За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Йордан Халачев
Рейтинг: 664 ЛюбопитноВ петък, ще бъде повдигнато обвинение към Христо Бисеров, обяви главният прокурор Сотир Цацаров и допълни, че най-малкото, в което бившият заместник-председател на парламента ще бъде обвинен, е подаване на невярна декларация пред Сметната палата. 4.html
Прокуратурата чака от две държави отговори на запитвания по повод на това разследване, като една от страните е Швейцария, стана ясно още от думите на главния прокурор.
Цацаров не коментира,дали ще има обвинение срещу Борисов за офшорката.
Бойко Борисов има офшорка в Кипър,която е регистринана през 1994 година, действала е докато той е бил кмет на София и министър-председател, действа и в момента.
http://yphalachev.blogspot.com/2013/11/blog-post_1
volrath
Рейтинг: 174 РазстроеноСлучаят с Христо Бисеров показа, че в България няма държава. "Човекът от сарая" е първият, на който се докладва, а президентът, министър-председателят, председателят на Народното събрание остават неуведомени.
Добро утро!
purple_rain
Рейтинг: 118 ЛюбопитноДал знае много неща,но не съм го чул досега да каже нещо по-конкретно.Но да не забравяме,че дълги години той беше дясната ръка на Доган и съвсем не е света вода ненапита.
Eisbär
Рейтинг: 616 Неутралноабе и Дал е от същото котило.
Изгонен или сам напуснал няма значение.
Казването на публични тайни в случая не ни топли особено
Iron Maiden
Рейтинг: 996 Неутрално"Човекът от сараите" не е Доган. Градинарят е. Той дърпа конците, докато гребе опадалите листа.
а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лицаПАВЛА
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноПо-интересен факт е защо се търчи да се замазват следите на Бисеров.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Къти
Рейтинг: 822 НеутралноМангалска работа! Всички вън! ОСТАВКА на ВСИЧКИ!
Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bgvirtual brain
Рейтинг: 662 НеутралноПитам се, кога най-накрая редовите избиратели на БСП, колкото и да са манипулирани и осакатени, ще разберат, че пастирите им поднасят цялата държава на тепсия на Ахмет Доган и ДПС?
БЕЗполезен идиотelita_stz
Рейтинг: 1162 Весело"Според него по време на управлението си ГЕРБ били сключили джентълменско споразумение с ДПС "
"Който остава неутрален бива намразен от онзи, който губи и презиран от онзи, който печели." Макиавели-------
ДПС и джентълменско поведение - ясна е картинката-ДПС с лице към гърба на ГЕРБ, за зоната от кръста надолу не споменавам от чувство за благоприличие
bot
Рейтинг: 395 НеутралноОставка вече не стига. Всички знаем какво трябва, но то е грозно и страшно.
CIA Germany
Рейтинг: 1162 Любопитнонищо ново не ни казва Касим Дал. Това всичко е ясно на една шепа интелигентни хора на средно ниво. Въпросът е кога масата дебелясали наречена електорат ще го проумее веднъж завинаги, за да се реши да направи радикална промяна!!!
Hope is the first step on the road to disappointment.β And
Рейтинг: 601 НеутралноСъгласен съм с него в случая
Коте
Рейтинг: 616 НеутралноВсичките си мислим, че комунистите ни управляват а излиза, че са турците.Не ни стигат 500 години, ами и сега.
993
Рейтинг: 827 ГневноГадост!
911,959,964,993Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
Рейтинг: 1059 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "ПАВЛА - SorryLol":
"В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски[quote#6:"ПАВЛА - SorryLol"]защо се търчи да се замазват следите на Бисеров.[/quote]
Сигурно защото за същото може да бъде уличено цялото ръководство на дпс...и тогава партията им се обезсмисля.
mesambria
Рейтинг: 229 НеутралноДПС - проклятието на БГ, беше казал един политик. Оказа се пророк.
rotos
Рейтинг: 775 НеутралноОт статията:"Изпреварващата оставка на Бисеров според Дал показва, че ДАНС е предупредила първо Доган за сигнала на партньорските служби срещу Бисеров, а последвалата оставка е ход разследването да се води срещу обикновен гражданин вместо срещу високопоставен политик."
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Не мисля така. ДАНС е предупредила първо Централата на Посрано 20. След това е имало видеоконферентна връзка и заседание на Тройната коалиция, на което са се набелязали общи мерки за излизане от създалата се ситуация.
Даже мисля, че Бисеров е присъствал на заседанието.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2243 НеутралноМоже и да е прав.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.virtual brain
Рейтинг: 662 НеутралноКасим Дал и Корман Исмаилов могат да изиграят много важна роля за разбиването на мафиотския клан ДПС, превземащ държавата! Тези хора са много важни за разцеплението на империята на Доган отвътре. Излизането на България от блатото минава задължително през смачкването на октопода ДПС!
БЕЗполезен идиотShkembechorba
Рейтинг: 174 НеутралноНа всички е ясно кой може да постави комунисти и Д(П)С-ари на място!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Борис Тодоров
Рейтинг: 664 ВеселоКои са тия партнъорски служби бе господин ислямист?МИТ на които си на пряко подчинение или разузнаванията на СА и Катар?
България над всичко!Γαλλα
Рейтинг: 1391 Любопитно[quote#1:"grund"]най-малкото, в което бившият заместник-председател на парламента ще бъде обвинен, е подаване на невярна декларация пред Сметната палата.[/quote]
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Ахаха, няма такъв смях...ще съм доволна, дори една глоба за неправилно паркиране, ако му наложат...но и в това се съмнявам...
Касио
Рейтинг: 120 ГневноДо коментар [#13] от "blue rose":
Много ПЕСоглавец, малко индианец!Никакви турци не ни управляват! Какви турци са тези, като те са креатури на ДС, която дърпа конците и на ДПС и на БСП, те са едно и също нещо, тъй че не турците, а КОМУНИСТИТЕ ни управляват!
mi6kro
Рейтинг: 609 НеутралноКога, как, кой от ДАНС е ходил при Доган ,бе Дал?
Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбинаСтига празни приказки. Това е като, че Сорос плащал на протестиращите.
fortunes
Рейтинг: 720 ЛюбопитноИнтересни откровения. Държавата я няма поне от началото на царуването на бащицата, така че това, че сега е разграден двор не е никак учудващо...
А иначе този цитат е доста любопитен относно "новия морал" на първата политическа сила:
"Според него по време на управлението си ГЕРБ били сключили джентълменско споразумение с ДПС да "не закачат" хора от движението и на това се дължало мълчанието им за Емел Етем и за разграбването на държавния резерв. До деня за размисъл ГЕРБ работели с ДПС като Делян Пеевски координирал взаимоотношенията им..."
tribiri
Рейтинг: 616 НеутралноИ тоя взе да се прави на драматичен артист. Бисеров е корумпе от ДПС и заради това е бил уведомен лидера на ДПС.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Когато получат информация за Овч. едва ли ще отидат при Доган.
Скакауец
Рейтинг: 340 Неутрално[quote#8:"virtual brain"]
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)Питам се, кога най-накрая редовите избиратели на БСП, колкото и да са манипулирани и осакатени, ще разберат, че пастирите им поднасят цялата държава на тепсия на Ахмет Доган и ДПС? [/quote]
.......
Отговор: НИКОГА! Защото са човекоподобни, които доброволни са се отказали от това, което ги прави човеци - мисленето!
Затова и СерГея вечер им обяснява от телевизора какво и как да мислят за протестите...
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 340 Неутралнокак живеят тия хора в мир със себе си не знам? как заспиват вечер, как гледат децата си в очите? не ги ли е срам?????
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоEU defender
Рейтинг: 887 НеутралноДо коментар [#1] от "grund":
The best way to predict the future is to invent it.Днес по-завоалирани са Опорните Точки, а? Какво и да го напишете, все смрадливата червена ръчичка си личи.
Frank Zappa
Рейтинг: 838 НеутралноТвърде вероятно е Дал и Исмаилов да са "отлюспени" нарочно, за да могат да докладват на в сараите за тайни завери, за които кученцето Доги няма как да научи.
Кандидат за член на ПП Четвърти километърС една дума тези (Дал и Исмаилов) са създадени, за да могат да бъдат използвани след като ДПС съсвсем се компрометира пред електората си.
Евентуално да бъдат припознати като негови алтернативи.
А, под овчата кожа - кученцето Доги!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1396 НеутралноДо коментар [#27] от "tribiri":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДрамата е, че отиват при някого, а не че е било при Доган..
Краси
Рейтинг: 786 НеутралноПо лошото е, че всички тези отговарят пред другарите в Кремъл.
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Това вече е национално предателство.
dobrich
Рейтинг: 893 ВеселоВ текста го няма твърдението на Дал, че мюлюцюнерти си затваряли очите, когато гавазите на Сопола купували гласове във Враца, Пазарджик и другаде за да вкарат и от там дупетати. Срещу обещанието за бъдеща коалиция в този парламент. Но Герб са били изиграни от Дпс след изборите....
ver11
Рейтинг: 8 Гневнодругия канал за получаване на информация от партньорските служби беше през ГДБОП който вече е ....... в ...
а вносител на същия закон за това е ........
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноКаква държава!?
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНали дружките му от СДС-то, пардон Реф. Блока, всичките либерали и либертарианци, се борят със зъби и нокти и наложиха от 1992 година либералните идеи на идеолозите им де Мизес, Хайек и Фрийдман, както и на откачалки като Рон Суонсън, тука.
За либералите държавата трябвало само да функционира дотолкова, доколкото невидимата ръка на Пазара го изисква. За либертарианците не трябва държава изобщо, щото невидимата ръка на пазара поддържа баланса.
Ако не стане, то "комунистите" са виновни, както видяхме през 2008.
Изобщо, тука се управляваме от откачалки, за които Демокрация=Либерализъм=Либерален Капитализъм.
Каква държава тогава!?
dobrich
Рейтинг: 893 Неутрално[quote#36:"socialen"] държавата трябвало само да функционира дотолкова, доколкото невидимата ръка на Пазара го изисква[/quote]
Това е за икономиката. Не извъртай.....
koko65bg
Рейтинг: 863 НеутралноСпоред Дал алчността и самозабравянето са довели Бисеров до сегашната ситуация и той е накърнил интереса на своя политически покровител.
Ами както се казва - Лаком гъз глава затрива. Как пък един свестен няма по високите нива на властта? Все корумпирани боклуци.
Skydiver
Рейтинг: 201 НеутралноТази оставка им изигра лоша шега на ДПС. Но се чудя дали сами си я изиграха или Бисеров ги прецака.
Бисеров навремето много сериозно е кадрувал в службите и подозирам че основния канал за течове в миналото е бил ДАНС-Бисеров-Доган.
Чудя се без Бисеров дали Доган има резервен доверен човек който да му осигурява и филтрира информация от службите. Това агент на ДАНС да ходи директно в сараите ми да си говори лично с Доган ми звучи наивно.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 948 Неутрално[quote#22:"Борис Тодоров"]Кои са тия партнъорски служби бе господин ислямист?[/quote]
Тези партньорски служби са били страна по джентълменското споразумение май.Касим Дал няма да го каже.Той няма право да го казва.
Но пък е казал нещо друго,че няма държава,и се надявам до няколко дни прокуратурата да бъде сезирана по случая.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#37] от "dobrich":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТова сигурно ти го е казал Ганчев от Центъра за Либерални Стратегии или момчетата от ИПИ, или от Центъра за Изследване на Демокрацията.
Такива като тях се провалиха толкова, че нито в Америка, нито в Германия, нито в една страна с работеща икономика и здраво общество не ги искат.
В Германия нямат и 1 депутат.
Само при нас виреят, щото ние сме за тях диваците, които те се опитват да мисионтрат/спасят.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 948 Неутрално[quote#36:"socialen"]всичките либерали и либертарианци, се борят със зъби и нокти и наложиха от 1992 година либералните идеи на идеолозите им де Мизес, Хайек и Фрийдман, както и на откачалки като Рон Суонсън, тука.[/quote]
Недей да вярваш на глупостите на Петър Волгин и Валери Найденов!Това са несериозни неща.България няма проблем с либерализма,а със социализма.Проблеми с либерализма търси в Полша,Чехия,прибалтийските държави.
babagicka1
Рейтинг: 118 Неутрално"Случаят с Христо Бисеров показа, че в България няма държава"...., но затова пък си има колониални закони и колониална администрация.....
Скакауец
Рейтинг: 340 Неутрално[quote#29:"Øϰϰå Çҩßё"]как живеят тия хора в мир със себе си не знам? как заспиват вечер, как гледат децата си в очите? не ги ли е срам????? [/quote]
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)........
Не ги е срам, защото комунист срам няма! Дядо ми е див комунист. От него НИКОГА не съм чувал думата ИЗВИНЯВАЙ!
Затова пък редовно чувам от устата му какво е казал серГея
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#37] от "dobrich":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgСамо, че тези, които протестират за тях отвън, са филолози, историци и социолози, и по този начин, и до един не влизат в техните разбирания за елит, състоящ се от автономни икономически единици, произвеждащи брутни продукти.
Истинският елит за тях са инвестиционните банкери, интернационалните мегакомпании и т.н., които не си цапат ръцете по протестите.
Това е работа за плебейте от хуманитарните науки на част от които ще намерят работа за заслугите им в някой център или стипендийка на Запад, а останалите ще останат на произвола на невидимата ръка на пазара и ще духат супата.
tripleaaa
Рейтинг: 222 НеутралноДАНС съществува и е съществувала само в новините при положение, че ненаказаните тирани завзеха властта чрез ПРЕВРАТ. Това е вражеска структура за българския народ и приятелите му. Точно след месец страната влиза официално в състояние на диктатура
Агресивност, Арогантност, Аргументираност(2 поредни тримесечия на непрекъснати протести). Според видни професори по политически и социални науки половин година трайно изразено устойчиво и цялостно недоволство не е възможно да съществува в демократична страна.
Важното е, че президента е върховен главнокомандващ на армията и базите на НАТО в Италия и Турция са в готовност ако ПРЕВРАТаджиите решат да се правят на Асад.
Зевс
Рейтинг: 166 ВеселоКасим Дал може да има предвид само една партньорска служба - в която самия той работи....
"Всеки човек е една вселена" Хайнрих Хайнеapolitichna
Рейтинг: 118 НеутралноОбидно ми е, че една отрепка, която не може два лафа да върже на български език, държи юздите на държавата вече почти четвърт век. А сега му дадоха толкова много власт и държавни постове, че се е окопал завинаги във властта. БСП толкова се увлякоха в навеждането, че предадоха цялата власт на агаларите. ДАНС, прокуратура, НАП, министерски съвет, околийски управи, всичко е тяхно. И целта е да се задържи това скапано правителство на власт. Толкова нищожна цел и толкова големи загуби. Продажници управляват България, това е истината.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 948 Любопитно[quote#46:"tripleaaa"]Важното е, че президента е върховен главнокомандващ на армията [/quote]
Какво му е важното след като няма държава,а мафия?
dobrich
Рейтинг: 893 Неутрално[quote#48:"apolitichna"]БСП предадоха цялата власт на агаларите[/quote]
Герб пък предадоха властта в ръцете на Бсп. Боко взе и върна мандата в рамките на един ден!?
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#42] от "vjacho":
Ecrasez l’infâme[quote#42:"vjacho"]България няма проблем с либерализма,а със социализма.[/quote]
Какъв социализъм те подгони на 14 ноември 2013 г. в България, някъде преди обед?
Някакъв довчерашен либерал, за какъвто се е писал Касим Дал ломоти, че няма държава, че довчерашният му колега по идеология и политическа карирера е банално корумпе, което по банален начин е стояло във властта, защото ужким политически врагове са си менкали публични ресурси под масата, а ти сънуваш социализми и комунизми...
Никакъв социализъм няма в една страна, в която преразпределителните функции на държавата едвам стигат до 35% от БВП, където либертарианстовото е почти официална идеология, където са приватизирани част от съдебната система, официално, а неофициално - почти цялата, очастностени са базовите структури на публичните услуги, образованието получава едвам 1/2 от необходимия ресурс, а останалото се допълва по частните канали, в здравеопазването е същото, а системите за ред и сигурност и закрила на собствеността се грижат единствено за горните 5% от стратификационната скала, защото функционират в единство с частните им аналози.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#42] от "vjacho":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgАз тях не ги чета. Те са несериозни И дори не знаят, какво е неолиберализъм.
lele266
Рейтинг: 118 НеутралноИ ГЕРБ и СДС са допуснали една огромна грешка. Да преговарят с комунистите и да не действат с твърда ръка. Отдавна трябваше да са отворени досиетата и да има висши фигури в затвора. Трябва някой да жертва политическия си комфорт за да отреже главата на мафията и влиянието на Доган и подобните му
Cherrie
Рейтинг: 1004 НеутралноДо коментар [#36] от "socialen":
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DКакъв свободен пазар те гони теб бе човеко,какъв Център за изследване на демокрацията,какви пет лева.
ДАНС ходи да докладва на Султан Доган,преди да иде при Министър-председателя или председателя на НС,които са олицетворение на властта,той либертанците,соросидите,западняците...До ушите сме в калта,държавата се води на отчет при Ааамет,той Реф блока,та Реф блока.
Що не критикуваш ДПС,които са членове на ЛиУбералния алианс и са либерали на либералите,ъм?
lele266
Рейтинг: 118 НеутралноВреме е за студентска партия ама едва ли ще се случи
*****
НеутралноДо коментар [#4] от "Eisbär":
[quote#4:"Eisbär"]абе и Дал е от същото котило.
Изгонен или сам напуснал няма значение. [/quote]Дал следва да мълчи.Защото докато Бисеров е правил,каквото правил,Дал е бил заместник на Доган.Грешка на РБ е да пускат хора като Дал или Пръмова да се показват по медиите.
*****
НеутралноДо коментар [#15] от "Велислав":
[quote#15:"Велислав"]Сигурно защото за същото може да бъде уличено цялото ръководство на дпс...и тогава партията им се обезсмисля. [/quote]Аз мисля и по-назад,защото Бисеров имаше подобен пост още в СДС,преди да дойдат на власт даже..
dobrich
Рейтинг: 893 Весело[quote#56:"yanne"]Грешка на РБ е да пускат хора като Дал или Пръмова да се показват по медиите. [/quote]
Добре, щом ти казваш няма да им позволяват повече?..........За Лъчо Мозъка нещо да кажеш?!
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 948 Неутрално[quote#51:"Graf"]Какъв социализъм те подгони на 14 ноември 2013 г. в България, някъде преди обед?[/quote]
По-спокойно де!Нали не се надяваш да седна подробно да ти изброявам колко социализъм има у нас.Нееднократно е ставало въпрос и ти го знаеш че имаме прекалено много държава там,където нямаме нужда от нея,ама никаква нужда,е прекалено малко,почти никаква,там,където имаме нужда от нея.
Чета те с удоволствие,не искам да споря,предполагам че не сме се разбрали.
Трябвало е да употребя паст-комунизъм най-вероятно.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#54] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТи забърка в твоя коментар 20 различни теми, по всяка една, от които дисертация да напише човек.
Но аз ти благодаря за това, защото това е пример за демагогията на СДС-то, пардон Реф. Блока, които забъркват нещата подходящо, хвърлят ги на хората, и се радват на всеки, тръгнал след това да гони "комунистите".
Типична полемика на либерали и либертарианци, които имат повърхностен поглед на нещата, за да могат да казват, че "комунистите" са им виновни.
Дори Костов, разтресен от шока да бъде нападнат в собствения си дом от един изтързан от безизходицата и бедността, развил психическо разтройство, съжаление, прозря какви каши забъркаха през тези 24 години, и призова своите деца Радан и Лукарски да спрат. Но те не го послушаха!
cyriak
Рейтинг: 616 НеутралноМного сладко приказва Касим, ама защо преди да плюе ББ, не каже колко милиона му даде Ерджан Дюндар за ТЕЦ Марица Изток 1 - АЕС и как ги разпредели?
Пък после да плюе там дета да вчере е лизал - ду**то на Доган!
Дръпна се за 3 години и хоп стана невинно агънце!
zigi
Рейтинг: 174 ВеселоАбе Взел-Дал тоя, ама и той да се изкаже, та да се озове в светлината на прожектори. Та поне нещо ново да казваше, ами все същото разтягане на локуми...
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#59] от "vjacho":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЯвно, че и тебе са те мисионирали!
Те са хиперинтелигентни, каризматични, завършили са елитни университети, знаят по 5 езика и са граждани на света.
Жалко само, че са пропилели огромния си потенциал с глупостите, в които вярват.
Какво щеше само да стане, ако наистина бяха насочили интелектуалността си в служба на обществото, което всички го искат, но малцина могат да го изразят.
Казвам ти, рай щеше да стане при 6 милиона.
Julian Mall
Рейтинг: 882 ГневноЯвно докато от РБ не предложат Касим Дал за шеф на ДАНС никоя партньорска служба няма да работи с нея.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоdobrich
Рейтинг: 893 Любопитно[quote#61:"tirebouchon"]колко милиона му даде Ерджан Дюндар за ТЕЦ Марица Изток 1 - АЕС и как ги разпредели? [/quote]
Интересно?.....
cyriak
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#60] от "socialen":
Виждам че си достатъчно червен и объл! Но вместо да плюеш, по-добре помоли 54 да ти напише по-простичко, за да разбереш!
Julian Mall
Рейтинг: 882 Любопитно[quote#61:"tirebouchon"]Много сладко приказва Касим, ама защо преди да плюе ББ, не каже колко милиона му даде Ерджан Дюндар за ТЕЦ Марица Изток 1 - АЕС и как ги разпредели? [/quote]
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоКолко от тях са отишли при другаря Костов?
russian78
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#51] от "Graf":
"Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)Ама разбира се, либертариански апокалипсис е настанал в България. "А дано, ама надали." Няма как в една либертарианска страна, държавата да определя какво може и какво не да прави собственика с частната си собственост, да създава изкуствени монополи и да ограничава конкуренцията. Ето няколко примера: налагане от страна на държавата на забрана за пушене в частна собственост, монополите в енергетиката, ограничената от държавата конкуренция при нотариалните услуги, неравнопоставеност между държавните и частните училища, законовоустановения монопол на здравната каса и много други. Не на последно място, какъв икономически либерализъм с цели 35% преразпределение на БВП, ако приемем това число за вярно. Либертарианството защитава правото на всеки индивид да избира сам и свободно как да живее, а при нас и не само при нас държавата се намесва в редица съществени аспекти от живота на хората. Това може да е социалистическо или дори консервативно, но не и либертарианско.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#66] от "tirebouchon":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНапротив. Ти си точно пример за това. За Вас от СДС-то света е тъмно-син или червен.
Прочети пак коментар 60.
aeiou
Рейтинг: 395 НеутралноМного добре знаем къде е "сарая". Да внимава..
Който първи прекрачи границата, губи.dobrich
Рейтинг: 893 Любопитно[quote#67:"Julian Mall"]Колко от тях са отишли при другаря Костов? [/quote]
Колко, айде кажи?!
carwindwrclir
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#8] от "virtual brain":
And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.Не виждаш ли колко "симпатизанти" събират на контрапротест?
Това не ти ли говори нещо?
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#68] от "russian78":
От тази каца обаче гребат все частници, като частници.
Ecrasez l’infâme[quote#68:"russian78"]Ето няколко примера: налагане от страна на държавата на забрана за пушене в частна собственост, монополите в енергетиката, ограничената от държавата конкуренция при нотариалните услуги, неравнопоставеност между държавните и частните училища, законовоустановения монопол на здравната каса и много други.[/quote]
1. Пушенето. Въпреки че съм против тоталната забрана, поради чисто икономически аргументи, ще кажа, че държавата има място в тази регулация, доколкото частната собственост се ползва за обществени цели. Ако частникът си затвори имота за себе си то и държавата изчезва.
2. "монополите в енергетиката" са повсеместни и всякакви приказки за либерализиране са за наивници. Неслучайно са определени като естествени монополи и подлежат на редица регулации в цял свят.
3. Няма ограничена от държавата конкуренция при нотариалните услуги. Както и ограничение в одиторските услуги. Там конкуренцията се ограничава от частни структури, каквито са Нотариалната камара, и ИДЕС
4. "неравнопоставеност между държавните и частните училища" Стигнахме и до някои последни отрязъци от баницата, от които частникът не е успял да лапа от обществения ресурс. Щото, до последното ти - "монополната" здравна каса са седнали сал държавни структури.
Знам че либералстващите искате още и още със средствата на държавната репресия да ръгнете от частните пари на гражданина към още каси, "зелени" централи, топлинни счетоводители и други подобни на частните пенсионните ни фондове, които обаче са хранени чрез държавата, а не избора на гражданите.
Plamen Florov
Рейтинг: 664 НеутралноЕ ако някой още не бе го разбрал - крайно време е да го разбере
Варна
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#16:"balkantourist"]ДПС - проклятието на БГ, беше казал един политик. Оказа се пророк[/quote]
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.ГандиЕ да де, ама болшинството ( мнозинството е по-хубавата дума, ама в случая руската дума по-залепва ) няма собствени очи и акъл да прозре нещата и предпочете по стар навик да налапа стръвта на червените клеветници дето ни докараха до този хал и сега ще си гоним дивото. Много народ не ще питомно и туйто...
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#41] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.и коклко депутата либертарианци има в българския парламент бе? Ако може така, поименно?
DareDebil
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#45:"socialen"]Истинският елит за тях са инвестиционните банкери, интернационалните мегакомпании и т.н., които не си цапат ръцете по протестите. [/quote]
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Така ли стана изведнъж? Нали в германия и сащ и нито една развита държава не искали либертарианците, само дето точно германия и САЩ спасиха инвестиционните банкери с парите ба плебса, дето ги избра уж за да ги пази от мега корпорациите. Па и като гледам конкретно в сащ и германия, бая мега корпорации има, всяка от които е активен участник в предизборните им капмании и често получават я тлъсти договори и поръчки от държавата, я субсидии, я данъчни олекчения. Познай колко банки и корпорации като дженерал мотърс щяха да бъдат спасени от фалит през 2008ма? Ще ти подскажа малко, НУЛА.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#76] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgВ този няма, защото Народът ги изгони на 12.05.2013.
Сега драпат отвън пак да влезнат, че Демокрацията им, пардон, Либералният им Капитализъм, били застрашени.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#51] от "Graf":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.[quote#51:"Graf"] а системите за ... закрила на собствеността се грижат единствено за горните 5% от стратификационната скала[/quote]
Само от това изречение трябва да ти стане ясно че няма как да сер говори за свободна пазарна икономика и либертарианство в българия, това е повече от абсурдно. Олигархия и либертарианство са две много, ама много ралични неща. Купуването на гласовете на най-бедната част от населението, било директно с пари на ръка, било с обещания за намаляване цените на тока (вдигнати от лошите частници), увеличение на пенсии и майчински, нямат общо с либертарианството.
DareDebil
Рейтинг: 450 Неутралноа, да, и тегленето на заеми за плащането на пенсии, дето после децата и внуците никога няма да могат да върнат, също не е.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#78] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Ама нали виреели много само тука, пък сега народа ги бил изгонил??? Айде, кажи поименно тогава кои бяха в предния парламент?
А, и в пост 77, въпроса беше, колко банки и корпорации като ГМ, така наречените от теб елити, дето били много важни за либертарианците, щяха да бъдат спасени с пари на данъкоплатците, ако на власт бяха либертарианците в сащ?
Варна
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#32:"Тони!"]До коментар [#27] от "tribiri":
" Бъдете промяната, която искате да видите в света" М.ГандиДрамата е, че отиват при някого, а не че е било при Доган.. [/quote]
+++
С отиването при Доган пък драмата става двойно горчива. Напаст, която все повече смърди от разложителните процеси сред тях. Голямо ринене трябва.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#78] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Ако отидеш и питаш който и да е от тия студенти отвън, дали иска свободна икономика, в която държавата не субсидира образованието, познай колко ще ти кажат че искат такава (либертарианска) икономика.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#77] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgАз това го знам. Типична либертанска полемика! Добре са те мисионирали и култивирали - ти си тяхното способно момче от Балкански полуостров.
Какво им пука на либертанците, че някой ще си загуби работата, след като невидимата ръка на пазара работи.
Обама им би на 17.10.2013 един шут.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#81] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgНикога няма и да бъдат, защото и там ги видяха през октомври какви са олигофрени като икона та им Рон Суонсън.
Julian Mall
Рейтинг: 882 НеутралноДо коментар [#71] от "dobrich":
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоДостатъчно за да предложи декларацията за етническото прочистване, да лобира за нови ТЕЦ-ове и да приюти партията на Дал в РБ.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#84] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Ама сериозно ли им би обамата шута? Нали нямаше либертарианци в сащ, сега пък имало, поне допреди 3 седмици, и понеже не са се провеждали нови избори, още са си там май? Накрая точно поддръжниците на обонго ще го налапат най-големия четвъртит, някои от тях вече го усещат, под формата на премахната или по-скъпа здравна осигуровка, нищо че обама им обеща че който си има план и е доволен от него, може да си го запази.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#84] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.какво му пука на обонго че милиони ще си останат под прага на бедността, на социални помощи и купони за храна, какво му пука че за да спаси едно работно място, трябва да разруши две, нали профсъюзите ще гласуват за него, както и всеки на държавна ясла? Нали ФЕД ще му напечата нужните кинти, 99% от които ще отидат точно у елитите, ама заради тоя 1% дето я стигне до социално слабите, я не, си струва да се обезцени долара, съответно и спестяванията на милиони американци.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#87] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgМного енергично, напористо така - либертанско.
Те са навсякъде що има за лапане. Как да ги няма в САЩ - виж в тий парти.
Недей така без уважение към президента!
Какво е виновен той, че постоянно го саботират, за да не им пречи на невидимата ръка.
Най-готини са немците, защото са прагматици и след изборите нямат и един в парламента.
Останаха безработни така да се каже - на невидимата ръка.
russian78
Рейтинг: 174 НеутралноДо коментар [#73] от "Graf":
Държавните чиновници искат да вярваме, че без тях няма да оцелеем, но е точно обратното - те няма да оцелеят без нас.
"Squash is a sport that represents the future, not the past." - N Ramachandran (President of WSF)Частната собственост си е частна собственост и никой не е длъжен да ми идва на гости у дома или да посещава ресторанта ми.
Ако монополите в енергетиката са естествени, защо са разписани в законови норми? Защо цената на енергията от зелени, кафяви и прочие централи се определя от държавата и се вписва в дългосрочни договори, а не се определя на свободния пазар?
А от къде идва властта на Нотариалната камера? Нима тя не е разписана в закон? Кой определя колко нотариуса да оперират в един район?
Или друг въпрос. Защо е забранена продажбата на лекарства он-лайн? Този, а и останалите проблеми не са характерни само за България, а са се разпространили на много места по света и ЕС. Това, обаче, не означава, че са правилни. Те вредят на хората. Лишават ги от свободата да избират в замяна на химерна сигурност.
Учебникарският пример за необходимостта държавата да се намесва е свързан с изгражданено на морски фарове. Твърди се, че ако държавата не строи фарове, няма да има кой да ги построи. Лошото в този пример е, че никой не отговаря на въпроса, как се е появила развитата мрежа от морски фарове от времето преди държавата да се заеме с тази грижа.
Peni Nikol
Рейтинг: 1682 НеутралноДо коментар [#82] от "Варна":
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.МНОГО СИ ПРАВ ПОДКРЕПЯМ ТЕ ЗА РИНЕНЕТО , НО ЩЕ ТРЯБВА И ЗА ИЗКОРИНИМЕ ЗЛОТО А НЕ САМО ДА ГО ИЗРИНЕМЕ.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#89] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.[quote#41:"socialen"]Такива като тях се провалиха толкова, че нито в Америка, нито в Германия, нито в една страна с работеща икономика и здраво общество не ги искат. [/quote]
[quote#89:"socialen"]Те са навсякъде що има за лапане. Как да ги няма в САЩ - виж в тий парти. [/quote]
Начи хем не ги искат, хем са такава огромна и невиждана сила в сащ че да осуетяват благородните планове обонго? Последно кое е? Щото за да са в конгреса, явно някой трябва да ги е избрал. А причината обонго да затвори правителството беше, че републиканците му дадоха всичко, абсолютно всичко което си поиска, само искаха в замяна ОТЛАГАНЕ, не отмяна, на здравнате реформа, заради факта че портала не беше готов и заради това че ако влезе в сила, застраховките на много хора или ще поскъпнат, или ще изчезнат, нещо което патологичния лъжец и социопат обама гарантираше че няма да стане. Сега се оказа че наистина има проблеми, и даже редица сенатори демократи се опитват да прокарат изключения за техните щати, така че да не ги лови здравната реформа. интересно, като е толкова хубава и си струваше да затворят правителството заради нея, защо не я искат?
След като либертарианците са за ненамеса на държавата в икономиката, от какво ще имат да лапат, след като държавата няма да има какво да разпределя?
Peni Nikol
Рейтинг: 1682 НеутралноНЕ СЪМ РАСИСТ И СЪМ РАБОТИЛ С ТУРЦИ , ТЕ СА РАБОТЛИНИ И КАТО НАС ЧЕСТНИ .НО НИТО НА ДАЛ ВЯРВАМ НИТО НА МЕСТАН И ОЩЕ ПО МАЛКО НА ДОГАН .ТИЯ СА КРЪВОПИЙЦИ И НЯМАТ СРАМ И МОРАЛ ДА СА В БЪЛГАРСКАТА ВЛАСТ , А КАМО ЛИ ДА СЪЗДАВАТ ЗАКОНИ В НАШАТА МИЛА РОДИНА . ОСТАВКА
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#89] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.след списъка с либертарианците в предния български парламент, дето народа ги бил изгонил, вземи пусни и списъка с депутатите от предния немски парламент, дето останали безработни, на невидимата ръка, да ги видим кои са точно. Да не се окаже само че и те са невидими? Или че не съществуват?
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#92] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЗатова и Америка не може да си стъпи на краката.
Това с печатането на пари са глупости, които един Кругман също им го каза.
Златните времена на Америка бяха от 1930 до средата на 70, в кейнсианството, когато хората бяха забравили за класическия либерализъм, а и либертарианците никой не ги беше чувал.
Graf
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#90] от "russian78":
Ecrasez l’infâme[quote#90:"russian78"]Частната собственост си е частна собственост и никой не е длъжен да ми идва на гости у дома или да посещава ресторанта ми. [/quote]
Имам известни притеснения относно тезата. Не знам какво да правя с проституцията примерно. Обявена е от държавата за незаконна, както и предоставяне на помещения за тази цел.
[quote#90:"russian78"]Ако монополите в енергетиката са естествени, защо са разписани в законови норми?[/quote]
Защото монополът е лошо нещо, а някой трябва да пази потребителя от лошото нещо.
[quote#90:"russian78"]Защо цената на енергията от зелени, кафяви и прочие централи се определя от държавата и се вписва в дългосрочни договори, а не се определя на свободния пазар? [/quote]
Щото така искат монополите. Иначе ще трябва да доставят продукта си на 5% от пазара.
[quote#90:"russian78"]А от къде идва властта на Нотариалната камера? Нима тя не е разписана в закон? Кой определя колко нотариуса да оперират в един район? [/quote]
От пазара. Частниците в камарата са решили, че много услуга - малко пари.
[quote#90:"russian78"]Или друг въпрос. Защо е забранена продажбата на лекарства он-лайн?[/quote]
Щото и кокаина е бил лекарство. Масово лекарство.
ПП
Винаги съм считал че либарарианците са "умни" като комунистите от времето на "другаря" Троцки, но не знам дали си дават сметка, че собствения им свят по нищо не се различава от неговия. По нищо. Комунета в друга одежда.
Вячеслав Атанасов
Рейтинг: 948 Неутрално[quote#63:"socialen"]Явно, че и тебе са те мисионирали! [/quote]
pulniq-tekst-na-plana-Ran-Ut-
Как ли са успяли?Планът Ран-Ът е от 600 страници.Кой чел,кой не чел,слагаме си табелките и етикетите без да ни мигне окото.Аз съм го чел и преписвал през 1991 год.тъй като беше издаден само в 1000 екземпляра.Сега всеки може да го прочете.:
http://svejo.net/280244-Dokladut-na-Ran-i-Ut-1990-
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#94] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgВ предишния също директно нямаше. Синята коалиция като проводник на идеологиите на Центъра за Либерални Стратегии, ИПИ и Центъра за Изследване на Демокрацията.
В 39 и 40 НДСВ.
Така, че не се прави на много интелигентен и учуден, че не го знаеш.
Ама то стига, че от години всяка вечер по телевизията ги дават.
Но какво да говорим, ние българите сме християни, вярващи хора, социални, винаги помагащи си един на друг.
Тъкмо се отървахме от едно идеологическо робство 1989, ни заказа а социалните либерали и либертарианци в икономическото робство.
Като си толкова акрибен виж партията на свободните либерали в Германия и ще им видиш имената - и на класическите им пазарни либерали и на либертанците им.
Това, че всичко ви пречи, за да не проработи вашето, означава, че е утопия, също като комунизмът. Т.е. Келева работа.
На комунистите им бяха виновни фашистите 45 години, сега на класическите пазарни либерали и либертанците им са виновни комунистите, Обонго и Фед.
DareDebil
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#95] от "socialen":
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.Явно лъжите на кругман и обонго, че само ако не им пречеха, досега да са построили комунизма, са те облъчили яко. Златните години дето ги посочваш случайно включват десетина години от голямата депресия, докарана точно от прото-кейнсианците, но влошена и удължена многократно от кейнсианските политики за "преодоляването" и. След 45та година сащ са единствената неразрушена и не потънала в дългове развита индустриална държава, може па и това да има нещо общо със "златните" години, едно е да риташ топката в стената, друго си е да играеш с истински противници. И както много хора бяха предвидили, още като кейнс излиза с малоумната си теория на парите, папото свърши за има-няма 30 години, и нещата тръгнаха по надолнището. 70те си платиха донякъде за всичките харчове за виетнам и космическата надпревара, но въобще не си взеха поука какво е докарало стагфлацията и как да я избегнат в бъдеще.
Златните години на америка така между другото са края на 19ти век и началото на 20ти, този период на растеж, на население, индустрия, богатство, заплати, никога не се повтаря, и това е точно времето на относителна икономическа свобода, без кейнсианство, и без монопола на ФЕД, и със златния стандарт.
socialen
Рейтинг: 63 НеутралноДо коментар [#94] от "DareDebil":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgСега пак са се наредили на опашка в Гражданския Съвет на СДС-то, пардон, Реф. Блока, в трепетно очакване да възвърнат закоността и ревидимата ръка.
Дори и масичка си бяха сложили пред НС за тяхната алтернатива на бюджетната актуализация, а миналата седмица си направи и техн бюджет за 2014.
Аз предлагам, като първата стъпка към ресоциализация да вдигнат данъците, да ги направят прогресивен. Пък ако ви крадат, си правете собствени магистрали и си карайте по тях по цял ден.