Емил Атанасов, заместник-председател на Комисията за финансов надзор: Системата бонус-малус ще може да се приложи от догодина

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на кмет в сянка
    *****
    Неутрално

    ДА КАЖЕ БЮРОКРАТЪТ ОТ КОЯ ДАТА ЩЕ СЕ ВЪВЕДЕ БОНУС-МАЛУС . АЗ ТОГАВА ЩЕ СИ НАПРАВЯ ЗАСТРАХОВКАТА.
    ДА КАЖЕ ДАЛИ ВСИЧКИ ПОЛИЦИ СЕ РЕГИСТРИРАТ И ЗАЩО СЛУЖЕБНИКЕ АВТОМОБИЛИ НА МВР ОТ ГОДИНИ НА СЕ ЗАСТРАХОВАТ.
    КОГАТО ДЪРЖАВАТА ПОГАЗВА ЗАКОНИТЕ КАКВО ДА ПРАВЯТ ГРАЖДАНИТЕ.
    И ДА КАЖЕ ЗА КОИ ЗАСТРАХОВАТЕЛИ ЛОБИРА МЕКЕРЕТО

  2. 2 Профил на коледарче
    *****
    Неутрално

    АЛИАНЦ ВЕЧЕ ПРЕДЛАГАТ ТАЗИ СИСТЕМА

  3. 3 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Дано Веселка Николова поне е гепила бонус от една полица, че иначе поръчковото интервю си е чиста загуба на време.
    Умреха балъците - Гражданската отговорност не е на загуба ,а на печалба от над 100%.
    Срамиш журналистиката, девойче.
    Виж на сайта на КФН - там има статистика. Сама сигур знаеш че има коли из страната които се карат за от селото до нивата, товарни коли, мъртви небракувани коли водени все още на отчет в кат и прочее.
    Хората няма да поемат още една пререгистрация, така че проблема не е застрахователен както се опитваш да го изкараш, с уклон на финансов даже, а административен в авгиевия обор КАТ, а и КФН де. Регулатора който е с първа роля да пази картелното споразумение между застрахователите.

    The biggest risk in life is not taking one.
  4. 4 Профил на Установено!
    *****
    Неутрално

    Няма застрахователна компания,която да не е част от организираната престъпност! Работейки с над 900% печалба те са неконтролируеми и искат да диктуват на законно избраната власт своята антибългарска политика.Единственото,което може да ги накара да работят почтено е въвеждането на пазарна икономика - нещо от което те непрекъснато бягат. А контрола от някаква комисийка е смешно явление.Малко парички в един плик и проблемите са решени.РЕАЛНАТА ЦЕНА ЗА ГО ЗА ЛЕК АВТОМОБИЛ Е МАЛКО ПОД 35лв.Всичко останало е лъжа. Ако се приспадне и неизплащането на задълженията им печалбата им е огромна а все реват.Да харчат по-малко. И да не мислят как да отнемат на българите човешки права регламентирани от международни документи!

  5. 5 Профил на бастуна
    *****
    Неутрално

    Караш не караш колата, Застрахователя лапка и то, ех как лапка ?!

  6. 6 Профил на платил
    *****
    Любопитно

    1.Колите на КАТ нямат нито застраховки нито винетки.
    2.Застрахователите(и банките стоящи зад тях) винаги ще опищяват всичко че отново за Н-та година подред пак са на загуба.
    3. Някой да е чул застрахователите да са казали някога че са доволни, че приходите им са по-големи от разходите и т.н.?????
    4.Премиите се оформят по такъв начин че и само 50% от колите да имат ГО те пак ще са на печалба.

  7. 7 Профил на vseznaiko
    *****
    Неутрално

    Дали може Емил Атанасов да дане някакви конкретни данни - като например защо има ГО на кола, а не на човек. Това е парадоксално - дали може самата кола като кола да нанесе вреди. Ако е необходимо да започне прилагане на системата бонус - малус не трябва ли това да е първата поправка.
    Другото обезпокоително е, че г-н Атанасов не взема никакво отношение по отношение на справката, която е необходимо да представи в ЕК за 2008. Нали в комисиата работи взе още Ралица Агайн - не трябва ли и тя да бъде отговорна за тази справка. Въпроси, на които няма никога да получиме отговори.

  8. 8 Профил на SD
    *****
    Неутрално

    Айде бе! 20 години плащаме поразиите на некадърните шофьори!
    Има хора с по 20 виновни нарушения годишно и такива с нито едно. Защо плащаме еднакво??





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #