"Мобилтел" ще има нов главен технически директор

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Oven
    Oven
    Рейтинг: 988 Неутрално

    То всички залагаха кога ще си тръгне техническия им директор след този грандиозен провал.
    Все пак го направиха изтънчено, без скандали - ПР коректно

    "Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"
  2. 2 Профил на teo_stoyanova
    teo_stoyanova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На мен ми се струва, че го повишават
    А за смяната на софтуера им стана ясно, че вината не е в Мтел, а в подизпълнителя, който я внедрява.

  3. 3 Профил на Oven
    Oven
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Софтуер се внедрява когато са минали всички тестове успешно, а не когато някой си мисли, че тестовете трябва да минат успешно.

    "Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"
  4. 4 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 815 Неутрално

    За жалост под "техника" в телекомуникациите ни напоследък се разбира само усъвършенстване на начините за скубене на пари от нещастните клиенти.

  5. 5 Профил на martinstoimenov
    martinstoimenov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не е точно така. Хората се повлияха от мненията на конкурентите на Мтел, а не се осведомиха лично за какво подновяване става въпрос. Включително Капитал имаше доста обширна статия за подновяването на софтуера на Мтел. И става въпрос за следното: платформата следи какви услуги вие потребявате най-интензивно, предава информацията на оператора, а той съответно предлага на вас по-добри условия - абонаментни планове и т.н. На това му се казва маркетинг изследване и цели да задоволи нуждите на потребителите. Аз ще изчакам да видя как точно ще работи този софтуер и дали ще може действително да отговори на моите нужди.

  6. 6 Профил на reminder
    reminder
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Според мен не е толкова важно дали го уволняват или не, дали ще е Кухар или някой друг за нас не е от голямо значение, защото така или иначе ние тези хора не ги познаваме. За нас е важно кога ще заработи на макс новата билинг система. По мое мнение подизпълнителят е този, който не си върши работата както трябва и е отговорен за забавянето на системата... Аз съм любопитен как точно ще работи и какво ново ще ни предложи когато заработи както трябва и смятам да остана абонат, за да се възползвам от новостите и иновациите които евентуално ще има...

  7. 7 Профил на bochko
    bochko
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Човешки грешки бол, на всеки се случва да сгреши в преценка или решение, както и на всяка компания да направи погрешна стъпка... Глобул и Виваком също правят гафове, разликата е, че Глобул ги прикриват умело, а Виваком напоследък най-много се изложиха с нелоялните и незаконни дистанционни практики... Аз съм склонен да им простя забавянето при смяната, защото като дългогодишен техен абонат винаги са били коректни към мен и всеки заслужава втори шанс... аз ще дам втори шанс на новата платформа и след време ще се разбере дали съм взел правилното решение или не





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #