За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
yavooor
Рейтинг: 799 НеутралноДобро утро!
dragovishtica
Рейтинг: 707 НеутралноПреди седмици пътувах с тях, по същата линия. Билетите им са едни от най-евтините, затова пък и автобусът беше стар и раздрънкан. Дори много прилича на авариралия. Както и да е, жалко за загиналите и пострадалите
Лъжата отначало е сладка, след това става горчива. Истината отначало горчи, след това става сладка!Читател
Рейтинг: 1366 НеутралноСлед трагедиите
- на моста край Бяла
- край р. Лим
- във влака "София - Кардам"
- край Ямбол (Бакаджиците)
- случая в Македония с туристическото корабче (уж ние сме по-добре от тях)
кога ще се вземат драстични мерки и ще се спазват правила в нашата страна? И защо само една граница променя манталитета (визирам пътуването у нас и в Западна Европа, вкл. и в Гърция), след като всичко е в ръцете на законодателите и на правоохранителните органи?
Крез
Рейтинг: 978 НеутралноТака както са изнесени фактите мисля ,че проблема е бил технически.Просто изискванията за техническа годност трябва да се завишат ,особено за мпс возещи хора.Трябва да се вземат и проби от метала на носещите елементи,щото окачването може и да е сменено и здраво ,но някоя носеща греда /както казват ,че са намерили счупена / си гние и старее.Лошо е ,че при тая масова бедност и търсене на най ниската цена в БГ трудно се инвестира в нова и скъпа техника ,и това важи във всички браншове не само в превозите.