За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КУМЧО ВЪЛЧО
Рейтинг: 775 НеутралноНова опашата лъжа сътворена от българския "елит".
"Казвам ви, че ако тия млъкнат, камъните ще завикат".Ще има "само" съкращаване на работни места!
И така до "съкращаване с 30% на разходите за заплати в БДЖ и НКЖИ като условие за получаването на 600 млн. лв. заем от Световната банка".
Ей. Стадото. Вижда ли се вече дръвника? Или ще се усетите в долната мъртва точка на гилотината.
mi6osp
Рейтинг: 727 НеутралноМдааа, влезте в положението на дянков- има да плаща ипотека , а с тази заплатка е за никъде.
Когато някой е глупав,то е за дълго!Ролята на дянков- пълно забатачване на икономиката и заеми от СБ до дупка.
В случая философията на заема- БДЖ винаги е била губеща, и след реформата ще е такава. Социална функция- няма как.
Така, ние ,българите , хем има да си плащаме, а и децата и внуците ни също, хем бързо-бързо ще направим еничерчето поредния забогатял бързо и честно от българския преход.
Така ще е , докато нямаме поне един осъден за нанесени вреди на държавата ни политик и държавник . Поне един- за предупреждение и да повлече крак.
От толкова много рушители- нито един отговорен за стореното.
Срам. Но и :така ни се пада.
doco
Рейтинг: 8 ГневноСпасихме задниците и на администрацията, и на Бунев, и на БДЖ - товарни превози!!!
АГОНИЯТА ПРОДЪЛЖАВА още 13 години!!!
Поръчвайте ковчега.
bloger
Рейтинг: 229 НеутралноБлогът за железници - мнения на клиенти, анализи, коментари protest-shte-otidete.702582
http://rail.blog.bg/drugi/2011/03/09/a-vie-na-koi-