Интелектуалци: Призоваваме управляващите недвусмислено да подкрепят Украйна

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (169)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    Следването на неутрална политика е пагубно за България. Справка,Цар Борис Трети. Заради географското и положение.

    Така че управляващите трябва ясно да се определят – или да подкрепят Украйна,или Русия.

  2. 2 Профил на Karies
    Karies
    Рейтинг: 86 Неутрално

    БРАВО!
    БРАВО! БРАВО!

    Благодаря на инициатирите те отвореното писмо.
    Нямам думи да Ви кажа колко ме зарадвахте и вдъхнате надежда.
    Благодаря на Дневник, че ме осведоми за него.

    Подписах.
    Все още има надежда за нашата държава.

    Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...
  3. 3 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    Браво и подкрепата на Украйна означава подкрепата на етническите българи там!

  4. 4 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 523 Неутрално

    – заглавие –
    "Русия сред последните в Европа по БВП на човек, България на опашката в ЕС."

    България е 33-та с $16 940, но е последна сред страните от ЕС. След нас обаче на 34 място е Русия с $14 399. Пред нас е Румъния –32, Унгария е 29, Гърция – 28

    Каквито са ти приятелите, такъв си и ти – ПРАВОСЛАВИЕ, ПАНСЛАВЯНСТВО И РУСОФИЛИЯ, ИНТЕРНАЦИОНАЛИЗЪМ, КОМУИЗЪМ, САТРАПЩИНА,, ШИНЕЛИ, ВАТЕНКИ, МИРИЗЛИВИ БОТУШИ!

    Е КАК 27 държави И приятели В ЕВРОПА НЕ МОГАТ ДА СЕ СПРАВЯТ С крепостните селяндури – БЕДНЯЦИ, КОИТО СКОРО НЯМА ДА ИМАТ КАКВО ДА ЯДАТ (те кога ли са имали, освен шайката олигарси и ку*вите на ПутКин)!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  5. 5 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До коментар [#1] от "deaf":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Да живее България в ЕС/ НАТО!Слава на Украйна!

  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Неутрално

    До коментар [#4] от "konservator.bg":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++
    РуЗЗкий Мир го чака крах в стил СССР!

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на хуz84О14722
    хуz84О14722
    Рейтинг: 645 Неутрално

    До коментар [#4] от "konservator.bg":

    Преди 80 години европейските народи не успяха да се справят, защо мислиш, че сега ще успеят?

  9. 9 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Весело

    Глас в пустиня.

    Прасето се е вкопчило като удавник за сламка в надеждата да го размгнитят.

    А Бориосос така се е снишил, че ще вземе да скъса пак някой менискус ...

    За Рашистите БСП, Израздане ИТН и МЕЧ няма какво да говорим дори.

    Само ПП-ДБ достойно отстояват евроатлантическата си позиция.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  10. 10 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Браво!
    Никой няма да пита какво е било времето, а защо са мълчали поетите му.
    Нашите поети заеха позиция.
    От друга страна правителството се мята в ужас как да целува ръка и на Тръмп и на Макрон, като в същото време подгъзува на Путин.

  11. 11 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Следването на неутрална политика е пагубно за България. Справка,Цар Борис Трети.
    —цитат от коментар 1 на deaf

    За България става пагубно след като цар Борис заема страна.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  12. 12 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    България не е спряла подкрепата си за Украйна!!! Има решение на НС - действащо!!!

  13. 13
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  14. 14 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Да ти имам интелектуалците.

    Пеевски е другарче с Костов!
  15. 15 Профил на pvs051081596
    pvs051081596
    Рейтинг: 819 Неутрално

    Как снишените и ослушващите се български политици, този негоден "елит", ще реагира на писмото на интелектуалците? Та много от "елита" са полуграмотни...

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    Крайно време е. Нека да перифразирам първия шеф на НАТО: да държим Украйна горе, путин долу, а Тръмп вън.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 909 Неутрално

    Режисьори, продуценти, актьори... някой от тях да е отишъл да се бие с Путин, или да е дарил от хонорара си за оръжие за Украйна? Но викат "дайде да дадем".
    И Зеленски оня ден ходи при Тръмп да иска да му дадат, но май видя, че не става така. Ако си силен да се справиш сам, няма да ходиш да се молиш на големия брат да те спасява. А ако не ти стигат силите и си отишъл да молиш за помощ, трябва да си склонен на компромис. Слушах го като казва "ние с тиран и диктатор като Путин компромис няма да направим - искаме да се изтегли и да плати за разрушенията". Но Тръмп хубаво му каза - ами като искате, изгонете го сами. А ако не можете и сте дошли да молите нас, ще трябва да се съгласите със сделка, която ние договорим.

  18. 18 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Нещо ме схващам смисъла на цялото това упражнение! За Радев и Киселова добре, НО Желязков МНОГОКРАТНО е изразявал позицията на България за подкрепата на Украйна! Какво точно искат тези от МП? И “интелектуалци” 😃?
    Колко от тези в списъка са такива?
    Особено Бебо и Боби …… Ако това са ни “интелектуалците”, значи имаме сериозен проблем!

  19. 19 Профил на Филип Захов СУПЕР
    Филип Захов
    Рейтинг: 1486 Неутрално

    Чудесна инициатива.

  20. 20 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    До коментар [#7] от "dejmos":

    Щото са отворени ….. за … мммм….. грантове!

  21. 21 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 794 Неутрално

    "
    Ние, долуподписаните, заставаме твърдо зад украинския народ в неговата борба за териториална цялост и суверенитет."

    Няма лошо да имаш кауза. Хемингуей също имаше кауза да се бори срещу Франко, но вместо да призовава някой друг да грабне оръжие и да се бори за комунистическото бъдеще на Испания замина и се включи в боевете. Хубаво е декларацията да бъде придружена с постъпване на желаещите да се борят с Русия в Украйна в украинската армия, а не да пишат декларации в кафенето на писателите. Спомняте ли си че през 2023 имаше ежедневни интервюта с бойци граждани на други страни постъпили в украинската армия? Защо ги няма през 2024, а останаха само декларации и празни обещания? Макрон миналата седмица лично каза, че от ноември 2024 води преговори с Украйна "безскорисно" да ги подкрепя , но да сключи едно договорче за експлоатация на находищата на редкоземни метали в Украйна, три месеца преди Тръмп. Но Тръмп е лош егойст и изнудвач, а Макрон безскористен поддръжник на Украйна. Та и господа "интелектуалците" вместо да правят помен с чужда пита да свършат нещо лично те.

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2256 Неутрално

    До коментар [#11] от "Харвард":

    До 9-ти септември 1944г. България НА ПРАКТИКА е била неутрална.

  23. 23 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 494 Неутрално

    До коментар [#11] от "Харвард":До 9-ти септември 1944г. България НА ПРАКТИКА е била неутрална.
    —цитат от коментар 22 на deaf


    Глупости.
    Във война е със САЩ и Англия.

    Пеевски е другарче с Костов!
  24. 24 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Ива Дойчинова …..
    Е тая е човек на Радев, що не отиде директно да му изрази позицията си лично?

  25. 25 Профил на Fräulein Ursula
    Fräulein Ursula
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Щом проф. Дайнов и г-жа Татяна Кристи са подписали, подкрепям!
    Жалко само, че г-н Деян Кюранов не е в този списък на видни интелектуалци :)

    Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
  26. 26 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1726 Неутрално

    Цялото семейство Халваджиян “интелектуалци? Сериозно ли?

  27. 27 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#3] от "bat_plamen":

    Батка, батка, а колко си... нетрядеционен, а? Кво ще дразниш след 10 дни?

    Ciaran
  28. 28 Профил на Ciaran Gavin
    Ciaran Gavin
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    Ама наистина ли?

    Ciaran
  29. 29 Профил на Смутензасрамен КЛУБ
    Смутензасрамен
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    https://youtu.be/ciaX4_7LKls

    BBC журналист изразява мнението си за Тръмп, относно фарсът който спретнаха на Зеленски.

    Напълно подкрепям.

  30. 30 Профил на Змеят присмехулник
    Змеят присмехулник
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Подкрепям украинският народ, подкрепям и лидери които ги е грижа за народа си, като Залужни и Арестович.

    И до там !! Време е за избори !

    ПС. И дарявам когато мога.

  31. 31 Профил на giw511238268
    giw511238268
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Интелектуалци? Поне една трета от подписалите не само не са никакви интелектуалци, ами са и тежки натегачи, които са известни с това, че винаги се снишават пред силните дни, включая в техните области. За всички, които знаем, тази поредна подписка е просто начин да си направят реклама и да бъдат възприети като някакви борци за правда, каквито не са в ежедневния си живот - най-голямото доказателство за нечии убеждения.

  32. 32 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Въпросът дори НЕ Е подкрепа за Украйна или Русия, независимост срещу зависимост, свобода срещу авторитаризъм.
    Въпросът е, че силовото прекрояване на държавни граници в Европа, отваря кутията на Пандора и е началото на края на България. Не би трябвало да има патриот, на който това да му допада - да вероятно Русия ще спечели, но вероятно България ще загуби.

  33. 33 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3029 Неутрално

    До коментар [#7] от "dejmos":

    " Отворено писмо , отворено общество ! Защо толкова отворени ?? "Скучно девушки". Нещо ново няма ли да предложите ? Например да посетите "вкупом" Суджа !?:) Нали там свободата изгря !"

    По - интересно е в Русия - ако се " отваряш" или те поръчват на чеченци, или осъмваш с изгубен бизнес и като чуждестранен агент, или пък падаш от висок етаж !
    Затова и федерацията отива в историята........

  34. 34 Профил на giw511238268
    giw511238268
    Рейтинг: 413 Неутрално

    Режисьори, продуценти, актьори... някой от тях да е отишъл да се бие с Путин, или да е дарил от хонорара си за оръжие за Украйна? Но викат "дайде да дадем".И Зеленски оня ден ходи при Тръмп да иска да му дадат, но май видя, че не става така. Ако си силен да се справиш сам, няма да ходиш да се молиш на големия брат да те спасява. А ако не ти стигат силите и си отишъл да молиш за помощ, трябва да си склонен на компромис. Слушах го като казва "ние с тиран и диктатор като Путин компромис няма да направим - искаме да се изтегли и да плати за разрушенията". Но Тръмп хубаво му каза - ами като искате, изгонете го сами. А ако не можете и сте дошли да молите нас, ще трябва да се съгласите със сделка, която ние договорим.
    —цитат от коментар 17 на Камен


    И не само това, но и поставят пиеси в Русия на Путин, правят си изложби в Русия на Путин, публикуват си книгите в Русия на Путин, демек взимат пари от Русия на Путин, които, много ясно, не препращат на Украйна. Мерзавци, с една дума.

  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Неутрално

    До коментар [#35] от "terminal velocity":

    мижитурки и деморализирани тролпростаци не се обаждат под тази статия!

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  37. 37 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2939 Неутрално

    Призовавам това да бъде изпратено и до парламентарните групи.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  38. 38 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    Първо изпратихме една купчина върли русофили в НС, сега някои констатираха че са се оляли !? Нали двамата Дебели бяха върли евроатлантици?

  39. 39 Профил на Lord PAR.K
    Lord PAR.K
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Гошето Лозанов?Дайнов?Смилов?- Не,мерси...

  40. 40 Профил на cockney
    cockney
    Рейтинг: 309 Неутрално

    Ааа, щом светлата личност, "журналистът Боби Ваклинов" подкрепя това, значи таз кауза придобива особена тежест, бля!

  41. 41 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1268 Неутрално

    Режисьори, продуценти, актьори... някой от тях да е отишъл да се бие с Путин, или да е дарил от хонорара си за оръжие за Украйна?
    —цитат от коментар 17 на Камен


    Защо, Путкин да не би да се бие на фронта за Русия? Или на него не му пука за Русия и затова не се бие? :-))

  42. 42 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3904 Весело

    До коментар [#39] от "Lord PAR.K":

    В 4-ти клас пропуснали урока за препинателните знаци!? Ей, да наваксаш:

    https://www.youtube.com/watch?v=hPB0lhnv9wk
    Препинателни знаци - Български език 4 клас

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  43. 43 Профил на pastor
    pastor
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    Ама как хубаво можете да ръсите глупости и да рекламирате желаното за реалност. То затова България е в това състояние, защото 'интелектуалците" са придобили ромския манталитет - да просперираме чрез изопачаване манипулация и откровени лъжи!
    След като се включихме след 09.09.44 на страната на СССР, защо сме от победената страна?

    pastor
  44. 44 Профил на martinesx
    martinesx
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Доста "интелектуалци'" с фамилия халваджиян в тпзи списък:)

  45. 45 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Весело

    Едни и същи.
    Лозанов, Смилов, Красен Станчев....
    Значителната част от проукраински настроените българи.

  46. 46 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2634 Неутрално

    набира скорост и в социалните мрежи и има много подкепа

    няма да останат 168 само

    Руската пропаганда не прави хората тъпи, тя ги намира!
  47. 47 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    90% от подписалите са културтрегери, режисьори, артисти, писатели и други тунеядци!

    Като толкоз искате заще не подкрепяте Украйна приватно, шпендирайте от хонорарите си, които получавате като дотация от данъкоплатците, приютете безплатно поне по един украинец!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  48. 48 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Гошето Лозанов?Дайнов?Смилов?
    - Не,мерси...
    —цитат от коментар 39 на Lord PAR.K



    Когато горните личности подкрепят някоя "кауза" тя не е в интерес на България! Факт!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  49. 49 Профил на Dimitar Manov
    Dimitar Manov
    Рейтинг: 198 Неутрално

    Под отвореното писмо се подписват, браво!
    А в списък за доброволци ще се подпишат ли? Едва ли... да умират другите балъци, да вървят чуждите синове... в името на русофобията.
    А те оттук ще аплоадират, ще стискат палци и ще потриват ръце... Не става така.
    Тия, които изкараха мечката от бърлогата, сега стоят настрана и призовават "елате всички да я вкараТе обратно. Със сила!" Да, бе, да, то така става...
    Къде бяха тия интелектуалци 2008, 2014, 2018г ?

  50. 50 Профил на US Marines
    US Marines
    Рейтинг: 897 Неутрално

    Сред подписалите има и много качествени хора, които уважавам.
    Подкрепям!

    Semper Fidelis
  51. 51 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Режисьори, продуценти, актьори... някой от тях да е отишъл да се бие с Путин, или да е дарил от хонорара си за оръжие за Украйна? Но викат "дайде да дадем".
    И Зеленски оня ден ходи при Тръмп да иска да му дадат, но май видя, че не става така. Ако си силен да се справиш сам, няма да ходиш да се молиш на големия брат да те спасява. А ако не ти стигат силите и си отишъл да молиш за помощ, трябва да си склонен на компромис. Слушах го като казва "ние с тиран и диктатор като Путин компромис няма да направим - искаме да се изтегли и да плати за разрушенията". Но Тръмп хубаво му каза - ами като искате, изгонете го сами. А ако не можете и сте дошли да молите нас, ще трябва да се съгласите със сделка, която ние договорим.
    —цитат от коментар 17 на Камен


    Респект, много честен коментар, поне 80% от българите мислят така!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  52. 52 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    До коментар [#38] от "pontius_glarus":

    Бяха на думи, ама сега времената се промениха. Сега станаха, ти си ми мил, ама аз съм си по -мил.

  53. 53 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Неутрално

    Под отвореното писмо се подписват, браво!
    А в списък за доброволци ще се подпишат ли? Едва ли... да умират другите балъци, да вървят чуждите синове... в името на русофобията.
    А те оттук ще аплоадират, ще стискат палци и ще потриват ръце... Не става така.
    Тия, които изкараха мечката от бърлогата, сега стоят настрана и призовават "елате всички да я вкараТе обратно. Със сила!" Да, бе, да, то така става...
    Къде бяха тия интелектуалци 2008, 2014, 2018г ?
    —цитат от коментар 49 на Dimitar Manov


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  54. 54 Профил на US Marines
    US Marines
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#14] от "Подкупен Цецко":

    Я дай да видим твоите!

    Semper Fidelis
  55. 55 Профил на Идеал Петроф
    Идеал Петроф
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    Следването на неутрална политика е пагубно за България. Справка,Цар Борис Трети. Заради географското и положение.Така че управляващите трябва ясно да се определят – или да подкрепят Украйна,или Русия.
    —цитат от коментар 1 на deaf


    Само да те питам - наивно и невинно ;
    Защо след като сме заели неутрална позиция през ВСВ, обявихме война на някои държави?
    Защо след като сме заели неутрална позиция през ВСВ, така зверски ни бомардираха САЩ и УК?
    Защо след като сме заели неутрална позиция през ВСВ, Чърчил ни подари на Сталин?
    Защо след като сме заели неутрална позиция през ВСВ, бяхме принудени да плащаме репаарации , до миналата година?

    ....................................................
    По скромно с наглите лъжи........

  56. 56 Профил на US Marines
    US Marines
    Рейтинг: 897 Неутрално

    На каква база Севда Шишманова е режисьоР, а Койна Русева - актрисА? Как се определя коя професия да е в мъжки или женски род?

    Semper Fidelis
  57. 57 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2939 Весело

    В някои държави е опасно да стоиш край прозореца:
    t.me/bazabazon/35425

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  58. 58 Профил на evpetra СУПЕР
    evpetra
    Рейтинг: 1864 Неутрално

    Много жалки сте вие, които коментирате качествата на хората, подписали декларацията. Дори без да съм чела имената им, бих подкрепила това, което съдържа писмото. Това е важното и някой трябва да го каже, така че моето уважение към инициативата на тези хора!

  59. 59 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 540 Неутрално

    Тези "Ентелектуалци" са толкова интелектуалци, колкото "народна" е Народна република Конго. 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr. P.S. Търся си работа като "четирихилядник". Тъй и тъй ги възпалявам за удоволствие, поне някой лев да пада... За контакти: фактолог@протонмаил.цом 🤡 😂😂😂
  60. 60 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Моралната подкрепа няма никаква стойност.
    Затова и всички се надпреварват да я дават.
    Чак ми става противно да ги слушам.

  61. 61 Профил на дедо Андро СУПЕР
    дедо Андро
    Рейтинг: 604 Неутрално

    169. Дедо Андро, пенсионер.

  62. 62 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3233 Весело

    До коментар [#7] от "dejmos":

    Девушке , ако ти е скучно , обади се...

  63. 63 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3233 Весело

    До коментар [#53] от "Полковник Паликъщов":
    Пальковник, с това примире в Украйна беля си хванахме, рубли нету, чува се и за съкращения в рота "Руски ибрикчии" ...

  64. 64 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 1244 Неутрално

    Щуцерът, както винаги, гениален...в тъпотата си!

    Интелектуалци: Призоваваме управляващите недвусмислено да подкрепят Украйна
    —цитат от коментар 0 на Заглавието


    90% от подписалите са културтрегери, режисьори, артисти, писатели и други тунеядци!..
    —цитат от коментар 47 на Полковник Паликъщов


  65. 65 Профил на Karies
    Karies
    Рейтинг: 86 Неутрално

    В някои държави е опасно да стоиш край прозореца:t.me/bazabazon/35425
    —цитат от коментар 57 на Николай Колев


    Няма нищо по-ресно от това да паднеш от отворен прозорец, докато се занимаваш с домашните си задължения.
    Особено в присъствието на ГРУ.
    Но пък нали хора като "Подкупен Цецко" са високо интелектуални, та нас няма защо да ни притесняват подобни неща.

    пп. "Претенций към Преференцийте" приятно ме изнанада.
    Иначе - първоначаният ми възторг доста спадна поради активно сготвената миризма от амбразурата.
    Галинките не предизвикват изненада.

    Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...
  66. 66 Профил на стига толкова
    стига толкова
    Рейтинг: 114 Весело

    Ох, силно се надявам, че това не са всички интелектуалци в България.....

    Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
  67. 67 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2939 Неутрално

    Само инициаторите са 168. Подписката е отворена. За два часа са я подписали над 2000 души.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  68. 68 Профил на Красимир Андонов
    Красимир Андонов
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Халваджиян и Зуека са тук, а Рачков и Геро не!

    Лудостта е привилегия. Глупостта е бреме.
  69. 69
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  70. 70 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1473 Неутрално

    В смисъл да прочетат една декларация ли от парламента :)


  71. 71 Профил на Змеят присмехулник
    Змеят присмехулник
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#32] от "ruse_island":

    Когато отделиха Косово от Югославия протестирахте ли?

  72. 72 Профил на rebelions
    rebelions
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Само инициаторите са 168. Подписката е отворена. За два часа са я подписали над 2000 души.
    —цитат от коментар 67 на Николай Колев

    Аууу, 2000 истински ГЕРОИ, баси якото!

    😂

  73. 73 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2429 Неутрално

    То пък едни интелектуалци !
    При бай Тошо какви интелектуалци имаше. Мислите им бяха в пълен синхрон с генералната линия.
    А тези хленчат като ощипани моми. Няма дързост, няма красота.

    Judjuk
  74. 74 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Нещо ме схващам смисъла на цялото това упражнение! За Радев и Киселова добре, НО Желязков МНОГОКРАТНО е изразявал позицията на България за подкрепата на Украйна! Какво точно искат тези от МП? И “интелектуалци” 😃?Колко от тези в списъка са такива? Особено Бебо и Боби …… Ако това са ни “интелектуалците”, значи имаме сериозен проблем!
    —цитат от коментар 18 на galina georgieva


    Желязков е единственият, който посети Украйна, заведе делегация и говори пред украинската Рада.

    А киро умното

    scontent.fsof9-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/481082207_1035470041737091_7004742146910936853_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296_tt6&_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=833d8c&_nc_ohc=l5AYAb0YUaAQ7kNvgEEtshn&_nc_oc=AdjK-xMQfBd9z-1cdu_aLJ7wggPY1h_tv9QF58zUYmbe3NTReKg999u-Z9yA59aWKYK72TkFzQvAvCl2GZp0EIXX&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fsof9-1.fna&_nc_gid=AqaZkCliFqmMtTHYik_SnDT&oh=00_AYBloJWwWWGdQAGJaUwU1FR3y4rmEpcAqkwT7EK-WRqN-A&oe=67CE231B

  75. 75 Профил на ksj251257374
    ksj251257374
    Рейтинг: 1949 Весело

    Интелектуалци: Призоваваме управляващите недвусмислено да подкрепят Украйна
    —цитат от коментар 0 на заглавие


    Стигнах до едно лице от женски пол, което е представено, като "граждански активист"!
    И такава професия ли има вече?

  76. 76 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    Само инициаторите са 168. Подписката е отворена. За два часа са я подписали над 2000 души.
    —цитат от коментар 67 на Николай Колев


    Магат да я подпишат всякакви, за да се набедят за интелектуалци. Подписвай.....

    Еретик
  77. 77 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Неутрално

    Халваджиян и Зуека са тук, а Рачков и Геро не!
    —цитат от коментар 68 на Красимир Андонов


    И?

    Еретик
  78. 78 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#66] от "стига толкова":

    а ве памперс сенилена

    "осигурени на възраст 165 години (бел.ред. - това веднага бе обяснено от програмисти с особеност на използваният от администрацията софтуер)"?!?!?! къф е тоя софт?!?!?!?
    —цитат от коментар 96 на стига толкова


    КОБОЛ му са вика и подобни архаики

    кат немаш datetime тайп и null кво мислиш се случва?

    тва са грешки при въвеждането и неизвестни дати... обилно поляти с лъжите на тръмп

    дори и дневник шибат един уникс таймстамп

    https://id.capital.bg/avatars/z60_672751.jpg?t=1741184185

    туй 1741184185 коа дата мислиш е? па ко е нула/нема данни коа?

    яж бахур...
  79. 79 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 36 Неутрално

    Да подкрепяш губещата страна в една война е меко казано рисковано.

    Нека си припомним какво следва СЛЕД приключването на която и да е война.

    Цялата отговорност пада върху ВСИЧКИ , които са участвали пряко или косвено, също и тези, които са изразявали подкрепа.

    Или може би подкрепящите се надяват Украйна да победи Русия? :))))

  80. 80 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    До коментар [#8] от "хуz84О14722":

    Това че росианците все били печелили и побеждавали и никого не нападали е перверзна пропаганда

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  81. 81 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Чуждите Подкрепяте !

    Българите НЕ !

    Продажници !

  82. 82 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#74] от "Галя Станчева":

    боклуци-ГЕРБ

    яж бахур...
  83. 83 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 402 Любопитно

    До коментар [#46] от "doctor.no":

    Викаш, опашки да се подписва… хиляди маси – народ!
    Мен ме интересува нещо дребно.
    Знаели ли са интелектуалците, че получават пари, събрани от пенсионери на възраст 260 години и повече?
    Знаели ли са, че техните средства и тези, използвани за финансиране на тероризъм и насилствено налагане на "инклузивност", идват от една и съща каса? Одобряват ли това?
    Знаели ли са, че техните пари и средствата, използвани за убийства на журналисти, свещеници и разстрели в тила, се финансират от едно и също място? Съмнявам се, че не са знаели още повече, но въпросът е – одобряват ли го?
    Знаели ли са, че техните пари и средствата за събаряне на паметници, както и за създаване на езикова полиция, идват от един и същи източник?

  84. 84 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    До коментар [#79] от "SN DV":

    без да навлизаме във философии, след като гледаме какво правят три години, какво те кара да си мислиш, че Русия може да победи Украйна? Предателството на далавераджията Тръмп?

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  85. 85 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 716 Неутрално

    "Управляващите" не са интелектуалци, те са измет и боклука на обществото.

  86. 86 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    До коментар [#75] от "ksj251257374":

    то в известен смисъл и музикант или художник не е баш професия, а призвание :)
    Понякога е само професия без призвание.
    Но, да не ти пречим да търсиш теле под вола

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  87. 87 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Всичкото жълтопаветник е изпратено на Барикадата...

    Всъщност всички тия денонощно висят по телевизии, дуднат по радиа и дращят по вестниците - те изпълват 99.99% от инфо-пространството в 99.99% от СМИ, вкл. БНТ и БНР...

    Иначе не са много - както съм казвал 1,000, максимум 2,000, са лицата с платената съвест, които са втръснали на мало и голямо...

    Най-интересното е, че никой от тях никога не се е изказвал при унищожаването на Югославия, Ирак, Афганистан, Либия, Сирия, Сомалия, Етиопия, Судан - даже напротив - с блеснал жълтопаветен поглед и с обилна жълтопаветна пяна на уста прославяха това унищожение...

    А че са пренебрежителна бройка е видно и от последното допитване за доверието на Суверена към тях!

    Асен Василев - неодобрение 81.9%
    Атанас Атанасов - неодобрение 72.9%
    Кирил Петков - неодобрение 83.4%
    Христо Иванов - неодобрение 76.6%

    h ttps://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/blizo-60-bulgarite-ne-haresvat-kabineta-zhelyazkov

  88. 88 Профил на Average Person
    Average Person
    Рейтинг: 2733 Неутрално

    До коментар [#87] от "Аскет":

    Каскет, и ти имаш 89 % неодобрение

    ☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.
  89. 89 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    БРАВО!БРАВО! БРАВО!Благодаря на инициатирите те отвореното писмо.Нямам думи да Ви кажа колко ме зарадвахте и вдъхнате надежда.Благодаря на Дневник, че ме осведоми за него.Подписах.Все още има надежда за нашата държава.
    —цитат от коментар 2 на Karies


    Няма да ги Подкрепя !

    След като не искат да Подкрепят Българите !

    Продажна Пасмина !

  90. 90 Профил на Илиян С
    Илиян С
    Рейтинг: 2724 Неутрално

    Тук и Етикета "Интелектуалец" !

    Се Купува !

  91. 91 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3233 Любопитно

    До коментар [#49] от "Dimitar Manov":

    Теорията на относителността в тиквите на немислещите:

    --Едно време , САЩ бяха нападнали Виетнам и викахме под строй: "Вън американските агресори от Виетнам ". И Америка напусна Виетнам.

    --Наскоро Русия нападна Украйна и днес врещим, съвсем свободно : "Искаме мир" .
    И Русия заграбва половината от Украйна.

  92. 92 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 417 Неутрално

    До коментар [#87] от "Аскет":

    Поначало наште са безотказни и пословични с пълзенето...

    Докато на т.нар. Запад има проблясъци.

    Примерно - Стармър е бил ПРОТИВ унищижаването на Ирак и го е казвал на ВИСОК глас.

    Starmer authored legal opinions and marched in protest against the Iraq War following the 2003 invasion of Iraq, stating in 2015 that he believed that the war was "not lawful under international law because there was no UN resolution expressly authorising it".[29][6]

    h ttps://en.wikipedia.org/wiki/Keir_Starmer

  93. 93 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3233 Любопитно

    До коментар [#81] от "Илиян С":

    В Русия живееха повече българи отколкото в Украйна, но националност българин в Таврия, Крим и южна Русия няма; на "освободените" българите в Русия , вече са забранени и малкото факултативни часове по български език. Говоренето на български език на улицата е забранено.


  94. 94 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#1] от "deaf":

    Големи глупости,големи!Каква неутрална политика на Борис 3,като се били част от Тристранния Пакт??България обявява война и на САЩ,че и на Германия накрая

  95. 95 Профил на ksj251257374
    ksj251257374
    Рейтинг: 1949 Весело

    До коментар [#86] от "Average Person":


    До коментар [#75] от "ksj251257374":то в известен смисъл и музикант или художник не е баш професия, а призвание :)Понякога е само професия без призвание.Но, да не ти пречим да търсиш теле под вола
    —цитат от коментар 86 на Average Person


    А ми, ако има някой, който да ти плаща или да те издържа във финансов, хранителен, жилищен и всякакъв такъв план, то може да си лепиш плочки в банята или да нареждаш павета по улиците не за пари, а за "Бог да прости", то тогава и тези дейности ще са "призвание", а не професии. Само проблема е да се намери, кой да плаща за тези "призвания"!

  96. 96 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 897 Неутрално

    До коментар [#71] от "Змеят присмехулник":

    Зажалил сте за Югославия?...
    А да Ви навести духа на Владо Черноземски...

  97. 97 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1809 Неутрално

    Изглежда не са разбрали, че Кийв води 12-годишна война с Източна Украйна. Преди да пишат подобни декларации досущ като онези от комунистическо време, да питат източните украинци желаят ли да са заедно в една държава с Кийв.

  98. 98 Профил на Лъскав Парапет
    Лъскав Парапет
    Рейтинг: 179 Неутрално

    Каквито “интелектуалците” така и “държавата” им! Добре че тия не живеят в реалният свят на България

  99. 99 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    На 09.09.1944-та ,България е била във война и с Германия,и със САЩ.

  100. 100 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#23] от "Подкупен Цецко":

    И с Германия.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #