

    В моя коментар # 17 заподозрях сам себе си в прекалена мнителност. Но забелязвам, че колегата "ibb54533880" след като в коментар # 13 даде някои "мъдре напътствия" в следващия си коментар # 18 някак си плавно е преминал към необходимостта от мащабно строителство на многоетажни паркинги - платени, разбира се - и на надлези на няколко нива. Което може би обяснява някои учудващи ме неща и показва, че мнителността ми май не е чак толкова прекалена.

  31. 31 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Като няма задръствания ще е чист въздуха. Затова на сточна гара от бул. Цвятко Радойнов трябва надлез над кръговото към бул. Сливница към лъвов мост. В обратна посока по бул. Сливница до бърза помощ трябва да има подлез към бул. Цвятко Радойнов. Може и по сложно да се направи за да няма светофари. Пред Румънското посолство над трамвая също трябва надлез. По бул. Сливница до кръстовището на Орион трябва всички кръстовища да са с надлези. На бул. България и Димитър Нестаров също трябва надлез. На бул. България и Гоце Делчев също надлез. На околовръстното и Цар Борис трябва надлез. Дори там може естакада до високото след разклона за Горна баня. Има още много важни кръстовища на които трябва да се изградят надлези. Трябва спешно да се използва момента докато Европа помага с някакви финансови средства. Не трябва да се прави икономия на надлези, ако е необходимо да бъдат на няколко нива. Защото след време като се застроят блокове до кръстовището, е трудно изграждането на транспортни съоръжения. Държавните чиновници не трябва да се размотават защото ЕС непрекъснато ни глобява за всичко с милиони за не свършена работа.

  32. 32 Профил на zkk
    zkk
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Колите в центъра днес бяха необичайно малко, а зелените билети липсваха при шофьорите /линии 72,9/

  33. 33 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 831 Неутрално

    Най-мръсно е вечерта към 8-10 часа, когато коли няма, а бумтят кюмбетата. И сутрин рано, когато ги палят пак.

    Това е ясно на всички в общината, но няма какво да направят. Отчитат някаква безмислена дейност и чакат зимата да свърши.

  34. 34 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 165 Весело

    До коментар [#3] от "EU defender":

    " тези 10000 билета означават 10000 по-малко димящи таралясници днес." ПРИ ТОВА РУСКИ НАЛИ ТАКА

    гошо
  35. 35 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Което означава, че СО се управлява от банда бездарници. Защо направиха билета 1.6 лева? Така той е скъп и хората са стимулирани да ползват колите си. За 3,20 ми е далеч по-удобно да отида на работа с кола, а ми излиза 3,50 - 4 лева. За да се ползва градски транспорт трябва стимул в две посоки. Евтини билети и супер редовен и най-вече удобен градски транспорт. Личното ми мнение е, че метрото е доста неразумно разположено, особено в централната градска част. Спирките са много нарядко. Само за справка метрото в София има 30 спирки, а това в Париж има 300. А Париж не е 10 пъти по-голям от София. Крещяща е нуждата от спирка на Народния театър и на Сточна гара, Спирката не трябваше да е при сградата на Булбанк, а на Халите и друга в началото на Витошка. Така метрото щеше да е много по-удобно и полезно за хората имащи работа в Центъра.

  36. 36 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 694 Весело

    До коментар [#28] от "iavorski":

    Тц, не сте разбрали откъде е идвала миризмата на сяра, затова ще ви "светна" - от един мой комшия, който си кара трабанта с печка на твърдо гориво в купето, че иначе му било студено. А няма да се изненадам ако в най-скоро време видя някой автомобил да си е монтирал и двигател с външно горене, ентусиасти всякакви...:-)

    GM
  37. 37 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 699 Весело

    Един приятел днес, който иначе не слиза от колата, си взел билета от 1 лев и се поразходил в София :)
    Пък кметът да си вЕрва :)

  38. 38 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 845 Неутрално

    ГРАД СОФИЯ се управлява или от тъпи или от нароно првещисе на подобни парадоксални мозъчни инвалиди

    Това е вандализиран град, нито провинциален, нито мега голям, та да има трудности.
    Стотици хиляди километри, улици и тротоари, които са в запустялост и отчайващ неадекватен вечен полуремонт, няма да бъдат ремонтирани никога.

    Бюджет за 2018 - милиард и половина.

  39. 39 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#35] от "znayko84":

    Което означава, че СО се управлява от банда бездарници. Защо направиха билета 1.6 лева? Така той е скъп и хората са стимулирани да ползват колите си. За 3,20 ми е далеч по-удобно да отида на работа с кола, а ми излиза 3,50 - 4 лева.
    —цитат от коментар 35 на znayko84


    За бездарниците не искам да споря. Мога само да отбележа, че те са избрани от софиянци, включително и от Вас, а не са назначени от извънземните. А това, което казвате за цените просто не е така. Ако става дума за ходене на работа, то значи, че пътувате редовно и цената на единичния билет няма никакво значение защото цените на картите не се промениха. Даже напротив - въведе се годишна карта за 365 лв. - по 1 лв. на ден даже без "зелен билет". Няма как да ме убедите, че има по-евтин вариант с кола.
    За спирките на метрото обаче сте прав. Това, което казвате важи и за много други. А аз бих добавил, че линиите на метрото необяснимо защо заместват трамвайни и тролейбусни маршрути, а не автобусни.

  40. 40 Профил на BGman
    BGman
    Рейтинг: 731 Весело

    Явно Фандъкова има чувство за хумор...да нарече безплатните билети "зелени"...не съм чувал зелените до сега да правят нещо безплатно...

  41. 41 Профил на razor
    razor
    Рейтинг: 762 Неутрално

    10000. Не 10000, а и 100 000 и 1 000 000 зелени билета да отчете общината, въздуха в София ще продължава да е замърсен с фини прахови частици.
    —цитат от коментар 23 на Uprsport


    Чудно е как без никакъв анализ твърдят, че тези 10000 билета имат някакъв принос към чистотата на въздуха.

    Нека общината направи експеримент - да пусне градския транспорт БЕЗПЛАТНО за 2 дни и да отчете има ли, няма ли ефект и какъв е той. Като сравни сценариите "със" и "без". И отчете (ако може) броят на допълнително ползващите градски транспорт и изчисли колко километра пробег на лични автомобили са спестени (и как се разпределя този пробег по видове автомобили..., но да не прекаляваме с мечтите...).

    Тогава ще стане ясно дали това е правилната посока на действие.

    Ако общината няма инструментите да отчита подобни ефекти ("ако"???), то трябва да ги създаде, вместо да действа на сляпо и популистки.

  42. 42 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 733 Неутрално

    тецовете произвеждат ток и пара с природен газ
    и трябва да има парници за селскостопанска продукция около софия да работи парното и топлата вода през зимата и да се назначават безработни да берат реколтата в парниците

  43. 43 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 435 Неутрално

    До коментар [#35] от "znayko84":

    " Спирката не трябваше да е при сградата на Булбанк, а на Халите и друга в началото на Витошка."
    Влизал ли си в метрото. И още един въпрос – от Булбанк до Халите според тебе колко метра е?

  44. 44 Профил на Kinin
    Kinin
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Изплашени от бутафорните общински мерки, всъщност "мярка", датчиците, измерващи традиционното столично замърсяване, продължиха цял ден да греят в червено :) След като десет хиляди "зелени" билети не успяха да изчистят въздуха на София, следващата неделя "гениите" в СО мога да опитат с безплатно раздаване на 10 000 водни пистолетчета, с които да пръскаме немитите от години улици :) Сигурни ли сте, че тези в Столична община са нормални?

  45. 45 Профил на iripanda
    iripanda
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#3] от "EU defender":

    Как го преценихте това? По-вероятно е да става въпрос предимно за хора, които така и така ползват градски.

  46. 46 Профил на jivko80
    jivko80
    Рейтинг: 8 Разстроено

    Евтинка комуническа манипулация. Госпожо Фандъкова, защо не забраните отоплението на твърдо гориво, като сте толкова загрижена? Защо не забраните в столицата да се движат автомобили на повече 10 години?

  47. 47 Профил на iripanda
    iripanda
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#35] от "znayko84":

    Като цяло съм съгласна, но не и за цената на билета. Дори би трябвало да е по-скъп, за да може да се подобри инфраструктурата (ако не се и краде, де). Естествено разбирам, че това би било болезнено... Аз съм за диференцирани цени: човек да плаща в зависимост от това, колко трябва да пътува. Тези, които пътуват до работа повече, да им се дава субсидия за месечна или годишна карта от работодателя.

  48. 48 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 686 Неутрално

    За какво го направиха тоя билет, вместо да е просто безплатно?! Сериозно се съмнявам, че администрирането на билет с толкова ниска стойност излиза на загуба.

  49. 49 Профил на Мартин Христов
    Мартин Христов
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Днес трафикът беше както обикновено. Особено нагоре към Витоша преди обед. Продадени са 17 хил. билета, а 340 хил. пътували дневно. Това е има-няма 5% от всички пътуващи. По-добре, госпожо Фандъкова, да забраните изцяло новото строителство, и да помислите с вашия патрон Бойко Борисов как да съживите българската провинция и да върнете обратно по родните им места всички придошли на гурбетчийство в София! Също и да забраните вноса на трошки от Западна Европа.

    Traduttore traditore
  50. 50 Профил на Playncooler
    Playncooler
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Главния проблем не е в колите. По мое скромно мнение колите представляват около 20% от източниците на 'мръсен' въздух в София. Дори и някои хора да са слезли от колите си и да се се възползвали от зеления билет, ефектът ще е 2-3% редуциране на замърсяването. Трябва нещо друго да се направи.

  51. 51 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Ся, молба, помогнете ми да сметна.
    чичо от провинцията иска да гостува 2 дена на дяцата студенти в София. Пълни багажника с бурканчета, торбички, малко дрешки и сутринта в 10 часа е пред квартирата им "в центъра" на синята зона. Как да постъпи? Плаща 1-2-3 часа и му вдигат колата, след 2 дена я взима от наказателен паркинг... колко лв? Или отива на буферен паркинг и я оставя за 2 дена... колко ще му струва....
    щ съм благодарен и на приблизителна сметка.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  52. 52 Профил на Tademan СУПЕР
    Tademan
    Рейтинг: 964 Весело

    Извод: когато в софийското равно поле духа вятър, ще се возим за 1лв. на ден, а при безветрие - 1,60 за билетче! ;)

  53. 53 Профил на sadparrot
    sadparrot
    Рейтинг: 217 Неутрално

    А има ли данни колко "не-зелени" билети се продават обикновено в зимна неделя? Ще вземе да се окаже, че е същото число, и никой не е слезнал от кола заради зелен билет.

  54. 54 Профил на Ох леле
    Ох леле
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Кметицата явно не знае, че няма квартал "Слатина", а ж.к. "Христо Смирненски".

  55. 55 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Основен позвател на Зелен билет са хора ползващи комплекта 10билета и карта за една линия. Има много такива хора и 90% от тях са хора, които минимално или въобще не допринасят за трафика на лични автомобили.

  56. 56 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1553 Весело

    Споко, утре че вейне вятър и ще разнесе пушилката и има да ги търсите билетче по левче :).

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  57. 57 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Някои хора няма да са доволни каквото и да се направи.

  58. 58 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 67 Неутрално

    Някои хора няма да са доволни каквото и да се направи.

  59. 59 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Ся, молба, помогнете ми да сметна. чичо от провинцията иска да гостува 2 дена на дяцата студенти в София. Пълни багажника с бурканчета, торбички, малко дрешки и сутринта в 10 часа е пред квартирата им "в центъра" на синята зона. Как да постъпи? Плаща 1-2-3 часа и му вдигат колата, след 2 дена я взима от наказателен паркинг... колко лв? Или отива на буферен паркинг и я оставя за 2 дена... колко ще му струва.... щ съм благодарен и на приблизителна сметка.
    —цитат от коментар 51 на chichka


    ... ами чичо от провинцията, кат' пристигне в десет саба'алем, шА намери мЕсто за паркиране, я у градинка, я пред нЕкой блок(да му мисли тоА, дет' е на рабУта до пет).Тъй, нЕма да мисли кЪ да пренесе торбите от буферния паркинг. Елементарно, нали?!?

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  60. 60 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 785 Неутрално

    ... десет 'иляди билета(зелени) и още неизвеСно колкУ по 1.60, че зелените не стигналЕ... А дневно У граЦкия са блъскат неколко стотин 'иляди...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  61. 61 Профил на kwu51545500
    kwu51545500
    Рейтинг: 217 Неутрално

    АЗ ПОНЕЖЕ ИМАМ КАРТА ЗА ЦЯЛАТА ГРАДСКА МРЕЖА, ВМЕСТО ЗЕЛЕН БИЛЕТ ПОЛЗВАМ КОЛАТА В ТЕЗИ ДНИ ЗА ДА НЕ СЪМ КАПО

  62. 62 Профил на kwu51545500
    kwu51545500
    Рейтинг: 217 Любопитно

    А ТОВА НЕ Е ЛИ ПРЕДИЗБОРНА КЪМПАНИЯ!?

  63. 63 Профил на осмоъ
    осмоъ
    Рейтинг: 148 Неутрално

    "зелен билет" е поредната титанична глупост на Йорданка. Забелязвам от доста време вече, че само когато се задържат повече студени дни, въздуха се разваля, което естествено означава че основна причина е отоплението. Вместо да се търсят реални алтернативи на твърдото гориво - като парно и газификация - се измислят бутафорните "зелени билети". А ако не ги беше увеличавала и после пак връщала на предишната им цена, колко щяха да са зелени тези билети? "Зеленото" и екологията като цяло могат да бъдат много вредни за околната среда, когато биват криво разбрани от слабо-интелигентни хора; същото се получава и с религията между другото.

  64. 64 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 426 Неутрално

    как точно е установено, че тези 10 000 билета са купени от хора, отказали се от автомобилите си, а не от хора, които така или иначе си пътуват с градския транспорт?
    —цитат от коментар 8 на Един препатил
    Хората, които пътуват с градския транспрот не пътуват с билети, а с карти, щото с билети е скъпичко. Съответно няма за какво им е да купуат билет, щом си имат карта.

  65. 65 Профил на осмоъ
    осмоъ
    Рейтинг: 148 Неутрално

    Ако реално ще се прави нещо "зелено" с транспорта в София, предлагам това да е "зелена" инфраструктура. Улиците да станат по достъпни за неупотребяващите автомобилен транспорт, а не да се правят кръстовища на две пет или десет нива.

  66. 66 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#63] от "осмоъ":

    ....Забелязвам от доста време вече, че само когато се задържат повече студени дни, въздуха се разваля, което естествено означава че основна причина е отоплението.....
    —цитат от коментар 63 на осмоъ


    Може и да не е точно така. Припомнихте ми нещо позабравено. Някъде в прогимназията по география сме учили, че в София през зимата често има мъгли, защото Софийското поле е заобиколено с планини, по склоновете на които студеният въздух се спуска и се задържа на дъното му, където е и София. Не държа, че формулировката е точна - беше много отдавна. Но за сметка на това съвсем не беше отдавна, когато и дума не е ставало отоплението да е причина за замърсяването. Та все се питам - тези хора, които сега замърсяват като се греят преди няколко години все на студено ли са стояли?

  67. 67 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ако реално ще се прави нещо "зелено" с транспорта в София
    —цитат от коментар 65 на осмоъ

    Единстеното работещо е платеното паркиране - целия град, по-скъпо и повее контрол!

  68. 68 Профил на Изо Дзадзе СУПЕР
    Изо Дзадзе
    Рейтинг: 2159 Неутрално

    Пълна забрана на отоплението с твърдо гориво във всички градове на страната. Държавата да възстановява 50% от сметките за ток, газ и парно до определена сума през зимните месеци на социално слаби домакинства.Поетапно: Газификация на градовете и помощ за домакинствата да преминат на газ.Незабавно: Спиране от движение на автомобилите без катализатори.Поетапно: Изваждане от движение на най-старите автомобили и постепенна забрана на стария внос, започвайки от най-стария. Вдигане на данъците за стари автомобили и намаляване на данъците за нови.
    —цитат от коментар 21 на swa13550174

    Съгласен съм с всичко, освен с изплащането на 50% от сметките на социално слабите. Някой цигански барон, дето се е писал социално слаб и живее в огромна къща с крадливите чавета, и на него ли да му плащаме сметките?

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  69. 69 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 165 Неутрално

    Строежът на трета линия на метрото закъснява с около половин година от първоначално обявеното

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  70. 70 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1037 Весело

    До коментар [#21] от "swa13550174":

    Приятелю, с тези мерки наистина ще направите въздуха много чист. Но няма да остане кой да го диша.

  71. 71 Профил на lionly
    lionly
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Смогът в Сф не е от автомобилите. Снощи 1.00 ч.през ноща с нулев трафик, на Цариградско нищо не се виждаше и смърдеше на кюмур и дърва изгорели.

  72. 72 Профил на swa13550174
    swa13550174
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#70] от "Един препатил":

    Това за смешка ли требваше да мине? Защото е безсмислено, не виждам и кое му е смешното, но щом успяваш да се саморазсмееш, браво.

  73. 73 Профил на lionly
    lionly
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#41] от "razor":

    Има големи зелки, които изглежда не разбират, че тая смрад идва от шибаното отопление на твърдо гориво. Що не мрънкате лятото, когато също е пълно с коли и прах?

  74. 74 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Пълно е с експерти, дето твърдят, че нема проблем с автомобилите. Разбирачи от класа, немало сноши автомобили, значи не са те виновни.

    С такива разбирачи - такъв кмет.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  75. 75 Профил на happystory
    happystory
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Кметът на София е некомпетентен Руски филолог който си няма и грам представа от управление на град, пазарни стимули или как да се решат градски проблеми, но пък Софианци си я избраха. Каквото си надробиш това ще сърбаш. Дано и другата година пак да си я изберете, и после пак да мрънкате що нищо не се оправя.

  76. 76 Профил на Стуйень
    Стуйень
    Рейтинг: Неутрално

    Колите в центъра днес бяха необичайно малко, а зелените билети липсваха при шофьорите /линии 72,9/
    —цитат от коментар 32 на zkk


    Потвърждавам- за 72.

    http://bit.ly/1HiENKG
  77. 77 Профил на doxen
    doxen
    Рейтинг: 163 Неутрално

    10 000 лв. = 10 000 билета. София е 2 млн., тоест 0.5% от жителите на града са предпочели да си купят билет.

  78. 78 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 760 Неутрално

    Оставка!

  79. 79 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#75] от "happystory":

    Почва се от този дето я сложи и държи там. Падне ли тиквата отива си под дефолт и без избори.

  80. 80 Профил на t_tzanev
    t_tzanev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    От "Попа" до ИКЕА двама души да отидат и се върнат са 4 билета по 1,60 лв., което е по-скъпо от такси.
    "Зелената" цена на билета е 1,00 лв., колкото беше и преди - нека сега се радваме, че 2-3 пъти годишно плащаме по старите цени и се возим на много разреден във времето градски транспорт.
    Талибаните, наречени контрольори, предлагам да бъдат преназначени за кондуктори, както например е в Пловдив и тогава да видим каква е цената на превоза, защото мангалите, пардон мургавите избиратели, не би трябвало да се возят с мръсните си дрехи и метлите за наша сметка.

  81. 81 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 37 Неутрално

    ... Спирката не трябваше да е при сградата на Булбанк, а на Халите и друга в началото на Витошка...
    —цитат от коментар 35 на znayko84


    Амм... преспокойно можеш да излезеш от метрото и на Халите, и в началото на Витошка. Идея нямам с кое метро точно се возиш, за да не разгадаеш този мистицизъм.

    Иначе поредните смехотворизми, започвайки от това, че пуснаха ЗЕЛЕН БИЛЕТ в неделя, очевидно за да изгубят възможно най-малко пари от двойно оскъпените билетчета. Да не говорим, че 10 000 продадени (стъкмени) билети за ден не е и грам повод за гордост.

  82. 82 Профил на Николай Николов
    Николай Николов
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#24] от "chichka":

    Чичка, дневна карта за всички линии е 4 лв. И това е най-елементарният начин да спестиш, ако не ти се занимава с по-сериозните карти. Освен това колата далеч не харчи само гориво. Има цена за придобиване, данъци, застраховка, поддръжка, консумативи. Ся, вярно, че една огрпмна маса скотове си купуват "нов внос" кенефи за по няколко хиляди и нито ги поддържат, нито нищо.
    Колкото за нищожния принос я замърсяването на въздуха, всички изследвания категорично доказват, че основният дял ФПЧ е на суспендиран прах от пътното платно. Тоя прах е бил кал, която колите разнасят, а като засъхне я вдигат във въздуха. И това е целогодишно. Отделно отровите от ауспусите на "новия внос".

  83. 83 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 859 Неутрално

    хората са стимулирани да ползват колите си. За 3,20 ми е далеч по-удобно да отида на работа с кола, а ми излиза 3,50 - 4 лева. За да се ползва градски транспорт трябва стимул в две посоки.
    —цитат от коментар 35 на znayko84

    Ами защото паркинга ти е без пари. Я да ти сложат 2 лева на час (16 на ден) да те видим с кола ли ще ходиш всеки ден. То всички опушват въздуха с таратайките си точно защото е евтино. Трябва не транспорта да стане по-евтин, а с кола да стане по-скъпо. Който иска да се вози сам, на сухо и топло, трябва да си плаща затова, че трови съгражданите си. Освен ако не е с Евро 5-6, за тях трябва да има някакъв стимул.

    Личното ми мнение е, че метрото е доста неразумно разположено, особено в централната градска част. Спирките са много нарядко... Крещяща е нуждата от спирка на Народния театър и на Сточна гара
    —цитат от коментар 35 на znayko84

    От спирката на Ректората до Театъра през Кристал е точно 5 минути ходене. Както и от спирката на Лъвов Мост до Сточна гара. Е вярно - ходенето не е много приятно, защото се надишваш с въздух докато около теб пушат разни стари дизеляци... Затова - виж по-горната точка.

  84. 84 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    До коментар [#59] от "ДЗВЕР":

    Не четеш с разбиране чичовото! Няма градинка в синя зона, 2 часа и ме вдигат, колко ще струва за 2 дена буферен паркинг + билет до адреса, после обратно....

    Русия е проказата на планетата Земя.
  85. 85 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 471 Любопитно

    Кметът на София отчете 10 хиляди "зелени билета", продадени за половин ден?!

    А другата половина на деня какви билети се продаваха или за това е по-добре да не се говори?
    "Хубава работа, ама ....!"





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #