За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 Неутралном-тел явно имат най-кадърните меринджеи. вече и аз обмислям миграция след 17 години едностранна безответна лоялност.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!puhen
Рейтинг: 116 ВеселоЗаради доброто обслужване, добър обхват, страхотен билинг, продукти...
Viva la Evolution
Рейтинг: 714 НеутралноИ аз съм на да се откажа от тях, но за момента между КГБ-ейската фирма и онази дето всяка година си сменя собственика и името, нямам никакъв избор. Не вярвам и Булсат, като тръгнат, да ми предложат алтернатива.
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "puhen
Рейтинг: 116 ВеселоЗаради доброто обслужване, добър обхват, страхотен билинг, продукти...
neut
Рейтинг: 171 Неутрално"Клиентите на "Мобилтел" намаляват през 2016 г."
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restВъпреки това - разликата с другите оператори е значителна - остават първип на пазара.
zheravna
Рейтинг: 652 НеутралноПри Мтел има тотално неглижиране на старите абонати.
Раздават рекламни пари под политически натиск и си раздават огромни заплати ( на началниците).
Имам приятели в чужбина , които получават всеки две години по един безплатен смартфон с много добро качество.
karabastun
Рейтинг: 1178 НеутралноАз пък съм доволен от "Мобилтел" и вече двадесет години не съм правил излишни движения като повечето ми познати, които си мислят, че ще прецакат мобилните оператори като ги сменят!
[email protected]Slick
Рейтинг: 171 НеутралноИзключително бавно обслужване, слаб обхват, неадекватни цени... резултатът е налице.
pariah
Рейтинг: 699 НеутралноНай-крадливия оператор. Да продължи да потъва, докато им дойде акъла че с гепене нещата рано или късно завършват на тъмно и тясно... Или най-малкото - без пари за леб.
- A witty saying proves nothing. VoltaireDoichin Stefanov
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#7] от "karabastun":
Коментара ти е чист спам! Няма по - неизгодна за частно лице фирма. За бизнес абонати е различно.
madmak
Рейтинг: 120 НеутралноЩе ми се да имат по-добро обслужване. Рядко ходя в офисите им, но когато съм бил там, винаги съм оставал разочарован от обслужването. От друго не мога да се оплача
pariah
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#5] от "neut":
- A witty saying proves nothing. Voltaire[quote#5:"neut"]Въпреки това - разликата с другите оператори е значителна - остават първип на пазара.[/quote]
хахахаха, и кой ти каза това?
Виваком отдавна са първи...
markblog
Рейтинг: 8 ВеселоГолеми муушеници!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#7] от "karabastun":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи то и аз бях доволен до скоро - абонат съм откакто в София имаше общо 4 клетки, в Несебър трябваше да стоиш точно на едно място на моста, за да хванеш сигнал от Бургас, а те празнуваха абонат №1 000.
От година и нещо обаче нещата се влошиха драстично - Мтел винаги са неглижирали частните абонати за сметка на фирмените, и аз като фирмен абонат съм бил ОК с тая политика. Сега обаче оакаха обслужването и на фирмите, направиха структурни промени, разкараха много от акаунт мениджърите и прехвърлиха много услуги към магазините им, където обслужването е потресаващо. Не знам що очакват, че в ролята си на собственик на фирма ще вися в офис на Мтел, за да открия нов абонат или да сменя абонамент. Нема как да стане, освен това плановете им изостават с близо година от тия на Виваком. Миграцията ми вън от Мтел е въпрос на време като гледам.
pariah
Рейтинг: 699 НеутралноДо коментар [#10] от "Doichin Stefanov":
- A witty saying proves nothing. Voltaire[quote#10:"Doichin Stefanov"]Няма по - неизгодна за частно лице фирма. За бизнес абонати е различно.[/quote]
Като цени на планове за бизнеса можеш да ги изстискаш брутално, но, макар че тази година слезнаха дори под Виваком в офертите си към нашата фирма, предпочетохме да останем при Виваком, където е много по-прозрачно всичко и за 4 години не е имало нито едно съмнително надписване. Каквото изобилстваше при Мтел преди да се прехвърлим. Да не говорим колко са им комични фактурите с тези милиони левове сметки, които обаче те благородно намаляват с милиони левове отстъпак, от което накрая не знаеш колкко наистина си изразходил...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2839 НеутралноДо коментар [#6] от "zheravna":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!точно това имах предвид.
Ден
Рейтинг: 707 НеутралноЕдна от многото им грешки бе, че се набутаха да спонсорират преименувания "Литекс".
Така загубиха и истинските цесекари и левскарите.
Klatikurti
Рейтинг: 171 НеутралноМентел не стават от много години.
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и ГасетDarth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноМежду другото, доклатът е отвратителен. Опитали са се да го поукрасят малко, но сухите цифри в него са твърде кошмарни за тях.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКПипера е много лют
Рейтинг: 660 Любопитноотказах се от интернета и телевизията им, на път съм да откажа мобилните им услуги.
седеньето го зголемува задникотВатник
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#5] от "neut":
Every cradle is a grave.Бухаха!
Ватник
Рейтинг: 116 НеутралноНай-доброто като цена-качество (за мобилни услуги) в момента е руското БТК/Виваком (за съжаление), само че един съвет от мен - ПАЗЕТЕ СИ ВСИЧКИ ПОДПИСВАНИ ДОГОВОРИ, ДОП. СПОРАЗУМЕНИЯ И ПРЕКРАТЯВАНИЯ С ТЯХ!
Обикновено грешките идват от некадърността на работниците им по фронт офисите.
Every cradle is a grave.Ще ви потрябват, когато ви се обадят, че имате задължения за периоди, в които изобщо не сте били техен абонат
Теленор са коректни, но много нахални - не пускайте баба си сама в техен магазин! Все пак по-добра алтернатива от мошениците Мтел.
За интернет и телевизия ползвам локален достачик, който предлагата по-ниски цени за пълни пакети с HBO.
2.5
Рейтинг: 745 Неутрално[quote#7:"karabastun"]вече двадесет години не съм правил излишни движения като повечето ми познати[/quote]
I Want To BelieveОт тези 20г. 6-7 не си могъл и да искаш!
Нали онзи с физиономия на плъх и пиромански прякор се погрижи за това!
musashii
Рейтинг: 978 НеутралноЗаради новият им спортен канал реших да стана абонат на кабелната им телевизия на Мтел.Тъй като живея в квартал далеч от центъра ми казаха,че не можели да ми предложат пакета с най-много програми,а следващият с по-малко.Съгласих се и видях,че са сложили повечето Ейч ди канали с отделно заплащане извън основният пакет.Поисках да ги прибавя към програмите,които приемам и ми казаха,че не можело.На въпроса ми защо ще мога да приемам само някои програми в Ейч Ди,а другите ,които предлагат няма да мога,само вдигат рамене.И естествено ги отсвирих.Аз съм спортен фен и искам да гледам спортните канали в Ейч ди формат.
Иначе за мобилни услуги предлагат много добри условия за фирми.
danid
Рейтинг: 225 НеутралноСлед 10 г. това лято се разделих с тях. Заради предплатена тел. карта, която редовно пълнех, но ми я блокираха. При това бях получила свс-и, че е валидна още 6 месеца! Не ми дадоха разумно обяснение защо. Питам "този смс от вас ли е?", отговор няма. Освен това в офиса им ме препратиха да си говоря с някакъв кол център откъдето разбрах само, че е блокирана. Отиде ми половин ден в разговори за моя сметка. Следобеда вече имах карта на друг оператор. По- лошото е, че като съм в БГ не мога да разчитам, че ще имам веднага телефон!
Да ме прощават, но си правят каквото искат.
traveler1
Рейтинг: 920 НеутралноДо коментар [#6] от "zheravna":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО+
Голата истина!
От 1996г съм им абонат, като последните години и аз се чудя защо продължавах с тях.
Преди един два месеца ни предложиха нов договор при нови условия за които ние се кандърдисахме. Подписахме договора и след 2 седмици при проверка през телефона се оказа че нищо от това дето ни обещаха и подипасехме не получихме. като ги питаме кво става последва отговор - не знаем!!!
Веднага върнахме и анулирахме договора - има възможност до 30 дена да се случи това. След което взехме да получаваме телефонни предложения за договор при къде къде по-благоприятни условия.
Значи можело, ама работата трябва да опре до кокала и да им заявиш, че не им искаш договорите и предпочиташ да си независим.
niakoi_si
Рейтинг: 605 НеутралноТая "фирма" и е време да си смени собственика. Зациклиха отвсякъде.
penchoo
Рейтинг: 707 НеутралноСподелям негативните отзиви за М-тел, след близо 20 години с тях почнах да се зачиствам от 10-ната услуги, които ползвам от тях. Държат се нагло и надменно, те зависят от клиента, а не клиента от тях!
Цайко
Рейтинг: 931 НеутралноЛуе-луеее, що народ се е хвърлил по амбразурите да защитава операторите. Поради характера на работата ми доскоро се сблъсквах с такива брутални изпълнения и от трите страни, че не ми ги хвалете. Иначе няма кака, необходимо зло са, спор няма.
OOPS
Рейтинг: 225 Неутрално[quote#5:"neut"]Въпреки това - разликата с другите оператори е значителна - остават първип на пазара.[/quote]
[quote#12:"pariah"]Виваком отдавна са първи...[/quote]
Нещо елката ми даде error - при 4млн абонати за Мтел, колко трябва да имат Виваком?
Здравко Здравков
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#10] от "Doichin Stefanov":
На М-тел силата е фирмените пакети и ако си лоялен клиент те глезят почти всяка година я с таблет, я с телефон, я с нещо друго. Виваком пък са добри за физически лица и имат много добри субсидирани устройства. Най-зле са Теленор, където нито за физически лица стават, нито за фирмени пакет. Може някой келеш на 15-6 години да се излъже от рекламите им и да мине при тях, но до там.
wanderer
Рейтинг: 2618 Неутрално[quote#26:"traveler1"]Голата истина![/quote]
Мре населението:
"Към 31 декември 2015 г. населението на България е 7 153 784, което представлява 1.4% от населението на Европейския съюз. В сравнение с 2014 г. населението на страната намалява с 48 414 души.
През 2015 г. в страната са регистрирани 65 950 живородени деца и в сравнение с предходната година броят им намалява с 1 635 деца.
Броят на умрелите през 2015 г. е 110 117 души, а коефициентът на обща смъртност - 15.3‰. Спрямо предходната година броят на умрелите се увеличава с 1 165."
http://www.nsi.bg/bg/node/14154
Eisbär
Рейтинг: 605 НеутралноДо коментар [#6] от "zheravna":
условията в "чужбината" са други, но и месечните такси са маааалкооо по-вискоки.
wanderer
Рейтинг: 2618 Весело[quote#30:"OOPS"]при 4млн абонати за Мтел, колко трябва да имат Виваком?[/quote]
Общо телефонните абонати (може би трябва да кажа "операторни абонати" заради телевизия и интернет) са около 22 млн. абонамента и се счита за твърде малко число за 7 млн. население.
Ватник
Рейтинг: 116 Неутрално[quote#14:"Darth Plagueis"]разкараха много от акаунт мениджърите и прехвърлиха много услуги към магазините им, където обслужването е потресаващо. Не знам що очакват, че в ролята си на собственик на фирма ще вися в офис на Мтел, за да открия нов абонат или да сменя абонамент.[/quote]
Every cradle is a grave.Голяма грешка от страна на Мтел. Виваком за сега предлагат добро фирмено обслужване, и аз като титуляр на 50+ карти не мога да си представя да се занимавам с това нещо, ако не е акаунт мениджъра, с който имам връзка нон стоп.
shileto
Рейтинг: 1044 НеутралноДоста хора се опариха от сметките им и ги благословиха
Читател
Рейтинг: 1366 НеутралноАз пък съм много доволен от "М-Тел" и винаги ще бъда техен абонат. Започнах с "Прима" карта през 2003-та и до момента почти не съм имал проблеми с тях. Има какво да се желае по отношение на обслужването и по магазините, и по Интернет, но като цяло за мен те са най-добрият и иновативен оператор у нас. Това е лично мнение, като всеки си има право на такова. Бях и на стаж в тяхната компания преди години и имам само позитивни впечатления. Като всяко нещо, и те си имат трески за дялане и вярвам, че постепенно ще изчистят недостатъците си.
гарата
Рейтинг: 225 НеутралноСлед два месеца и аз се махам, след 2 години мъки.
Ментел най-долнопробно излъгаха, че в село край София имат 4Г покритие. Оказа се, че дори 3Г нямат - доказано с експерти на КРС. КРС обаче не били способни да ги накарат да ми прекратят договора по тяхна вина.
Чао, Ментел, завинаги!
*****
НеутралноЩе падат и още! Пълен ташак им е всичко, нямам търпение да се разкарам от тях!
angmar
Рейтинг: 116 Неутрално"Вашето обаждане е важно за нас. В момента няма свободен мобилен оператор."
МенторТака 1/2 час, докато не се откажеш, е как да не ги отсвириш.
Веселин Дечев
Рейтинг: 229 Неутрално[quote#11:"madmak"]Рядко ходя в офисите им, но когато съм бил там, винаги съм оставал разочарован от обслужването. [/quote]
Миний аав адуучин хүнАбсолютно!
Обясняват се надълго нашироко. И ако някой сключва нов договор или си купува апарат има да чакаш половин час за да си платиш сметката.
Аз лично се отказах когато бях на 150мб интернет а друг оператор ми предложи 10 000.
Ватник
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#40] от "angmar":
Every cradle is a grave.Най-голямата трагедия е, че съсипаха Мегалан. А сега е ред и на Близуто.
abdulhazred
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#14] от "Darth Plagueis":
Никога не съм се съмнявал, че си дърто говедо със златна карта
Ех какви времена бяха, хората се редяха на опашки по цял ден и даваха цяла заплата за една карта Цитрон.
Николай Георгиев
Рейтинг: 489 ВеселоНа "с цел дрън-дрън, разговора се записва" отговарям:
"Искам да ви предупредя, че от моя страна също се записва", което е истина. Не рядко отсреща получавам преглъщане или няколко секундно мълчание.
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 540 НеутралноНе да намалеят, а да изчезнат клиентите като предплатени мегабайти мобилен интернет на същата компания
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноВсъщност това беше позитивна за Мтел новина
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНадежда
Рейтинг: 1575 НеутралноДо коментар [#14] от "Darth Plagueis":
Не бързай, на мен също ми отрязаха акаунт мениджъра, преди година. Вчера ми се обади един младеж да ми се представи, възобновили длъжността, ако съм искала да се срещнем. Аз за срещи време нямам, но му казах, че ако се свързвам отново за 10 минути с оператор ще си казваме сбогом. Даде ми персонален телефон, като имаме проблеми.
Не мога да повярвам, че пиша нещо добро за тея наглеци, но факт. За Теленор и Виваком, даже няма да се хабя да пиша.
Надежда
Рейтинг: 1575 НеутралноВпрочем, поне в моловете да сложат читави служители, в мол Сердика служителите им са с интелекта на немска овчарка.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#38] от "гарата":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНяма как да са те излъгали преди 2 години за това.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноДо коментар [#48] от "hope":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова е интелектът им общо. Некадърни са и лъжат. 40 минути чаках да оставя телефон на ремонт, и когато дойде редът ми, овцата ми каза, че била отскоро и няма как да го приеме, щото не знаела как става. Викам - и къде, при кой да отида - ами, наредете се отново на опашката.
Сметай...
Дано си прав за акаунт мениджърите, но така или иначе Виваком вече налазват адски силно клиенти на Мтел, та засега условията им са в пъти по-добри. 6 ГБ бърз нет, плюс 600 минути към всички - 13 лева. Драмата ми е, че Мтел имат някои корпоративни услуги, които са ми при тях и не ми се мигрират, а и не знам другите дали ги имат.
гарата
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#49] от "Darth Plagueis":
Поправка - преди 2-3 г. ме заблудиха че имат 3Г покритие, в момента заблуждават, че имат 4Г.
Справка 4Г картата на покритието на сайта им.
Селото е Нови Хан, 12 км от Околовръстното.