DHL - бизнес лидер в инициативите срещу климатичните промени
Програмата GoGreen на DHL е призната от Climate Counts за най- ефективната инициатива, предприета от бизнес компания срещу климатичните промени
Компанията за експресни и логистични услуги DHL поведе класацията на Climate Counts, публикувана на 14 декември 2008 г., за най-ефективна екологична корпоративна стратегия за 2008 г. с 67 от 100 възможни точки.
Climate Counts е организация с идеална цел, работеща в сътрудничество с Clean Air-Cool Planet. Climate Counts оценява компаниите по 22 критерия в четири основни категории - измерване на въздействието, редукция, позиция и отчитане на въздействието върху климата.
DHL бе отличена за приключване на измерванията на въздействието си върху глобалното затопляне, започнали още през 2001 г. Класацията обръща особено внимание на способността на DHL да залага ясни и категорични цели, свързани с редуциране на емисиите на CO2, инвестициите на компанията във възобновяема енергия, програмите за ефективност, както и предлагането на продукти, компенсиращи газовите емисии, причинени от товарния транспорт. Отдадено е дължимото и на програмите за повишаване на чувствителността на служителите на DHL към климатичните проблеми, както и на предоставянето на детайлна информация на обществото от страна на DHL за усилията на компанията за предотвратяване на глобалното затопляне.
"В България Go Green инициативата започва през 2009 г. С нея "Ди Ейч Ел Експрес България" дава възможност на своите клиенти да допринесат за намаляването на CO2 емисиите на планетата, като ползват услугите на компанията", поясни Снежина Казакова, търговски директор на фирмата.