За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
2011
Рейтинг: 652 ВеселоПо евтино ще ни е, ако преместим дифелето.
qwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноМеждунродни организации
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?-------------------
С общи донори.
Грантоеди от всички страни, обединявайте се.
lustmord
Рейтинг: 279 ЛюбопитноНякой публикува ли някъде проекто-разчет с колко би бил по-евтин и бърз за изграждане сегашния вариант спрямо този с изцяло изнесена отгоре магистрала?
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоТези от WeMove.EU интересни подписки/акцийки са имали:
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"Solidarity in crisis, justice for Greece"....
Todor Peshin
Рейтинг: 225 НеутралноКато се сетя че по начало беше планирано 1996 та да е готова тая магистрала и ми става тъжно
WC1
Рейтинг: 711 Неутралноколко хора още трябва да умрат?
ATXrealguru
Рейтинг: 1425 НеутралноАбсолютни комундета - искат да казват на хората как да живеят :)
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоДо коментар [#3] от "lustmord":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБАвтомагистрала : 720 000 000 млн., което е относително, предвид "инфлацията":
https://www.dnes.bg/stranata/2017/04/20/pytiat-prez-kresna-stroiat-sedem-tunela-i-edin-viadukt.338666
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноМоля, моля.
Това решение си е българско.
Тези организации не ни вълнуват.
За дефилето имаше многогодишни обсъждания и се прие вариант, който устройваше всички.
Според финансовите ни възможности естествено.
Защото ЕС не заплаща безкрайно скъпи проекти.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1956 Любопитно" магистралата да премине през дефилето, а в другата - извън него" - ТИЯ юнаци що не дежурят по маршрута, да се грижат за безопасността, да пренасят на ръце ако трябва пътуващите, да плащат за въздушен превоз над него ако трябва!? Много народ разбира от еко вече, много и от джендем дефилета - джендъри, сър.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.lustmord
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#8] от "hamiltonf1":
Това доколкото рабирам се отнася за варианта и 2-те платна да са в дефилето - 730 млн. лв без ДДС. Някой виждал ли е цифри за смесения и третия - изцяло отгоре?
Athanatos
Рейтинг: 1693 НеутралноТия пак ли...?!
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Е ако нищо не се направи, и останем без тоя участък на Струма, от къде ще минава теафикът бе, малоумници?!
В двете посоки - през дефилето.
Ако направим магистралата както е по план, половината трафик ще се изнесе. Няма как това да е по-лошия вариант отколкото ако нищо не направим.
tsyrvulan
Рейтинг: 171 РазстроеноДо коментар [#5] от "cqo33546357":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.А аз като се сетя че Хемус е почнала да се строи преди 40 годинки и още не е довършена ме е срам да се нарека Българин. Сега чувам огромни трапища се отворили по пътищата из България. Ама хак да им не всички които ходят на избори и гласуват първосигнално. Всеки народ заслужава съдбата и участта си, която сам си избира.
Роси
Рейтинг: 5672 НеутралноТази магистрала дали ще види бял свят някога? Някакъв компромис да се направи.
ЙЕИ
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#3] от "lustmord":
Ако беше направена магистралата по оригиналния проект с 6-7 малки (1-2км) тунели и естакади през дефилето, щеше да е 2 пъти по-евтино. Някъде около 550-600 М лв
Tzariqt e Gol
Рейтинг: 8 НеутралноТези органицазии въобще не ги интересуват човешките животи, които се погубват, заради опасния участък. Но пък ги е грижа за нивите, глистите, костенурките и пеперудите.
kesh
Рейтинг: 1366 Гневно.......+++++++++++++++++++++++...........!!!!!!!!!!...........тея организации требва да ги ЗАБРАНЯТ със ЗАКОН.........а лидерите им ПРЕСЛЕДВАНИ от същия ЗАКОН ....и ПРИСЪДИ ....да ЛЕЖАТ ЕФЕКТИВНО ДЪЛГО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО В ПАНДЕЛАТА.........!!!!!!!....... България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
objective
Рейтинг: 744 ЛюбопитноЕто на това му се вика "хибридна" война - да няма магистрала и ж.п. връзка нито до Солун и Атина, нито до Скопие, нито до Румъния, нито да получава от тях или да добива собствен газ ! Явно целта е на тази територия да не останат представители на вида "Булгарикус Хомо сапиенс", а на вида 'земноводни" !
objective
Рейтинг: 744 ЛюбопитноЕто на това му се вика "хибридна" война - да няма магистрала и ж.п. връзка нито до Солун и Атина, нито до Скопие, нито до Румъния, нито да се получава от тях или да добива собствен газ ! Явно целта е на тази територия да не останат представители на вида "Булгарикус Хомо сапиенс", а на вида 'земноводни" !
victortrt
Рейтинг: 569 НеутралноПростете невежеството ми, но ако не може магистрала, не може ли поне непрекъснатите линии да бъдат изградени както тук там в София от високи бетонни блокове. това ще озапти малко джигитите, които изпреварват при липса на видимост
tsyrvulan
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#18] от "objective":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Глупости, никаква хибридна война няма. И на мен не ми харесва позицията на тази организация, нито бих се подписал под подписката, но действията им нямат нищо общо с хибридната война. Те не са против магистралата, а против избраният маршрут. Прочети по-внимателно статията. Искат магистралата да се изнесе извън дефилето по друг, различен маршрут. БГ обаче няма парите, а и да си говорим честно, нито инженерния потенциал да се справи с подобна задача. До сега само една магистрала с труден терен се е започнала и то преди много годинки и все още не е довършена - Хемус.
ЙЕИ
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#21] от "tsyrvulan":
А това че за 50 години използване на магистралата от отделените от минаващите превозни средства газове, околната среда ще се замърси много повече, защо на тия еколози не им пука?
tsyrvulan
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#22] от "ЙЕИ":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Не разбрах въпроса ви! Питайте еколозите, по тези проблеми. Аз лично смятам че до 20 годинки, превозни средства с ДВГ ще бъдат отживелица по пътищата.
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноСъбират-не събират, стига са тая сага! Магистралата ще се строи!!!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Molossian
Рейтинг: 62 НеутралноВместо тези "Междунродни организации" да събират подписи, да бяха събрали парички и да бяха представили проект, който да ги удовлетвори.
Panta rhei....Иначе да плащат обезщетения на загиналите в дефилето.
stedim
Рейтинг: 453 ГневноНяма ли край тази кампания? Дано да започнат скоро строежа и да се свършва.
ambros
Рейтинг: 171 НеутралноАха, за да може някой ненормалник да слаломира между речните камъни, няма да строим магистрала. Или за да запазим неповторимата фауна от плъхове, ще пътуваме още десетилетия като по междуселски път. Както се казва - да, ама ... не. ;-)
oIo
Рейтинг: 123 Неутралноабсолютно малоумно е решението едното платно да е в дефилето, а другото - високо горе. при първото произшествие едната посока се затваря и цялото протежение на магистралата в дефилето изчезва, превръщайки се в двупосочен път. като се сетя колко кадърни са службите ни и колко време им трябва за действие в такива ситуации... не разбирам какъв е проблема и двете платна да за извън дефилето и да има нормална магистрала, а не някакво недоносче.
Judjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноМа не не притеснявайте бе хора! На туй криво и тясно място и да се разчекнат не могат прекара магистрала. Ще си остане шосето такова, каквото е. Само че движението ще бъде само в едната посока. Горе на баира евентуално ще направят пак такова шосе за другата посока. И каква магистрала е това, то е шосето дето по него софиянци ходят на море. Магистралата от Солун за Европа минава през Македония - Сърбия - Унгария.
JudjukPlamen Petrov
Рейтинг: 225 НеутралноЕколози-банкери.
petrov.plamenЦецо
Рейтинг: 1366 НеутралноОбичайното зелено-червено лицемерие. Девственото дефиле. С претоварен път в него. И куп юнаци по рекичката. А загрижеността за нивичките е повече от трогателна.
Covid live matter. Stop the genocide.джендър NATO generals
Рейтинг: 618 ВеселоНе с подписи, с пари! Изкупете земята, какот направиха евреите в Палестина-изкупиха земята, и направиха своя държава! Така и вие, еколози! Не с подписи, а с пари си решете провблемите, съобразно вашите виждания! Особено ако има КОЙ да ви продаде тази земя!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токdun
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#16] от "VivaLaVida":
ГЕРБ, само да ти кажа че решението за магистралата от 2008 (на която основа с договор ЕС отпусна парите) е за строителство ИЗВЪН дефилето с дълъг тунел и приоритетно да се действа в Кресненско дефиле за да не остане тапа каквато е сега която коства животи, катастрофи, време, пари и т.н
хайде сега ти питай тия от ГЕРБ защо три техни правителства не изпълниха решението от 2008, а ни докараха до положението в което сме с реален риск да изпуснем европейското финансиране?
dun
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#32] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
земята е вече наша като български граждани и данъкоплатци! поради важността й за обществото и държавните интереси е обявена за защитена територия! ако екооценката не се манипулираше толкова евтино и прозрачно от тия подлоги в министерството наа околната среда подобен проект не би могъл да се случи там защото нарушава редица закони - не само тези по опазване на околната среда
dun
Рейтинг: 306 НеутралноДо коментар [#29] от "Judjuk":
въпросът е че този трафик трябва да се извади от дефилето - има решение за строителството на цялата магистрала което го казва изрично!
chichka
Рейтинг: 1529 НеутралноМдааа, прекрасно, живописно е Кресненското дефиле. Браво на екото. Но знаете ли колко по-природосъобразно е да вкараме хората да живеят в пещери, да премахнем мръсните автомобили, влакове, самолети, да срутим градовете..... и да живеем в пещери, да няма химия, перилни препарати....
Русия е проказата на планетата Земя.penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноМай отиваме към преместване на хората :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertWALL-E
Рейтинг: 707 НеутралноНелепо е да се обвиняват екологични организации за изгубените в дефилето човешки животи. Всичко е от шофирането на Ганьовците и Ганките - половината се влачат като сополи "щот над 30 е екстремно", докато другата половина вярва, че за всичко с 200+ коня под капака физиката не важи.
Умен и красив жълтопаветник.Ако никой не се тътри, спазват се правилата и има адекватно правоприлагане за пилотите тия десетина километра няма и да ги усети човек.
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "tsyrvulan":
Пак неподготвен!
Вашите хора, бе умен, вашите бавят строежа.
Борисов напъва да строи, вашите червено-зелени обжалват и не щат.
Мъчно им е за рафтинга.
И разбира се сметките изобщо не ги вълнуват - нали други ще ги плащат.
tsyrvulan
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#39] от "buljubei":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Кои са нашите хора? Нещо ми приписвате членство или симпатизиране на организация/организации от които аз дори хал хабер си нямам. Това първо. И второ, кога бре герберче Борисов напира да строи Хемус? Бре късопаметний, за дунавска стратегия чувал ли си? Знаеш ли кой сложи кръст на тази стратегия? А знаеш ли кой пренасочи всички национални средства към няколко точки в Южна България? Щото да ти кажа Хемус се е строила и ще се строи без европейско финансиране. За Хемус парите идват от националния бюджет. Искаш да ми кажеш че някой е стопирал Бойка Банкянска през всичките години на управленията си да не харчи бюджетни пари за строежа на магистралата? Ходи се гръмни. Апропо, Румъния ще съди БГ за това че не си изпълнявала задълженията по Дунавската Конвенция. Щото на Бойка пак му се свидят парици да отпусне за дрежиране на фарватера по реката? Бойка Цицията ли да му викаме вече? Щом е с европейски средства може, ама станели дума за национални - не дава.
Judjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноПравилното решение е цялата магистрала да мине по баира. Организацията на строителството е сложна, трудна и скъпа работа и веднъж направена да се ползва и за двете платна. Но те казват, че ще спестят пари, ако едното мине през дефилето. Нищо няма да спестят, само ще го съсипят. Дефилето трябва да стане място за отдих, а пътят - резерва. Judjuk
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "tsyrvulan":
скаш да ми кажеш че някой е стопирал Бойка Банкянска през всичките години на управленията си да не харчи бюджетни пари за строежа на магистралата? Ходи се гръмни.
................
Да ти кажа, тамън бях решил да се гръмна и ..
нещо се зачетох пак в статията.
И глей кво пише там - вашите червено-зелните -избиващи на теменужено - събирали подписи да не се строи магистрала.
И си викам аз - на теб ли уйче да вярвам или на международни организации?
И реших,
да не е на тебе.
Сори!
Judjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноТо е много подходящо да се завири. Но не става, щото и ж п линията оттук минава.Правилното решение е да се остави както си е, двете платна на магистралата /или по-добре скоростни шосета/ да минават по баира, а съществуващото шосе да е резерва. Туй днеска го пиша за трети път, а съм го писал досега поне 30 пъти и се надявам някой да го е прочел. Judjuk
K.
Рейтинг: 634 НеутралноА като си помисля, че в Оперативна програма Транспорт още от миналия програмен период имаше пари за цялата магистрала Струма барабар с дългия тунел.
K.Обаче нали шампанско на Куршевел... И сега тече пропаганда как едното платно трябва да остане в дефилето, а който се обажда срещу това - хейт и спам