За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Нихната Макя
Рейтинг: 1040 ВеселоМутрата с радос ще те послуша, Недев
Само се чуди на кого точно от приятелчетата си да го подари
badjanak
Рейтинг: 593 НеутралноМоже и цялата държава да подарим, но дотам вече я докарахме , че такива подаръци вече никой не иска.
"Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.джендър NATO generals
Рейтинг: 618 НеутралноАко собственикът ще бъде реномиран западен инвеститор като немските железници-защо не! Ако обаче се гласи да бъде Цветан Василев или Васил Божков-Черепа -не, мерси!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токВ Румъния МВФ постави като условие подобряване управлението на държавните компании! Но у нас няма кой да го каже това на правителството!
SS
Рейтинг: 1379 НеутралноАко някой иска да издържа освен крадливи железничари и една тумба синдикати да го взема !
По добре да си създаде нова компания (ако изобщо му се занимава с ЖП превози) !!!
xmm
Рейтинг: 761 Весело......."Отне ни 3-4 седмици, за да направим контакт с министерството....
-----------------
И това при положение,че са на стотина метра пеша!
hodounski
Рейтинг: 2241 Неутралномай трябва да подариме държавата
razlichen123
Рейтинг: 497 НеутралноЖелезницата може да се направи печеливша! Но трябва да се премахне социалната ангажираност/ заплатите при уволнение, както и запазването на персонала/, както и политическите игри и икономическите интереси на разни групировки.
Кой би купил нещо, ако няма интерес и то не е печелившо?
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1956 Весело"...в държавни ръце, защото те постоянно се сменят, сменят се интересите, сменят се и управляващите..." - ДЪРЖАВНИТЕ интереси се СМЕНЯТ - сигурно само в България е така!?! ОПравниците съвсем са слънчасали, в частност подалото оставка лице, та добре че МУ е приета!
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#3:"~"]Ако собственикът ще бъде реномиран западен инвеститор като немските железници-защо не! [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Те са държавни. Не вярвам да се навият да управляват чужди железници. Но съм съгласен, че трябва да се търси реномиран западен инвеститор. Че иначе сценарият ОЦК е ясен.
mapto
Рейтинг: 1364 Неутрално[quote#1:"Dedo Lemmy"]Само се чуди на кого точно от приятелчетата си да го подари[/quote]
Включете се в свободния интернет, без цензура на корпорации, партии, олигарси,... https://feddit.bg/c/fediverseГолямо приятелство трябва да е, за да се хване някой на по 10 млн. загуби на година.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#10:"mapto"]Голямо приятелство трябва да е, за да се хване някой на по 10 млн. загуби на година.[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Взима го. Играе с някой банков директор да му се отпусне голям кредит, който после да разделят двамата. Уговаря нулев контрол от държавата. Почва да разпарчетосва всичко. Кредита го източва през свързани фирми както стана с ОЦК. И пей сърце.
_dan_
Рейтинг: 761 ЛюбопитноВалентин Златев ще го купи за 1 долар, той има опит с разсипването на предприятия!
Наистина много грозно от страна на Дянкофф да каже:
- Прехвърлете ни 1000 имота за да ви дадем субсидия!
Дано след време да го натикат в затвора за подобни незаконни действия!
10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 442 Неутралнода ги подарят на Уорън Бъфет,човека има голям опит с железниците!
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 ВеселоА, забравих, после загубите за банката ги покриваме ние след като логично рискът се отрази на лихвите
Governments never learn. Only people learn.aron25
Рейтинг: 1366 ВеселоКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
До коментар [#6] от "hodounski":
)))
Ми..сега тя/държавата/ не се ли явява своего рода подарък в ръцете на мафията? Бойко Борисов като ярък представителна СИК и сякая друга престъпно-подземна нагла сволоч няма ли в ръцете си подарена цяла една държава, с цел да я изстиска, ограби тотално и после да я изплюе презрително като ненужна вещ на боклука? Е, вярно е, че няма да му се дадем толкова лесно, ама..силата засега е в мафията. Всички гласуват под строй за престъпници. Това го няма никъде по света. Ние отново сме "рекордьори"
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#13:"10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула..."]да ги подарят на Уорън Бъфет,човека има голям опит с железниците![/quote]
Governments never learn. Only people learn.Най-голямата му инвестиция беше в товарна железница, нали?
ПАСТОРА
Рейтинг: 388 Весело"Свикнал съм да работя в среда, в която има някакви аксиоми, в която все пак нещо се знае априори, "
Добре си направил с подаването на оставката, защото с правителството на "тука има - тука нема" не се играе!
tri
Рейтинг: 117 НеутралноВинаги е било ясно, че в БДЖ нищо не се прави за да се стигне до приватизация. Сега е ясно и Недев за какво е работил.
От държавен към частен монопол. Тоя филм вече сме го гледали.
aron25
Рейтинг: 1366 Весело[quote#12:"_dan_"]Дано след време да го натикат в затвора за подобни незаконни действия![/quote]
Тъкмо Андрей Шлайфер ще им поводи да му ходи на свиждане
richardnixon
Рейтинг: 870 НеутралноХа - ха - до година ще нарежат линиите и вагоните, ще направят траверсите на брикети и кой откъде е..България ще стане първата страна, която прекъсва жп връзките - чао и на Ориент експрес !
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#18:"tri"]От държавен към частен монопол. Тоя филм вече сме го гледали.[/quote]
Governments never learn. Only people learn.И по света са го гледали. И частният монопол винаги е работел по-добре. В Япония има 8 ЖП компании. 7 са частни, една е държавна. Познай коя е единствената на загуба. В Южна Корея, железницата, която е смятана за символ на технологичен прогрес в целия свят, е държавна и е на загуба. Френските железници са здраво субсидирани от държавата и ЕК отдавна ги напада ежемесечно. Почти няма държава, като изключим Германия, където железниците да са държавни и на устойчива печалба.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 НеутралноПросто държавата трябва да си свърши работата и да контролира частния монопол. Тя ако това не може да свърши, къде ти ще го управлява?
Governments never learn. Only people learn.др. Иванов
Рейтинг: 870 НеутралноЩом държавата е решила да подарява е попаднала на човек! Кандисах веднага! Приемам подаръка с благодарност и вечна признателност за дарителите.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
Рейтинг: 442 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "vladimirkarolev":
да! купи Burlington northern за 34 милиарда $....не случайно той я описва като сделката на живота му
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 693 НеутралноИ подарено БДЖ никой няма да го иска.
Няма шики-мики.jori
Рейтинг: 442 Неутралноподобрение от 13 милиона. а сега малко математика:
2000 съкратени. не знам на какви заплати са но да кажем 500лв.
2000 ь 500 = 1000 000 на месец . 12 месеца = 12 000 000. голЕмо управление
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#24:"10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула..."]да! купи Burlington northern за 34 милиарда $....не случайно той я описва като сделката на живота му[/quote]
Governments never learn. Only people learn.В САЩ товарните железници са традиционно силни. За разлика от пътническите. Амтрак, ако не се лъжа, най-вероятно скоро ще я разпарчетосат и приватизират. Социалното недоволство срещу прахосването на държавни пари, за да се поддържа на изкуствено дишане, нараства
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Весело[quote#3:"~"]
Ако собственикът ще бъде реномиран западен инвеститор като немските железници-защо не![/quote]
Може собственика да е един чичко с мустачки, но само на печелившата част.
Произходът на инвестицията не е гаранция за добро управление, освен ако германците не приемат подаръка в комплект с цялата държава.
kotrag
Рейтинг: 707 НеутралноНедев е прав по принцип - нужен е частен оператор с опит.
По-удачно ми се струва обаче дружеството да бъде обявено във фалит, а правителството да се напъне (колкото са силите му... а те не са кой знае какви) да привлече международен специализиран оператор на (ново дружество) , като концесионира пътническите превози за 15-20 години на символична цена.
Симо
Рейтинг: 605 НеутралноБДЖ трябва да бъде ликвидирано. Имуществото разпродадено и на негово място да пуснат няколко частни превозвача. Не виждам кой ще иска тая стара структура за друго освен източване до край и ликвидация. Не се ли започне на чисто, агонията ще продължи още няколко години до окончателния му край.
Публикувано през m.dnevnik.bg
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
jori
Рейтинг: 442 Неутралночастно ??? смях. къде има частни железници по света не на субсидии и печеливши???
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#31:"antimoderator87"]кароле в ти сигурен ли си че немското бдж е държавно че аз не съм[/quote]
Governments never learn. Only people learn.99% съм сигурен
hodounski
Рейтинг: 2241 РазстроеноДо коментар [#15] от "aron25":
Прав си! За жалост си абсолютно прав!Подарихме България на мафията с любезното съдействие на журналистите,които са си заровили главите в пясъка.Единственото ни утешение е,че задниците им стърчат...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
jori
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#21] от "vladimirkarolev":
в холандия са частни. на супер загуба. англия също
aron25
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#7:"razlichen123"]Но трябва да се премахне социалната ангажираност/ заплатите при уволнение,[/quote]
Това важи с пълна сила и за другия голям "кран за източване" - родната милиция на Цветаноф. Какви са тези нам колко си заплати накуп? Какви са тези "директори" с привилегии? Кой им дава това право? Хората учат цял живот, внедряват интелекта си за просперитета на света, а тия тюмбели чоплят семки в храстите, играят комар денонощно с "едноръки бандити" и после искат високи заплати? Аре, бегом марш!. Щом не можете да опазите спокойствието и имуществото на хората - гет аут! Сами ще се оправим. Цял милиард не ви стига, пиявици непотребни! Та сега и стачки ще ми вдигате, щото сте ненаситни в алчността си!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
appen 13
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#2] от "badjanak":
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.+++++++++++++++++++++++++++++
И много вярно и болезнено точно...+++++++++++
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#32:"jori"]частно ??? смях. къде има частни железници по света не на субсидии и печеливши???[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Великобритания. САЩ. Канада. Австралия. Япония. Бразилия. Мексико. В 7 от 15-те най-големи икономики в света, има печеливши частни железници. В останалите осем, с малки изключения като Германия, железниците са държавни и на загуба или субсидирани и кретат на малка печалба
DrAvalanche
Рейтинг: 1040 ВеселоДо коментар [#1] от "Dedo Lemmy":
Just get on stage AND FOOKING AVE ITЗалагам на КТБ и ВТБ. Новите любимци на челия Винету.
_dan_
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#21] от "vladimirkarolev":
Господин Каролев - хората са го казали: Единственото по-лошо от държавния монопол, това е частният! Заради социалните функции, които изпълнява БДЖ няма как да е на печалба.
По същото време, когато щяха да обявяват Български Пощи за приватизация, че били на загуба, небезизвестната СИ Банк спечели конкурса за разпространение на винетки, вместо да ги дадат на пощите, защото бяха (и са) на загуба. И основния въпрос - как може частника да е на печалба, а държавата на загуба? Защо се допусна лошата държава да спасява добрите банки в САЩ и Европа? Защо банкерите не са в затвора? Но това са фундаментални въпроси на, които вие нямате интерес да отговорите, защото ще лъсне сбъркаността на цялата неолиберална икономическа система, която защитавате.
petranica
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#6] от "hodounski":
Любов и светлина!Няма държава, драги, няма - от 1944г. Българи я е закрита
DrAvalanche
Рейтинг: 1040 ЛюбопитноДо коментар [#11] от "vladimirkarolev":
Just get on stage AND FOOKING AVE ITЯвно имате опит с тази схема. Много детайлно я описвате.
takeshi303
Рейтинг: 978 Неутрално[quote#31:"antimoderator87"]кароле в ти сигурен ли си че немското бдж е държавно че аз не съм [/quote]
Дойче Бан са държавни, но българина не е немец. Там много трудно се краде, видят ли те колегите веднага те изпортват на момента , а тук се пазят взаимно и дори да не крадат заедно, никой не би подал сигнал за кражба.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#42:"_dan_"]И основния въпрос - как може частника да е на печалба, а държавата на загуба?[/quote]
Governments never learn. Only people learn.1. Защото държавният чиновник краде. А частният собственик няма как да краде от себе си (или това е доста по-рядко).
2. Защото държавният чиновник работи стимулиран от заплаха от уволнение. А частният собственик работи стимулиран от това да изкара по-голяма печалба през следващия период, която си остава за него.
3. Защото държавният чиновник е зависим от политиците. А тях оставяме без коментар.
4. Защото държавният чиновник управлява чужди пари и нехае. А частният собственик управлява свои собствени пари.
Може да продължавам до утре
aron25
Рейтинг: 1366 Разстроено[quote#43:"petranica"]Няма държава, драги, няма - от 1944г. Българи я е закрита[/quote]
Което не ни прави щастливи. Айде да си я спасим? Някой има ли рецепта за това?
Мазен чех
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#20] от "richardnixon":
икономист - неграмотник с дипломаДай Боже, от твоята уста в божиите уши! Аз предлагам за да има соц. справедливост всеки да вземе ъглов шлайф и/или плазмен резач, да направим един трудов уикенд и всеки да си вземе парче от баницата за скраб. След което приключваме със субсидиите за БДЖ и НКЖИ. Иначе излиза, че субсидираме търговията на Германия и Турция и сме най-големите ахмаци на планетата.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Неутрално[quote#40:"vladimirkarolev"]Велико британия. САЩ. Канада. Австралия. Япония. Бразилия. Мексико. В 7 от 15-те най-големи икономики в света, има печеливши частни железници[/quote]
Няма нищо по-естествено от това, след като икономиката работи. Не разбирам, защо спамиш с неща които са пределно ясни?
appen 13
Рейтинг: 707 ВеселоДо коментар [#31] от "antimoderator87":
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.Е, не се излагай така, все пак си и един интелигентен човек, по принцип частно ж.п. е доста, ама много доста, екзотично начинание, което има крайно негативни последици за съответната икономика, изключвам Щатите, където транспорта преимуществено е автомобилен... В Европа частно ж.п. си е рядкост, а за нашата територия е трагикомиченкомичен абсурд, точно след 18 месеца ще бъде обявено в несъстоятелност от някой назначен мутро"бизнесмен" и ще бъдат разпродадени релси, локомотиви и т.н. за скраб, т.е. както винаги до сега през последните двайсетина години...
zmii4e
Рейтинг: 918 ВеселоВеднага ви давам идея за железници на печалба - стоките преминаващи през страната на влакчето - обяснение така е екологично .
“Кучето гледа пръчката, а лъвът — онзи, който я хвърля” аз гледам и тримата ...Мазен чех
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#46] от "vladimirkarolev":
икономист - неграмотник с дипломаКаролев, ти си един неграмотен икономист, не се излагай по форумите и не лей мозък че нямаш такъв. Повтаряш като папагал шаблони, колко ти плащат да плямпаш по форумите, кука такава.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Весело[quote#46:"vladimirkarolev"]Може да продължавам до утре[/quote]
Продължавай, продължавай. Чудно ми е, как либералите не са сетили до сега да си основат частна държава, в която да не се краде и в последствие да е с най-развитата икономика от всички останали!?
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#50:"appen 13"]В Европа частно ж.п. си е рядкост, а за нашата територия е трагикомиченкомичен абсурд, точно след 18 месеца ще бъде обявено в несъстоятелност[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Тоест, пазарът и обществото нямат нужда от ЖП превоз. Тогава защо да се дават държавни пари, които се крадат, за да се поддържа нещо, от което ние нямаме нужда? Ако едно частно ЖП фалира, поради липса на търсене и пазар, а не поради кражби и корупционни схеми, то защо трябва да съществува ЖП?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#53:"Роси Кирилова"]Чудно ми е, как либералите не са сетили до сега да си основат частна държава[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Не знам кога най-накрая Синята Коалиция ще обясни на платените си форумни хейтъри каква е идеологията на партията ви. Въпреки личностните войни и ненавист, сините и НДСВ нямат идеологически разлики. Вземете си прочетете платформите и програмите, най-накрая.
MissingPerson
Рейтинг: 826 НеутралноВиждам само накацали форумни мушички и никакви коментари по същество.
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."др. Иванов
Рейтинг: 870 НеутралноКаролев, ти все едно си живял на Марс! Нали виждаме резултатите от приватизацията навсякъде по света и те са плачевни. Когато фирмата стане частна или се закрива и разпродана на скрап и строителни парцели или излиза на печалба, когато цените се вдигнат 4-5 пъти. Държавната БТА при 3.5 лв. абонаментна такса имаше 200 млн. печалба, като частна при 14 лв. абонаментна такса 35 млн. печалба.
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Кои линии ще станат на печалба при приватизацията на БДЖ? От 15-20 само една или десетина за цяла България, останалото ще се закрие и цели райони ще западнат, а за да ги крепи държавата ще трябва да дава десетки пъти повече пари отколкото дава сега на БДЖ.
Защото се занимаваш с финанси и икономика вземи и проучи какво е положението с железниците (Мария Фумаса) в Бразилия, защото то е показателно!
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Неутрално[quote#52:"Кой ограби Криско от Босфор ТВ"]Каролев, ти си един[/quote]
Това не е Каролев. Истинският, поне не е като латерна. Има някаква мярка, по-диалогичен е, и приема чуждото мнение.
Мазен чех
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#47] от "aron25":
икономист - неграмотник с дипломаРецептата е арабска пролет, набавяш си оръжие почваш да стреляш по всичко държавно: олигарси, милиционери, военни, чиновници. Ако си сам няма да успееш, но ако сте повече успеха е гарантиран, има доста какво да научим от циганите в груповото защитаване на правата.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#58:"др. Иванов"]От 15-20 само една или десетина за цяла България, останалото ще се закрие и цели райони ще западнат[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Ако се закрият, това значи, че съответните райони нямат нужда от железници. Не виждам тогава липсата на такива как ще е причина за западането им.
nelva
Рейтинг: 171 НеутралноПРЕДЛАГАМ ДА СТАНЕМ 52 щАТ НА САщ.
НА ПУК НА РУСНАЦИТЕ.
ХА ХА ХА ХА ХА
Deaddark
Рейтинг: 1390 ВеселоИскам на мен, искам на мен!
MissingPerson
Рейтинг: 826 НеутралноДо коментар [#56] от "vladimirkarolev":
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."Владо, пуснете ги по пощата тези платформи най-накрая. Масово! Поне два пъти в годината. Не се крийте за уебсайтове разни, то с уебсайтове избори не се печелят в България.
Лично мен, ако ми обясниш как искаш да станат нещата, и ако ми допадне - веднага се записвам в партията.
П.
Мазен чех
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#59] от "Роси Кирилова":
икономист - неграмотник с дипломаНапротив доста мяза на истинския, обикновенно тъпо ченге.
takeshi303
Рейтинг: 978 Неутрално[quote#56:"vladimirkarolev"] Въпреки личностните войни и ненавист, сините и НДСВ нямат идеологически разлики[/quote]
Kаролев откога станахте комунисти, защото платформата на ДСБ е по скоро идеологически издържана в стил европейска социал демокрация, тоест доста лява.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 НеутралноДо коментар [#56] от "vladimirkarolev":
Ти не си знаеш собствената шизофренична идеология. Събитията показаха, че без помощ от държавата, няма как да съществувате.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
zidane
Рейтинг: 894 ВеселоДо коментар [#46] от "vladimirkarolev":
Господине, всеки, който се е въртял по държавни и общински софри в последните 20 години може да го потвърди!
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#66:"normandy"]Kаролев откога станахте комунисти, защото платформата на ДСБ е по скоро идеологически издържана в стил европейска социал демокрация, тоест доста лява.[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Е, да, другарят Костов откакто му намаляха шансовете за влизане в следващия парламент удари сериозен ляв завой
appen 13
Рейтинг: 707 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "antimoderator87":
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.Извинявай, но се боя, че не правиш разлика между "обществен" и "национален" транспорт, да не говорим, че все пак Германия прави национално-отговорна приватизация и стриктно спазва обществения интерес, нещо което у нас НИКОГА не се е случвало, у нас личния криминален мутренски интерес, ВИНАГИ е превръщал приватизацията на каквото и да е било, в поредното анти-българско престъпление....
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#64:"MissingPerson"]Владо, пуснете ги по пощата тези платформи най-накрая. Масово! Поне два пъти в годината. Не се крийте за уебсайтове разни, то с уебсайтове избори не се печелят в България.
Аз съм редови член и не се меся. Говоря от мое лично име по всички медии, включително Фейсбук, форуми и Туитър
Governments never learn. Only people learn.Лично мен, ако ми обясниш как искаш да станат нещата, и ако ми допадне - веднага се записвам в партията. [/quote]
Ами... имаме си шефове в партията
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Мартин Akakka
Рейтинг: 815 ВеселоПравителството начело с тиквата са на път да фалират НЕК , че БДЖ ли ще им се опре .
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
antropos
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#46] от "vladimirkarolev":Изброените от вас неща са просто на книга - действителността е далеч по-различна и сурова. Настоящата криза е плод на неолиберална политика - т.е. моделът е неработещ!
Sic transit..Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 ВеселоДо коментар [#70] от "vladimirkarolev":
Костов, колкото и ченгеджийски да се напъваш да го другаросваш, не е бил агент на Русия, както патрона ти - vladimirkarolev".
др. Иванов
Рейтинг: 870 Неутрално[quote#61:"vladimirkarolev"]Не виждам тогава липсата на такива как ще е причина за западането им. [/quote]
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Не става с гледане, защото не може да сме навсякъде и винаги, а с четене! Вземи и се заинтересувай какво ставаше след затварянето на "неефективните" училища, рейсови линии, малки цехове и други подобни по селата. И колко струваше това пестене на държавата после!
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#76:"antropos"]Настоящат криза е плод на неолиберална политика - т.е. моделът е неработещ! [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Алтернативните модели на комунизъм/социализъм се опитват от поне два века да изглаждат цикличността и след всеки опит създават или по-голям батак (както сега след като спасиха банките и печатят на поразия) или направо война.
_dan_
Рейтинг: 761 ЛюбопитноДо коментар [#69] от "zidane":
То това е проблема, че вместо да се "стегнат редиците" и държавните предприятия да почнат да печелят, грабежа е поголовен.
С премахването на личната отговорност, въвеждането на разни бордове на директори и комисии, се утвърждава колективната отговорност т.е. никой не е виновен. И това е достатъчно да се обяви държавата за лош стопанин, а частникът за "добър"!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Ivan Petrov
Рейтинг: 714 НеутралноКато "Балкан" едно време на Гад Зееви ли?!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataАми нали те, като разпродадоха всичко и след това фалираха, като оставиха задълженията от над 40млн. абсолютно непогасени, но пък заради нуждата от това погасяване им беше дадена компанията за левче от Кост'оф по време на Приватизацията?!
Знаех си, че е поредната Калинка, този недодялан м'иниджър и е по бащин политдълг там!!!
birdman
Рейтинг: 583 НеутралноПървият мениджър на държавно дружество с глава на раменете си , а не с партийна книжка ! Жалко че такъв човек трудно се намира да управлява БДЖ , Недев можеше да направи още много ... МФ защо мълчи като оакано дете ?
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#78:"др. Иванов"]И колко струваше това пестене на държавата после! [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Какво струваше? Бюджетни излишъци и рекорден ръст на БВП за света и ЕС?
Гневник
Рейтинг: 660 НеутралноДържавата да подари БДЖ - предлага подалият оставка Йордан Недев
Данчо, съвсем правилно си подал оставка, но съвсем неправилно си бил назначен на тази длъжност, щом и това не знаеш - че държавата не може да подарява. Съгласно чл. 18, ал. 4 от Конституцията със закон може да се установява само държавен монопол върху железопътния транспорт.Разпоредбата не въвежда такъв монопол и не задължава държавата да го уреди. Тя създава само правна възможност за организирането му. Затова държавата може изобщо да не пристъпи към установяването на монопол, а може и да го установи за някои от дейностите или за част от услугите, включващи се в една от дейностите. Със същата разпоредба използването на посочената възможност е предоставено на законодателя. В неговите правомощия е след преценяване на конкретните икономически и други условия и след съобразяване интересите на обществото да вземе решение за установяване на монопол, като определи обекта, обема, продължителността му, респективно да отмени този монопол, когато защитата на интересите на държавата и обществото не налага повече съществуването му. От това следва друг извод относно държавния монопол: че е конституционно установено правомощието на висшия законодателен орган (Народното събрание) със закон да учреди монопол.
Данчо, с чл. 2, ал. 4 ЗДС законодателят е изключил от материалноправния обхват на този закон имотите и вещите, включени в капитала на търговски дружества, и те нямат качеството на държавна собственост, дори ако държавата е била единствен собственик на прехвърленото в тях имущество. Преобразуването на държавните предприятия има за последица възникването на промени в собствеността. Правото на собственост на държавата върху веществения състав на имуществото се трансформира в право на собственост върху капитала на едноличното търговско дружество с държавно участие. По този начин притежателят на капитала придобива управленски и контролни правомощия, но самостоятелния правен субект, притежател на вещните права, е търговското дружество, а не държавата.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#81:"antimoderator87"]я каролка бат Ваньо ша бъде у другото парламенту ма вие не[/quote]
Нито съм бил в парламента, нито искам да бъда, нито ще бъда
Governments never learn. Only people learn.Няма да спя три месеца по тоя повод
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Весело[quote#72:"vladimirkarolev"] Говоря от мое лично име по всички медии[/quote]
vladimirkarolev е независим агент, борец за национално съгласие.
zidane
Рейтинг: 894 НеутралноДо коментар [#76] от "antropos":
До коментар [#79] от "vladimirkarolev":
моделът, господа, в България е един единствен - шуробаджо-корупционен. не пишете излишни теории, защото всички знаем за какво иде реч!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
др. Иванов
Рейтинг: 870 НеутралноСпоровете са безмислени, защото се интересувам от БДЖ и съм готов да платя 1 лв. за нея!
Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!Казвам го като публично предложение, а и във връзка с тезата на Костов и сие, Каролев, Шулева и сие и Скакалци и Говеда (без сие), че едно нещо струва колкото някой бил готов да даде за него.
На този етап, при предложено подаряване на актива, аз давам 1 лев. Ако някой дава повече ще наддавам до няколко милиона, обезпечени в ликвидни парцели и диаманти (по-трудно ликвидни).
Мазен чех
Рейтинг: 870 НеутралноДо коментар [#51] от "zmii4e":
икономист - неграмотник с дипломаИ няма да ти плащат винетки, т.е. пак си на загуба. В момента ремотираме ЖП линията към Свиленград основно с европари, но има и самоучастие и годишно даваме към 200 млн. субсидия за НКЖИ за да върви търговията между Турция и Германия - ето това е простотия.
Десен екстремист
Рейтинг: 1273 Неутрално[quote#70:"vladimirkarolev"]другар ят Костов[/quote]
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Не ти отива на претенциите, Владко
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#89:"antimoderator87"]каролк а приказката за лисицата и гроздето ли дал ти примомням ......ма мнооооо ша ви е кисело тва грозде на жълтите....пак[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Това си е работа на шефовете. Аз съм могъл да бъда всякакъв по време на мандата на НДСВ. Че и доскоро продължаваха да ме карат да почвам държавна работа, ама от друга партия. За разлика от други хора, дето то четвърт век не са излизали от парламента, за мен върхът в кариерното развитие не е да съм чиновник или бекбенчър в парламента
Излизам, приятна Неделя!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Гневник
Рейтинг: 660 НеутралноДанчо, а същественото е, че собствеността и на държавата и на общините трябва да служи и задоволява само обществени интереси.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2599 Неутрално[quote#70:"vladimirkarolev"] Костов откакто му намаляха шансовете за влизане в следващия парламент удари сериозен ляв завой[/quote]
Неуспешно се опитваш да се правиш на този, на който си избрал да се кръстиш. В политиката няма нищо по-нормално опозицията да компенсира, или да се възползва от слабостите и залитанията на управляващите, когато те не отговарят на държавните интереси, остарели са, тоест, неработещи и безполезни към момента и вредят на обществото.
ibmibm
Рейтинг: 116 НеутралноНикой не обърна внимание на думите на Недев, че това което се случва в БДЖ Товарни превози в момента е АБСУРДНО! И според мен той има предвид не толкова провалената приватизация, а това, че БДЖ Товарни превози е на тотална загуба поради некадурното управиление на двете корумпирани недоразумения, наречени управители - Джуров и Иванов и тоталния чадър върху тях от страна на патрона им Владимир Владимиров. От златна кокошка, която трябвало да се продаде за не по-малко от 500 милиона лева в началото на 2012 г., БДЖ Товарни превози според Джуров имало вече сериозни проблеми. И това го казва управителя, който е отговорен за състоянието на компанията. Ако това не е ПЪЛЕН АБСУРД???
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#94:"antimoderator87"]ахъ казваш мое съм на село ма ша съм пръв
Защото, ако ми е била целта да крада, щях да се възползвам от позициите отдавна
Имам си грозде и ми е сладко, въпреки че кризата малко го вгорчи. Вие само мечтаете за депутатски столове. Мен не ми трябват
Governments never learn. Only people learn.или пак опираме до гроздето[/quote]
Смяташ, че в частния бизнес изкарвам по-малко пари отколкото депутатска месечна заплата?
Храбър
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#56:"vladimirkarolev"]Въпрек и личностните войни и ненавист, сините и НДСВ нямат идеологически разлики.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ми то и герберите се пишеха десни и предлагаха програма пълна с обещания за реформи, ама не биде!
Едно е да обещаваш преди изборите, а друго е да го направиш в действителност.