За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Phaeton.
Рейтинг: 1366 ЛюбопитноТоя надпис на снимката-Холдинг Роудс-Холдинг Пътища ли означава?
Брадвата
Рейтинг: 707 НеутралноТова може да се разчете по следния начин:Поради изключително слаб мениджмънт и в двете дружества Васил Божков лично поема прякото им управление!
treasurerPhaeton.
Рейтинг: 1366 НеутралноМи кат им гледам надписа на билборда се сещам къв им е мениджмънта!
charlyb
Рейтинг: 1087 НеутралноДо коментар [#2] от "Брадвата":
Протестите ще стимулират управляващите да започнат реформи – протестират нереформираните, онези които смучат от държавата!Това може да се разчете по следния начин: "Ипон" пое управлението на държавата, "Нове холдинг" ще управлява пътната инфраструктура.
mranderson
Рейтинг: 116 НеутралноВ БГ май вече няма кой една табелка на английски грамотно да напише........
Брадвата
Рейтинг: 707 НеутралноДо коментар [#4] от "charlyb" много сериозно още от времето на тройната коалиция се намесват Геотехмин, Пътстрой 92 на Цоло Вутов и СК 13.Тук въпроса беше кога Божков ще има време да се огледа и да се освободи от тези ръководни служители, които не стават за нищо.Важно за България е в тази фирма всичко да е ОК защото строи близо 50 км от магистрала Тракия!
treasurerНе, пътната инфраструктура в България се доминира предимно от Трейс и Главболгарстрой.Напоследъ
Само Левски
Рейтинг: 660 НеутралноВ началото на декември от "Холдинг Пътища" съобщиха, че ще поддържат близо една четвърт от пътищата в страната. "Видапътстрой" и "Пътинженеринг-М", които са част от холдинга, имат 4-годишни договори за текущ ремонт и зимна поддръжка на пътища в областите Монтана, Видин и Враца.
АЗ СЕ ЧУДЯ, ЗАЩО пътищата в Монтана, Видин и Враца са в ужасно състояние.ВЕЧЕ МИ Е ЯСНО.
Цезар
Рейтинг: 815 НеутралноЧерепа трябва да е във панделата и всичките милиони да се конфискуват във полза на държавата за по големи пенсии и за здравеопазване . До 100 олигарси боклуци са , има ги по списък във Нета.
mdaa
Рейтинг: 815 НеутралноИ това при условие, че са абонирани за държавните поръчки. И че ремонтите ги правят с такова качество, че да са гарантирани всяка година. Е тия и в Сахара да ги пратиш, пясък няма да остане!
Влачат даже и с г*за си.
alexsilver
Рейтинг: 604 НеутралноИ как точно "Нове холдинг" поема управлението на двете инфраструктурни дружества? Нещо не разбрах. Това, че Васил Божков е мажоритарен собственик на "Нове холдинг" с нищо не променя нещата. Тия работи не стават с решение на директорите на дружествата, а с решение на Общото събрание на акционерите. И ако Мирослав Илиев не е в Съвета на директорите, няма как да стане тази смяна. Коментирам само това, което е написано тук. Работа на журналистите е да дават пълна и достоверна информация. Ако знаят за какво става въпрос.
А иначе казусът е ясен, след още някоя и друга врътка и Дядо Господ няма да може да каже кой, как и за какво е отговарял и как се е стигнало до дадено положение.
Elena Dimitrova
Рейтинг: 723 Неутралнодойдохме си на думата
))
4itatel_dan_
Рейтинг: 761 Неутрално" ... както и за концесиониране на магистрали и мостове" - ??????? - нещо се мъти тук, ама какво ще видим след време.
vlak
Рейтинг: 8 ВеселоКакъв мениджъмнт....
Това са едни лапачници дето им се снасят милиони на готово...
а по време на ремонти слагат надписи от сорта на
IZLIZANE!! - не знам помните ли го!
та защо не и ХОЛДИНГ РОУДС!
Phaeton.
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#13] от "vlak":
джусове-само тук!"
Най-убийствения надпис,който съм виждал,е:"Фрешове,айсове,
perito
Рейтинг: НеутралноЗа Коефициента Ликвидност е много по важна ните), в които процента амортизации от общите разходи е много голям.
тенденцията във времето, отколкото стойността.
Интересно е, че много компании могат да претърпят загуби без да страдат от недостиг на пари,в момента.Компании(транспорт
Паричният поток се получава като добавим амортизациите към печалбата,а никакви разходи не са платени по това перо.
Рашистката федерация е империя на злото
Рейтинг: 870 НеутралноМафията строи пътища, жп инфраструктура, мостове, молове, жилища, чисти градовете,...В тези сектори се перат и много пари. Смученето на обществени пари дава сила на мафията. Ако това се прекъсне България ще започне бързо да просперира. Много трупове може да паднат, ако някой се опита да ги отстрани. Мафията не се занимава с производство защото печалбите са малки. България е рай за мафиотските пари с ниските данъци, калпавото законодателство и корумпирания съд. Мръсните пари носят престъпност. Мръсните пари разрушават държавата като тумор. Тука и дохода от хазарт не се облага с данък. Нема такава държава в ЕС !
Moisey
Рейтинг: 116 РазстроеноЩом Черепа ще ни прави пътищата и ще ни оправя държавата , единствения изход е Терминал №2 на Летище София !Абе ОЛАФ няма ли бе , абе ДЕА няма ли бе , абе ФБР няма ли да ги озапти тия мафиоти бе !!!!