За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Делян Ковачев
Рейтинг: 727 НеутралноТова е най-мизерното "участъче"...
Дано да го свършат колкото се може по рано...
Стак
Рейтинг: 127 НеутралноАй стига бе! За 2.14 км 37.251 млн.! Егати, от какво ще я строят? По 18 млн. на километър! А вярно, има много имоти за отчуждаване. Е, познайте какви цени ще се искат на метър (то може и на милиметър да се оценява)? Друго обяснение за астрономическата сума само за два километра не виждам.
ugi
Рейтинг: 775 НеутралноАко свършат бързо работата направо ще се отпуши тая част на София. Ама трябва да направят и нещо за кръстовището с Цар Борис трети, че там става ад
Димитров
Рейтинг: 1162 Любопитно10М евро на км? яко... (?!?!)
romanpoman
Рейтинг: 8 НеутралноВ цената в включена и земите, който ще бъдат отчуждени и там се налача да се изградът 2 или 3 детелини !
Софиянец
Рейтинг: 803 НеутралноВ цената НЕ Е включено отчуждаването. Това не е работа на фирмата, че да го калкулира в стойността на офертата си. Цената е съвсем нормална, защото все пак говорим за околовръстно с 3 ленти в посока + две локални платна с по 2 ленти, + естакада в района на строящата се Икеа, + мочурлив терен + 2 детелини + довършване на младоската част...
mashke
Рейтинг: 664 ВеселоСимеон Пешов ,тази стара партийна лисица, зане кога и как да подбива цените и пак да е на далавера! аферим!!)))))))))))))))))))))))
michael22
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#6] от "Софиянец":
Този път - да, добре че не годадоха на турци, пак щяха да ни закопаят с някой азиатски номер
Александър
Рейтинг: 720 НеутралноДо коментар [#6] от "Софиянец":
АЗНапълно съм съгласен...Дори цената ми се вижда ниска, лично на мен...Дано се справят за обещаните пари. А какъв е срока на изпълнение?
cinik
Рейтинг: 2772 Неутрално"С изключение на австрийската "Алпине" всички други чужди участници бяха дисквалифицирани."
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“>>> Сигурно местните тарикати пак са вкарали в тръжните условия изискване, всички акционери на участника (на Хохтиф те са 150 хиляди :- ) ) да представят свидетелство за съдимост с апостил от посолството, инженерният състав да е с диплома за Магистър (от техническите университети в Мюнхен, Делфт или Милано завалиите излизат прости "инженери", затова се дисквалифицират в полза на магистрите на ПЖИ-то и Минно-геоложкия) и пр. Поне за тея две знам със сигурност, че се събираха колективен рушвет да ги прокарат. Но едва ли са само те
kalin_m
Рейтинг: 506 НеутралноНиска, висока - това е положението. След като има търг и дори чужди фирми участници, дискусията по цената е безмислена. Дано се справят бързо. Време е за търг и за отсечката от ЖК Младост до детелината на изхода за Пловдив, за да се усети ефекта от цялата работа по т.нар. Южна дъга.
****
Този коментар беше изтрит в 11:12 на 18/09/2010 от неговия автор.
Гогич
Рейтинг: 941 ВеселоЦената е без обезщетенията за отчуждавания.
Гогич
Рейтинг: 941 ВеселоИ друго - това са пари по ОП "РР", браво на Плевнелиев за пореден път. Не вярвам да се издънил, както го прави редовно един друг министър - Цветков.
badboy
Рейтинг: 118 НеутралноЗа едни оплаквачи тук цената ще е подозрително ниска,за други подозрително висока.Угодия няма,когато инфраструктурата се ползва за политика.
В едно съм сигурен,че всички,които сега пътуват в тази посока се надяват тази част от околовръстното да се изпълни възможно най бързо и да започне следващата отсечка...
badboy
Рейтинг: 118 НеутралноЧичкото от Долно или Горно Уйно с магарешката каручка ще се възмути."Кък тъй милиони за 2,5 км шъ даваа държавътъ .Моите дяца ляб ни мога им ги купаа. Тез милиони кат помощи а ги дадъ кък кае БСП-то"
Ама когато големия му син доиде в Софията като "строител" и намерил квартира в Люлин, а пък обекта му е в Младост с новокупения таралясник за два часа не може да стигне до обекта,чичото пак ще плаче,че на софиенецът/синът му/ сичките пари за беньзиня отивали...
mi6osp
Рейтинг: 727 ЛюбопитноДо № 10: Има една компания, с която един премиер директно договаря намаления на цената на обектите. После се оказва, че цената си е същата, но залата, пардон, обектът е намалял.
Когато някой е глупав,то е за дълго!За тази компания се осигурява винаги работа и винаги добре платена работа.
Та не се чудете, че тази компания строи с по петнайстина милиона лева на км, без ддс.
Впрочем, ако тази дъга я бяха вкарали в тунел, дали нямаше да излезе по-евтино? Нали закупихме специална машиназа тунели?
Абе то една велоалея в София- две линии блажна боя на тротоара, един кмет я построи на цената на нов път... Има опит в строежите на пътища човека . И му се услади.
vlad76
Рейтинг: 830 НеутралноНе е посочен срок на изпълнение,но това е добра новина !!
merkel
Рейтинг: 506 НеутралноЕТО ТОВА Е ВАЖНОТО:
За разлика от предишния път, когато строителството на околовръстното шосе беше с пари от бюджета, сега то ще се строи с европейски средства. Разиграването на търга стана възможно благодарение на спестените средства от първите 14 разиграни отсечки по оперативна програма "Регионално развитие", чието строителство вече започна.
Когато имаш чесно състезание и напревара каквито прави Плевнелиев фирмите се състезават една с друга а не се договарят! И се получават ниските оферти.
По ОП Транспорт Плевнелиев ако и за Марица и СТрума успее с ниските оферти ще съхрани досаттъчно финансов ресурс за нова магистрала- София-Калотина примерно. Или да стартират Хемус и т.н.