За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Ignis Fatuus
Рейтинг: 978 НеутралноНякой би ли бил така добър да ми обясни защо се търси отговорност на шофьора за дефектирала щанга?
_dan_
Рейтинг: 761 НеутралноНяма ли да потърсите отговорност и от новоизбрания президент, за това, че тогава каза, че "нямало нито една дупка по магистралите", в качеството си на строителен министър.
Защото пък причина за счупената щанга е именно минаването на автобуса през дупка.
DrAvalanche
Рейтинг: 1040 НеутралноДо коментар [#1] от "Ignis Fatuus":
Just get on stage AND FOOKING AVE ITСигурно е карал с "несъобразена с пътните условия скорост".
geogen.geo
Рейтинг: 8 НеутралноВиновен е този който е беден,а това водачат на автобуса.
NikB
Рейтинг: 171 ВеселоВижда се, че е подобряването на пътната инфраструктура е наложително.
Просто погледнете пътна карта на Европа и ще видите, че където е бил цоциализЪма - няма или почти няма пътища и магистрали.
А на Запад са една до друга.
И не ви е виновен новия президент, а 60 годишното комунисто-мафиотско управление.
bilbotorbins
Рейтинг: 279 НеутралноНе трябвада се търси отговорност от шофьора, при положение, че катастрофата е била неизбежна. Щангата е била повредена и рано или късно е щяла да се счупи в някоя дупка на пътя.
Реалния
Рейтинг: 157 Разстроенов такива моменти ме е срам че съм българин.как може да съдят шофьора за това че му е даден автобус на който собственика му си е платил някъде си за да го изкарат изправен.да осъдят собственика и този който му е издал свидетелството че автобуса е изправен.нека след това някой да се навие за някой лев да си сложи подписа под изправността на дадено превозно средство.
nemeria
Рейтинг: 254 РазстроеноОще малко и пътниците ще се окажат виновни.
инсп. Петров
Рейтинг: 660 Неутрално[quote#2:"_dan_"]причина за счупената щанга е именно минаването на автобуса през дупка.[/quote]
Добър ден! Вашите документи за проверка?Гражданино, на тоя участък от пътя няма нито една дупка, така че може да е влезнал в дупка но не там. А ако е влезнал в такава - очевидно не е уведомил собственика за това за да е взел той мерки за отстраняването на дефектиралата от минаването през дупка щанга. Въобще управляващия и собственика носят солидарна наказателна отговорност за техническото състояние на ППС-то.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 Неутрално[quote#9:"инсп. Петров"]А ако е влезнал в такава - очевидно не е уведомил собственика за това за да е взел той мерки за отстраняването на дефектиралата от минаването през дупка щанга.[/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТочно в този участък средната лента е с неравности и кръпки ... с кола се минава само в дясната крайна лента и това си е така от години!За съжаление автобусите трябва да се дондуркат в средната което е и довело до трагедията.
Даже и на снимката (горе)се вижда колко кръпки има на пътя който яко тресе в този участък това ,че няма дупки не значи пътя може да се нарече магистрала.
Димитров
Рейтинг: 1141 НеутралноИскам да знам как се прави технически преглед на автобус и би ли се хванал проблема при типичния периодичен преглед. Защото при ГТП на личен автомобил не биха.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноДо коментар [#11] от "Димитров":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleТе самолетите падат като круши ...ти искаш на стар автобус да открият пукнатини в уморения от дондуркате по дупки метал!
Roger
Рейтинг: 978 ЛюбопитноИ до кога ще се движат технически неизправни автобуси?Ние в централна Африка ли сме или в Европа?!
НЯМА ПО-ПРОСТ НАРОД ОТ БЪЛГАРСКИЯ.nikito74
Рейтинг: 116 НеутралноИнтересно ми е защо в България винаги шофьора е виновен?Защото така е по-лесно той е беден.А както сме забелязали в България правосъдието действа само срещу такива хора и те се наказват с цялата тежест на закона.Защо на фирмените МПС за констатирана техническа неизправност не се пишат два акта единия на водача съобразен със заплатата му и един на фирмата.Да видим тогава как изведнъж ще настъпи подобрение.
saseff
Рейтинг: 279 НеутралноНай-големия проблем е че ни возят във стари автобуси.
saseffКупуват трошките на Европа,които вече са навъртели по няколкостотин хиляди километри и са за скрап.
Публикувано през m.dnevnik.bg
dearblue
Рейтинг: 761 Неутралнохората пьтуват в автобуси защото вьв влаковете се качва сулио и пулио докато стигнеш за кьдето пьтуваш а в автобусите се качват 20-30 човека и почти не се смениа контингента на пьтуващите
следователно е виновно БДЖто което не пуска вагони различна класа и не осигуриава спокоиствие на пьтуващите поради което са пред фалит а хората се возиат още на автобуси втора употреба на турски фирми което е и целта на заниатието да се фалира БДЖто
red_rose
Рейтинг: 823 НеутралноНе мисля, че шофьорът е виновен. По-скоро да съдят собственика на автобуса и този, дето е разписал, че автобусът е в ред и може да се движи. Ама при нашето правосъдие ще го отнесе най-слабият.
Да пишеш на български с латиница е като да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е красиво!the_european
Рейтинг: 700 НеутралноАко гласът на народа беше глас божи, то по нашите земи Бог трябваше да е дърт болшевик от най-твърдолинейното крило на Партията. Да си беден в България явно е най-сериозния критерий за невинност, непорочност и чистота на помислите и действията. А всъщност всеки човек (без значение дали е сиромах или не) носи много голяма ЛИЧНА ОТГОВОРНОСТ за действията си или бездействията си, с които може да нанесе вреди на други хора. Собственика на камиона може въобще да няма шофьорска книжка, камо ли професионална, може и никога през живота си да не виждал такива неща като диференциал, шенкелен болт или торсионна ос, нито пък може да чува дали нещо трака, тропа, стърже по време на движение. Защото някаква си щанга не се счупва от днес за утре. Обикновено има не един, а множество признаци, които издават нещо нередно. А годишния технически преглед не е някакъв тотален преглед на общото техническо състояние на МПС, а само на най-важните елементи от ходовата част и двигателя, касаещи безопасността. Освен това не се прави всяка сутрин. Именно затова и отговорността на водача на МПС е толкова голяма. Затова и водачите на автобуси имат специално обучение, специална правоспособност и изискване за минимум стаж като професионални шофьори, преди да могат да возят пътници. Всеки шофьор, дори да не е професионалист, ако има някакви съмнения за нещо неизправно по колата си, ако не може да установи проблема, се консултира с някой специалист и разбирач. И аз съм шофьор, но досега не съм убил никой и никога никой няма да убия. Защото не съм мърльо, никога не се оставям на течението да ме носи, мисля не един, а 10 хода напред, осъзнавам отговорностите си и действам съобразно тях. И ако аз мога потенциално да претрепя само себе си и близките си, то човек, който си вади хляба с това да превозва хора, трябва да е 100 пъти по-внимателен от мен.
Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноСъгласно закона за автомобилните превози: Превозвачът(това е фирмата, а не водача на автобуса) не се освобождава от отговорност за вредите, причинени поради физическите или умствените недостатъци на водача или на други лица, изпълняващи функции по превоза, дефектите или състоянието и функционирането на превозното средство.
Софианец
Рейтинг: 171 НеутралноДоговора за превоз на пътници се нарича билет. Този договор се сключва не с водача, а с превозвача (фирмата)
И за пояснение на 18. Всяка фирма за да получи лиценз за да вози хора, трябва да има ръководител на транспортната дейност, а собственика може да е краставичар. Преди да тръгне на път се иска подпис и на механик. Така, че тук няма място за аматьорски изпълнения от страна на водачите.
Отговорността към пътниците е изцяло на фирмата превозвач.
Gopeто
Рейтинг: 1372 НеутралноИ аз не разбира, защо решиха, че само шофьора е виновен, след като автобуса не е наред. Ако се погледнат документите при автобуса всичко е ОК. Шофьора какво може д анаправи? Диагностика на око. И какво ще забележи за да откаже да тръгне? Закона е против едно такова негово решение, след като автобуса е минал преглед и е с редовни документи.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровСпоред мен издалия документи трябва да носи отговорност за причиняване на смърт и телесни повреди. А покрай него ще изгори и собственика.
Белият Негър
Рейтинг: 442 НеутралноДАИ,прегледи,части менте,корупция,стари автобуси,и смърт на девет човека.И за капак водача е виновен.
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.Булгаристан.
navy
Рейтинг: 1065 ВеселоДо коментар [#11] от "Димитров":
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядИскам да знам как се прави технически преглед на автобус и би ли се хванал проблема при типичния периодичен преглед. Защото при ГТП на личен автомобил не биха."
Трябва да минават на ЯМР!
Иначе сериозно -прави се само външен оглед и ако е имало нещо спукано и са го видели не вярвам да разрешат да изпълни курса.
gsb
Рейтинг: 660 НеутралноНа мен пък ми е интересно как разбраха, че неизправност е причината.
xflood
Рейтинг: 762 НеутралноДо коментар [#21] от "Gopeто":
Fail with honour then succeed by fraudЩото винаги го отнеся най-слабия. Добре изпитана практика по света и у нас..
lz2
Рейтинг: 2280 НеутралноВодача може да е виновен,ако е причинил катастрофа с неизправен личен автомобил.В сручая е виновен,този,тойто го е дапуснал да пътува.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Ако фидравликата на самолет се окаже дефектна,пилота ли ще е виновен???
Polusa
Рейтинг: 302 НеутралноВсички факти, от деня на катастрофата до излагането на днешните причини за аксидента, имат само един отговор, САБОТАЖ! Българио СЪБУДИ СЕ!
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!мОДИ ти си........ши....к
Рейтинг: 171 НеутралноЗа нашата държава е нормално да е виновен най-беззащитния, та нали тия пунктове за ГТП са на бивши даяджии с много връзки сега.В Дай сега работят техните деца а у нас има една поговорка гарван гарвана око не вади