Легендарната марка "Испано Суиза" възкръсва с електромобил

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на K2 СУПЕР
    K2
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    Успех! Хубаво е възраждането на едно Име.

    SHADOWS of SOFIA
  2. 2 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5310 Неутрално

    На добър път :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  3. 3 Профил на sweeper
    sweeper
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Чудесно, надявам се всеки нов автомобил да се продава заедно с копие на мис Фишер. ;)

  4. 4 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 668 Неутрално

    През 20-те г. на миналия век Испано Суиза правят сдружение с Шкода. Макар за кратко, изработват автомобили с високо качество. Марката е била Шкода Испано Суиза.

  5. 5 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 863 Неутрално

    Щъркелът на радиатора се появява в чест на един френски пилот, ас от ПСВ. По това време Испано-Суиза, както и 20-те и 30-те години са едни от най-добрите самолетни двигатели. Прочута е и тяхната адаптация на едно оръдие на Ерликон за самолети HS.404. По-голямата част от луксозните автомобили H6 и J12 швейцарецът произвежда във френския клон на фирмата около Париж.

  6. 6 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 917 Любопитно

    До коментар [#5] от "gianni":

    Също така, има обосновани предположения, че руският дизелов В-2, който се монтираше на всички варианти Т-34, КВ-1/2, всичките ИС-ове и всички СУ-та от Су-76 нагоре произхожда от Hispano-Suiza 12M - авиационен двигател, V-12, с мощност 500 к.с. разработен през 1927г. От него, В-2 е наследил алуминия в конструкцията си (и доста други "авиационни" показатели). А колко наследника има В-2 в руското танкостроене (влекачите и специализираните машини - отделно) направо не е за броене. Общо взето, всичко без Т-80УД и Арматата.

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Авиационият двигател на марката е закупен с лиценз през 1938 от СССР и копията му стават известни с името М-105,ВК-105 за изтребителите Як-1,3,7;9 ЛаГ-3!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Това е просто марка,Зад нея не стоят нито патенти,нито ноу-хау .В индустрията,но доста отдалечена от автомобилната,като производство на паста и пластмасови плоскости "Груп Пералда" предлага персонализирани спрямо клиента,но не статусни , продукти ,концепция ,която приветствам,Приветствам и присъствието във всеки бранш на непублични компании,които целят устойчива печалба ,а не пазарен дял.Към продукт на такава компания и при такъв модел бих подходил с положителен предрасъдък.

  9. 9 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Малко се обърка авторчето, Хис-, или Ис-? И как се произнася? Ако питам и за Suiza...

    roo




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #