Неизбежно с "Газпром"? Откъде накъде?

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (160)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Разбира се, че не е неизбежно. Не на ГАЗПРОМ.

  2. 2 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Весело

    Отляво надясно..Или обратното..Във всеки случай, това е решение на кабинета, а не на питомниците на Америка за България, които няма да платят от джоба си евентуални щети за България

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  3. 3 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 222 Неутрално

    "Страх ме е, честно казано, покрай опитите за отместването ни "на изток към Кремъл", да не би един ден и някой от нас да бъде принуден да напише горчивите думи: вижте, нас просто ни няма..."

    Мен не ме е страх. Има ни. Тук сме. И няма да бъдем "русороби".

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    Тези дни тя просто взриви руското обществено мнение с констатацията си "Нас вече ни няма":
    "Струва ми се, че най-голямата грешка на нас, руснаците, на руските граждани е, че ние не осъзнаваме, че нас вече ни няма. Водим предавания в ефир, явяваме се пред камерите, остроумничим, засягаме събеседниците си, разсъждаваме за полезността и вредността на Русия, изразяваме недоволство, истерия около шенгенските визи, отмяната на руската култура и друга "русофобия", искаме зачитане на гражданските ни права А не осъзнаваме най-главното: нас вече ни няма. Ние сме извън правното поле, извън полето на човечеството. И трябва да приемем това. Всеки руснак сам ще трябва и то лично да защити правото си да бъде човек."




    В пълна сила това важи и за родните русофили/путинофили!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Много добър и точен текст на Тони Николов, както обикновено, впрочем!
    УВАЖЕНИЕ!!!

  6. 6 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 445 Любопитно

    Наистина ли е незабележимо, как "партньорите" от ЕС лееееекичко сменят тона?

  7. 7 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 644 Весело

    Ей, голям газ се пикае покрай тоя газ....
    Щом и Тони културата започна за това да пише, нещата са станали напечени за русомразката дружинка...

    И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)
  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#6] от "ju.li":

    Изобщо не е лееекичко - видимо е засилването на оръжейни доставки, оборудване и обучение на украински офицери и войници!
    Просто трябваше да стане по-рано и по-мащабно!!!

  9. 9 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Неизбежно с "Газпром"? Откъде накъде?
    ---

    В смисъл "Откъде накъде"? Аттам натам, дека ако ти са раниш секи ден, с хлеб, дето 40% от него го дава Газпром, ако го нема Газпрома - ща одиш гладен, оти 60% дажба леб не засища. М = математика.

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  10. 10 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Няма нищо неизбежно, газ има. Може да се договорят пак танкери или още азерски газ.

    Тръгне ли интерконекторът с Гърция, цената на газовият ни микс ще падне въпреки високите цени на борсата.

    България няма проблем с доставките на газ. Че само от Газпром може е мит, който Петков и Василев вече развенчаха!

  11. 11 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    А откъде накъде ще купуваме азербайджански газ от Газпром?

    [email protected]
  12. 12 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1583 Весело

    Хайде коментирайте този другар тука. Преди агитираше за Радев, сега ле-е-е-кичко опипва почвата...

    Владислав Панев: Ако "Газпром" предложат най-изгодна цена, няма основания да ги спрем

    https://frognews.bg/novini/vladislav-panev-ako-gazprom-predlojat-nai-izgodnata-tsena-niama-imame-osnovaniia-sprem.html
    https://www.dnes.bg/politika/2022/08/15/panev-niama-da-sprem-gazprom-ako-predlojat-nai-dobrata-cena.540302
    https://www.bgonair.bg/a/28-denqt-on-air/275097-vladislav-panev-ako-osigurim-zarno-na-alzhir-te-shte-ni-osiguryat-priroden-gaz
    https://fakti.bg/bulgaria/704322-panev-ako-gazprom-predlojat-nai-izgodna-cena-nama-osnovania-da-gi-sprem

  13. 13 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Весело

    До коментар [#7] от "georgievb":

    Затова който е против продължаване на договора с Газпром да бъде така добър да представи съгласие за поемане на глобите при неизпълнението му.
    Достатъчно е банковата сметка и съгласие за съответното плащане.
    Не ми се вярва, че даже ще има кандидати, въпреки че иначе са много гласовити!

    [email protected]
  14. 14 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Понякога си мисля, че само някаква форма на нелегална съпротива и правителство в нелегалност, може да се противопостави на масираното корупционно руско влияние у нас, което преминава от политици и администрацията, през военните и полицията, та чак до родната мафия и сенчест бизнес. Слагам в кюпа и синдикатите, а и църквата ни.

  15. 15 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Само не бива да позволяваме на правителството, да ни продаде за пореден път на Газпром!

    Борисов ощети България с милиарди, сега Радев иска да ни ощети с още милиарди в полза на Москва. Това не бива да се допуска! До кога?!

    Защо не помогнем на болни деца с тези 2 милиарда лева, които заради Радев ще подарим на Газпром?

  16. 16 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Едно време националните предатели са ги бесели по площадите, за назидание. А сега им се дава постоянен ефир да си пробутват русоробските лъжи, до какво падение сме стигнали.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  17. 17
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Затова който е против продължаване на договора с Газпром да бъде така добър да представи съгласие за поемане на глобите при неизпълнението му.
    —цитат от коментар 13 на karabastun


    Затова, който е съгласен за плащания в рубли, ако обича да гарантира липсата на вреда, както и ползите за България със собственото си имущество!

  20. 20 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Наистина ли е незабележимо, как "партньорите" от ЕС лееееекичко сменят тона?
    —цитат от коментар 6 на ju.li


    Не-е забележимо е, ама песъка е дълбок, и щрауса са възползува. Па и двумисъл(*) никой ней отменял.

    * Двумисъл - въведено от Дж.Оруел в "1984" понятие описващо тоталитаризма в Западният свят.

    "Да знаеш и да не знаеш, със съзнанието за пълна правдивост да изговаряш грижливо построени лъжи, да се придържаш едновременно към две мнения, които взаимно се изключват, да знаеш, че си противоречат, и да вярваш в тях; да използваш логиката срещу логиката, да отричаш морала и да твърдиш, че държиш на него, да вярваш, че демокрацията е невъзможна и че партията е пазител на демокрацията; да забравиш всичко, което трябва да се забрави, а после пак да го възстановиш в паметта си, когато е необходимо, за да го забравиш отново след това — и най-вече да прилагаш същия процес към самия процес. Това беше върховната вещина: съзнателно да налагаш безсъзнателното и да не съзнаваш извършената от теб хипноза. Дори за да се разбере понятието двумисъл, трябваше да се приложи двумисъл. "

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  21. 21 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    колко било лошо да си получим газта по договора с Газпром
    —цитат от коментар 17 на jvi37646859


    Защо да е лошо? Ние имаме договор - да го изпълняват! Ние не им пречим! Къде е проблема? Защо не идва газ от Газпром по съществуващия договор?

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  23. 23 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо да е лошо? Ние имаме договор - да го изпълняват! Ние не им пречим! Къде е проблема? Защо не идва газ от Газпром по съществуващия договор?
    —цитат от коментар 21 на пРезидента!


    Защото ние спрехме да плащаме, не?

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  24. 24 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Весело

    Откъде накъде?
    =======
    От Москва до София....!

    Bukalemun
  25. 25 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    Защото ние спрехме да плащаме, не?
    —цитат от коментар 23 на sablezub


    НЕ!

    Защото ние ПЛАЩАМЕ, но те ни ВРЪЩАТ парите и ОТКАЗВАТ да доставят газ!

    Ние никога не сме отказвали, напротив, през цялото време сме настоявали да си получим газа! И още настояваме!

  26. 26 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#9] от "sablezub":

    Хайде стига с тези глупости!
    https://frognews.bg/glasat-na-jabata/glasat/izpepeliavashtata-liubov-kapitalista-vasil-sindikalistkata-vania.html

  27. 27 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#13] от "karabastun":

    Както се казваше в един класически български филм " :
    Леко, само да се не ЦУНЕТЕ"!!!
    А един приятел, който много "харесваше" такива, като вас казваше :
    “"Когато хората се обичат пола няма значение"!
    Та, "ГОР-ЧИ-ВО"!!!

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Dimitar Yovchev
    Dimitar Yovchev
    Рейтинг: 8 Неутрално
  30. 30 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2787 Неутрално

    А откъде накъде ще купуваме азербайджански газ от Газпром?
    —цитат от коментар 11 на karabastun


    Що за простотия?!
    Азербейдбжан няма газопровод свързан с руски такъв!!!!

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Весело

    До коментар [#28] от "selqnin":

    :)

    [email protected]
  33. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 2785 Весело

    До коментар [#18] от "karabastun":

    На първо време се погрижете за кирчо и кокорчо, които са с главната заслуга за положението в България сега.
    ========
    Още първия път като ги видях....разбрах с каква мисия отиват е България....
    Като си спомням как ги убожавахте...!!!

    Bukalemun
  34. 34 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Да купуваме ГАЗ (мъжки род) от фашистка расссссссия означава едно - да награждаваме и насърчаваме военнопрестъпника путлер за престъпната му война с украинския народ.
    И още едно - това влече И военни разходи, защото путлерчо с нашите пари се въоръжава срещу нас.
    Не на русссския газ!
    Не на фашистка расссссия!
    путлер да г@ д@ха!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  35. 35 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#24] от "eti mehter":

    няма вече масква. 16та република умрé отдавна. европа и точка. тва казва ганчо, това ще е!

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  36. 36 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Неутрално

    До коментар [#26] от "Vesselin Velkov":

    Навсякъде руски боклук, буквално сме зарити.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  37. 37 Профил на Торбеш КЛУБ
    Торбеш
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Защо българският простак казва “рускАТА ГАЗ”?, а не “руският газ”?
    Този бъг на българското образование ме дразни особено.
    Може би шофьорско-жаргонното: “натисни газТА?”
    Пак е грешно - с десния педал подаваме пак ГАЗА въздух, пак е в МЪЖКИ РОД.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  38. 38 Профил на Dimitar Yovchev
    Dimitar Yovchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не подкрепям нито руснаци нито таджикистанци. Искам само да питам защо тези които протестират за газа от Русия не протестират и за нефта. С него пак наливаме пари на Путин ама нещо си траят хората. Може би щото не им се ходи пеша на работа ли или са такива инструкциите?Незнам, но лично на мен ми изглежда смешно и лицемерно.

  39. 39 Профил на pafaka22 СУПЕР
    pafaka22
    Рейтинг: 665 Неутрално

    "Възможно е единствено сключването на някакъв "друг", съвсем нов дългосрочен договор с "Газпром" (което е лелеяната мечта на Кремъл), но такъв договор би донесъл промяна във външната политика на България."

    Точво това си мислех и аз. Кога ли ще ни поднесат и това като "неизбежно". Ако сте забелязали всички от служебното говорят че няма газ за зимата, но само до края на годината. А януари и февруари не са ли зима ? Да сте чули някой да търси газ за тогава, да се резервират слотове, да се поръчват танкери ? Не. Явно вече са решили да ни "оженят" отново за Газпром и сега само търсят как да ни го поднесат.

  40. 40 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "rumen_s":

    Болшевики, сър! Такова сте падение!

  41. 41 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2703 Неутрално

    руският газ се плаща с гъз. и срубли пак не е евтин...

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Неизбежно с "Газпром"? Откъде накъде?

    Незибежни временно са само зависимостите от местните олигарси, Тони

    те дали днес играят с Газпром или против него.. няма особено значение, важно е от къде печелят.

    Утре ще решат друго и ще разпечатат нови лисчета за протестиращи.

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  44. 44 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "пРезидента!":

    Това откъде го знаеш? От Агент Сашо ли?

  45. 45 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    "Неизбежно с "Газпром"? Откъде накъде?"
    .............
    От "Газпром" можем да се спасим,
    от путиноидите - не.

  46. 46 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#30] от "пРезидента!":

    Я пак провери, преди да се изказваш.

  47. 47 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Санкциите не се отнасят за газа

  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Неутрално

    и сега отново се обръщаме към "Газпром".
    *****
    Не знам дали жълтите павета някак си променят менталните способности, но тук има още един, който не е разбрал, че продължаваме да купуваме от ГАЗПРОМ, нп с 28% по-скъпо.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  50. 50 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2799 Весело

    Защо да е лошо? Ние имаме договор - да го изпълняват! Ние не им пречим! Къде е проблема? Защо не идва газ от Газпром по съществуващия договор?
    —цитат от коментар 21 на пРезидента!

    Защото ние спрехме да плащаме, не?
    —цитат от коментар 23 на sablezub



    До коментар [#23] от "sablezub":

    Вие не знамдали и кога сте спрели плащането, но България не е!
    Това, което си писал е чиста лъжа!
    Парите за газа са в определената от Газпром банка, но Газпром не ги иска и твърди че не и е платено в рубли, което е нарушаване на договорените условия от страна на Газпром!
    И всичките гърчове, клявкания, квичене на подопашниците само разсмиват българите и ви докарват до бяс! ;)

  51. 51 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Запорожката АЕЦ е изключена (спряна)!
    Хак да им е на украинските нацисти

  52. 52 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    Санкциите не се отнасят за газа
    —цитат от коментар 47 на Васик


    МИТРОФАНОВЧЕ,
    Това "с газа" НЕ СА санкции
    Това е СПЕЦИАЛНА ТЪРГОВСКА ОПЕРАЦИЯ

    при която ЕС и Великобритания
    НЯМА ДА КУПУВАТ ГАЗ от ОВПУТЕНА РУСИЯ
    Впрочем Великобритания вече НЕ КУПУВА РУСКИ ГАЗ

    Това че тропате абсурдната КРЕМЪЛСКА ОПОРКА
    че В ПРИРОДАТА НЕ СЪЩЕСТВУВА ГАЗ АКО НЕ Е РУСКИ
    си е само и изцяло за ваша на ЧЕТИРИ ХИЛЯДНИЦИТЕ сметка

  53. 53 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    “ Капитулацията е краят на политическото, тя е отказът от достойнство. ”
    ——
    Айде пак истерии, тръшкане и дране на пазви. Както с Гешев доскоро. Като нямате среда, екстремистите — и фили и фоби — лашкат ли лашкат махалото. Не че имам и две стотинки доверие на тоя каруцарски сурат или на боса му с юмручето. Ама кът нямате парламент, айде да са преброите на площада!

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  54. 54 Профил на Vesselin Velkov СУПЕР
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#11] от "karabastun":

    Глупости.

  55. 55 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    "Неизбежно с "Газпром"? Откъде накъде?".............От "Газпром" можем да се спасим,от путиноидите - не.
    —цитат от коментар 45 на Боян Баянов


    Можем и още как.
    Достатъчно е след края на войната
    да разкажем подробно за дейността им
    НА БРАТЯТА УКРАИНЦИ

    Те си знаят работата.

    Чак тогава ще видят тукашните РУБЛАДЖИИ ЧЕТИРИХИЛЯДНИЦИ
    кон боб яде ли....

  56. 56 Профил на канибал
    канибал
    Рейтинг: 35 Неутрално

    Дали ще проумеят най-после Герб, ПП, ДБ,че Радев е путински агент и ще го свалят, след гласовете за импийчмънт в НС ще стигнат?
    Никой не обелва дума за това.

    Русоробията е безродие, социопатия и психопатия.
  57. 57 Профил на Mihail Konstantinov
    Mihail Konstantinov
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Бе, защо Украйна сама не взриви газопреносната си мрежа? Или просто да я спре? Така сигурно ще се прекрати голяма част от руския износ на газ за Европа. Тази мисъл нещо ме безпокои напоследък.

    Бъдете здрави!

  58. 58 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    А откъде накъде ще купуваме азербайджански газ от Газпром?
    —цитат от коментар 11 на karabastun


    Как беше ОПОРКАТА ВИ

    В ПРИРОДАТА НЕ СЪЩЕСТВУВА ГАЗ АКО НЕ Е РУСКИ

    ПодОПОРКА: Азербайджанският газ е руски...От Газпром....

  59. 58 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    До коментар [#54] от "Vesselin Velkov":

    Митичният азерски газ е собственост на "Газпром".
    Мажоритарен собственик в азерската компания СОКАР е "Газпром".



    [email protected]
  60. 60 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Неутрално

    До коментар [#30] от "пРезидента!":

    Митичният азерски газ, е собственост на "Газпром".
    Мажоритарен собственик в азерската компания СОКАР е "Газпром".



    [email protected]
  61. 61 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2776 Любопитно

    До коментар [#54] от "Vesselin Velkov":Митичният азерски газ е собственост на "Газпром". Мажоритарен собственик в азерската компания СОКАР е "Газпром".
    —цитат от коментар 58 на karabastun


    Ами тогава от РУМЕН РАДЕВИЯ кулумбарий - ГЪЛЪБАРНИКА демек

    ЗАЩО ИСКАТ ПРЕГОВОРИ С ГАЗПРОМ ?!?!?!?!?!?!

    щом и СОКАР е на Газпром ?!?!?!?!

  62. 62 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 14 Неутрално

    На организирания от НПО-та протест преди 2 дни имаше една девойка с лилава коса, която дословно каза "Не иска някой да ми ограничава свободата с русофилските си убеждения." Тя едва ли разбира, заради малката си възраст и липсата на социален опит, че има голяма нужда от терапия. Но ми е чудно как авторът на статията се е докарал до същото това състояние.

  63. 63 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    До коментар [#51] от "ewa29647693":
    Запорожката АЕЦ е изключена (спряна)!
    Хак да им е на украинските нацисти
    .....................
    „Германското разузнаване, 23.05.2022 г.:
    Неонацисти се бият в Украйна, но на страната на Русия“
    https://news.bg/int-politics/germanskoto-razuznavane-neonatsisti-se-biyat-v-ukrayna-no-na-stranata-na-rusiya.html

    В Донбас срещу Украйна воюват руски нацисти.
    https://espreso.tv/article/2014/08/11/pro_rashystiv_antyfashystiv_na_donbasi  

    Александър Дугин, 11.06.2014 г., във връзка с нахлуването на руската армия в Крим и Донбас:
    „Да се убива, да се убива и да се убива.
    Никакви други разговори не са нужни.
    Като професор мисля така“.

  64. 64 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#21] от "пРезидента!":


    “ Ние имаме договор - да го изпълняват! ”
    ——
    Той тоя договор отече. Би трябвало в преговорите за новия да се включи и неустойката за прекратяването, и политическата цена, и имиджовата пудра която ще даде на Путин. Ама надежди говежди, вие се отивате на “преговори” с копанката и колкото ви пуснат в нея …така сте свикнати от ЕС.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  65. 65 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 793 Любопитно

    Нямаме сили и желание да постъпим като Великобритания - за последния месец НУЛА консумирана енергия (под каквато и да е форма) от Русия.

  66. 66 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2980 Неутрално

    Елена Костюченко, журналист от в-к „Новая газета”:

    „В нашата страна имахме първата чеченска, втората чеченска, петдневната война с Грузия, Донбас, Сирия. Имахме Норд-Ост, Беслан, имаме Чечня.

    В нашата страна 177 инвалиди са затворени в концлагери. В нашата страна ЛГБТ са „социално неравностойни” от 2013 г., Свидетелите на Иехова ги тикат в затвора заради вероизповеданието им.

    У нас измъчват и убиват чрез мъчения – в полицията, в колониите, в затворите. Имаме вечен президент, култ към личността, църква, която се е сляла с държавата, политически терор, държавна пропаганда.

    Имаме фашизъм – и това не се е случило през последните няколко месеца”.

  67. 67 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    До коментар [#61] от "Hawaii":

    Ми и аз това питам !
    ЗАЩО ИСКАТ ПРЕГОВОРИ С ГАЗПРОМ ?!?!?!?!?!?!

    [email protected]
  68. 68 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 2776 Неутрално

    Нямаме сили и желание да постъпим като Великобритания - за последния месец НУЛА консумирана енергия (под каквато и да е форма) от Русия.
    —цитат от коментар 65 на Kosta Delev


    Сили и желание имаме

    Имаме обаче и ОТГЛЕДАНИ С РУСКИ РУШВЕТИ РУБЛАДЖИИ

    които ЗА ПАРИ ОТ РУСИЯ са готови на всичко

  69. 69 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#7] от "georgievb":Затова който е против продължаване на договора с Газпром да бъде така добър да представи съгласие за поемане на глобите при неизпълнението му. Достатъчно е банковата сметка и съгласие за съответното плащане. Не ми се вярва, че даже ще има кандидати, въпреки че иначе са много гласовити!
    —цитат от коментар 13 на karabastun



    Умен,
    в момента тече изряден договор на България с « Газпром « и така ще бъде до 31.12.2022 година и блядовете трябва да изпълняват договорените количества газ . След изтичането на този договор, България има всичките опции да го продължи, или да му обърне гръб и НИКОЙ не може да ни наказва, защото сме суверенна държава, а не путинска губерния .
    За какви наказания говориш, би ли ме светнал ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  70. 70 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1529 Любопитно

    Хора, не разбрахте ли, че РРадев докато не забие руското знаме на Президентството няма да се спре.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  71. 71 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Разбира се че те е неизбежно с Газпром, може да продължим с дъщерните фирми на Газпром, хем комисионни за Пълен Провал, хем 20% повече долари да финансирането на войната на Путин. Ох забравих, хем ще надяваме свирката с всичката пара да се хвалим, че не взимаме газ от Газпром. Борисов ви предложи да подпишете споразумение и да направите диверсификацията на доставката на природен газ задължителна. Приемете видяхте, когато ГЕРБ ви спаси кожата с Македония, че не боли, а ако не ви беше страх щяхте да дадете и оръжие на Украйна с гласовете на ГЕРБ.

  72. 72 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    и сега отново се обръщаме към "Газпром".*****Не знам дали жълтите павета някак си променят менталните способности, но тук има още един, който не е разбрал, че продължаваме да купуваме от ГАЗПРОМ, нп с 28% по-скъпо.
    —цитат от коментар 49 на The Polite Moose



    А защо не купуваме от банкянския поток, който ни е под носа и който Буци построи с наши пари ?

    « Вода газиш, жаден ходиш «

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  73. 73 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Години наред България плащаше най-скъпия руски газ в цяла Европа. Руският газ за Германия беше повече от два пъти по-евтин от руския газ за България. Газпром беше осъден от Евросъюза за монополно вдигане на цените и на всички държави купували руски газ по завишени монополни цени, Газпром върна пари като компенсация. Само България на Борисов не си поиска надвзетите пари.
    Тогава медиите както и русофилите си мълчаха и въобще не повдигаха въпрос за скъпия руски газ. България даваше милиарди в повече от надутите цени и това беше част от така наречения "данък Русия", който плащахме на руснаците.
    Ето защо днешните спекулации със цените на газа са гнусни. Да се представя руския газ като евтин е отвратителна лъжа. Българската комплексарщина по отношение на руснаците ражда безродните русороби и многобройните предатели , готови да им слугуват безплатно. Подкупените, платените , 4 хилядниците са башка. Те винаги са на ръководни длъжности , иначе няма как да осъществят предателството си.

  74. 74 Профил на niksan1 СУПЕР
    niksan1
    Рейтинг: 1100 Неутрално

    До коментар [#21] от "пРезидента!":“ Ние имаме договор - да го изпълняват! ”——Той тоя договор отече. Би трябвало в преговорите за новия да се включи и неустойката за прекратяването, и политическата цена, и имиджовата пудра която ще даде на Путин. Ама надежди говежди, вие се отивате на “преговори” с копанката и колкото ви пуснат в нея …така сте свикнати от ЕС.
    —цитат от коментар 64 на Gretel



    « Той тоя договор отече . «


    Вече 31.12.2022 година ли сме ? Как не съм забелязал ?

    PS Отече, или оттече ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#30] от "пРезидента!":Азербейдбжан няма газопровод свързан с руски такъв

    Това сериозно ли?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  78. 78 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Весело
  79. 79 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А откъде накъде трябва да плащаме данъци за българските превдокултурни дейци като Тони Николов, не искам да плащам и за българрски филми, докато няма написан бюджет и припходи за всеки филм! Пълен бойкот на българската псевдокултурна секта, водени от такива като Тони Николов и нека да отидат в Турция да видят как се правят качествени филми и как се обучават артисти! А ако някой има смелостта да закрие Министерството на културата ще спаси културата от некадърници и ресипиенти на помощи.

  80. 80 Профил на Пепелац Киндзадза
    Пепелац Киндзадза
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И Папата е експерт по газа,Нидялкоууу, вече не можеш ги достигна, единствената ми надежда е в влаганата Мисирка на републиката.

  81. 81 Профил на naturalist
    naturalist
    Рейтинг: 98 Весело

    Портал "култура" какво точно разбира от газ и енергетика? Изглежда американската школовка на дописниците там не е стигнала до съзнанието и те се разкриват като словесна бухалка в полза на САЩ.

  82. 82 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#24] от "eti mehter":

    От "София" гнусната мАЦква получава конфигурация от три пръста
    с преобладаващ втори, в която не участват палеца и кутрето!!!
    Д Г Д, рубладжии!!!

  83. 83 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#30] от "пРезидента!":

    Разстроихте ботчето,
    не се притеснявайте - то не проявява интерес към Фактите и Логиката-
    ще го преживее!!!

  84. 84 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Разстроено

    А откъде накъде ще купуваме азербайджански газ от Газпром?
    —цитат от коментар 11 на karabastun


    Колко бързо забравихме кой и как управлява Азербайджан :(((((((((( Дано след някоя година да не си бием главите, както сега с путлер.

  85. 85 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#51] от "ewa29647693":

    Спокойно - ще ви го нахакат още по-дълбоко и още по-болезнено!!!

  86. 86 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Разстроено



    А, ето нА, и други са се сетили.

    "Наблюдатели в Баку често отбелязват, че днешен Азербайджан се управлява като по времето на феодализма в европейското Средновековие: шепа фамилии, заели позиции навсякъде, контролират определени географски райони и сектори на икономиката".

    https://www.dnevnik.bg/sviat/2016/09/22/2831330_koia_e_mehriban_alieva_daritelkata_za_hulma_trapezica/

  87. 87 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    "А не осъзнаваме най-главното: нас вече ни няма. Ние сме извън правното поле, извън полето на човечеството. И трябва да приемем това. Всеки руснак сам ще трябва и то лично да защити правото си да бъде човек."
    То че те, в огромната си част е ясно, че не осъзнават. Въпросът е, защо ние не осъзнаваме и какво още трябва да ни причини Русия, за да ни се отворят очите.

  88. 88 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Разстроено

    До коментар [#57] от "m.konstantinov":

    Прекрасно е, че сте "загрижен" за нашето здраве,
    но аз съм сериозно и основателно обезпокоен за Вашият ментален статус....

  89. 89 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Гневно

    До коментар [#70] от "chichka":

    Преди това ще му забием едно друго нещо на едно друго място...!!!

  90. 90 Профил на zara09 СУПЕР
    zara09
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#7] от "georgievb":

    Е, щом Ваня синдиката може, защо един културен човек да не може?

  91. 91 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 856 Неутрално

    До коментар [#75] от "haz51646860":

    Квичене и мучене идва само от североизток!!!

  92. 92 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#7] от "georgievb":

    Вие, путинолюбите, сте на светлинни години от интелекта и морала на Тони Николов.

    Истината и само истината - за да си свободен!
  93. 93 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Ох, не знам, ама много се притеснявам, като чуя тези думи "българите избраха". За 30 години българите само два пъти са избирали прозападни правителства и премиерите им се превърнаха в най-оплюваните фигури. Избраха ги след лукановата и след виденовата зима -- просто защото нямаше какво друго да се избере. За последното правителство първо не е съвсем сигурно дали е наистина било прозападно (Западът беше за него, но това е друго), и после то се случи някак си, докато българинът е гласувал я за Корни, я за славиту шот праи ноо хуи концерти. И след четири месеца -- шат на патката главата, както се пее във възрожденската песен.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  94. 94 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2971 Гневно

    Рубладжиите за 2 месеца взеха служебно властта и ще си счупят крачетата да се уредят с окървавен руски газ! Мръсни предатели и ибрици!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  95. 95 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#13] от "karabastun":

    Кой точно е в неизпълнение на договора? Този, който се опитва едностранно да го промени и отказва доставки въпреки изрядното плащане или този, който се придържа стриктно към подписания договор? За какви глоби за бълнувате, за какви пет лева?! Я се освестете!

    Истината и само истината - за да си свободен!
  96. 96 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#23] от "sablezub":

    Не не, умнико! Не сме спрели да плащаме.
    Те спряха да ни дават газ. Толкова лие трудно да се разбере?

    Истината и само истината - за да си свободен!
  97. 97 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2899 Неутрално

    "В продължение на години Съединените щати увещаваха България да отвори газов конектор на южната граница, който ще позволи на България да премине към различни линии за доставка, като например втечнен природен газ (LNG), доставян в Гърция или към доставчици в Азербайджан, Централна Азия и Средния Изток. София обаче дълго отлагаше завършването на този трансграничен тръбопровод в полза на по-дълбоки отношения с Газпром.
    В явно разминаване с предшественика си, Петков се опита да обърне нова страница, като даде приоритет на отварянето на гръцкия интерконектор, но временната администрация сега предизвиква противоречия, като отново открива пречки, които биха могли да попречат на трансграничните доставки от конкуренти на Газпром."

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  98. 98 Профил на mr50
    mr50
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Поздравления за г-н Николов. Много добър и точен анализ на ситуацията около доставките на газ за предстоящия зимен период. Трябва да разберем, че Путин е едно изкукало чудовище, което трябва да бъде премахнато и то от самите руснаци. Това е спасението. Нека още веднъж прочетем написаното от руската журналистка Ларина:
    "Струва ми се, че най-голямата грешка на нас, руснаците, на руските граждани е, че ние не осъзнаваме, че нас вече ни няма. Водим предавания в ефир, явяваме се пред камерите, остроумничим, засягаме събеседниците си, разсъждаваме за полезността и вредността на Русия, изразяваме недоволство, истерия около шенгенските визи, отмяната на руската култура и друга "русофобия", искаме зачитане на гражданските ни права А не осъзнаваме най-главното: нас вече ни няма. Ние сме извън правното поле, извън полето на човечеството. И трябва да приемем това. Всеки руснак сам ще трябва и то лично да защити правото си да бъде човек."

  99. 99 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 890 Неутрално

    На тия упражнения с късани на ризи ЗА и ПРОТИВ Газпром е време да се сложи край.
    Реалността е:
    - Газпром доставя в момента газ в Европа.
    - С дългосрочен договор, без договор - днеска има, утре няма. Може да го пусне или не според както им скимне.
    - Ние, а и Европа, имаме нужда от газ, ама пък няма и да се затрием ако я няма. Ще бъде по-хладно, малко по-тъмно. Някой бизнес ще пострада, може дори и да фалира - ама това всеки бизнесмен си го знае. Не виждам кой знае каква драма.
    - Ако Газпром държи да пусне газ, моля да се обадят поне 24часа предварително да осигурим капацитет в тръбите да не стане беля.
    - Като им кажем колко газ искаме от тях и сме им осигурили тръба да го поемем могат да го пускат. За плащането ще се разберем по-късно в каква валута и по кой даговор да уредим плащането.
    - Плащането до един месец след получаване на доставката. Това е задължително за ненадеждни търговски партньори в бизнеса, независимо дали иде реч за газ или семки за люпене.

    В момента някъв сульо се пеняви, заплюли го за "министер" се пули в телевизора че не нам си ко щяло да стане ако не отидем да им се молим.

    И също в момента някви гащници се тръшкат, че по никакъв начин не трябва да се комуникира с Газпром, защото - и те не могат за кажат защо. Защото биле некоректни - ами това всички го разбрахме. Щом са некоректни - ще си плащат, докато станат коректни. И тепърва ще има да си плащат поне следващите 10 и повече години, щом си позволиха да ритнат бакърчето и си провалят бизнеса.

    Наистина не мога да разбера къде е драмата тука?

    Или някой си има лична драма да си заработи комисиона...

  100. 100 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Неутрално

    с Газпром е с 50% по евтино от танкерният .....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #