За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
mediator37
Рейтинг: 174 НеутралноВажното е, че фирмите са български и парите остават в България.
Има ли живот след демокрацията ?Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноТия милиони как хвърчат... 2км 30мл, 3 км, 40млн... Трябва да се хранят фирмите на Боковите спонсори, нема начин.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКDragomir Dimchev
Рейтинг: 720 НеутралноЕ нали уж вече нямаше да се избира най-евтиното ! Щяло да се търси качество , ето пак ...
Одит на държавата от 90та година насам и лустрация за лица над 40 години за депутатски места!bored2009
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#2] от "Тони!":
Щото преди Бойко, струваха стотинки. Не е важна толкова цената, а качеството. Ама май и това правителство си затваря очите. За жалост ще можем да го разберем след 4-5 години.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 Неутралносимо ментата ИЗГОРЯ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "mediator37":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!НЕ Е СИГУРНО дали остават в БГ. !
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#4] от "bored2009":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЧе те преди Бойко спонсорите да не би да бяха други?
radmil
Рейтинг: 8 НеутралноАбе важното е че нещо се строи и работата да върви за хората се прави все пак
izabell
Рейтинг: 1266 НеутралноОбединението "Трейс СОП" -сигурно е нещо ново,нищо чудно и да е гръцко.
чобанмахала
Рейтинг: 941 Неутрално[quote#4:"bored2009"]За жалост ще можем да го разберем след 4-5 години. [/quote]
За Люлин вече го разбрахме.
Чеша си езика
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#9] от "xalikarans":
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.Чувал съм за Трейс груп, ама за Трейс СОП и аз не съм чувал. Явно е създадено да се вземат едни пари от едни хора.
чобанмахала
Рейтинг: 941 НеутралноКога ли ще свържат южната дъга на Околовръстното ще стигне магистрала Тракия ?
чобанмахала
Рейтинг: 941 НеутралноСнимка ,прекрасно илюстрираща "магистралите в България. 4 платна в едната посока и сфетофар.След 150-200 метра кръгово и 4-те ленти вече са една.
coffee.bean
Рейтинг: 174 НеутралноНаистина тия цени ми се виждат големи. Преди 3-4 години се говореше че 1 км магистрала е 2 до 3 млн.евро. А сега това околовръстно е направо златно 3 км = 20 млн.€
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "coffee.bean":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Околовръстния път на София не е магистрала, а почти двойно по-широк път, в тази му част с мост и пътен възел на три нива.
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 706 НеутралноДо коментар [#11] от "Чеша си езика":
Няма шики-мики.Просто за големи проекто участват консорциуми за да могат да покрият изискванията. Кръстили са консорциума "Трейс СОП" за да звучи по-познато, можеха да го кръстят "Баба Гицка плете чорапи". Няма такова нещо като "създадено за да се вземат едни пари от едни хора", стига с тия конспиративни теории. Ако беше спечелил ГБС коментарите щяха да са същите.
*****
НеутралноДо коментар [#14] от "coffee.bean":На равен терен,са 2 милиона,ама околовръстното на София,за съжаление не на равен терен,още повече става дума за изграждането на пътни възли и кръстовища на 2-3 нива..
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 782 НеутралноДо коментар [#14] от "coffee.bean":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Параметрите са описани тук:
http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1357785
СОП има 10 ленти, магистралите 6 ленти.
exit13
Рейтинг: 134 НеутралноНай евтиното не означава и качествено.
vladek
Рейтинг: 598 Неутрално[quote#14:"coffee.bean"]Наистина тия цени ми се виждат големи. Преди 3-4 години се говореше че 1 км магистрала е 2 до 3 млн.евро. А сега това околовръстно е направо златно 3 км = 20 млн.€[/quote]
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.Четете какво ще се строи преди да коментирате. Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..
Stream
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "Югозомби":
Хитростта пречи на мисълта!Ей,Йюго Зомбак?
Като направиш път с по 6 ленти във всяка посока и като сложиш светофари през 50 метра, какъв е смисъла? И като прибавиш и пешеходните светофари, смисълът става ясно за член на ГЕРБ но не и за инженер с диплома от ВИАС?
АЯ моята е от 1988година!
Погледни профила!
И чакам твоето обяснение!
Stream
Рейтинг: 1391 Весело[quote#20:"vladek"]Четете какво ще се строи преди да коментирате. Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..[/quote]
Хитростта пречи на мисълта!Откакто ГЕРБ взе да усвоява Евро-фондове, започнах да се съмнявам какво съм следвал? И дали се изпълнява строителство или някаква административна абракадабра?
За сведение имам препоръки от всички западняци с които съм работил и кола за спомен от Президента "Чехльов", защото Линднер тръгнаха да се правят на много умни (каквито не са) и стигнахме до Градският съд!
До коментар [#20] от "vladek":
Та ние сме чели достатъчно и преди да прочетем тази нескопосна статия която е просто поредния евтин ПР!
Stream
Рейтинг: 1391 Весело[quote#20:"vladek"]Едно е магистрала в полето, друго са естакади и мостове... или трябва да се недоволства и мрънка..[/quote]
Хитростта пречи на мисълта!Абе въпроса е да се строи!
"Строим България!"
И след това робския Български народ ще плаща тройно и четворно за да строим и оправяме това за което "ВИЕ СТЕ УСВОИЛИ ПАРИТЕ!"
А ТРЕЙС ги познавам още от времето на , Летище София!
В една силно корумпирана страна , като нашата разликата между двете фирми е само името и нищо друго!
Stream
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "vladek":
Хитростта пречи на мисълта!Във Хърватско километър магистрала излиза малко на 1 милион евро! И за това след като оправиха техните пътища, та )Хърватите) започнаха да правят и потдръжката и в Унгария и в Австрия.
Просто обърнете внимание на рег.номера на пътно строителните машини по пътя и на тези, които се занимават с поддръжка и снегопочистване в Централна Европа, когато пътувате през тази част на света!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#24] от "Stream":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАма ти не знаеш ли, че само в България по магистралите има мостове и пътни връзки...
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "Stream":
tion_cost
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Четя те и ти се чудя на преднамерените абсурди... Цената на хърватската магистрала А1 от Босильево до Сплит е малко над 7 милиона евро на километър:
http://en.wikipedia.org/wiki/A1_(Croatia)#Construc
Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
Рейтинг: 782 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "Stream":
Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.Провери отново проекта на СОП, бъркаш броя на лентите и типа на връзките.
Танас
Рейтинг: 1391 ВеселоОчаква се през тази година да се обяви и конкурса за 17 км от северната дъга на Околовръстното шосе, които са от отклонението на пътя Калотина – София до бул. "Ботевградско шосе".
09-08-10/29.pdf
Цацарoff - Оставка ! >:-)========================
Това не е северната дъга на околовръстното шосе а е '' Скоростната тангента '' от разклона на с. Мрамор до кв. Враждебна. Погледнете поне картата де
http://sofia-agk.com/esoft/planove/OUP-2009_All_20
stenli1
Рейтинг: 1218 НеутралноТрейс са фирмата на Тиквата
tralala2010
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#2:"Тони!"]фирмите на Боковите спонсори[/quote]
А защо не и неговите?!?
tralala2010
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#16:"daniel defoe"]Няма такова нещо като "създадено за да се вземат едни пари от едни хора"[/quote]
Що не се запилееш на острова при Робинзон Крузо и ги разправяй тези на Петкан.
Stream
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#26] от "Югозомби":
Хитростта пречи на мисълта!"Kорупцията е като разврата, винаги всеобща и никога частна!"
И когато, при отсъствието на принципала - разбирай "народът"- тя се прояви, става ужасно! Не просто заради политика, а зарази бюрократа, доубиващ и изьждат всичко!
Ей душо Бюрократска, сега е твоето време!
Времето на инфантилните политици!
greenhrast
Рейтинг: 853 ЛюбопитноНа пръв поглед върху снимката си викам ееехе густо - 4 ленти път!!!
На втори поглед опааа, 1 лента за завой на ляво, още една изчева след 100м и ей ги пак 2 ленти
k_
Рейтинг: 905 НеутралноДо коментар [#1] от "mediator37":
"Български" до колкото са регистрирани по българското законодателство и плащат данъци в България.
Иначе зад едната стоят арабски капитали, зад другата руски.
Чети в Търговския регистър за повече инфо.
Това всъщност няма никакво значение - важното е да има конкуренция и поръчителя (държавата) да си върши работата поконтрола на работата по учебник без занчение дали изпълнителя е арабски, руски, гръцки, европейски или американски.
bta
Рейтинг: 1301 НеутралноДо коментар [#2] от "Тони!":
забавен си
bta
Рейтинг: 1301 НеутралноВажното е да печелят български фирми.
Тъмносин вирусоносител
Рейтинг: 996 НеутралноДо коментар [#25] от "Тони!":
Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.Да знаеш колко плащат на реститутите в тоя район за отчуждаване ?
Дай инфо...
Petar Pountchev
Рейтинг: 664 НеутралноБраво на това правителство за настъпателността в изграждането на инфраструктурата у нас. Никой преди това не го е правил.
Без инфраструктура няма развитие.