За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dedoliben
Рейтинг: 2954 РазстроеноЕдин нужен тунел но сигурно ще го строй фирмата на един дебел.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIКойто е на заплата при един дето обича по турски да си седи в одаята.
Който пък е на заплата при едни дето много държът да ги наричаме братя.
Засега тука така седят нещата.
dedoliben
Рейтинг: 2954 РазстроеноЕдин нужен тунел но сигурно ще го строй фирмата на един дебел.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIКойто е на заплата при един дето обича по турски да си седи в одаята.
Който пък е на заплата при едни дето много държът да ги наричаме братя.
Засега тука така седят нещата.
zle_platen_trol
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "dedoliben":
На боб ли хвърля или ползва кафе?
MrHide
Рейтинг: 481 ВеселоНай-вероятно и на карти Таро пак ще му излезе същото! Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.
Yavor Raychev
Рейтинг: 237 НеутралноЗа кого е нужен тунела?
Трафика с камиони минава през прохода на Републиката, защото там е свързана магистралата.
Стара Загора - Казанлък е около час път, за един час си минал републиката и си от другата страна на Балкана. Освен това като минеш тунела отиваш в Габрово, където няма магистрала до Велико Търново.
Този тунел няма никаква инфраструктурна логика. Има къде-къде по-важни неща, които могат да се направят, включително и тунел под Петрохан. Или магистрала Русе-В. Търново например.
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 516 Неутрално[quote#5:"Yavor Raychev"][/quote]
+++
Тунел под Шипка обслужва интересите на Гърция, пристанище Александропулис. Българският интерес е прохода на Републиката, част от коридора Северна Европа, през Турция за Близкия Изток.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#6] от "PisnaMi":
Айде бе. Тунел под Шипка обслужва свързването на Габровската Старозагорската и Пловдивската индустрии.
Разбра ли ме.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#5] от "Yavor Raychev":
Ти нормален ли си или ненормален. Знаеш ли, икономически лаико, че сега ТУР да отиде от Габрово до Пловдив заобикаля 200 километра. А тука работим за разлика от твоето село.
stedim
Рейтинг: 477 НеутралноОтново зелен рекет.
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноТунел под Петрохан е много по-нужен и много по-рентабилен, за да се отпуши втория мост на Дунав и да се вдъхне живец на най-бедния край на България... Но лобитата там са слабички...
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#8] от "Да вярваме на истината":
Нали е ясно, че тира няма да минава безплатно... Едни 50 евра звучат като смислена такса.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#10] от "niakoi_si":
Че кой е против тунел под Петрохан. 350 милиона е един тунел. Смешни пари за България. Да го почват. В момента не се избира дали едното или другото ..
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#1] от "dedoliben":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гарантирано от ГЕРБ и лично от началника.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#13] от "КМЕТ В СЯНКА":
Австрийска фирма прави тунелите бе - Евротунел. Брей Пеевски и Тома Белев тука няма как да виреят!
espresso
Рейтинг: 294 НеутралноНапълно съм съгласен.
Освен това еколозите удобно забравят, че 200 километра път, спестени от тунела, означават и минимум 10 литра по-малко дизел или бензин, издухани от всяка кола. ГЕРБ - Граждани... Европейско... Развитие... - баси тъпия виц.
penetrating
Рейтинг: 5943 ВеселоГБС, защото ГЕРБ свърши парите в касата? :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertpisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 516 НеутралноГоворя за национален интерес, а не за този на габровската, старозагорската и пловдивската индустрии (пишат се с малки букви и не е добре да се пропускат запетайки).
misho73
Рейтинг: 1376 Неутрално1. Спора тунел под Шипка или Прохода на републиката е безсмислен, двете ще работят успоредно, по 1001 причини като първите две са а). резерв и б). не всички товари могат да минават по тунел.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk2. Спора под Шипка или под Петрохан също - и двата са нужни.
3. Както каза някой по-горе - 350 млн. са ниска топка за БГ бюджет, да сядат и да обявяват и Петроханския.
4. Липсата на тунели разделя БГ по неприемлив начин, това е Национален интерес. Може и да не е номер 1, но е в топ 10.
5. Довеждаща и отвеждаща инфраструктура - ами да, ще се прави и тя. Задължително. В т.ч. пътя Габорово-В. Търново (40км) и Ст. Загора - с. Шипка - малко повече. И то с поне 4 платна! Може и без аварийна лента, но задължително с по 2 платна в посока, т. нар. високоскоростен път.
----------
Бай Х да спеши АП за още търгове, неприлично дълго бавим тези жизнено важни проекти.
----------
А дано не го провалят! Стискам палци!
misho73
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#17] от "PisnaMi":
Е защо, тези три области ги отписваме ли? Нали сме нация? За София метро и околовръстно, за тези области тунел, за цяла БГ - 4 магистрали и т.н. и т.н. Само бантустанските държави развиват два града и извън тях - разруха. Вярно че две игрища в Любимец са простотия, но цитираните 3 области имат потенциал и трябва да се развиват.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
samoedin
Рейтинг: 3154 НеутралноТунелът е необходим, като свързва индустриално Пловдив, Казанлък и Стара Загора с Габрово и Велико Търново. Въпросът е как и от кого ще се изпълни. Пътят от Габрово до Търново е първокласен, а от Габрово до Севлиево да не говорим ! Успех с начинанието.
Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноДо коментар [#3] от "zle_platen_trol":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ хайвер да хвърли, пак ще излезе един Шиши...
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноПеевски ли ще спечели пак обществената поръчка.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#17] от "PisnaMi":
Ами това е висш национален интерес:) Пловдив и Габрово взети заедно и със Стара Загора ставаме най-мощният индустриален район. София печели от услуги основно ние печелим от производство.
Както каза миналата седмица шефът на Тракийската икономическа зона се е присъединил и Бургас.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 3081 НеутралноДо коментар [#22] от "Роси":
Пеевски и Тома Белев им е забранено да си помислят за Габрово. Под Пеевски разбирай Доган. Тунелите досега ги прави австрийска фирма - Евротунела се казва:)
Judjuk
Рейтинг: 2474 Неутрално"Тунел под Петрохан е много по-нужен и много по-рентабилен....."
JudjukДо коментар [#10] от "niakoi_si":
Недей тъй! Вчера Боко обяви начало за АМ Черно море, днес тунел под Шипка, утре може и тунел под Петрохан. И още хиляди километри магистрали ще има, е автомобилни заводи, и стадиони и спортни зали, и площади и градинки, и фонтанки. Не можа ли да изчакаш до неделя?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#25] от "Judjuk":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Отвори голямата торба. Парите НЕ са заложени в бюджета остен ако пак не изиграят мръсния номер с резерва.
lz2
Рейтинг: 2346 НеутралноТи колко пъти си минавал от там, че казваш "ненужен тунел"? Най николко! Тунелът даже е много нужен! А такива като тебе, дето всичко обръщат на далавери и политика няма да го строят поради некадърност! ПравописА е поле за изява на неграмотните!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#27] от "lz2":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Празни предизборни шменти бокели ! Ще видим кога ще го започнат.
boevbisser
Рейтинг: 2406 НеутралноДано да го построят тунела, а ако междувременно стане и Хемус, Северна България ще е къде по-добре свързана инфраструктурно, отколкото в момента. И хич не ми пука, че има някакъв предизборен момент с обявяването му сега, изграждането на магистрали би трябвало да е напълно надпартиен приоритет, толкова сме изостанали.
А дано.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#29] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Още има наивност в теб.
boevbisser
Рейтинг: 2406 НеутралноДо коментар [#30] от "КМЕТ В СЯНКА":
Може и така да е, но аз винаги разсъждавам практично - по-добре ли е за икономиката и въобще за държавата да има тунел, по-добре е. Е, че ще откраднат едни пари е ясно, то и от магистралите се краде, но по-добре с магистрали, отколкото без.
Judjuk
Рейтинг: 2474 НеутралноБъди рахат! В понеделник тези глупости ще са ги забравили. Judjuk
Judjuk
Рейтинг: 2474 Неутрално"Ти колко пъти си минавал от там, че казваш "ненужен тунел"?"
JudjukДо коментар [#27] от "lz2":
Тоз тунел е предизборна задявка. Отпреди 50 години и още 50 ще го ползват. Тях сега ги мъчат тунелите на Струма. Нямат си и идея как да ги направят. И даже къде да ги направят. Май ще ги зарежат.
alien04
Рейтинг: 8 НеутралноПоредните загубени европейски средства, заради упорството на управляващите ни да се съобразяват с екологичните норми. Ако бяха оставили първоначално планирания 7-километров тунел, който минаваше под природния парк и с него не се налагаше изсичането на вековни букови гори, всичко щеше да бъде наред - нямаше да има обжалвания, сроковете щяха да се спазят и еврофинансирането щеше ба бъде спасено! Каква файда сега, че късия тунел е по-евтин, като финансирането му ще тежи изцяло на бюджета!