За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
danvan
Рейтинг: 7244 РазстроеноНа това му се казва бягство от реалността.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satkilgore
Рейтинг: 212 НеутралноМисля, че това са занимания за хора без деца или други ангажименти в извънработно време, които ги мързи да си запълнят времето с учене или още работа. Познавам един човек, който основно това прави и е типичният брадатко, дебеланко, без семейство и приятелка, с "имам случайно някаква работа"...
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)Nikolay
Рейтинг: 208 НеутралноВложих старание да вникна в основната тема на статията,но не успях.Например защо е публикувано това писание.Е,признавам си -не мога да разбера.Или остарях,или оглупях.Чак и репортер на БТА изследва темата и му плащат.Изумително!
daskal1
Рейтинг: 2404 Неутрално"геймификацията" (ако копирам американизма) е навлязла масово в образователната система на САЩ. Това е индустрия с дълбоко влияние сред младите и вече доста от средната възраст. . И не става въпрос само за основното училище. Например, след японските видео игри интересът към японския език на начално ниво рязко се увеличи и класовете в университета са пълни (единици продължават на по-високо равнище), а след появата на играта "Октоподите" подобен интерес има към корейския. Анимацията е привлекателна сфера за младите, включително и за тези които мислят да се занимават с маркетинг.
Emil Vasilev
Рейтинг: 5 РазстроеноБраво, нито една българска ролева игра не е спомената. Дъно сме си, такова ще си и останем!