За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Oven
Рейтинг: 988 НеутралноТо всички залагаха кога ще си тръгне техническия им директор след този грандиозен провал.
"Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"Все пак го направиха изтънчено, без скандали - ПР коректно
teo_stoyanova
Рейтинг: 8 НеутралноНа мен ми се струва, че го повишават
А за смяната на софтуера им стана ясно, че вината не е в Мтел, а в подизпълнителя, който я внедрява.
Oven
Рейтинг: 988 НеутралноСофтуер се внедрява когато са минали всички тестове успешно, а не когато някой си мисли, че тестовете трябва да минат успешно.
"Българската работа е работа не обмислена, или зле обмислена, лошо ръководена, или оставена без ръководство и като правило завършва със скандал"ppopov_67
Рейтинг: 815 НеутралноЗа жалост под "техника" в телекомуникациите ни напоследък се разбира само усъвършенстване на начините за скубене на пари от нещастните клиенти.
martinstoimenov
Рейтинг: 8 НеутралноНе е точно така. Хората се повлияха от мненията на конкурентите на Мтел, а не се осведомиха лично за какво подновяване става въпрос. Включително Капитал имаше доста обширна статия за подновяването на софтуера на Мтел. И става въпрос за следното: платформата следи какви услуги вие потребявате най-интензивно, предава информацията на оператора, а той съответно предлага на вас по-добри условия - абонаментни планове и т.н. На това му се казва маркетинг изследване и цели да задоволи нуждите на потребителите. Аз ще изчакам да видя как точно ще работи този софтуер и дали ще може действително да отговори на моите нужди.
reminder
Рейтинг: 438 НеутралноСпоред мен не е толкова важно дали го уволняват или не, дали ще е Кухар или някой друг за нас не е от голямо значение, защото така или иначе ние тези хора не ги познаваме. За нас е важно кога ще заработи на макс новата билинг система. По мое мнение подизпълнителят е този, който не си върши работата както трябва и е отговорен за забавянето на системата... Аз съм любопитен как точно ще работи и какво ново ще ни предложи когато заработи както трябва и смятам да остана абонат, за да се възползвам от новостите и иновациите които евентуално ще има...
bochko
Рейтинг: 225 НеутралноЧовешки грешки бол, на всеки се случва да сгреши в преценка или решение, както и на всяка компания да направи погрешна стъпка... Глобул и Виваком също правят гафове, разликата е, че Глобул ги прикриват умело, а Виваком напоследък най-много се изложиха с нелоялните и незаконни дистанционни практики... Аз съм склонен да им простя забавянето при смяната, защото като дългогодишен техен абонат винаги са били коректни към мен и всеки заслужава втори шанс... аз ще дам втори шанс на новата платформа и след време ще се разбере дали съм взел правилното решение или не