Концесионерът на "Летище София" обяви, че развива директни полети на далечни разстояния

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (66)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 25 Гневно

    Пак корупция - концесионерът само суче, без да влага нищо под благия поглед на държавните чиновници.

    Какви полети на дълги разстояния от бедна и западаща държава по време на глобална пандемия?

  2. 2 Профил на Крадливото ромче
    Крадливото ромче
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С коя авиокомпания?

    Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴
  3. 3 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 2969 Неутрално

    Да рзвива каквото си ще, но престъпното опрощаване на концесионната такса от гербиджа за години напред трябва да се преустанови !

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    Ще го призная концесионера,ако даде пари за построяването на писта за американските изтребители Ф-16,че нещо се ослушват комунягите...

    Как ще развива далечни полети,когато това изобщо не зависи от летището?

  5. 5 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Само като прочетеш тази глупост става ясно колко е адекватен този концесионер. И кой ще си направи труда да дойде до София като хъб, че после да лети по далечни дестинации. Като ей го къде е Истанбул, с пъти повече дневни полети и достъпност. Само да не ми казват, че за такива дестинации ще разчитат на местното население.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  6. 6 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Като как летище ще осъществява полети? Все ми се струва, че това е дейност за авиокомпании, а летището би могло да има или няма база за големи самолети и пътникопоток - нашето няма ни едно от двете.

  7. 7 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1180 Гневно

    От летище София презокеански полети с тая писта, терминал и това обслужване!?Шегувате се нали!?

  8. 8 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    От летище София презокеански полети с тая писта, терминал и това обслужване!?Шегувате се нали!?
    —цитат от коментар 7 на Plamenss


    Хората са били сериозни. Макар, че сигурно нямат обяснение даже как ще се осигури базисна техническа поддръжка на самолетите използвани за дълги полети на летище София.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  9. 9 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    екзотичните дестинации като Сейшелите и Малдивите са ни най важни....... жизнено .....

  10. 10 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#5] от "rumen_s":

    Банкянски бек под чието властване се даде на концесия летище София се интересуваше само да гепи концесионната такса докато се изживяваше като самодържец а не от качествата на концесионера.

  11. 11 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 705 Неутрално

    До коментар [#5] от "rumen_s":

    Ако цената е добра:

    1. Всички, намиращи се на по-малко от 5 часа с кола в Западна/Северна/Южна посока от София.
    2. Всички, имащи удобен свързващ полет в лицето на Райън/Уиз (нелетящи до Истанбул).

  12. 12 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    дива радост ме обзе как от с. Царева ливада директно до Сейшелите и Малдивите ши отлетя с намалени летищни такси .........

  13. 13 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Само като прочетеш тази глупост става ясно колко е адекватен този концесионер. И кой ще си направи труда да дойде до София като хъб, че после да лети по далечни дестинации. Като ей го къде е Истанбул, с пъти повече дневни полети и достъпност. Само да не ми казват, че за такива дестинации ще разчитат на местното население.
    —цитат от коментар 5 на rumen_s


    В случая човекът е казал".....да се превърне София в място, от което с ЕДНО ПРЕКАЧВАНЕ да са достъпни всички големи летищни хъбове."
    Тоест никой не ти говори за това летище София да се превърне в хъб, а от него да се лети до хъб, от който да се стига до друг хъб. И без да съм много навътре в темата, мога да кажа, че това което обещава само звучи помпозно, но в общи линии е нещо осъществено и в момента. Със съществуващите директни полети до Лондон, Инстанбул, Амстердам......точно това се случва. А иначе, Търкиш с кеф биха превърнали летище София в захранващо техните полети от Истанбул. Дали това е добре за нашето летище и авиокомпании е друг въпрос.

  14. 14 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    екзотичните дестинации като Сейшелите и Малдивите са ни най важни....... жизнено .....
    —цитат от коментар 9 на MPetr


    Всъщност никак не е лошо там. Вместо до нашето море или Гърция, от София директно ще хвъркаме към Сейшелите или Малдивите. Аз съм за :)

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  15. 15 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    [quote#13:"filofob"][/quote]

    Не можем да четем с разбиране?

    "Концесионерът на летището в София работи по развиването на директни полети от града, сред които и презокеански, както и такива до наричаните екзотични дестинации като Сейшелите и Малдивите. За тези по-далечни полети с авиокомпаниите, с които се преговаря, се предлага 99% намаление на летищните такси."

    "Посочил още, че друга цел е да се превърне София в място, от което с едно прекачване да са достъпни всички големи летищни хъбове."

    Тази, втората глупост даже не искам да я коментирам. Защото и в момента всички големи летищни хъбове в Европа + Истанбул са достъпни с ДИРЕКТНИ полети без прекачване в момента - Лондон, Париж, Рим, Мадрид, Барселона и т.н.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  16. 16 Профил на barona3
    barona3
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Явно в републиката ни някои неща са ни прекалено сложни и неясни в инфраструктурния и транспортния сектор. Примерно как да построи качествен път. Или газопровод. Или тунел. Или авиолиния за далечни полети.

  17. 17 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    голяма мъка ще е тоя на туризма. такава дупка не е било отдавна

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  18. 18 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#17] от "karatista":

    най-вероятно на валери любовницата има по-добър английски от тоя

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Единственото, което концесионерът направи на летище София е, че инсталира няколко монитора, на които се рекламира самият концесионер и постави няколко дивана! Ге това е за концесионера с най-ниска оферта и никакъв опит в управление на летища!

  20. 20 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    Развиват те........ представителят на концесионера Хесус Кабайеро, изп. директор на "Соф Кънект", която оперира летището: „В момента обновяваме всички тоалетни в летището, повече от 11, започнахме с първата, сега сме на втората. Когато финализираме втората след 2-3 седмици ще започнем и с третата, защото не можем едновременно всички тоалетни да обновяваме. "

  21. 21 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    По 1 полет на седмица е достатъчен към Малдивите.Толкова са хората от България пътуващи досега с прикачване

  22. 22 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не знам дали летището ще осъществява далечни полети, но мен ме е гнус да влизам в паркинга. В Кабул и Багдад паркинЗите са с по-малко дупки. Асансьорите от паркинга до залата не работят, мръсно, неосветено, неотоплено, пълно с "автомобили", които не са помръдвани с месеци. Отврат!!!

  23. 23 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":

    то това летище си е мъртво родено. само като видиш каква тапа става за security check при само няколко полета се сещай. и то с катерене по стъпала и т.н. такава простотия няма и в стан републиките

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  24. 24 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    Ние сме категорично N1.......

  25. 25 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    Само като прочетеш тази глупост става ясно колко е адекватен този концесионер. И кой ще си направи труда да дойде до София като хъб, че после да лети по далечни дестинации. Като ей го къде е Истанбул, с пъти повече дневни полети и достъпност. Само да не ми казват, че за такива дестинации ще разчитат на местното население.
    —цитат от коментар 5 на rumen_s


    За голяма част от България, ако не цялата, Истанбул е по-близо отколкото за много източни провинции на Турция. Истанбулското летище е удобно за летене до по-далечни дестинации. Софийското и като инфраструктура и като пътникопоток не става за такива полети и това е съвсем очевидно.

  26. 26 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 199 Любопитно

    До коментар [#8] от "rumen_s":Хората са били сериозни. Макар, че сигурно нямат обяснение даже как ще се осигури базисна техническа поддръжка на самолетите използвани за дълги полети на летище София.

    Какво разбираш под "базисна техническа поддръжка" , едва ли друго летище в света има толкова хангари за ремонт на всякакви видове самолети .
    Не е лошо когато се пише нещо първо да се проучи къде в Европа и света са най големите бази на "Луфханза Техник " https://www.chimimport.bg/bg/sektori/transporten/vyzdushen/lufthanza-tehnik-sofi-ja-ood
    На държавната Терем - Летец .
    https://terem.bg/subsidiaries/terem-letets
    И персонал има и възможности , само население вече не остана.

  27. 27 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2211 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":то това летище си е мъртво родено. само като видиш каква тапа става за security check при само няколко полета се сещай. и то с катерене по стъпала и т.н. такава простотия няма и в стан републиките
    —цитат от коментар 23 на karatista



    До коментар [#23] от "karatista":

    "Това" летище е построено през Царска България,но комунистите го съсипаха...

  28. 28 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Весело

    До коментар [#5] от "rumen_s":

    "Само да не ми казват, че за такива дестинации ще разчитат на местното население"

    Като пуснат полети до Скопие, ще напълнят презокеанските полети 😉

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  29. 29 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 993 Неутрално

    Пак ми се лети до Малдивите... Миналата година пак ми се летеше...

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  30. 30 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    =====че развива директни полети ====.... Че то до Сейшелите директен полет от София няма ли и сега....... София - Мае - София (с кацане за техническо презареждане в Джибути) на Bulgaria Air .....

  31. 31 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 867 Неутрално

    "Посочил още, че друга цел е да се превърне София в място, от което с едно прекачване да са достъпни всички големи летищни хъбове."

    Това четири пъти го чета и не мога да схвана.
    Да излетя от София, да прекача веднъж някъде и да стигна до голям летищен хъб. Защо това е цел?

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    Летище София...? Хм-м-м-м...! За последно им ползвах паркинга преди около 5 години. Откраднаха ми катализатора.
    По принцип, за живеещите в източна България, тоест такива като мен, по-добре Истанбул или Букурещ.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  33. 33 Профил на ThePal
    ThePal
    Рейтинг: 137 Неутрално

    До коментар [#19] от "vassilun":то това летище си е мъртво родено. само като видиш каква тапа става за security check при само няколко полета се сещай. и то с катерене по стъпала и т.н. такава простотия няма и в стан републиките
    —цитат от коментар 23 на karatista


    То е мъртво още откак немците са го построили във Враждебна за заблуда на врага. Най-мъгливото и негостоприемно летище на балканите. И какъв хъб, какъв суич когато Истанбул е на един..хей..място и имаш връзка с целия свят ?!?!
    Ама нали требе да се оправдае неплащането на концесия...

  34. 34 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#8] от "rumen_s":Хората са били сериозни. Макар, че сигурно нямат обяснение даже как ще се осигури базисна техническа поддръжка на самолетите използвани за дълги полети на летище София. Какво разбираш под "базисна техническа поддръжка" , едва ли друго летище в света има толкова хангари за ремонт на всякакви видове самолети .Не е лошо когато се пише нещо първо да се проучи къде в Европа и света са най големите бази на "Луфханза Техник " https://www.chimimport.bg/bg/sektori/transporten/vyzdushen/lufthanza-tehnik-sofi-ja-ood На държавната Терем - Летец .https://terem.bg/subsidiaries/terem-letets И персонал има и възможности , само население вече не остана.
    —цитат от коментар 26 на lout66


    Хангари има, ама за обслужване на "всякакви" видове самолети трябва сертифициране, и то е доста скъпичко. Та нашата база не може да обслужва самолетите използвани за дълги полети. При случайни и редки чартъри не е някакъв проблем, но при редовни полети риска да зависне някой самолет с технически проблем в София за дълго доста се повишава.

    "specializing in the maintenance, repair and overhaul (MRO) of narrowbody aircraft of the Airbus A320 family and the Boeing 737 series"

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  35. 35 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    До коментар [#32] от "Petleshev":
    ++++
    ======За последно им ползвах паркинга преди около 5 години. Откраднаха ми катализатора.=======хахахахахахаха ......

  36. 36 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Любопитно

    До коментар [#26] от "lout66":

    "къде в Европа и света са най големите бази на "Луфханза Техник "

    В "Луфтханза Техник" - София обслужват по-малки самолети използвани за вътрешно континентални полети (като А320). По-големите самолети (с две пътеки, като А330, А340, А350 и подобни Боинги, използвани за междуконтинентални полети) се обслужват в други бази на "Лудтханза Техник". Само казвам, не че е от значение в случая.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  37. 37 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#33] от "ThePal":

    то има технологии сега и може да кацат със затворени очи сигурно, де да знам. аз просто се чудяm ако един ден работят всички check in гишета, колко време ще отнема security check, сигурно половин ден

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  38. 38 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Весело

    До коментар [#31] от "taratanki":

    "Да излетя от София, да прекача веднъж някъде и да стигна до голям летищен хъб. Защо това е цел?"

    +++

    Дори от Скопие "с едно прекачване са достъпни всички големи летищни хъбове" в Европа плюс Ню-Йорк JFK, макар че в момента имат директни полети само до Белград и Виена.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  39. 39 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Значи преди да пуснат полети до Марс ще направят ли един нормален кът за хранене като на обикновените селски летища по останалия свят?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  40. 40 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#39] от "Свинчуга":

    сигурно. нямат търпение да те изшият с 40 лв. за един хот дог сигурно

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  41. 41 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#23] от "karatista":

    "само като видиш каква тапа става за security check при само няколко полета се сещай."

    Преди тапата "за security check" сутрин (през лятото, когато бг емигрантите идват в отпуск и за ваканции) са огромните опашки и хаос за check in. И това само заради сутрешните полети до европейските хъбове Амстердам и Париж CDG (на България еър) и Мюнхен и Франкфурт (на Луфтханза), откъдето вече хората летят за цял свят.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  42. 42 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 806 Весело

    Е сега вече нямам извинение пред любовницата защо не искам да я водя на Малдивите и Сейшелите

  43. 43 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#41] от "plamen_b":

    и като видиш флегматичните служители със изсулени униформи да те обслужват и ти призлее 3-4 пъти докато стигнеш гейта

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  44. 44 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Любопитно

    До коментар [#19] от "vassilun":

    "Единственото, което концесионерът направи на летище София е"

    А, забелязах миналия месец че са сменили едно от барчетата. Новото имаше ирландско име и продаваше банички, кафе и подобни. Обстановката бе приятна,, но обслужването- не (объркаха сметката на жената пред мен, като и взеха по евро за всеки лев от цената; нямаха пари за връщане). Баничките бяха хубави, но на надути цени.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  45. 45 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1180 Неутрално

    [quote#8:"rumen_s"][/quote]

    Да си сериозен и да имаш добри намерения е едно на ръка. Да можеш да го направиш е съвсем друго нещо.

  46. 46 Профил на Atanas Ya
    Atanas Ya
    Рейтинг: 22 Неутрално

    защо да няма?
    имало е директен полет до Йоханесбург и Ню Йорк.

    все критики,Ами защо е отдаден на концесия?
    вероятно защото резултатите са били плачевни,сега са зле,което е възход

  47. 47 Профил на Deinio
    Deinio
    Рейтинг: 116 Неутрално

    приказки за наивници и печелене на време

  48. 48 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 174 Весело

    Безмитния магазин (duty-free) - сега на кой е последно?

  49. 49 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#13] от "filofob":

    Т.е. това е безсмислено, защото и сега има полети до Франкфурт, Париж, Истанбул, Дубай, Амстердам и Виена ежедневно, а от там до всяка друга точка и неговата "амбиция" няма с нищо да подобри нещата. Единствено до някакви много екзотични места като Хавай или Ванкувър, или Бора-Бора е с две прекачвания от София. Това, което трябва да се подобри, освен отвратителното състояние на самото летище, са редовни връзки с нормалните летища с не нискотарифни авиокомпании, защото сега прекачвания през Хийтроу, Малпенса, Фуимичино и доста други големи хъбове са силно затруднени, защото има само или предимно полети до съседните нискотарифни летища като Бергамо и Чампино и с намалените полети на Аустриан и Луфтханза вече стават някакви безумни прекачвания по 8-10 часа за полет в Европа.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  50. 50 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    От летище София презокеански полети с тая писта, терминал и това обслужване!?Шегувате се нали!?
    —цитат от коментар 7 на Plamenss


    Това е нещо като 7-8 тунела под Стара планина и 5-6 пмоста над Дунав.

    I 💜 Leka Borislavovna
  51. 51 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Директни полети до щатите няма да пуснат, защото летището няма зони за сигурност, които да осигуряват нужните проверки, нито служители, които да бъдат обучени и на които американците да вярват достатъчно.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  52. 52 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3430 Неутрално

    До коментар [#10] от "telqk":

    Всъщност, авансово платената концесионна такса я откраднахте вие чрез служебните правителства.

    I 💜 Leka Borislavovna
  53. 53 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    От летище София презокеански полети с тая писта, терминал и това обслужване!?Шегувате се нали!?
    —цитат от коментар 7 на Plamenss


    Много философстваш!
    Преди 25 години АК Балкан летеше директно до Ню йорк, Тайван и Тайланд с Боинг 767. А Оттогава пистата май е понараснала.

  54. 54 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#53] от "мики маус": Авиокомпанията, а не летище София. И от такива " изгодни" полети взе , че фалира.

  55. 55 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1004 Неутрално

    Ще го призная концесионера,ако даде пари за построяването на писта за американските изтребители Ф-16,че нещо се ослушват комунягите
    —цитат от коментар 4 на deaf


    Искаш да кажеш, че прескъпите ни Ф16-ки не стават за съществуващите ни писти и сега трябва още половин-един милиард и за писта да заделим?

    Катастрофална афера се оказа това, почти като КТБ.

  56. 56 Профил на мики маус СУПЕР
    мики маус
    Рейтинг: 2460 Неутрално

    До коментар [#54] от "Kaka Mara":

    Нещо по-конкретно и аргументирано да кажеш или просто си чешеш клавиатурата?

  57. 57 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Смешка - концесионерът е отишъл при министъра да обяснява колко велики ще станат, а след това се е върнал на летището да ремонтира тоалетната.
    Летището ще си остане за местно ползване и това е - няма какво да се лъжем. Емиратите имаха някакви амбиции например да направят нещо подобно на Истанбул в Белград, ама се провалиха с гръм и трясък.
    Така че освен да стегне Т1 няма какво да очакваме от концесионера.
    А ако някоя авиокомпания иска да прави презокеански полети - ми да заповяда.

  58. 58 Профил на Климент Горанов
    Климент Горанов
    Рейтинг: 1177 Неутрално

    От летище София презокеански полети с тая писта, терминал и това обслужване!?Шегувате се нали!?
    —цитат от коментар 7 на Plamenss


    С тази писта и това обслужване, летище София имаше редовно големи самолети спиращи за прeзареждане от близкия и среденизток до щатите влючително 747-400 ( Atlas air, kalita Air)
    Дори екзотики като DC10, MD11 до преди години кацаха редовно на летището

    Случвало се по редовни линии също да пускат големи машини макар и инцидентно.

  59. 59 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 201 Любопитно

    Някой може ли да обясни какво са „нелегалните екскурзоводи“, които били големият проблем на българския туризъм?!?

    @)----,--'--
  60. 60 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    От Комисията за защита на потребителите (КЗП) през 2019 г. са извършили 28 проверки на екскурзоводи. Съставени са 7 акта за липса на бадж за идентификация, а също и на лица, упражняващи професията, без да са вписани Националния туристически регистър. Съгласно изискванията на Закона за туризма КЗП има право да наложи глоба от 1000 лв. на лице, което упражнява професията екскурзовод, без да е вписано в НТР.

  61. 61 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#13:"filofob"]
    —цитат от коментар 15 на rumen_s
    Не можем да четем с разбиране? "Концесионерът на летището в София работи по развиването на директни полети от града, сред които и презокеански, както и такива до наричаните екзотични дестинации като Сейшелите и Малдивите. За тези по-далечни полети с авиокомпаниите, с които се преговаря, се предлага 99% намаление на летищните такси.""Посочил още, че друга цел е да се превърне София в място, от което с едно прекачване да са достъпни всички големи летищни хъбове."Тази, втората глупост даже не искам да я коментирам. Защото и в момента всички големи летищни хъбове в Европа + Истанбул са достъпни с ДИРЕКТНИ полети без прекачване в момента - Лондон, Париж, Рим, Мадрид, Барселона и т.н.[/quote]

    Това, че евентуално се отива до Сейшелите и Занзибар(чартърни полети) не е особена трудност да се случи. Ако има съответно затоварване за такъв полет. И не значи, че ще правим София хъб от порядъка на Истнабул или дори Варшава.
    Второто, което си написал е точно същото, което и аз по-горе.
    Съответно, концесионерът обяснява, че ще направи водата мокра.

  62. 62 Профил на jex20523962
    jex20523962
    Рейтинг: 165 Неутрално

    До коментар [#7] от "Plamenss":

    еми ако се позаинтересувате малко ще разберете, че ежедневно кацат/излитат самолети (Б747, Б777, Б767, А350, А330) способни да прелетят окена, че е и по натам. така че технически е възможно. даже на Гъливер идва чат пат един А330 точно с така цел, минава и през съсдна Румъния да обере и там сиромаси.

    не е и задължитено да е хъб, може като Катар, Доха -> Букурещ -> София и обратно
    някой написа, че хъба е при ердоган вече, а от там еми почти до всяка точка на света без прекачване

  63. 63 Профил на army
    army
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Ами хайде дано, но леко се съмнявам, че скоро ще се случи.

  64. 64 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#10] от "telqk":Всъщност, авансово платената концесионна такса я откраднахте вие чрез служебните правителства.
    —цитат от коментар 52 на Alarmstufe Rot


    Всъщност гербавите напълнихте за последно чекмеджетата на Боко отписвайки концесионните такси за първите 10 години и намалявайки инвестициите за същите 10 години с почти 80 млн евро.

  65. 65 Профил на Antoan Velikov
    Antoan Velikov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ами никой не ви кара да влизате. Спирайте на 10 км от летището . Не спряхте да мрънкате До коментар [#22] от "AdMin":

  66. 66 Профил на Antoan Velikov
    Antoan Velikov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Скоро ще го вземе доста голяма фирма До коментар [#48] от "MPetr":





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #