Международни организации събират подписи в защита на Кресненското дефиле

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 2011
    2011
    Рейтинг: 652 Весело

    По евтино ще ни е, ако преместим дифелето.

  2. 2 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 633 Неутрално

    Междунродни организации
    -------------------
    С общи донори.
    Грантоеди от всички страни, обединявайте се.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  3. 3 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 279 Любопитно

    Някой публикува ли някъде проекто-разчет с колко би бил по-евтин и бърз за изграждане сегашния вариант спрямо този с изцяло изнесена отгоре магистрала?

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    Тези от WeMove.EU интересни подписки/акцийки са имали:

    "Solidarity in crisis, justice for Greece"....

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  5. 5 Профил на Todor Peshin
    Todor Peshin
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Като се сетя че по начало беше планирано 1996 та да е готова тая магистрала и ми става тъжно

  6. 6 Профил на WC1
    WC1
    Рейтинг: 711 Неутрално

    колко хора още трябва да умрат?

    ATX
  7. 7 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    Абсолютни комундета - искат да казват на хората как да живеят :)

  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    До коментар [#3] от "lustmord":

    Автомагистрала : 720 000 000 млн., което е относително, предвид "инфлацията":

    https://www.dnes.bg/stranata/2017/04/20/pytiat-prez-kresna-stroiat-sedem-tunela-i-edin-viadukt.338666

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  9. 9 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Моля, моля.
    Това решение си е българско.
    Тези организации не ни вълнуват.
    За дефилето имаше многогодишни обсъждания и се прие вариант, който устройваше всички.
    Според финансовите ни възможности естествено.
    Защото ЕС не заплаща безкрайно скъпи проекти.

  10. 10 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 1956 Любопитно

    " магистралата да премине през дефилето, а в другата - извън него" - ТИЯ юнаци що не дежурят по маршрута, да се грижат за безопасността, да пренасят на ръце ако трябва пътуващите, да плащат за въздушен превоз над него ако трябва!? Много народ разбира от еко вече, много и от джендем дефилета - джендъри, сър.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  11. 11 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#8] от "hamiltonf1":



    Това доколкото рабирам се отнася за варианта и 2-те платна да са в дефилето - 730 млн. лв без ДДС. Някой виждал ли е цифри за смесения и третия - изцяло отгоре?

  12. 12 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    Тия пак ли...?!
    Е ако нищо не се направи, и останем без тоя участък на Струма, от къде ще минава теафикът бе, малоумници?!
    В двете посоки - през дефилето.
    Ако направим магистралата както е по план, половината трафик ще се изнесе. Няма как това да е по-лошия вариант отколкото ако нищо не направим.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  13. 13 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 171 Разстроено

    До коментар [#5] от "cqo33546357":

    А аз като се сетя че Хемус е почнала да се строи преди 40 годинки и още не е довършена ме е срам да се нарека Българин. Сега чувам огромни трапища се отворили по пътищата из България. Ама хак да им не всички които ходят на избори и гласуват първосигнално. Всеки народ заслужава съдбата и участта си, която сам си избира.

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  14. 14 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Тази магистрала дали ще види бял свят някога? Някакъв компромис да се направи.

  15. 15 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#3] от "lustmord":

    Ако беше направена магистралата по оригиналния проект с 6-7 малки (1-2км) тунели и естакади през дефилето, щеше да е 2 пъти по-евтино. Някъде около 550-600 М лв

  16. 16 Профил на Tzariqt e Gol
    Tzariqt e Gol
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Тези органицазии въобще не ги интересуват човешките животи, които се погубват, заради опасния участък. Но пък ги е грижа за нивите, глистите, костенурките и пеперудите.

  17. 17 Профил на kesh
    kesh
    Рейтинг: 1366 Гневно

    колко хора още трябва да умрат?
    —цитат от коментар 6 на WC1


    .......+++++++++++++++++++++++...........!!!!!!!!!!...........тея организации требва да ги ЗАБРАНЯТ със ЗАКОН.........а лидерите им ПРЕСЛЕДВАНИ от същия ЗАКОН ....и ПРИСЪДИ ....да ЛЕЖАТ ЕФЕКТИВНО ДЪЛГО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО В ПАНДЕЛАТА.........!!!!!!!.......

    България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
  18. 18 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 744 Любопитно

    Ето на това му се вика "хибридна" война - да няма магистрала и ж.п. връзка нито до Солун и Атина, нито до Скопие, нито до Румъния, нито да получава от тях или да добива собствен газ ! Явно целта е на тази територия да не останат представители на вида "Булгарикус Хомо сапиенс", а на вида 'земноводни" !

  19. 19 Профил на objective
    objective
    Рейтинг: 744 Любопитно

    Ето на това му се вика "хибридна" война - да няма магистрала и ж.п. връзка нито до Солун и Атина, нито до Скопие, нито до Румъния, нито да се получава от тях или да добива собствен газ ! Явно целта е на тази територия да не останат представители на вида "Булгарикус Хомо сапиенс", а на вида 'земноводни" !

  20. 20 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Простете невежеството ми, но ако не може магистрала, не може ли поне непрекъснатите линии да бъдат изградени както тук там в София от високи бетонни блокове. това ще озапти малко джигитите, които изпреварват при липса на видимост

  21. 21 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#18] от "objective":

    Глупости, никаква хибридна война няма. И на мен не ми харесва позицията на тази организация, нито бих се подписал под подписката, но действията им нямат нищо общо с хибридната война. Те не са против магистралата, а против избраният маршрут. Прочети по-внимателно статията. Искат магистралата да се изнесе извън дефилето по друг, различен маршрут. БГ обаче няма парите, а и да си говорим честно, нито инженерния потенциал да се справи с подобна задача. До сега само една магистрала с труден терен се е започнала и то преди много годинки и все още не е довършена - Хемус.

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  22. 22 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#21] от "tsyrvulan":

    А това че за 50 години използване на магистралата от отделените от минаващите превозни средства газове, околната среда ще се замърси много повече, защо на тия еколози не им пука?

  23. 23 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#22] от "ЙЕИ":

    Не разбрах въпроса ви! Питайте еколозите, по тези проблеми. Аз лично смятам че до 20 годинки, превозни средства с ДВГ ще бъдат отживелица по пътищата.

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  24. 24 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2280 Неутрално

    Събират-не събират, стига са тая сага! Магистралата ще се строи!!!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  25. 25 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Вместо тези "Междунродни организации" да събират подписи, да бяха събрали парички и да бяха представили проект, който да ги удовлетвори.
    Иначе да плащат обезщетения на загиналите в дефилето.

    Panta rhei....
  26. 26 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 453 Гневно

    Няма ли край тази кампания? Дано да започнат скоро строежа и да се свършва.

  27. 27 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Аха, за да може някой ненормалник да слаломира между речните камъни, няма да строим магистрала. Или за да запазим неповторимата фауна от плъхове, ще пътуваме още десетилетия като по междуселски път. Както се казва - да, ама ... не. ;-)

  28. 28 Профил на oIo
    oIo
    Рейтинг: 123 Неутрално

    абсолютно малоумно е решението едното платно да е в дефилето, а другото - високо горе. при първото произшествие едната посока се затваря и цялото протежение на магистралата в дефилето изчезва, превръщайки се в двупосочен път. като се сетя колко кадърни са службите ни и колко време им трябва за действие в такива ситуации... не разбирам какъв е проблема и двете платна да за извън дефилето и да има нормална магистрала, а не някакво недоносче.

  29. 29 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    Ма не не притеснявайте бе хора! На туй криво и тясно място и да се разчекнат не могат прекара магистрала. Ще си остане шосето такова, каквото е. Само че движението ще бъде само в едната посока. Горе на баира евентуално ще направят пак такова шосе за другата посока. И каква магистрала е това, то е шосето дето по него софиянци ходят на море. Магистралата от Солун за Европа минава през Македония - Сърбия - Унгария.

    Judjuk
  30. 30 Профил на Plamen Petrov
    Plamen Petrov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Еколози-банкери.

    petrov.plamen
  31. 31 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Обичайното зелено-червено лицемерие. Девственото дефиле. С претоварен път в него. И куп юнаци по рекичката. А загрижеността за нивичките е повече от трогателна.

    Covid live matter. Stop the genocide.
  32. 32 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 618 Весело

    Не с подписи, с пари! Изкупете земята, какот направиха евреите в Палестина-изкупиха земята, и направиха своя държава! Така и вие, еколози! Не с подписи, а с пари си решете провблемите, съобразно вашите виждания! Особено ако има КОЙ да ви продаде тази земя!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  33. 33 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 306 Неутрално

    До коментар [#16] от "VivaLaVida":

    ГЕРБ, само да ти кажа че решението за магистралата от 2008 (на която основа с договор ЕС отпусна парите) е за строителство ИЗВЪН дефилето с дълъг тунел и приоритетно да се действа в Кресненско дефиле за да не остане тапа каквато е сега която коства животи, катастрофи, време, пари и т.н

    хайде сега ти питай тия от ГЕРБ защо три техни правителства не изпълниха решението от 2008, а ни докараха до положението в което сме с реален риск да изпуснем европейското финансиране?

  34. 34 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 306 Неутрално

    До коментар [#32] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":

    земята е вече наша като български граждани и данъкоплатци! поради важността й за обществото и държавните интереси е обявена за защитена територия! ако екооценката не се манипулираше толкова евтино и прозрачно от тия подлоги в министерството наа околната среда подобен проект не би могъл да се случи там защото нарушава редица закони - не само тези по опазване на околната среда

  35. 35 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 306 Неутрално

    До коментар [#29] от "Judjuk":

    въпросът е че този трафик трябва да се извади от дефилето - има решение за строителството на цялата магистрала което го казва изрично!

  36. 36 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    Мдааа, прекрасно, живописно е Кресненското дефиле. Браво на екото. Но знаете ли колко по-природосъобразно е да вкараме хората да живеят в пещери, да премахнем мръсните автомобили, влакове, самолети, да срутим градовете..... и да живеем в пещери, да няма химия, перилни препарати....

    Русия е проказата на планетата Земя.
  37. 37 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Май отиваме към преместване на хората :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  38. 38 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Нелепо е да се обвиняват екологични организации за изгубените в дефилето човешки животи. Всичко е от шофирането на Ганьовците и Ганките - половината се влачат като сополи "щот над 30 е екстремно", докато другата половина вярва, че за всичко с 200+ коня под капака физиката не важи.
    Ако никой не се тътри, спазват се правилата и има адекватно правоприлагане за пилотите тия десетина километра няма и да ги усети човек.

    Умен и красив жълтопаветник.
  39. 39 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "tsyrvulan":

    Пак неподготвен!

    Вашите хора, бе умен, вашите бавят строежа.

    Борисов напъва да строи, вашите червено-зелени обжалват и не щат.
    Мъчно им е за рафтинга.

    И разбира се сметките изобщо не ги вълнуват - нали други ще ги плащат.


  40. 40 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#39] от "buljubei":

    Кои са нашите хора? Нещо ми приписвате членство или симпатизиране на организация/организации от които аз дори хал хабер си нямам. Това първо. И второ, кога бре герберче Борисов напира да строи Хемус? Бре късопаметний, за дунавска стратегия чувал ли си? Знаеш ли кой сложи кръст на тази стратегия? А знаеш ли кой пренасочи всички национални средства към няколко точки в Южна България? Щото да ти кажа Хемус се е строила и ще се строи без европейско финансиране. За Хемус парите идват от националния бюджет. Искаш да ми кажеш че някой е стопирал Бойка Банкянска през всичките години на управленията си да не харчи бюджетни пари за строежа на магистралата? Ходи се гръмни. Апропо, Румъния ще съди БГ за това че не си изпълнявала задълженията по Дунавската Конвенция. Щото на Бойка пак му се свидят парици да отпусне за дрежиране на фарватера по реката? Бойка Цицията ли да му викаме вече? Щом е с европейски средства може, ама станели дума за национални - не дава.

    За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
  41. 41 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    До коментар [#29] от "Judjuk":въпросът е че този трафик трябва да се извади от дефилето - има решение за строителството на цялата магистрала което го казва изрично!
    —цитат от коментар 35 на dun


    Правилното решение е цялата магистрала да мине по баира. Организацията на строителството е сложна, трудна и скъпа работа и веднъж направена да се ползва и за двете платна. Но те казват, че ще спестят пари, ако едното мине през дефилето. Нищо няма да спестят, само ще го съсипят. Дефилето трябва да стане място за отдих, а пътят - резерва.

    Judjuk
  42. 42 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#40] от "tsyrvulan":
    скаш да ми кажеш че някой е стопирал Бойка Банкянска през всичките години на управленията си да не харчи бюджетни пари за строежа на магистралата? Ходи се гръмни.
    ................
    Да ти кажа, тамън бях решил да се гръмна и ..
    нещо се зачетох пак в статията.
    И глей кво пише там - вашите червено-зелните -избиващи на теменужено - събирали подписи да не се строи магистрала.
    И си викам аз - на теб ли уйче да вярвам или на международни организации?

    И реших,
    да не е на тебе.
    Сори!

  43. 43 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    По евтино ще ни е, ако преместим дифелето.
    —цитат от коментар 1 на 2011


    То е много подходящо да се завири. Но не става, щото и ж п линията оттук минава.Правилното решение е да се остави както си е, двете платна на магистралата /или по-добре скоростни шосета/ да минават по баира, а съществуващото шосе да е резерва. Туй днеска го пиша за трети път, а съм го писал досега поне 30 пъти и се надявам някой да го е прочел.

    Judjuk
  44. 44 Профил на K.
    K.
    Рейтинг: 634 Неутрално

    А като си помисля, че в Оперативна програма Транспорт още от миналия програмен период имаше пари за цялата магистрала Струма барабар с дългия тунел.

    Обаче нали шампанско на Куршевел... И сега тече пропаганда как едното платно трябва да остане в дефилето, а който се обажда срещу това - хейт и спам

    K.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #